8 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
arganian-mazlomi-nagofteha1

جناب مظلومی بیا کمی منصف باشیم…

شب گذشته، نماینده فعلی بهبهان در جمع هواداران خود در صحن امامزاده شاه فضل، سخنان خود را اینگونه آغاز کرد:

«چهار سال چیزی نگفتم، چهار سال بر من سخت گذشت، امشب نمی خواهم سخنرانی کنم، می خواهم رنج‌نامه بخوانم، دردنامه بخوانم، از سوز و سویدای دل با شما سخن بگویم…»

برادر ارجمند جناب آقای مظلومی، شما در این سخنرانی حزن انگیز و پرشور از دردنامه سخن گفتید!؟

جناب مظلومی، اگر کسی دردی داشته باشد آن مادران داغداری هستند که جان فرزندانشان را در جاده های ناایمن و بی کیفیت بهبهان مثل جاده زیدون از دست می دهند.

جناب مظلومی، اگر کسی قرار است دردنامه بخواند این جوانان نخبه بهبهان هستند که علیرغم شایستگی ها، همچنان بیکارند و در این چند سال مداوم اخبار استخدام غیر بومی ها را شنیده اند.

جناب مظلومی، اگر کسی بخواهد از سوز دل سخن بگوید، آن پدری است که چشم انتظار اشتغال، ازدواج و خوشبختی فرزندانش است.

جناب مظلومی، دردنامه را مردم باید بخوانند نه شما که نماینده اید و مسئول!

شما چهار سال پیش ادعا کردید می توانید گره از مشکلات این شهر باز کنید. اکنون نیز منکر برخی تلاش ها، پیگیری ها و اقدامات نیستیم اما انصافا، خودتان قضاوت بفرمایید که آیا حق بهبهان را ادا کردید!؟ شما در سخنرانی شب گذشته فرمودید: «گروهی ( در این شهر هستند که) خود را برتر و بالاتر از دیگران می دانند و حلقه محدودی هستند.» بنظر می رسد منظور شما از این گروه، طیفی است که این روزها مقابل شما هستند. اما جناب مظلومی، ما هم اتفاقا همین گلایه را در این چهار سال از شما داشته ایم که خود شما هم حلقه محدودی انتخاب کردید. بارها برای مشورت به شما، خودمان پیش قدم شدیم اما دریغ از «یک بار پاسخ مثبت» در طول «چهار سال»!

جناب مظلومی، حلقه اطراف شما چنان محدود بود که ما خودمان بارها پیام دادیم حاضریم به شما بعنوان نماینده شهرمان کمک کنیم اما دریغ از یک پاسخ ساده! به دفترتان هم پیام دادیم اما کوچکترین جوابی به ما داده نشد!

جناب مظلومی، اگر کسی قرار است دردنامه بخواند این نخبگان این شهر هستند که جای پررنگی در سیستم چهار ساله شما نداشتند. شما بسیاری را پس زدید، حالا گلایه هم دارید!؟ بارها به شکل های مختلف از شما درخواست کردیم که با مردم و اصحاب رسانه جلسه بگذارید و توضیح دهید که چه می کنید و چه موانعی دارید! حتی پیشنهاد کردیم خودمان سالن همایش را مهیا کرده و هزینه ها را پرداخت می کنیم، شما فقط زحمت بکشید و بیایید «با مردم حرف بزنید»، اما دریغ از یک واکنش! حالا پس از چهار سال می‌فرمایید، رنج کشیده اید!؟

جناب مظلومی، شما حتی در مجلس به طرح شفافیت آرا هم پاسخ مثبت ندادید و این روزها هر چه در اینترنت می گردیم تا آنالیز عملکرد شما در طول این چهارسال را در صحن مجلس پیدا کنیم به نتیجه درستی نمی رسیم!

جناب مظلومی، خداوکیلی اگر برای انتخابات نبود همین چند شب را هم با مردم سخن می گفتید!؟

جناب مظلومی، ضمن احترام به نظرات جنابعالی، آیا بهتر نبود بجای رنج نامه، عملکردنامه می خواندید!؟ آیا بهتر نبود بجای اشاره به چند منتقد در فضای مجازی، از حلقه های نخبگانی، که در این چهار سال از آنها بهره برده اید، نام ببرید!؟

برادر ارجمند، جناب آقای مظلومی، اینجا کسی با شما مشکلی ندارد، فقط چون حضرتعالی این چهار سال نماینده شهری بودید که نماد نخبگی و پتانسیل های عظیم است، بحق باید پاسخگوی بسیاری از سوالات و عملکردها باشید. بنابراین پیشنهاد می کنیم رنج نامه و دردنامه ی دیگران را هم بشنوید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش