8 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
arganian-mazlomi-nagofteha2

‌نقدی بر «ناگفته های مظلومی»…

نماینده فعلی بهبهان، شب گذشته در جوار حرم امامزاده حیدر در جمع هواداران خود، صحبت های قابل تأملی را مطرح کرد که در ادامه به گوشه‌ هایی از آن اشاره و نقد خواهیم کرد؛

مظلومی در بخش های ابتدایی سخنرانی خود، به انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر پرداخت! ایشان در حالی این انتقادات را مطرح می کرد که جناب شریف پور ( شهردار سابق بهبهان) بعنوان حامی، در کنارش ایستاده بود! بعلاوه اینکه ایشان بهتر بود، نقد عملکرد شورا و شهرداری را به زمان انتخابات شورای شهر موکول کرده و این شب ها فقط به  عملکرد چهار ساله خود می پرداخت!؟ بنابراین در مقطع کنونی این خود نماینده است که باید نقد شود نه اعضای شورا و شهرداری (  و صد البته نقد آن مجموعه نیز باید در زمان خود با جدیت انجام شود).

مظلومی در ادامه با اشاره به ائتلاف های صورت گرفته در اردوگاه رقیب، عنوان کرد: «این ائتلاف های پوشالی، هیچ سودی برای کاندیدای مورد نظر ندارد. بنده با مردم ائتلاف کرده ام». این در حالی است که اتفاقا ستاد ایشان در روزهای نخست، بصورت گسترده روی کاندیداهای ائتلافی با جناب مظلومی مانور می داد، حالا چه اتفاقی رخ داده که از این دست ائتلاف ها انتقاد کرده و « ائتلاف با مردم» را مطرح می کند.

مظلومی در ادامه با اشاره به پروژه تصفیه خانه بزرگ فاضلاب بهبهان، به نوعی آن را دستاورد دوره خود نامید. اما نکته قابل تأمل در این رابطه این است که نه ایشان و نه یک نفر از دفتر ایشان در روز امضای نهایی ( در محل پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس که با حضور مدیرعامل وقت آبفای خوزستان برگزار شد) حضور نداشتند و ظاهراً فقط فرماندار بهبهان دعوت شده بود!

مظلومی با اشاره به بحث شفافیت آرا نمایندگان، بیان کرد: «اثبات می کنم که به آن رای مثبت دادم.» درخصوص این ادعا نیز، با رجوع به سایت مجلس شورای اسلامی، متأسفانه نتیجه ای دال بر حضور جناب مظلومی در بحث شفافیت آرا پیدا نکردیم!

مظلومی در ادامه یک بار دیگر گریزی به بحث ائتلاف ها زد و عنوان کرد: یکی از کسانی که ائتلاف کرده، هم پایگاه رای ورزشی داشت و هم پایگاه رای طایفه ای، که پایگاه رای طایفه ای ایشان در تالار ارجان، چند روز قبل با بنده بیعت کردند. مظلومی با اشاره به یکی دیگر از ائتلاف کنندگان گفت: یکی دیگر از این ائتلاف کنندگان که قبلاً با کمک دوستان بنده به مجلس راه یافته بود، در دوره دوم حضور خود در انتخابات با ریزش رای مواجه شد اما حالا بیایید و جمعیت حامیان بنده در دور دوم را با آن فرد مقایسه کنید.

مظلومی با اشاره به بحث پرونده سازی و ادعای دست داشتن در ردصلاحیت ها گفت: «اگر تا صد سال دیگر ردپایی از بنده در این زمینه پیدا کردید من در پیشگاه خدا، امامزاده حیدر و شما مردم، می گویم من شرمنده ام.»

مظلومی در اواخر صحبت های خود اضافه کرد: «به اختلاف افکنان اخطار می کنم دست از توطئه بردارید و بیایید برای رفع مشکلات مردم همفکری کنیم چون شک ندارم با ورود نخبگان می توان مشکلات را حل کرد.» مظلومی اما اشاره نکرد که در چهار سال گذشته چه میزان از ظرفیت نخبگان بهبهان استفاده کرده و آنها را به حلقه فکری خود راه داده است. افکار عمومی بارها از ایشان خواسته بود که نخبگان و حلقه های تخصصی اطراف خود را معرفی کنند که متأسفانه این خواسته نیز مانند همه پرسش های دیگر، توسط جناب مظلومی بی پاسخ ماند…

در پایان امیدواریم هر فردی که ردای نمایندگی بهبهان را بر تن می کند، در همه حال پاسخگوی عملکرد خود بوده و از ظرفیت های عظیم انسانی (نخبگانی) و طبیعی این شهر کمال استفاده را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش