8 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
IMG-20230201-WA0001

مظلومی این بار باید پاسخ دهد…!

در ابعاد کلان و ملی (در حیطه شرح وظایف قانونی و حقوقی نماینده مجلس):

چه طرحی تاکنون به مجلس برده یا چه گره قانونی را در مجلس پیگیری کرده اید؟

بجز نطق سالانه، در طرح سوال یا استیضاح یا نطق پیش از دستور یا هر فعل و انفعال برجسته در مجلس شرکت فرموده اید؟ بطور کلی اظهارنظر کارشناسی در مجلس داشته اید؟

آیا در لیست طرح شفافیت آرا نمایندگان حضور داشتید؟

آورده شما از کمیسیون مهم انرژی برای کشور چه بوده است؟

درخصوص مشکلات و چالش های اقتصادی مانند اشتغال جوانان، گرانی اقلام غذایی و بهداشتی، خودروسازی داخلی، اینترنت، دلار و … در مجلس نطقی یا تذکری یا اقدامی داشته اید؟

در ابعاد حوزه انتخابیه:

آیا اقدام موثر و بنیادی برای اشتغال جوانان جویای کار شهرستان (از آغاجاری گرفته تا تشان و منصوریه و زیدون و روستاهای عزیز بهبهان و بخش مرکزی) انجام داده اید؟

آیا سرمایه‌گذاری به بهبهان آوردید؟ یا قدمی در زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف برداشته اید؟

آیا ظرفیت های بیشمار بهبهان را شکوفا کردید؟ بعنوان نمونه برای صنعت گردشگری یا ظرفیت عظیم گل نرگس بهبهان چه اقدامات موثری انجام داده اید؟

آورده شما از کمیسیون مهم انرژی برای بهبهان چه بوده است؟

درخصوص راههای مواصلاتی بهبهان چه اقدامات عملیاتی انجام داده اید؟ آیا از شرایط کنونی راه های بهبهان راضی هستید؟

با وجود معضل مسکن در بهبهان، در دوره حضرتعالی «چند متر مربع» از نهضت ملی مسکن در بهبهان به مرحله عملیاتی رسیده است؟ و چند نفر صاحب مسکن شده اند؟

در دوره حضرتعالی آیا کارخانه ای، صنعتی، یا شرکتی که منجر توسعه پایدار بهبهان شود، عملیاتی شده است؟

در نزدیک به چهار سال گذشته، چند جلسه پرسش و پاسخ مردمی و رسانه ای برگزار کرده اید؟ و آیا به پاسخگویی و شفافیت عملکرد معتقد هستید؟

حلقه نخبگانی که طی این سال ها از نظرات کارشناسی آنها برای پیشرفت و توسعه بهبهان استفاده کرده باشید، داشته اید؟! لطفاً تعدادی از این عزیزان یا کارگروه ها را نام ببرید.

آیا در این قریب به چهار سال در عزل و نصب مدیران ادارات دخالت داشته اید؟

حق مناطق جنگی و عملیاتی که وعده داده بودید چرا عملی نشد؟

یکی از انتقادات در دوره حضرتعالی، استخدام های سفارشی صورت گرفته در صنایع و ادارات است، آیا در این زمینه اطلاعی دارید؟ و با توجه به انبوه جوانان نخبه و بیکار بهبهانی(منظور کل شهرستان بهبهان است) نظر حضرتعالی در این خصوص چیست؟

در پایان امیدواریم این بار جناب مظلومی که اتفاقا می خواهد خود را یکبار دیگر در معرض رای «مردم» قرار دهد، حداقل به خود «مردم» پاسخگو بوده و سوالات مطرح شده را یک به یک و با ذکر نمونه پاسخ دهند.

نکته پایانی اینکه اگر جناب مظلومی طی قریب به چهار سال گذشته نشست های متعدد رسانه ای و مردمی درخصوص عملکرد خود برگزار می کردند، این حجم از سوالات بدون پاسخ در انتهای دوره نمایندگی شان مطرح نمی شد…

همچنان معتقدیم:

«پرسش حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولین است…»

✍ سجاد فرجیان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش