7 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
پیشکسوتان فوتبال بهبهان

اختصاصی ارگانیان // گزارش تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان بهبهان در آستانه بازی بزرگ + تصاویر

بدون شک بهبهان در آستانه یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی خود قرار دارد.بازی خیریه بین پیشکسوتان تیم ملی فوتبال ایران وپیشکسوتان فوتبال شهرستان بهبهان درجهت کمک به کودکان سرطانی شهرستان .طبق گزارش های قبلی این دیدار خیرخواهانه در روز پنج شنبه مورخ ۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه ۲۲ بهمن بهبهان برگزار می شود. به همین مناسبت در جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با تیم و بازیکنان پیشکسوت بهبهان، به محل تمرین این تیم رفته و از نزدیک با تعدادی از مسئولین و مربیان تیم گفتگویی داشتیم که شما عزیزان رو دعوت می کنم به خواندن این گپ و گفت صمیمانه :

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

۱ – لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چند سال است که در ورزش و فوتبال بهبهان فعالیت دارید؟

به نام خدا

اینجانب عبدالله شکوریان متولد بهبهان هستم و در سال ۱۳۴۲ در دبیرستان، ورزش خود را در رشته فوتبال آغاز کردم ،از سال ۱۳۴۳ تا سال ۱۳۴۶ در خدمت تیم شاهین بهبهان بودم همزمان با تیم شاهین رابط ورزش داره مخابرات بودم تا سال ۱۳۷۷ تقریبا حدوداً پنج سال هم رئیس هیئت فوتبال بهبهان بوده ام.

۲ – تیم پیشکسوتان بهبهان در چه سالی و چگونه تشکیل شد؟

در تاریخ ۳۰ / ۲ / ۱۳۶۸ از طرف اداره تربیت بدنی نامه ای جهت تشکیل تیم پیشکسوتان به بنده ابلاغ شد، در حال حاضر حدود ۲۶ سال است که این تیم تشکیل شده که دوستان و پیشکسوتان عزیز در کنار هم حضور دارند ما در این تیم آیین نامه ای را تنظیم کرده ایم برای دوستان عزیزی که تمایل دارند به این تیم وارد شوند.پس از مطالعه آیین نامه اگر مشکلی با آیین نامه نداشته باشند به مدت یک ماه زیر نظر مربیان تیم تمرین خواهند کرد، بعد از یک ماه و در صورت رضایت مربی از وضعیت آنها وارد تیم می شوند . تا کنون بازی های زیادی را انجام داده ایم چه در سطح استان و چه در سطح کشوری حتی مسابقات خارج از کشوری را هم انجام داده ایم که از روز اول تا کنون کلیه هزینه ها بر عهده خود بازیکنان و تیم بوده و تا کنون هیچ کمک مالی به این تیم نشده است.

پیشکسوتان فوتبال بهبهان

۳ – نظر شما در مورد انجام این مسابقه خیرخواهانه چیست؟

این مسابقه یک مسابقه سمبلیک است، ما در این بازی به دنبال گل زدن و گرفتن نتیجه نیستیم در واقع ما به دنبال قهرمانی نیستیم و در عوض به دنبال پهلوانی هستیم، این نکته را به بازیکنان هم اعلام کرده ایم.

امیدواریم با انجام این مسابقه تحول جدیدی در ورزش و علی الخصوص فوتبال بهبهان که چند سالی است راکد شده به وجود بیاید.

ناگفته نماند که انجام این مسابقه در مرحله اول افتخاریست برای ورزش شهرستان بهبهان و در مرحله دوم افتخار بسیار بزرگیست برای تیم فوتبال پیشکسوتان بهبهان

با تشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید

پیشکسوتان فوتبال بهبهان

بعد از مصاحبه با جناب آقای شکوریان که از بزرگان فوتبال بهبهان می باشند به سراغ یکی از مربیان تیم رفتم :

۱ – لطفاً ضمن معرفی خودتان عنوان کنید از چه سالی و چگونه وارد ورزش فوتبال شده اید

اینجانب پرویز صفویان متولد سال ۱۳۳۶ در شهرستان بهبهان هستم از سن۱۶ سالگی و در آموزشگاه ها فوتبال خود را آغاز کردم ، اولین بازی باشگاهی بنده در تیم شاهین بهبهان بود ؛پس از مدتی به تیم پرسپولیس بهبهان رفتم و چند سالی رو در خدمت این تیم بودم، بعد از اون چند سالی رو هم به عنوان مربی در خدمت تیم پرسپولیس بهبهان بودم، در حال حاضر هم که چند سالی است مربیگری را کنار گذاشته ام و به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در خدمت تیم پیشکسوتان بهبهان هستم

پیشکسوتان فوتبال بهبهان

۲ – هزینه های این تیم از چه طریقی بدست می آید؟

کلیه هزینه ها بر عهده خود بازیکنان و تیم می باشد.

تا کنون هیچ یک از نهادها و ارگان های دولتی کوچکترین کمکی را به این تیم انجام نداده اند. ما با ۱۰۰۰۰۰ هزار تومانی که به عنوان شهریه سالیانه از بازیکنان دریافت می کنیم زمین چمن خود را تامین می کنیم و هزینه های رفت و برگشت به مسابقات برون شهری رو هم از طریق دریافت همین شهریه ها پرداخت می کنیم

۳ – آیا بجز این تیم، تیم پیشکسوتان دیگری را هم در شهرستان بهبهان داریم؟  تیم کنونی شما چند سال است که در کنار هم بازی میکنند؟

بله، تیم پیشکسوتان استقلال بهبهان

تیم ما چیزی در حدود ۶ سال است که در کنار هم حضور دارند و در مسابقات شرکت می کنن

 

۴ – نظر شما در مورد برگزاری این مسابقه چیست؟

خوشحال می شویم که در مسابقات این چنینی که خیرخواهانه است حضور داشته باشیم، علی الخصوص در این دیدار که قرار است با تیم پیشکسوتان تیم ملی ایران در حمایت از کودکان سرطانی بازی کنیم.

امیدوارم این بازی ها تداوم داشته باشد و بتوانیم بازی های بیشتر رو با تیم های بهتری انجام بدیم.

۵ – حرف آخر

دوستان و عزیزان پیشکسوت زیادی هستند که در جمع ما حضور ندارند و به دلایلی در حال حاضر در کنار ما نیستند، ما از همه آنها دعوت کرده ایم و اعلام میکنیم که درب های تیم پیشکسوتان بر روی کلیه عزیزان باز می باشد و افتخار می کنیم در خدمت این عزیزان باشیم.

با تشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

نکاتی راجع به حواشی این بازی:

– متاسفانه هنوز استادیوم ۲۲ بهمن بهبهان از جهات بسیاری آماده برگزاری این بازی نیست. یکی از مشکلات عمده، نور ناکافی نورافکن های استادیوم است چراکه این بازی قرار است ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شود. میزان روشنایی استاندارد زمین چمن در حدود ۷۰۰ لوکس می باشد و این عدد در حال حاضر در وسط زمین چمن استادیوم ۲۲ بهمن بهبهان در حدود ۸ لوکس است. با تدابیر اندیشه شده و خرید نورافکن های قوی انشالله نور استادیوم به حد مطلوبی خواهد رسید.

 استادیوم 22 بهمن بهبهان
آماده سازی نورافکن های جدید استادیوم ۲۲ بهمن بهبهان

– وضعیت سرویس های بهداشتی و ظواهر فیزیکی استادیوم نیز در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. انشالله با همکاری شهرداری محترم این مشکلات در چند روز باقی مانده تا بازی به حد قابل قبولی برسد.

وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی ورزشگاه 22 بهمن بهبهان
وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی ورزشگاه ۲۲ بهمن بهبهان

– بعضا از گوشه و کنار زمزمه های دلخوری برخی پیشکسوتان محترم مبنی بر عدم دعوت یا کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم به گوش می رسد و از طرفی با توجه به اینکه تعداد محدودی از این عزیزان می توانند در لیست قرار بگیرند این انتظار از مجموعه هیئت فوتبال شهرستان می رود تا علاوه بر دلجویی از این عزیزان موجبات همدلی هرچه بیشتر پیشکسوتان و مسئولین امر در این بازی تاریخی، که به نحوی آبروی شهرستان نیز در میان است حفظ شده و همه ما از این آزمون سربلند خارج شویم. تا بتوانیم با هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقه خیریه، فتح بابی داشته باشیم بر دعوت از تیم های مختلف دیگر.

– با توجه به اینکه قرار است این بازی پوشش رسانه ای گسترده ای داشته باشد. حفظ امنیت و برگزاری توام با آرامش، یکی از فاکتورهای مهم این بازی خواهد بود لذا از همین جا از نیروی محترم انتظامی و سایر ارگانهای نظامی و امنیتی تقاضا داریم جهت برگزاری مناسب این بازی تمام توان خود را بکار گیرند، تا تماشاگران این بازی، لذت کافی را از دیدن اسطوره ای ملی خود ببرند. پیشاپیش از طرف مردم شریف بهبهان، از برگزار کنندگان این بازی خیریه تشکر و قدردانی می کنیم.

تصاویری از تمرینات تیم فوتبال پیشکسوتان بهبهان :

 

 

    با عرض سلا م خدمت آقای سلامی
    بلیط فروشی چه زمانی انجام می شود؟

    سلام دوست عزیز
    بلیط فروشی از روز شنبه ۲ خرداد در میادین شهید جوانمردی،بیدبلند و بانک ملی آغاز شده و اگه اشتباه نکنم تا روز چهارشنبه ادامه داره

    با سلام و تشکر از شما
    آیا این بازی از شبکه های کشوری و یا استان پخش زنده خواهد شد؟

    سلام دوست عزیز
    طبق هماهنگی های انجام شده این مسابقه در ساعت ۲۰:۳۰ به صورت مستقیم از شبکه خوزستان پخش خواهد شد

    خیلی خوبه ، با تشکر از شما و پاسخ جنابعالی
    لطف کردید.

    سلام خدمت تمامی گلان.میخواستم یه نکته بگم به اونایی که بازی رو دیدن بخدا مردم بهیهان اینجوری نیستن مطمعن باشید اونایی که اومدن تو زمین بهبهانی نبودن تمامی بهبهانیا نشتن بودن روی صندلیهاشونو بازی رو میدیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش