8 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
arganian-enteqad

آیا ما بهبهانی ها فقط انتقاد بلدیم؟!

طی سال های گذشته مخاطبان زیادی به رسانه های بهبهان پیام داده و از مسائل مختلف شهرستان گلایه هایی داشته اند، از وضعیت استخدامی های غیر بومی گرفته تا وضعیت راه های مواصلاتی. حال یک سوال اساسی مطرح است:

«چه باید کرد!؟

ما شهروندان بهبهان چه کمکی به بهبود شرایط شهرستان می توانیم انجام دهیم؟»

پاسخ به این سوالات از چند حالت خارج نیست؛ یا ما اصلاً امیدی به تغییر شرایط بهبهان نداریم. که در این حالت هیچ اقدامی نیز انجام نمی دهیم و صد البته انتقاد هم نباید بکنیم چون عملاً سودی ندارد. یا اینکه می توانیم برای شهرمان قدم هایی ( قدم های موثر و عملی) برداریم تا از این شرایط خارج شویم.

ضمن احترام به همه تفکر ها و همچنین موافقان وضعیت موجود ( که تکلیف شان مشخص است و می خواهند همین روند ادامه یابد)، اگر منتقد وضعیت مدیریت شهرستان هستید، آیا فقط انتقاد کردن در طول سال کافی است!؟ آیا محافظه کاری یا سکوت یا اعلام بی طرفی، راه حل برون رفت است!؟

اگر بهبهان در دهه های گذشته پیشرفت خاصی نسبت به مثلاً گچساران نداشته آیا ما مردم بهبهان هم نقشی در آن داشته ایم!؟ آیا ما بهبهانی ها در کنار انتقاد ( که قریب به اتفاق انتقادات هم بحق است) قدمی عملی برداشته ایم!؟

ضمن احترام به هر تفکر و دغدغه ای، بی شک نظاره کردن و انفعال برای کسانی که منتقد جدی استخدام های غیر بومی، وضعیت اسف‌بار راه های بهبهان، عدم توسعه یافتگی پایدار و … هستند، راه درستی نیست.

بنابراین به طور خلاصه عرض می کنیم:

اگر انتقاد می کنید پس قدمی هم بردارید. اگر راضی هستید که همین راه را ادامه دهید.

بی شک همه ما، «بهبهان» عزیزمان را بالاتر از هر نامی می دانیم و برای پیشرفت آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

لطفاً شما مردم فهیم و نخبه بهبهان ( از آغاجاری مظلوم گرفته تا زیدون و تشان و منصوریه و روستاهای عزیز و بخش مرکزی) ما را در این راه یاری کنید…

راستی اگر منتقد هستید بدانید وقت کمی تنگ است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش