7 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
2023-04-28 17.00.51

دیدار مهم مدیرعامل باشگاه آریوبرزن بهبهان با ریاست فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی

صبح امروز، علیرضا جهان پناه مدیرعامل باشگاه کشتی آریوبرزن بهبهان برای رایزنی در خصوص مسائل مختلف باشگاه بویژه حضور مجدد این تیم در لیگ برتر با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دیدار و گفتگو کرد.

دبیر ضمن تشکر از زحمات مجموعه باشگاه آریوبرزن بهبهان از روح الله دهملایی بعنوان یک مربی استعداد پرور یاد کرد و افزود، امیدوارم ایشان و مجموعه باارزش آریوبرزن در آینده نیز استعدادهای نابی همچون برادران محسن نژاد را به تیم ملی هدیه دهند. دبیر با با اشاره به حضور همزمان سه برادر از خانواده ورزشی محسن نژاد، در ترکیب ثابت تیم های ملی، این اتفاق را در ورزش کشتی کم سابقه عنوان کرد.

دبیر در ادامه از فعالیت های پایه باشگاه آریوبرزن در رده های نونهالان نیز قدردانی و اضافه کرد: امیدوارم مسئولان در بهبهان و استان خوزستان نیز قدر چنین سرمایه های ارزشمندی را دانسته و با تمام توان از این مجموعه پرافتخار حمایت کنند.

جهان پناه در پایان از حمایت های همیشگی ریاست فدراسیون کشتی از مجموعه آریوبرزن بهبهان و همچنین تلاش های بی دریغ رمضان جمال پور ریاست محترم هیئت کشتی استان خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش