13 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
خیرین بهبهان

یک روایت شیرین و تلخ از بهبهان…!

تصویر اولی که می بینید خانواده مَعرفی، از شیوخ مطرح و خوش نام کویت با اصالتی بهبهانی هستند که پروژه های بزرگ خیریه ای در اقصی نقاط ایران تاکنون انجام داده اند. نماینده مورد وثوق این خانواده در بهبهان، حاج عبدالحسین بیانی از خیران باسابقه بهبهان است که امشب ایشان را به بهانه بتن ریزی پروژه بزرگ مرکز درمان سرطان بهبهان ( در مجموعه بیمارستان ولیعصر عج) دیدیم که در این هوای گرم پای کار بود و قرار است تا صبح در کنار پروژه بر روند کار نظارت کند. در این پروژه سهم خیر ( خانواده معرفی) قریب به پانزده میلیارد تومان برآورد شده است. این تنها یکی از پروژه های خانواده معرفی در بهبهان است، این خانواده با نمایندگیِ حاج عبدالحسین بیانی، چند پروژه بزرگ دیگر در بهبهان را نیز به نتیجه رسانده. حاج عبدالحسین اما گلایه های زیادی داشت! از حرف ها و حواشی که شنیده بود بسیار دلخور بود و می گفت از خودی ها حرف های عجیب و دور از انتظاری شنیده ام که شاید این آخرین پروژه ام باشد!
مردی که بدون تایید او، خانواده عزیز معرفی، پولی واریز نمی کنند حالا از شرایط ایجاد شده برای امور خیریه در بهبهان اظهار ناراحتی می کرد.
حاج عبدالحسین تلاش می کند در این مجموعه علاوه بر مرکز درمان سرطان، یک طبقه را به مرکز تخصصی چشم پزشکی و یک طبقه را به همراه سرای بیمار اختصاص دهد. او می گوید سازه را طوری طراحی کردیم که قابلیت ارتقا به ۱۰ طبقه را داشته باشد و این روی خوش ماجراست…
اما کاش برخی از ما بهبهانی ها، متحدانه از خیران خوش نام و دلسوز این شهر که این چنین پای کار ایستاده و به مردم شریف بهبهان خدمت می کنند، حداقل زخم زبان نزنیم و برایشان حواشی ایجاد نکنیم. حاج عبدالحسین در این گرما با عرقی بر پیشانی، با عشق کنار پروژه ایستاده بود تا سرسوزنی از پول خیرانی که به او اعتماد دارند هدر نرود حالا اما با دلی پرغصه گلایه های عجیبی ( که نمی توانیم جزییات آنرا منتشر کنیم) را با ما درمیان گذاشت. البته دوستان رسانه با گرمی از ایشان استقبال و وی را به ادامه کار دلگرم کردند. ما به نمایندگی از مردم فهیم بهبهان، دست همه خیرانی که عاشقانه دل در گرو دیار خود دارند را به گرمی می‌فشاریم…

راستی دانشکده مدرن پزشکی بهبهان هم توسط خیر دیگری ( که تمایل به ذکر نام ندارند) با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده که از ترم مهر امسال، میزبان دانشجویان پزشکی خواهد بود.

بیایید قدر سرمایه های ارزشمند بهبهان را بدانیم…
حاچ عبدالحسین بیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش