19 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
sarhang-mosavian

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان بعنوان فرمانده یگان برتر کشور معرفی شد

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان اعلام کرد : جناب سرهنگ موسویان فرمانده محترم انتظامی شهرستان بهبهان بعنوان فرمانده یگان برتر در سطح کشور انتخاب شد.

آن معاونت در تشریح خبر اضافه کرد: در بازدید و نظارت بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح ، فرمانده پرتلاش و کارآمد شهرستان بهبهان ـ جناب سرهنگ موسویان ـ بعنوان یکی از فرماندهان یگانهای برتر کشور از سوی ستادکل نیروهای مسلح معرفی گردید و مورد تشویق در سطح آن ستادکل قرار گرفت.

سرهنگ موسویان این توفیق را لطف پروردگار و نتیجه تلاش خستگی ناپذیر همکاران در مجموعه انتظامی بهبهان و همراهی خانواده های محترم آنان و همچنین همدلی مردم فهیم و قانونمند شهرستان بهبهان بالاخص رزمندگان دفاع مقدس و خانواده معزز شهداء و ایثارگران و تعامل و همکاری ادارات بهبهان بالاخص مراکز آموزش عالی و آموزش پرورش دانست و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای مردم و مسئولین بهبهان آرزو کرد.

    برتر شدن در نیروهای مسلح بخش بخشه مثلا یکی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برتر میشه یکی در بخش خدمات و پاسخگویی از آقای دسترنج بپرسید کدوم بخش برتر شدن!؟؟

    لازم است این افتخار بصورت بنر نصب عمومی شود تا مردم وخود پرسنل نیروی انتظامی پی به ارزش کارشان ببرند تا از امار و عملکرد ان نیرو اشنا بشوند

    من به اقای موسویان تبریک میگم ولی لطفا به امنیت بهبهان هم یه توجهی کنن بهبهان خیییییییییلییییییی ناامن شده راحت میان خونه ادم تمام وسایلارو میبرن تهشم پلیس میاد میگه این دزد اشنا بوده(:و خیلی راحت سرشونو میندازن پایینو میرن ودیگه اهمیتیم بش نمیدن
    لطفاااااااااا برای امنیت شهرمون یه فکری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش