7 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
varzesh-javanan-behbahan

تغییر در یک اداره مهم در بهبهان // رضوان نسب مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان را در دست گرفت.

مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان,فرماندار محترم و جمعی از مسولان و ورزشکاران بهبهان برگزار شد.
این اولین تودیع و معارفه شهرستان بهبهان است که بعد از انتخابات انجام می شود و جناب آقای وصلتی تودیع و به جای ایشان آقای رضوان نسب معرفی شدند.
این جلسه با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و سپس با سخنان جناب آقای کیانی زاده (مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان) ادامه یافت در ابتدا ایشان به تعریف و تمجید ورزشکاران بهبهانی پرداخت و از این ورزشکارن در عرصه ملی و حتی بین الملی یاد کرد.
همچنین در خصوص عملکرد جناب آقای وصلتی فرمودند که : در این دو سال جناب آقای وصلتی زحمات زیادی را کشیدند و با توجه به مشکلات مالی که در اکثر ادارات وجود دارد ایشان توانستند عملکرد مثبتی را از خود به جای بگذارد و از پیگیری ها و تلاش های جناب اقای وصلتی تشکر و قدردانی می نمایم.
ایشان هم چنین افزودند که: عزل جناب آقای وصلتی سیاسی نبوده و حتی جناب کشت زر نماینده منتخب مردم بهبهان بسیار مصر بودند که ماموریت جناب آقای وصلتی تمدید شود.
لازم به ذکر است که جناب آقای وصلتی نیروی اداره آموزش و پرورش بودند که این اداره با تمدید ماموریت ایشان موافقت نکرد تا از این به بعد جناب آقای وصلتی در اداره آموزش و پرورش به کار خود ادامه دهد. این اصلی ترین دلیل عزل آقای وصلتی از زبان آقای کیانی زاده بود.
جناب آقای کیانی زاده در ادامه صحبت هایش از آشنایی کاملش نسبت به جناب آقای رضوان نسب گفتند و افزودند: جناب آقای رضوان نسب سال ها در اداره کل ورزش و جوانان به عنوان کارشناس فعالیت داشتند و چندین سال در این شهرستان در پست معاونت اداره ورزش و جوانان فعالیت داشته و تمام استان خوزستان بر ایشان اشنایی کاملی دارند.
ایشان در پایان خاطرنشان کردند که: امیدواریم با همکاری مسوولان شهرستان بهبهان و هییت های ورزشی بهبهان با آقای رضوان نسب، ایشان بتوانند ورزش شهرستان بهبهان را بهتر از قبل رو به جلو حرکت دهند.

اداره ورزش و جوانان بهبهان
این جلسه با سخنان جناب آقای وصلتی ادامه یافت که ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست جدید این اداره افزودند، اقداماتی که از طرف اداره ورزش و جوانان صورت گرفته است نتیجه زحمت ها و تلاش ها و همکاری هایی است که هیئت های ورزشی با این اداره داشتند.
ایشان در ادامه به چندین اقدامات انجام گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان در زمان مدیریت ایشان پرداخت که میتوان از مهم ترین این اقدامات اختصاص نیم درصد از عوارض نوسازی شهرداری جهت امر ورزش که از سال ۱۳۹۳ به حساب شهرداری واریز گردیده است و سپس از تلاش فراوان و تصویب شورای اسلامی شهر بهبهان و تاییدیه انطباق فرمانداری برای اجرا به شهرداری ابلاغ گردید، یاد کرد.
از دیگر اقدامات موثر و اساسی آقای وصلتی میتوان اخذ مجوز تجاری سازی جهت ایجاد در آمد پایدار در ورزش بهبهان برای احداث ۱۰ باب مغازه در محوطه سالن خانواده و ۸ باب در محوطه سالن ورزشی شهید بقایی اشاره کرد.ایشان در ادامه به صورت مختصر به اقدامات تاثیر گذار خود پرداخت که طرح احداث خانه کشتی توسط خیرین ورزشیار شهرستان بهبهان, رایزنی های مکرر با خیرین ورزشیار جهت احداث کلینیک پزشکی-ورزشی همراه با سونا و جکوزی, تعمیرات اساسی و زیر بنایی استخر خانواده ,ایجاد شرایط لازم برای فعالیت بانوان در استادیوم ۲۲بهمن از جمله این اقدامات بود.
پس از سخنان جناب آقای وصلتی نوبت به آقای رضوان نسب رسید که ایشان ضمن قبولی طاعات و عبادات حاظرین در جلسه و هم چنین تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی(ع) از زحمات بی دریغ جناب آقای وصلتی تقدیر و تشکر کردند و این امید را به ورزشکاران دادند که با لطف و یاری خداوند و همچنین همکاری مسولان و هییت های ورزشی بتوانند روز های خوشی را برای ورزش بهبهان رقم بزنند.

اداره ورزش و جوانان بهبهان
در پایان این جلسه هم حکم ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان توسط آقای کیانی زاده به جناب آقای رضوان نسب اهدا شد.
بعد از به پایان رسیدن این جلسه آقای ملک خدایی در گفتگو با خبرنگار ارگانیان اعلام کردند شخصا از عملکرد آقای وصلتی راضی هستم و اقداماتی را که با هم شروع کردیم خوشبختانه با نتیجه همراه بود و ایشان در ادامه افزودند: از اقدامات موثر و اساسی جناب آقای وصلتی تشکر و قدر دانی می کنم. همچنین ایشان ضمن آرزوی سربلندی و موفقیت برای جناب آقای رضوان نسب خاطرنشان کردند که:بنده از جناب آقای رضوان نسب انتظار دارم که با برنامه حرکت کنند و تلاش دو چندانی را در انجام کارهای محوله انجام دهند و انتظارات جامعه ورزشی را برآورده کنند تا در این راه دچار مشکل نشوند.
ایشان در پایان در مورد پروژه ورزشگاه بقایی افزودند که این پروژه در دهه فجر سال ۱۳۹۵ افتتاح خواهد شد و درآمد کسب شده از این مجموعه وررشی را به رشته فوتسال اختصاص خواهند دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش