7 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
نامه جانباز بهبهانی به دادستان کل کشور

نامه یک جانباز بهبهانی به دادستان کل کشور

موضوعی که در چند سال اخیر به یکی از بحث های مهم در کشور بدل شده است، موضوع ویلاسازی های غیرقانونی و گسترده در زمین های کشاورزی اطراف شهرهاست. بهبهان نیز متاسفانه از این قاعده مستثنی نبوده است. اکنون یکی از جانبازان جنگ تحمیلی بعنوان یکی از شهروندان دلسوز بهبهانی در حال پیگیری جدی این موضوع است که در همین راستا نامه ای خطاب به دادستان محترم کل کشور نوشته است که در ادامه متن نامه خدمت خوانندگان محترم ارائه خواهد شد:

حجت الاسلام والمسلمین رییسی

دادستان محترم کل کشور

سلام علیکم؛

ضمن عرض تسلیت و قبولی عزاداری های حضرتعالی در ماه محرم، به عرض می رساند اینجانب …. جانباز ۸ سال دفاع مقدس، چند صباحی است بر حسب وظیفه شرعی  و ایمانی خود و بر اساس عهدی که با نظام جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ارزش های آن بسته ام به پیگیری مشکلات عمومی شهر خود یعنی بهبهان می پردازم و به جد پیگیر مطالبات مردمی شهرم هستم. یکی از معضلات چند سال اخیر بهبهان وجود زمین خوارانی است که به جان مستعدترین زمین های کشاورزی مناطق بهبهان (حاشیه رودخانه مارون، روستای چهارآسیاب و زمین های جاده قدیم اهواز) افتاده و مبادرت به تفکیک و ویلاسازی غیرمجاز نموده اند. این اقدامات دقیقا مغایر با طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در زمینه احیای زمین های کشاورزی استان محروم خوزستان بوده و امری خلاف قانون قلمداد می شود. آیا این درست است؛ زمین هایی که با کشت سالانه خود قوت غالب مردم کثیری را تامین می کنند توسط چند نفر حیف و میل شود؟

بنده بارها و بارها این موضوع را به عرض مدیران شهری و استانی از جمله مسئولین جهاد کشاورزی،  استانداری، منابع طبیعی و حتی اداره برق برای دادن برق به این افراد رسانده ام، حتی موضوع را با اداره محترم اطلاعات در میان گذاشته ام اما تاکنون پاسخ درخور شان یک بسیجی جانباز و خادم مردم بهبهان دریافت نکرده ام. در ادامه پیگیری های خود نیز، موضوع را طی نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع دادم که این نهاد دستور پیگیری از طریق مسئولین بازرسی استان را صادر کردند ولی متاسفانه طی دو بار ملاقات با جناب آقای […] در بازرسی استان خوزستان، پاسخ مناسبی از ایشان نگرفتم، بنده حتی با دادستان بهبهان هم ملاقات داشته ام اما باز هم نتیجه نگرفتم. لذا از شما دلسوز نظام و یکی از بازوان قدرتمند قضایی کشور صمیمانه تقاضای بررسی جدی درخواست یک فرزند کوچک نظام جمهوری اسلامی ایران را دارم. درخواستی که برخلاف بسیاری از درخواست ها جنبه شخصی و منفعت فردی در آن نیست.

ما دیروز در میدان جنگ جنگیدیم و امروز با هرگونه خلاف قانون خواهیم جنگید. اکنون نیز پیگیری صریح و جدی این مسئله را از شما فرزند عادل و بابصیرت نظام خواستاریم چرا که اگر دیر اقدام شود زمین های مذکور تغییر کاربری داده می شوند./

منتظر پاسخ حضرتعالی هستم.

 

و من الله التوفیق

….

شهرستان شهید پرور بهبهان / استان خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش