7 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
جشنواره ورزشی بیماری های خاص بهبهان

امید زنده است // اولین دوره مسابقات ورزشی بیماری های خاص و پیوند اعضا در بهبهان

اولین دوره مسابقات ورزشی بیماری های خاص و پیوند اعضا به درخواست هیئت ورزش بیماری های خاص و پیوند اعضا شهرستان بهبهان روز چهارشنبه ۴ شهریور به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)  با همکاری هیئت ورزش های همگانی، هیئت انجمن های ورزشی، هیئت ووشو، هیئت پینگ پنگ و هیئت دارت شهرستان بهبهان در چهار رشته : طناب کشی،داژبال(وسطی)،دارت و پینگ پنگ برگزار شد. این مسابقات که برای اولین بار در سطح شهرستان بود با همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن خانواده برگزار شد.

بر اساس اطلاع رسانی که از قبل انجام شده بود تعدادی از همشهریان و مسئولین شهرستان جهت حمایت و روحیه دادن به این عزیزان در این مسابقات حضور بهم رساندند. جا دارد حقیر به نوبه خود از یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر کنم، همچنین باید تقدیر و تشکر ویژه ای را خدمت عزیزان انجمن تالاسمی مهر بهبهان و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی مهر داشته باشم که در هرچه بهتر برگزاری این برنامه نقش ویژه و فعالی را داشتند.

یکی از نکات جالب این مراسم اجرای همزمان دو مجری بود،یک مجری توانمند و نام آشنا به نام آقای مالک قره غانی و یک مجری که خود عضو انجمن تالاسمی مهر بهبهان است و برای اولین بار کار مجری گری را انجام می داد به نام خانم فهیمه جلیل که انصافاً اجرای خوب و بی نقصی را داشت، امیدوارم هر دو این عزیزان در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.

شرح مختصر برنامه:

برنامه در ساعت ۱۷:۴۵ با آیاتی چند از کلام الله مجیدآغاز شد و بعد از آن سرود ملی کشور عزیزمان پخش شد، سپس هر دو مجری با خواندن اشعار و متن خود ضمن عرض تبریک ولادت امام رضا (ع) خدمت مردم و مسئولین،خیر مقدم عرض کردند.

متن و شعر مجری:

ای که با نامت جهان آغاز شد    دفترماهم به نامت بازشد
باتوکل به نام اعظمت،بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام واحترام دارم خدمت کلیه دوستان وعزیزان که منت برسرما گذاشته اند ودعوت ما را پذیرفتند وبه برنامه امروز ماتشریف آوردند

کفترا پربزنید به دور گنبد طلا
دور گنبد بشینین نیابت از کرب وبلا
پروبالهاتون رو باهم وا کنید
دل به هم بدید وهم آوا کنید
ذکر یا امام رضا امارضا
به زبون بگیرید وصفاکنید
میلاد هشتمین امام مسلمین رو به همه شما عزیزان تبریک میگم

درخصوص برنامه امروز خدمت شما عزیزان باید عرض کنم که طبق همکاری انجام شده بین هیئت ورزش بیماری های خاص شهرستان بهبهان واداره ورزش وامور جوانان با همکاری جناب آقای وصلتی جهت برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی بین کلیه عزیزان علی الخصوص بیماران خاص درخدمت شما عزیزان خواهیم بود،امیدواریم درآینده بیش ازاین شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم
هدف از برگزاری این همایش سلامت کردن جامعه بیماران خاص،بهبود روحیه ونشان دادن توانمندی های بیماران خاص به عموم مردم میباشد.

 

در ادامه برنامه سرکار خانم برازیون نژاد مسئول پرتلاش و زحمت کش هیئت ورزش بیماری های خاص و پیوند اعضا شهرستان بهبهان چند دقیقه ای به ایراد سخرانی پرداختند و ضمن عرض تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولین شرایط و اهداف هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را شرح دادند و در آخر سخنان خود مجدداً از کلیه عزیزانی که در برگزاری این برنامه یار و یاور ایشان بودند تقدیر و تشکر ویژه ای انجام دادند.

متن سخنرانی:

به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همه عزیزان و بزرگوارانی که دعوت ما را پذیرفتند و امروز در کنار ما هستند تا با اجرای برنامه ای در راستای سلامت جامعه، روحیه نشاط را به جامعه تزریق کنیم.جا دارد در اول عرایضم میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) را به تمامی شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض کنم.هیئت ورزش بیماری های خاص و پیوند اعضا در استان بنده را به عنوان مسئول هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا شهرستان انتخاب کردند و این وظیفه خطیر را بر عهده بنده گذاشتند تا در این مسئولیت خدمتی جدید را برای این عزیزان انجام دهم.

اینجانب و همکاران ارجمندم در هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا این برنامه را آغاز کار خود می دانیم و امیدواریم مسئولین و تمام مردم یار و همراه و کمک حال ما در طی ادامه مسیر باشند تا ما با توجه به پشتوانه ای محکم بتوانیم بیش از پیش ورزش را در میان بیماران خاص و پیوند اعضا ترویج و گسترش دهیم و تلاش کنیم تا این عزیزان خود را عضوی فعال در جامعه بدانند و جایگاهی مناسب را در جامعه برای خود بدست بیاورند.

امیدواریم با لطف خداوند و حمایت مسئولین و همکاری خود این عزیزان شاهد پیشرفت و موفقیت های روزافزون این عزیزان باشیم و اما در پایان از این فرصت استفاده میکنم و از فرماندار محترم جناب آقای ملک خدایی،اعضای محترم شورای شهر جناب آقای مودت و جناب آقای دانایی، جناب آقای پیدایش شهردار محترم شهرستان، جناب آقای وصلتی مسئول اداره ورزش و جوانان، جناب آقای حاجی زاده سرپرست اداره ارشاد و جناب آقای محبوب بخشدار بخش مرکزی تشکر و قدارنی میکنم.

همچنین تشکر ازعزیزانی که بدون هیچگونه چشمداشتی دربرگزاری بهتراین مراسم ما را یاری کردند:

مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی مهر جناب اقای میرزاحسینی و همسر محترمشان سرکار خانم طباطبایی نژاد، جناب آقای ابرشهر مسئول هیئت ورزش های همگانی،استادشهرویی مسئول هیئت انجمن های ورزشی، استاد شفیعی مسول هیئت دارت، استاد آقایی مسئول هیئت ووشو،جناب آقای ابراهیمی مربی پینگ پنگ، مجری توانمند شهر بهبهان جناب آقای قره غانی، دیگر مجری برنامه خانم فهیمه جلیل، مدیریت محترم نوشت افزار حاجوی جناب آقای حاجوی، فیلمبردارمحترم استاد صائمی، اقای علی زینلی، اقای محمد شباهنگ، اقای نظری مقدم(سیگنال سیستم)، اقای محمد آغاجری(صدابردار)، و هیئت مدیره انجمن تالاسمی مهر بهبهان (محسن مسیح تبار، شمس الله جغتایی، زهره خرمیان،فروغ برازیون نژاد، سکینه شجاعی، مرضیه دژاگه) و دیگر عزیزانی که در برگزاری این همایش ما را یاری نمودند.

در این قسمت از برنامه تعدادی از کودکان هیئت ووشو به انجام حرکات نمایشی و بسیار دیدنی پرداختند که مورد استقبال حضار قرار گرفت، نوبت به اجرای اولین مسابقه در این برنامه، طناب کشی رسید، بعد از انتخاب تعدادی از داوطلبان توسط مجری محترم به دو گروه خانم و آقا تبدیل شدند و به مسابقه پرداختند نکته جالب در این قسمت از برنامه حضور جناب آقای دانایی عضو شورای شهر بهبهان در جمع داوطلبین بود در پایان این مسابقه جذاب و دیدنی خانم ها که از تعداد بیشتری بهره می بردند موفق شدند آقایان را شکست دهند.

 

در ادامه برنامه داوطلبان خانم و آقا هر کدام دو تیم را جهت برگزاری مسابقه داژبال(وسطی) تشکیل دادند، قبل از شروع مسابقه جناب آقای ابرشهر مسئول هیئت ورزش های همگانی توضیحاتی را در خصوص قوانین این رشته بیان فرمودند، این مسابقه به دلیل تحرک و هیجانی که داشت شور و حال خاصی را به وجود آورد.

در ادامه نوبت به مسابقه دارت رسید،جناب آقای شفیعی مسئول هیئت دارت قبل از شروع مسابقه قوانین و شرایط مسابقه را توضیح دادند، یکی دیگر از نکات جالب در این برنامه حضور همزمان جناب آقای پیدایش شهردار محترم شهرستان و جناب آقای محبوب بخشدار دوست داشتنی بخش مرکزی در مسابقه دارت بود.

جشنواره ورزشی بیماری های خاص بهبهان

آخرین مسابقه در این برنامه که پینگ پنگ بود به همت جناب آقای ابراهیمی در سالن اختصاصی پینگ پنگ برگزار شد.

در پایان برنامه به رسم یادبود افراد برتر در هر رشته مدال، کاپ و جوائز خود را دریافت کردند و همچنین تقدیرنامه ای به همکاران و برگزارکنندگان این همایش اهدا گردید.

…………………………………………………………………………

پی نوشت : در پایان جا دارد ضمن تشکر از مسئولین اداره ورزش و جوانان جهت در اختیار گذاشتن سالن انتقاد کوچکی را از مسئول و همکاران ایشان در این اداره داشته باشم ،این عزیزانیکه خود باید مشوق و جزء برگزارکنندگان اصلی همچین برنامه هایی باشند حتی افتخار نداده و هیچکدام در این برنامه حضور پیدا نکردند که باعث تعجب همگان شد. امیدوارم در آینده و با برگزاری بیشتر این برنامه ها دیگر شاهد همچین اتفاقی نباشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش