13 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
aminnejad

واکنش تند و کم سابقه امین نژاد نسبت به شورای شهر بهبهان!

روز گذشته مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس صحبت های عجیبی را در جمع کارمندان پالایشگاه مطرح کرده و شورای شهر بهبهان را آماج انتقاد قرار داده است. امین نژاد در بخش هایی از صحبت هایش به فاصله پالایشگاه از شهر بهبهان نیز اشاره کرده و گفته است که موقعیت پالایشگاه خارج از « حد ترخص شرعی» بهبهان است و ما به تشان نزدیک تریم تا بهبهان و اگر شورای شهری هم بخواهد در خصوص پالایشگاه صحبت کند، شورای شهر تشان است نه بهبهان و فلان عضو شورای شهر بهبهان بهتر است به فکر فاضلابی باشد که بوی بد آن در تابستان در سطح شهر به مشام می رسد و اگر آقایان دوستدار محیط زیست هستند چرا آنرا به رود مارون می ریزند!

امین نژاد در بحث دیگری در خصوص مسئولیت های اجتماعی با مضمونی چنین بیان کرده اند که: تیغ زدن پالایشگاه با مسئولیت اجتماعی متفاوت است! ایشان همچنین، تصفیه خانه بهبهان را بعنوان برگ زرینی از خدمت پالایشگاه به بهبهان یاد کردند.

ارگانیان:

با توجه به صحبت های قابل تأمل مدیرعامل محترم پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس، چند سوال ساده مطرح می شود:

۱_ با همین استدلال حضرتعالی که فرمودید: پالایشگاه خارج از حد ترخص شرعی بهبهان است. آیا هندیجان در محدوده شرعی پالایشگاه بود که در یک فقره ۵ میلیارد تومان را به استخر این شهر اختصاص دادید!؟

۲_جناب امین نژاد، طبق قانون، عوارض وصولی مالیاتی با درصدهای مشخص، به شهرها و روستاهای «شهرستان» تعلق می گیرد و ارتباطی به حد ترخص شرعی ندارد بعلاوه اینکه موضوع حد ترخص به «فرائض دینیِ کارمندان پالایشگاه» ارتباط دارد نه مباحث دیگر…

۲_ اینکه به گفته حاضران در جلسه فرموده اید، « مسئولیت های اجتماعی با تیغ زدن پالایشگاه، متفاوت است» لطفاً توضیح دهید که چه کسی یا کسانی قصد داشته یا دارند پول بیت المال را که دست حضرتعالی است تیغ بزنند. لطفاً شفاف در این خصوص توضیح بفرمایید تا مردم بهبهان بدانند که چه کسانی بجای احقاق حقوق شهرشان، دنبال امیال دیگری هستند و سوال اساسی تر اینکه چه چیزی باعث شده که عده ای فکر کنند که می توانند پالایشگاه را «تیغ بزنند»!؟ لطفاً در این زمینه بیشتر توضیح بفرمایید بعلاوه اینکه حضرتعالی بجای شفاف سازی در خصوص هزینه های مسئولیت اجتماعی پالایشگاه که باید بخش اعظم آن در محدوده شهرستان بهبهان( از تشان عزیز و آغاجری گرفته تا زیدون و منصوریه و بخش مرکزی) تخصیص داده شود، صحبت های دیگری را مطرح می‌فرمایید جای بسی تعجب و تامل دارد.

۳_ هر هزینه ای که پالایشگاه در مجموعه شهرستان انجام داده، از جیب شخصی هیچ احدالناسی نبوده که حالا بخواهد منتی بر مردم بهبهان داشته باشد و از نظر قانونی، فاکتورش را در صورتحساب های مالی خود آورده و حساب و کتاب کرده است. بحث اساسی مردم بهبهان این است که پالایشگاه بسیار بیش تر از اینها باید برای بهبهان از بخش مسئولیت های اجتماعی خود هزینه می کرد و با کمال احترام، ما همه اینها را از چشم نماینده محترم بهبهان و‌ فرماندار این شهر می بینیم که نتوانسته با قدرت همه حق و حقوق مردم را از مجموعه حضرتعالی دریافت کند و پروژه های کلانی را برای بهبهان مظلوم به نتیجه برساند.

۴_ اینکه به شهرداری و شورای شهر بهبهان انتقاداتی وارد است شکی نیست و از قضا ما از آنها هم گلایه داریم که چرا حق مردم را از صنایع بهبهان بویژه مجموعه ثروتمند پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس، نتوانسته اند بگیرند. لذا یکبار دیگر از همه مسئولان بهبهان می‌خواهیم طبق قانون و به دور از هر گونه تنش و حاشیه، حقوق حقه مردم بهبهان را از تمام صنایع اطراف بهبهان بگیرند و شهر مظلوم بهبهان را سروسامانی بدهند.

۵_ جناب امین نژاد، در زمان زلزله در شهر مادری شما(خوی_ آذربایجان غربی) همه ایران بسیج شد تا شهر شما که شهر ما هم بود، سر و سامان بگیرد بنابراین امروز هم از شما انتظار می رود طبق قانون به بند بند حقوق این شهری که چند صباحی در آن مهمان هستید پایبند باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش