7 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
گروه موسیقی آریاگان بهبهان

حرکتی درخور تقدیر // درآمد کنسرت موسیقی سنتی محلی گروه آریاگان در اردیبهشت ماه، وقف امور خیریه

گروه موسیقی ” آریاگان” گروهیست جوان و پویا که علی رغم جوانی اعضا افتخارات زیادی هم برای خود و هم فرهنگ بهبهان به ارمغان آورده اند که از جمله آن حضور در جشنواره کشوری زاگرس نشینان و کسب مقام اول در جشنواره موسیقی استان خوزستان در سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ می باشد . این گروه در چند ماه اخیر کنسرتهایی در شهرهای امیدیه (بهمن۹۳) و اهواز (اسفند ۹۳ در بخش جنبی جشنواره استانی خوزستان) برگزار کرده و همچنین قرار است در تاریخ ۹ الی ۱۱ اردیبهشت ۹۴ به مدت ۳شب در بهبهان به روی سن برود.

گروه موسیقی آریاگان بهبهان
حضور گروه موسیقی آریاگان در چهاردهمین جشنواره موسیقی استان

نکته جالبی که در این کنسرت به چشم می خورد این است که درآمد حاصل از اجرای این برنامه در راه کمک به امور خیریه در بهبهان است که جای بسی تقدیر از این عزیزان دارد و لازم می دانیم برای حمایت از این گروه و این کار فرهنگی و معنوی همه حضور به هم رسانیم تا ضمن شرکت در امر خیر بتوانیم از این جوانان عزیز هم حمایت کنیم . ضمنا برای همه ی اعضای گروه آریاگان آرزوی سربلندی و شادکامی را از خداوند مسئلت می نماییم .

گروه موسیقی آریاگان بهبهان
گروه موسیقی آریاگان

اعضای گروه عبارتند از : آقایان سجاد دبستان پور ، مرتضی پروانه پور ، جلال رضایی ، وحید بصری ، محمد چوپانی نژاد ، نیما تدین ، نیما دقایقی ، دانیال منفردی و نوازندگان مهمان ، مرتضی قنبر نسب ، فرهاد خوشرو و فرید زندی هستند همچنین سرپرستی گروه به عهده آقای امیر حسین سید می باشد .

    مرسی بچه ها…من دانشجوی دانشگاه خاتمم و عاشق آقای سید هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش