19 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
انجمن تالاسمی بهبهان

گزارش یک جشن + تصاویر

افتخاری نصیبم شد که مدتی رو در کنار دوستان عزیزم در انجمن تالاسمی مهر بهبهان باشم و تا حدودی از نزدیک شاهد مشکلات این عزیزان باشم.مشکلاتی که راه حل آنها توسط مسئولین بسیار ساده می باشد ولی متاسفانه تا کنون مسئولین توجه خاصی رو‌ در مورد مشکلات این عزیزان نداشته اند.
در روز پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار معلم جشنی به مناسبت روز جهانی تالاسمی برگزار شد.جشنی که خوبی ها و خوشی های فراوانی داشت.در این جشن افراد زیادی دور هم جمع شدند تا ضمن برگزاری جشن این انجمن رو بیش از پیش به دوستان و‌مسئولین معرفی کنند و این عزیزان رو با مشکلات و کمبود های بخش تالاسمی بیمارستان و انجمن تالاسمی مهر آشنا کنند.
مسئولین زیادی این دعوت را پذیرفتند و با حضور خود در این جشن چراغ سبزی را برای همکاری با این انجمن نشان دادند که امیدواریم به زودی شاهد این همکاری ها و برطرف شدن مشکلات عزیزان عضو این انجمن باشیم.نکته جالب حضور نیافتن هیچ یک از مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت و دانشکده پزشکی در این مراسم بود.


برنامه همانند تمامی مراسمات دیگر  با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و بعد آن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد،بعد از خوش آمد گویی توسط مجری ، سرکار خانم آذر برازیون نژاد ( مسئول انجمن تالاسمی مهر) شروع به سخنرانی کردند و در این سخنرانی ضمن تشکر از کلیه عزیزان و مسئولینی که در برگزاری سمینار و همچنین در برگزاری این جشن همراه ایشون بودند انتقادات و درخواست هایی را هم جهت برطرف کردن مشکلات بخش و انجمن داشتند و در آخر باز هم از کلیه دوستان و عزیزانی که طی این مدت ایشون رو همراهی کردن تشکر کردند.

انجمن تالاسمی بهبهان
خانم برازیون نژاد مسئول انجمن تالاسمی بهبهان

در ادامه برنامه جناب آقای نوربخش(مسئول سابق انجمن) سخنرانی کوتاهی داشتند و بعد از ایشان نامه ای توسط یکی از اعضای انجمن ( خانم فهیمه جلیل) قرائت شد این نامه به صورت دلنوشته ای بود که همه مسئولین و حضار محترم رو تحت تأثیر قرار داد.

بعد از قرائت نامه نوبت به شعر خوانی همراه با سه تار توسط استاد عباس سلطانی رسید که ایشان مثل همیشه با شعر های خاص خود مجلس را تحت تأثیر قرار دادند.بعد از اتمام شعرخوانی استاد سلطانی جناب آقای شریعتی نماینده شهرستان سخنرانی چند دقیقه ای رو داشتند و تا حدودی قول همکاری با عزیزان انجمن رو دادند.که امیدواریم این همکاری ها به زودی صورت بگیرد.

شعرخوانی استاد عباس سلطانی
شعرخوانی استاد عباس سلطانی

طبق برنامه ریزی انجام شده نوبت به اجرای تئاتر توسط گروه آقای حبیب پور رسید و همانگونه که انتظار داشتیم این گروه نمایش بسیار خوب و شادی رو اجرا کردند که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.برنامه بعد گروه سرود کودکان به مدیریت جناب آقای پاک بود که برنامه بسیار خوبی را اجرا کردند و شور و شعف خاصی را به مجلس بخشیدند،بعد از اجرای گروه کودکان شاهد شعر خوانی به گویش شیرین بهبهانی توسط خانم امیدواری نیا بودیم که ایشان یکی از اشعار مرحوم سید محمد سید را با گویش شیرین خود قرائت کردند.

اجرای خردسالان بهبهانی
اجرای خردسالان بهبهانی

بعد از ایشان نوبت به اجرای طرحدستی توسط جناب آقای شهرام جهاندیده رسید که هیجان خاصی رو در بین عزیزان به وجود آورد،در مرحله بعد از این جشن شعر خوانی با لهجه زیبای کودکانه توسط خانم درسا جوادی مجد بود که با حس و حال زیبای کودکانه خود شعر زیبایی رو اجرا کردند
برنامه آخر اجرای موسیقی سنتی توسط گروه جناب آقای عبدالحسین حصار بود که این برنامه هم مورد استقبال حضار قرار گرفت در آخر برنامه به رسم یادبود جوایزی به عزیزان و همراهانی که تا به حال یار و یاور این انجمن بودند اهدا شد.

تقدیر از دست اندرکاران برنامه
تقدیر از دست اندرکاران برنامه

ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دوستان و عزیزانی که به هر نحو ممکن کمک حال این عزیزان بودند جا دارد تشکر ویژه ای رو از مسئول و اعضای هیئت مدیره این انجمن جهت برگزاری همچین مراسمی داشته باشیم.

آلبوم تصاویر :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش