13 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
Screenshot 2023-11-11 at 18.28.03

در بهبهان خبری است احتمالا…!؟ شما بفرمایید…

این روز ها اخبار زیادی را جوانان جویای کار بهبهان برای این رسانه ارسال می کنند مبنی بر این که فلان جا، چند نفر استخدام شده اند و کسی هم خبردار نشده، آزمونی هم که برگزار نشده!؟ در آخرین مورد هم تعدادی از عزیزان جویای کار به ارگانیان گفتند که:

شنیده ایم نزدیک به ۳۰ نفر در کارخانه سیمان قرار است به کار گرفته شوند! آیا این خبر صحت دارد!؟

این عزیزان می گویند که نمی دانیم برای دادخواهی به چه نهادی مراجعه کنیم!؟ چرا ما از این استخدام ها بی خبریم؟! چرا شرایط عادلانه و برابری در این شهر ایجاد نمی شود تا ما هم سال ها در حسرت کار نمانیم!؟ چه کسی یا کسانی این افراد را توصیه می کنند!؟ پشت پرده این استخدام ها چیست!؟ ما که کسی را نداریم چه کنیم!؟ شکایت به کجا ببریم!؟ چرا حداقل فرماندار یا امام جمعه یا اداره کار یا هر نهاد مسئول دیگر، سکوت اختیار کرده!؟ ما خوشحالیم که عده ای جوان، کار پیدا کرده اند اما حرف مان این است چرا در سکوت و خفا!؟ چرا هیچ آزمون و شرایط برابری برای همه فرزندان بهبهان ایجاد نمی شود!؟ راستی چرا این استخدام ها دقیقا در این چند ماه، زیاد شده است!؟ اتفاق خاصی رخ داده یا قرار است بیفتد!؟….

اینها گوشه ای از سوالات پرشماری است که این روزها به رسانه ارگانیان ارسال می شود. ارگانیان ضمن تحقیق میدانی، متوجه استخدام های بدون ضابطه در برخی نهادها شده است! اما منتظر تایید و پیگیری جدی خبرهای گسترده در این حوزه از سوی فرماندار محترم، امام جمعه محترم، ریاست محترم اداره کار و همه نهادهای نظارتی می ماند…

از مدیرعامل محترم کارخانه سیمان بهبهان هم می خواهیم به اخبار و حواشی گسترده پیرامون استخدام در این واحد صنعتی واکنش نشان داده و در صورت تایید خبر، بفرمایند که متر و معیار این استخدام ها چه بوده است؟

امیدواریم صدای جوانان جویای کار بهبهان که بر اساس آمارها حدود ۱۰ هزار نفر برآورد شده است به گوش مسئولان بهبهان برسد.

به جوانان عزیز شهرمان هم توصیه می کنیم ضمن پیگیری عملی موضوع، از فرماندار محترم بهبهان بخواهند که بصورت فوری و جدی به این موضوع مهم ورود کنند…

ارگانیان تا پایان در کنار جوانان جویای کار خواهد ماند به شرطی که این مطالبه گری از سوی این عزیزان و مردم شریف بهبهان نیز بصورت جدی دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش