29 اسفند 1402
از سال ۱۳۹۱
محمد باقر شریعتی نماینده بهبهان و آغاجاری

یادداشت قابل تامل شریعتی به ارگانیان // بهبهان، پایان یک تمدن یا آغاز یک تحول!

انتقادی که گاه و بیگاه از نماینده محترم بهبهان می شود، این است که چرا در این سه سال فعالیت چشمگیری نداشته اید و بعضا پاسخ نماینده و یا اطرافیان ایشان این بوده که فعالیت هایی انجام شده، ولی مردم از آن بی اطلاعند! که این موضوع هم صد البته به ضعف روابط عمومی دفتر ایشان بر میگردد. حال در سال پایانی دوره نمایندگی جناب آقای شریعتی، دفتر ایشان بسیار در این زمینه فعال شده و قصد دارد تا این نقیصه را برطرف کند. بعد از برگزاری نشست خبری توسط نماینده محترم، اینبار متنی به قلم حاج محمدباقر شریعتی به دفتر ارگانیان ارسال شده که حاوی نکات جالب و قابل تاملی می باشد که در ادامه متن کامل آن خدمت همشریان عزیز ارائه خواهد شد. همانگونه که قبلا هم اعلام شد، وبسایت ارگانیان این آمادگی را دارد که از همه ارگان ها گزارش کار بگیرد و بعبارت بهتر : ارگانیان آمادگی دارد تا پل ارتباطی باشد بین مردم و مسئولین.

متن ارسالی، به قلم حاج محمد باقر شریعتی :

آیا شهر چند هزار ساله ما به پایان حضور خود در تاریخ نزدیک شده است ؟ آیا باید بپذیریم که منطقه ای با پیشینه درخشان تاریخی که صد ها سال مرکز مهم بازرگانی و زراعت بوده اکنون در حال فروپاشی است؟ چگونه میتوان پذیرفت شهری که یکی از مهم ترین ولایات جنوبی کشور بوده و مرکزیت بخش های وسیعی از خوزستان و کهگیلویه و فارس و بنادر و سواحل خلیج فارس را به عهده داشته ، اکنون به مکانی غیر قابل زیست بدل شده است ؟بهبهان عالمان و دلاوران تاریخ ساز ، شهر آریوبرزن مقاوم و آقا سید عبداله بهبهانی زعیم مشروطه و رزم آوران دلیری چون بقائی و دقایقی و شمایلی اکنون در کجای تاریخ است؟

ارجان و باغستان های زیتون و تاکستان های خرم و آباد و مرکزیت ضرب سکه ، تشان و فرهنگ غنی اش که بقایای کلیسا و مساجد کهن و آتش کده و معابدش از محوریت این خطه در گفتگوی ادیان و تمدن ها حکایت دارد و آغاجاری که تا همین دیروز و بلکه امروز ثروت سرشارش را سخاوتمندانه صرف آبادانی میهن ما کرده است و زیدون با اصالت و سرسبز و آباد که قرن ها مرکز فضل و مبدا بازرگانی بوده و منصوریه خرم که چون نگینی سبز در دل زمین های تشنه جنوب درخشیده و باغ ها و میوه هایش نشانه حیات و رونق و شکوفائی است و جولکی و شهروئی و سایر بخش ها و روستاهای کهن،آیا دیگر جایی در دنیای امروز و شکوفائی کشور ما ندارند؟

یکی از مهم ترین مسائلی که حیات و بقاء شهرستان ما را با مشکل مواجه کرده ، مهاجرت شهروندان ما به سایر شهرها و استان هاست . آنچه که تبعات منفی این مهاجرت ها را سنگین تر می کند این است که بر اساس آمار ، بیشترین مهاجرت از میان دانش آموختگان دانشگاهها و نخبگان علمی ما صورت می پذیرد و پس از این گروه صاحبان سرمایه هستند که به سرعت در حال خروج از شهر و انتقال سرمایه به سایر نقاط می باشند .

با چنین روندی که هر روزه نیز در حال افزایش و شتاب بیشتر است دیری نخواهد گذشت که اندوخته و سرمایه اجتماعی ما
( شهروندان نخبه علمی و اقتصادی ) به حداقل و به نقطه بحران نزدیک شود.

البته باید توجه داشت که انگیزه شهروندان ما برای خروج از منطقه و مهاجرت به سایر نقاط ، غالبا انگیزه ای درست و منطقی است و ما نمی توانیم کسی را بخاطر اینکه جای دیگری برای سکونت اختیار کرده است ، سرزنش کنیم . زیرا دلیل اصلی اینگونه مهاجرت ها عدم توانایی شهرستان و زادگاه برای جذب سرمایه های علمی و اقتصادی است . برای مثال اکثر دانش آموختگان که تحصیلات عالیه خود را تا سطح فوق لیسانس و دکترا ادامه داده اند نمی توانند خود را در بازار محدود کار منطقه حل و جذب نمایند لذا منطقا گزینه ای جز جستجوی موقعیت مناسب  در سایر نقاط باقی نمی ماند . همین وضعیت نیز شامل صاحبان سرمایه می گردد.

اما چه باید کرد و چگونه می توان از این مهاجرت هایی که شهرستان ما را با خلاء نخبگان مواجه می کند جلوگیری کرد؟

در نگاه اول ما نیازمند تدوین یک استراژی دقیق و علمی در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ هستیم. ما باید زیرساخت های اقتصادی (اعم از صنعتی ، کشاورزی ، دامپروری و منابع و معادن و گردشکری ) را تقویت نماییم تا سرمایه های اجتماعی ما که در واقع ضامن اصلی بقا یک ساختار مدنی هستند برای ماندن و ارائه خدمات به شهر و روستای زادگاه ، توجیه منطقی داشته باشند.

متاسفانه شهر ما طی یک دوره طولانی که در نگاه کلان از دهه ۵۰ شمسی و در نگاه خرد از زمان پایان جنگ تحمیلی تاکنون را در بر میگیرد دچار ” بحران مدیریت ” بوده است .

مدیران کارآمد و توانا در این مدت متاسفانه یانتوانستند به مناصب مدیریتی دست یابند و یا از پذیرش مسئولیت شانه خالی کرده اند و البته در پاره ای موارد هم ساختار بسته مدیریتی موجود با سر سختی از پذیرش مدیران جدید امتناع کرده و به این ترتیب با جلوگیری از گردش نخبه گان و دست به دست شدن مناصب و مدیریت ها و پرهیز از شایسته سالاری ، عملا روز به روز پیکره مدیریتی ما ضعیف و ضعیف تر شده است .

برای مثال به طور مشخص از زمان پایان جنگ تحمیلی که کشور با تمام توان وارد فاز بازسازی و سازندگی شد ؛ می بینیم که سهم ما از سازندگی و توسعه بسیار اندک بوده است . جای شگفتی است که خطوط ارتباطی ما صرفا زمینی باقی مانده و حتی اقدام عاجلی جهت توسعه و تعریض جاده ها و راههای ما صورت نگرفته و به همین شکل هم تلاش جدی جهت راه اندازی فرودگاه و احداث خط آهن به عمل نیامده است .همچنین در بحث بهداشت و درمان برای سالیان متمادی دچار یک رخوت و بی عملی بوده ایم . برای نمونه یکی از کارهای ارزشمند که احداث بیمارستان تامین اجتماعی بوده متاسفانه با بی توجهی به احداث درمانگاه تخصصی که می بایست همزمان یا در طی ساخت بیمارستان ، احداث و بهره برداری می شد ، نا تمام مانده است. در همین رابطه بیمارستان ولی عصر (عج) را داریم که حدود سی سال از کلنگ آغاز به کار آن می گذرد و طی سالیان گذشته عملا به فراموشی سپرده شده بود !

جاده بسیار مهم بهبهان – رامهرمز که متاسفانه خسارات و تلفات جانی و مالی جبران ناپذیری برای عابرین خصوصا شهروندان عزیز ما به بار آورده ، دهه ها با بی مهری مورد غفلت واقع شده تا جایی که می توان گفت تلفات این جاده تاثیرات جبران ناپذیر عاطفی و اقتصادی بر خانواده های ما گذاشته است.

حال سوال اینجاست که طی سالهای پس از جنگ و در زمان رشد اقتصادی ۸ و ۹  و حتی بالای ۱۰ درصدی در کشور و همچنین تخصیص دو در هزار درآمد نفت که مبالغ چشم گیری را در اختیار توسعه و عمران و پیشرفت شهر قرار می داد ، سهم بهبهان چه شد؟

آیا ما نمی توانستیم پروژه نه چندان بزرگی چون بیمارستان ولی عصر (عج) را تکمیل کنیم تا ترافیک سنگین بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی کم شود؟

چگونه می توان پذیرفت که درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی که می تواند جلو سفر پر زحمت و هزینه بر بیماران ما به شهرهای دیگر را بگیرد ، به کلی فراموش شود؟!

چرا در سالهایی که حساب های مالی دولت اعم از خزانه و صندوق ذخیره ارزی انباشته از پول بود ما نتوانستیم حداقلی از توسعه را در شهر و روستایمان شاهد باشیم ؟

این چند مورد و ده ها مثال دیگر ، نمونه هایی است که فقدان یک مدیریت کارآمد را در سطوح بالای مدیریتی شهرستان نشان می دهد. معظلی که اگر  نمی بود اکنون قطعا نخبه گان و سرمایه های اجتماعی و اقتصادی ما بساط دانش و ثروت خود را در همین جا ، در شهر ما و خانه ما می گسترانیدند.

در مورد این کاستی ها همه مامسئولیم و هر کس مسئولیتی مهم تر و حساس تر داشته ، سهم بیشتری نیز در کاستی ها داشته است . بی شک همه انسانهای منصف شاهد بحران ها و موید اوضاع بسیار نامطلوب و دشوار اقتصادی هستند. مدت تقریبا سه ساله ای که اینجانب در مجلس سپری کرده ام به دو دوره تقسیم می شود . کمتر از نیمی از این دوره همزمان شد با دولت قبلی و وجود شرایط نامناسب و در یک کلام بی اعتنایی دولت به مجلس! دولت ، آشکارا از مجلس روی گردان بود و طبعا نمایندگان با درهای بسته ی وزارت خانه ها مواجه بودند. همزمان تورم با افزایش ۴۰ درصدی ، ارز با افزایش ۳ تا ۴ برابری و افت شدید قیمت نفت از حدود ۱۵۰ دلار به زیر ۵۰ دلار را شاهد بودیم .

بخش دوم دوران مسئولیت اینجانب همزمان شد با دولت آقای دکتر روحانی که تاکنون ادامه دارد. این مدت نیز با بحران های شدید اقتصادی و مشکلات در صادرات نفت و فشارهای همه جانبه بین المللی همراه بوده است.

اینجانب طی نطقی که در تاریخ ۲۶ تیر ۹۲ در مجلس ایراد نمودم ضمن اعلام لزوم حمایت قاطع از دولت دکتر روحانی صراحتا از ضرورت تعامل دولت با غرب و لزوم تنش زدایی گفتم . در همین راستا به عنوان نماینده حامی دولت به دفاع از وزرا و برنامه های آنان پرداختم که از جمله می توان به جمع آوری ۱۷۶ امضا برای حمایت از آقای دکتر ظریف وزیر محبوب خارجه اشاره کرد . البته مزد این حمایت را هم گرفتم!

همزمان علیه اینجانب شب نامه ها و اطلاعیه های شدیدالحنی توزیع شد که طی آن ، مرا عامل بیگانه و غرب زده و طرفدار رابطه با آمریکا معرفی می کرد و خواستار برخورد قاطع و ردصلاحیت من شده بود .

در کنار این مطالب سخنان کذب و ناروایی جهت تخریب اینجانب بکار رفته بود که مرا به بی عملی متهم می کرد و به گونه ای زیر سوال می برد که گویی همه کمبودها و ناملایماتی که در منطقه ما وجود دارد از بیکاری جوانان گرفته تا مشکلات بهداشتی و درمانی تا نبود فرودگاه و راه آهن و جاده های نامناسب و حتی بروز خشکسالی همه و همه متوجه شریعتی بوده است!

عامل مشکلات و کمبودهایی که طی دهه ها و بلکه سده ها در شهرستان بوجود آمده بود هیچ کس نبود جز شریعتی؟! گویی تاریخ چند هزار ساله شهر ما در همین سه سال نمایندگی شریعتی خلاصه شده بود و سیل مشکلاتی که از گذشته های دور و نزدیک بر سر شهر و روستای ما آوار شده بود و همه بی تدبیری ها و سو مدیریت ها و فرصت سوزی های قبل از آن را یکسره نادیده گرفته بود!

آخر این همه بی انصافی را چگونه می شود در حق یک نفر روا داشت؟! به راستی بهبهان کهن ما هر چه کمبود و مشکل داشت همگی در این سه سال بوجود آمده بود ؟

آن سالهای طلایی که اکثر شهرهای استان و کشور ما توانستند با بودجه های کلان و فراغ خاطر به سازندگی و پیش رفت و توسعه بپردازند ، مدیران ما کجا بودند ؟! در مقطعی که بنده به عنوان شهردار خدمت کردم با وجود جنگ و مشکلات ناشی از آن و خالی بودن دست شهرداری و کمبود شدید اعتبار توانستم با عنایت پروردگار متعال و حمایت بی دریغ مردم منشا خدمات بسیاری چه در بهداشت معابر و توسعه فضای سبز و بهبود معیشت کارگران زحمتکش شهرداری و چه در مهندسی شهری مثل تعریض و بهسازی خیابان پیروز و … باشم و حتم دارم تاریخ درست ترین قضاوت را پیرامون عملکرد ما خواهد داشت.

لیکن اکنون و در همین شرایط ناگوار اقتصادی و علی رغم همه مشکلات چه به لحاظ تورم و چند برابر شدن ارز و بحران بیکاری و افت شدید قیمت نفت و بروز خشکسالی و … ما توانستیم بی اعتنا به همه سختی ها ، طی همین مدت کوتاه اقدامات بزرگی انجام دهیم که به عقیده من می تواند پایه و نقطه آغاز بسیار مهمی باشد برای ساختن شهرستانی پیشرفته و آباد  به طوری که دیگر نخبه گان ما و فرزندان تحصیل کرده و پر توان ما و نیز سرمایه های مالی و اقتصادی ما ناچار به مهاجرت از دیار خود نباشند و در بهبهان بمانند و نخبه گان و سرمایه های سرگردان سایر نقاط را جذب خانه پدری کنند.

ما در همین شرایط که دست دولت از منابع مالی خالی است موفق شدیم با سماجت و سر سختی مانع انتقال پروژه عظیم نیروگاه سیکل ترکیبی شویم . در همین شرایط ، پروژه نیروگاه را فعال کرده و با صرف هزینه ای بالغ بر
۱۰۰۰ ( یک هزار) میلیارد تومان به پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رساندیم ( در این رابطه از حمایت های بی دریغ برادر ارجمندم جناب آقای مهندس بهزاد و تلاش بی وقفه شرکت های مپنا و غدیر  نهایت سپاس و قدردانی را دارم ). موفق شدیم وزارت نیرو را در دوران تعطیلی پروژه ها متقاعد کنیم که نیروگاه ما را در اولویت های اول پروژه های این وزارت خانه در کل کشور قرار دهد و با چانه زنی و مذاکرات فشرده توانستیم طرح توسعه نیروگاه را از۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ مگاوات ( هزار و پانصد ) مصوب نماییم.

همچنین علی رغم بحران شدید اقتصادی ، پروژه حیاتی و فراموش شده فاز ۲ بیدبلند را که به دلیل سهل انگاری دولت قبل از وزارت نفت به بخش خصوصی منتقل شده بود و بخش خصوصی نیز هیچ اراده ای جهت ساخت ان نداشت ، مجددا به وزارت نفت بازگرداندیم و با تصویب اعتباری بالغ بر ده هزار میلیارد تومان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های گازی خاورمیانه ، به یاری خداوند متعال به زودی کار ساخت آن را با قدرت آغاز خواهیم کرد و پیش بینی می شود ظرف مدت دو سال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

لازم به توضیح است که دولت ها و مجالس در زمان بحران اقتصادی از مصوبات هزینه ساز که در راس آن
” ردیف بودجه ” است پرهیز می نمایند لیکن بنده توفیق این را داشتم که ردیف بودجه علوم پزشکی بهبهان را مصوب نمایم . این اتفاق در شرایطی افتاد که همزمان شصت تقاضای ردیف بودجه در مجلس مطرح و هر شصت مورد مردود اعلام شد . در این مورد نیز هماهنگی و حمایت همکاران ارجمندم خصوصا آقای دکتر مصباحی مقدم ( رییس وقت کمیسیون تلفیق مجلس ) و جناب آقای دکتر پزشکیان ( وزیر اسبق بهداشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ) و آقای دکتر مطهری از نمایندگان فعال مجلس که به دعوت اینجانب سفری به شهرستان ما داشتند و از نزدیک با مشکلات ما در بخش بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آشنا شده بودند و درددل شهروندان ما را شخصا در بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان ما شنیده بودند ، بسیار مفید و موثر واقع شد . گو اینکه متاسفانه پاره یی تنگ نظری ها که از عوامل اصلی توسعه نیافتگی ماست کار را به جایی رساند که این سفرها را بی حاصل می خواندند و آنرا به عنوان هزینه ای که بر مردم تحمیل شده ، معرفی می نمودند که عمیقا چنین نگاه بسته و بی منطقی باعث شگفتی و تاسف است. نگاهی که دعوت از افراد برجسته و تاثیرگذار و پذیرایی ساده و مختصر از این بزرگواران را حیف و میل بیت المال قلمداد می نماید چه نسبتی می تواند با توسعه شهرستان و نیازهای مردم داشته باشد ؟!

تخصیص مبلغ ۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ به بهداشت و درمان ما و تامین یکدستگاه MRI ، یکدستگاه
سی تی اسکن و شش دستگاه آمبولانس مجهز برای مراکز بهداشتی و درمانی که اخیرا صورت گرفت نیز با حمایت همین بزرگواران از تلاشهای بنده میسر گردید.

تصویب اعتباراتی بالغ بر یکصد میلیارد تومان جهت تعریض ، اصلاح و بهسازی جاده حادثه خیز بهبهان – رامهرمز و تصویب اعتبار بیست میلیاردی جهت  یکصد کیلومتر راه روستایی و نیز سفر معاون وزیر راه و بازدید ایشان از جاده بهبهان – گچساران و تصویب اعتبار بیست میلیاردی جهت ساخت پل و چهار بانده کردن جاده خیرآباد تا دروازه قرآن بهبهان بخشی از فعالیت های ما در حوزه راه است که علیرغم کمبود اعتبار به زودی ثمره آن را خواهیم دید.

یکی دیگر از کارهای اساسی دوران مسئولیت بنده در مجلس شورای اسلامی ، ثبت ملی رویشگاههای گل نرگس بهبهان است. همین موضوع که متاسفانه با بی انصافی و اغراض هدفمند از سوی معدودی افراد به عنوان مساله ای کم اهمیت جلوه داده شد اتفاقا یکی از ارکان توسعه است .

همزمان با طرح ثبت نرگسزار به نام شهر ما ، نمایندگان سه استان ضمن اعتراض به طرح بنده ، مدعی شدند که نرگس و نرگس زارهای اصلی متعلق به شهرهای آنان است . جالب اینکه این مخالفت ها همگام شد با تلاش های همان چند نفر که خود را بهبهانی نیز می دانستند . از دید من ، تلاش آن نمایندگان نه تنها عمل ناشایستی نبود بلکه حاکی از احساس مسئولیت این نمایندگان در اعتلای نام شهرشان بود لیکن تعجب و تاسف من از بی حرمتی هایی بود که عده ای زیر عنوان همشهری درباره ثبت رویشگاههای نرگس بهبهان روا داشتند.

ثبت این اثر دولت را مکلف به صیانت و حفاظت از نرگس زارهای ما می کند . حفاظتی که اگر پیش از اینها صورت می پذیرفت امروز شاهد تقلیل بالغ بر ۷۰۰ هکتار اراضی نرگسزارهای ما به کمتر از ۵۰ هکتار نبودیم!

با ثبت این اثر تولیدکنندگان گل نرگس مورد حمایت دولت قرار می گیرند و با دریافت تسهیلات دولتی به توسعه و بهبود شیوه های تولید و پرورش گل خواهند پرداخت . وقتی کشوری مانند هلند توانسته با توسعه تولید و صادرات انواع گل به یکی از اقتصادهای موفق اروپا و جهان تبدیل شود چرا شهر ما که مستعد پرورش مرغوبترین گل نرگس جهان است نتواند اقتصاد خود را از این طریق شکوفاکند؟! بازارهای خارجی مشتاقانه آماده پذیرش نرگس ما هستند.باید توجه داشت که به غیر از خود گل
میتوان به صنایع جانبی آن مانند عطر و اسانس و کنسانتره و … پرداخت و ضمن ایجاد زمینه های اشتغال به افزایش سطح رفاه عمومی نائل شد.

حجم کارهای انجام شده که در مدت نمایندگی پیگیر آن بوده ام از حوصله این مقاله خارج است اما فهرست وار می توان به چند مورد دیگر مانند تاسیس و تقویت صندوق حمایت از توسعه کشاورزی – پیگیری و دریافت بخشی از مطالبات فرهنگیان – اخذ مجوز درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی از رئیس و هیات رئیسه این سازمان – ارتقا آغاجاری به شهرستان ، تشان به شهر ، منصوریه به شهر و پیگیری نزدیک به حصول نتیجه شهرستان شدن زیدون – آغاز عملیات گازکشی به ۲۶ روستای زیدون – تامین اعتبار جهت ساخت و تجهیز درمانگاه و پاسگاه بخش جولکی – ساخت ۲ دانشکده کامپیوتر و ریاضی با اعتبار بنیاد مستضعفان و با همکاری خیر دلسوز شهرستان آقای حاج علی بهبهانی – سد چمشیر در زیدون – تامین اعتبار جهت آسفالت و بهسازی جاده تشان از سه راهی امیر حاضر – تامین پزشک و تجهیزات بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی آغاجاری و همچنین تامین پزشک متخصص و راه اندازی تخت دیالیز این بیمارستان که با وجود حدود ۱۵ بیمار دیالیزی تا قبل از این امکانات رسیدگی به آنان وجود نداشت. تأمین اعتبار جهت تکمیل سالن سر پوشیده ورزشگاه شهید بقایی که سال ها متوقف شده بود و اکنون در حال تکمیل است. پی ریزی ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی که خود مبدأ تحول عظیم اقتصادی خواهد بود و چندین مورد دیگر که در این مدت با تلاش شبانه روزی پیگیری و به ثمر رسانده ام و انشالله مشروح آن را به اطلاع خواهم رساند.

 

اما سخن آخر ، مژده تحولی مهم و تاریخی !

بهبهان امروز ، شهر غبار گرفته و بن بست دیروز نیست . بهبهان امروز در آستانه یک خیز بلند تاریخی است . بهبهان امروز نه تنها می تواند به حیات و بقا خود ادامه دهد بلکه چشمه های حیات و سر زندگی از آن می جوشد.

ما اکنون با در دست داشتن ۳ رکن اساسی تولید فولاد ( برق – گاز و آب) آماده ورود به عصری تازه از رشد و شکوفایی هستیم . ما با در اختیار داشتن ۲ پالایشگاه عظیم گازی خاورمیانه ( بیدبلند ۱و۲ ) نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی برق و دارا بودن منابع ارزشمند آب ( سد ها و رودخانه ها ) و همچنین فاصله اندک با دریا و بندر ( حدود ۵۰ کیلومتر ) دارای موقعیت ممتاز و منحصر به فرد جهت استقرار صنایع فولاد در شهرستان خودمان هستیم . چنین موقعیت و امکاناتی که اکنون چه به لحاظ جغرافیای طبیعی و چه به لحاظ صنعتی و زیر ساخت های اقتصادی در اختیار ماست بهبهان را به مکانی مناسب و امن بی رقیب جهت پرداختن به صنایع فولاد بدل کرده است .

بنده توفیق آن را داشته ام که نظر مساعد مسئولین و وزارت خانه های زیربط را تامین کنم و اکنون طرح صنایع فولاد بهبهان در دست مطالعه می باشد .

باید بپذیریم تنگ نظری ها و تخریب ها ضربات سختی به پیکر جامعه ما زده است لذا به خاطر فردای فرزندانمان امروز لازم است با همت و همدلی و تلاش بسیار بکوشیم تا این امر مهم تحقق یابد . شهرستان ما راهی جز ورود به صنعت فولاد ندارد و انشاا… با برداشتن این گام نشان خواهیم داد که نه تنها توان جذب و نگهداری و صیانت از نخبگان علمی و سرمایه های اقتصادی و اجتماعی خود را داریم بلکه قادر به جذب نیروی کار و سرمایه از سایر نقاط نیز هستیم.

در اینجا از همه عزیزانی که دل در گرو زادگاه و دیارمان دارند دعوت می نمایم تا در ایجاد شهرستانی غنی و مرفه و آباد ، دست در دست هم نهند و اینجانب را به عنوان عضوی کوچک از دیاری بزرگ و کهن یاری نمایند تا به رفاه و پیشرفتی که شایستگی و استعداد آن را داریم برسیم .

بیا تا گل برافشانیم ، می در ساغر انداریم / فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

 

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت ارگانیان,با تشکر فراوان از زحمات نماینده محترم جناب اقای حاج محمد باقر شریعتی,با ارزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان..یاعلی

    سلام جناب شریعتی
    اینایی که گفتید رو از اقبل می دونید و نماینده شدید. اگه جوابتون مثبته پس بفرماید تلاش تا الان بی ثمر شما در حوزه اشتغال جوانان جوابگوی مشکلات شهری هست؟
    نماینده بهبهان باید فردی مطرح و برش دار باشد
    آقای نماینده ، تاجگردون نماینده گچسارانه همزمان با شما نماینده مجلس شد، ایشان رئیس کمیسون تلفیق مجلسه اعتبارات عمرانی جذب شده توسط ایشان برای شهری کوچکتر از بهبهان کجا و جنابعالی ؟
    شما تو دولت قبل هیچ برشی نداشتید الان هم هیچ کاری نمی تونید انجام بدید خودتون خوب می دونید اشتباهی نماینده شدید.
    بهتر اینه که به فکر چند ماه باقی مانده باشی و ابدا به فکر کاندیداتوری نباشی همون طور که خودتون هم می دونید امکان رد صلاحیت شما بواسطه بعضی از اقداماتتان- که خودتون بهتر میدونید- وجود دارد.
    ضمنا این مظلوم نمایی ها دیگه واسه همه نخ نما شده جناب.

    سلام
    بنده بهبهانی نیستم. در ۴ شهر خوزستان کار و زندگی کردم و علت عدم پیشرفت بهبهان را می‌دانم. می‌خواهم وضعیت اقتصادی دزفول را برایتان تشریح کنم؛
    در دزفول شرکت دولتی بزرگی وجود ندارد. آنچه توسعه‌ی اشتغال و پیشرفت صنعتی را در این شهر به امری عادی تبدیل کرده ۲ چیز ست:
    ۱- سرمایه گذاری مردمان آن در صنایع کوچک متعدد؛ دزفول ۲ شهرک صنعتی بزرگ دارد که صدها شرکت با هزاران نیروی بومی در آن مشغول به کار و رقابت‌اند و غیر از آن تولیدی‌های کوچک و متنوعی در حاشیه‌ی شهر به چشم می خورد. تقریباً هیچ دزفولی‌ای با مشکل کار مواجه نیست.
    ۲- اراده و عزم مردمان دزفول به “کار” و تلاش برای کسب ثروت. و تشویق یکدیگر به ورود به عرصه‌ی اقتصاد خصوصی.
    ———————-
    پس در مقابل، دو عامل اصلی رکود اقتصادی بهبهان را از زبان بنده‌ی کوچک بخوانید:
    ۱- عدم سرمایه‌گذاری مردم بهبهان در امور تولیدی و اشتغال‌زا. (حرکت سرمایه‌ها به سمت بورس، واسطه‌گری، حساب‌های بانکی و… که در واقع سرمایه‌گذاری در سایر مناطق کشور محسوب می‌شود.)
    ۲- با وجود اینکه ضریب هوشی قاطبه‌ی جوانان این شهر از شهری مثل دزفول بیشتر است و تعداد پزشکان و اساتید برجسته‌ی رشته‌‌های مختلف دانشگاهی مؤید آنست، روحیه‌ی کار و تلاش فیزیکی برای توسعه‌ی صنعتی و حتی کشاورزی در شهر بسیار کم به چشم می‌خورد. (این را نیز بدانید که از نظر بنده به عنوان کارشناس کشاورزی استعداد اقلیمی بهبهان در باغداری نیز بیشتر از دزفول است).

    موفق باشید

    واقعا دست مریزاد. سوال آیا جناب آقای شریعتی این مطالب رو از خودشون گفتن یعنی تراوشات ذهنی خودش هست یا براش نوشتن . آیا می تونید همین متن رو به صورت روخونی جلو مردم بخونید . از اینا بگذریم آقای شریعتی حرفات همش بو تبلیغات می ده . نکنه پالایشگاه ردیف شده نگهش داشتی تا باهاش وعده انتخاباتی بدی. می خوای کیا رو ببری اونجا سرکار ؟(ما همه مون سر کاریم). […] رو بچه […] رو بچه […] رو بستگان مشاور کتابدارو . چرا علی رغم این اندازه فعالیت سه تا از داداشام با خودم چار تا با مدارک دانشگاهی انچنانی بیکاریم . کی حلق اطرافیانت پر می شه . مزه قدرت چشیدی دیگه نمی تونی ول کنی . قباحت داره با هدف تبلیغات این حرف ها رو می زنی . تا دلت بخواد منم بلدم گپ بیهوده بزنم بگم مشکل از کجاست . شما که بالاخره سکوتتون شکستید شخصا جواب بدید.
    چقد کارآفرین بودید؟چه قد نیروهاتون رو به زور وارد ادارات کردید آقای مدیر ؟
    چه قدر برای این شهر اثربخش بودید ؟ به نظر خودتون کسی لایق تر از تو برای نمایندگی وجود نداره یا دچار خودشیفتگی شده اید؟
    به نظر خودتون این دوره چه قد رأی میارید؟
    درسته که در زمینه کارون بهت تذکر دادن ساکت شدید؟
    مدرک شما چیه؟
    معدل فارغ التحصیلتون چند بوده ؟
    به نظر خودتون چه قد باهوشید که قالیباف ول کردید روحانی رو چسبیدید ؟
    اگر موحد کاندید بهبهان بشه شما کاندید هستید یا نه؟
    قضیه خاتم چیه،؟
    چرا بازنشسته آموزش وپرورش رو به زور وارد دانشگاه آزاد کردید؟
    چرا ۱۴ نفر از بستگان مشاورکتابدارت وارد خاتم شد وسکوت کردی (از قول دوستان خودت)
    جواب این سوالتو بدید اما شفاف و حقیقت شاید بهتون رأی دادیم

    سلام ، آقای حاج شریعتی خسته نباشید ، اقداماتی که حضرتعالی انجام دادین یا در حال انجامش هستین خوبه ولی نتیجه را خیلی از شهروندان نمی بینند ، آقای تاجگردون بسیار برش داره ولی اونجوری هم که نشون میده نیست ، من اصلا به شما رای ندادم و فعلا تصمیمی برای رای به شما هم ندارم ، البته باید تا ایام انتخابات صبر کرد، ولی در حال حاضر تمام قد از شما حمایت میکنم ، به والله اگر شما شروع به جاده کشی کنید جاده خیرآباد یا رامهرمز من دو هزار رای برات جمع میکنم ، لازم نیست کار خیلی بزرگ باشه مهم اینه که به نفع مردم باشه ، چقدر این جاده ها تلفات میده ، آقای شریعتی عزیز لطفا دقت کنید مخالفان شما در انتخابات شما با تعصب دارند یا دلیل ! تعصب حل نمیشه ولی با کار خوب دلیل مخالفت برطرف میشه ، موفق باشید

    ما این دوره با باذلی رای می دیم کار به این تبلیغات زود هنگام هم نداریم . شریعتی مدیون باذلی محبوبه

    تا بوده ما بهبهانی ها به همین شکل از همشهری و نماینده مون پشتیبانی کردیم ، اینایی که الان دارن کارهای نماینده رو هیچ میدونن معلومه که منفعتی تو این کار دارن یا از طرفدارای یه کاندید احتمالی هستن یا اینکه با مردم این شهر و انتخاب شون مشکل دارن… شریعتی نماینده مردم بهبهان هستش و خدایش تا الان بهتر و بیشتر از نماینده های گذشته کار کرده ، همین که صداقت داره ارزش داره ،
    تو این وضعیت خراب مملکت و تو یه سال خیلی بهتراز شجاعپوریان و موحد کار کرده ،
    امیدوارم این پیگیری های ایشون به ثمر برسه تا بخش کوچیکی از مشکلات ما جونا هم حل بشه ، مثل بید بلند ۲
    موفقیت نماینده ما موفقیت ما بهبهانی هاست ، ایشالا که تو کارهای باقیمونده موفق باشی

    اونایی که دارن از شریعتی حمایت […] می کنن منفعت دارند یا مخالفان با دلیل شریعتی؟

    هر کسی از نماینده شهرش حمایت کنه بده!!! مردمی که ایشونو انتخاب کردن باید حمایت کنن چون موفقیت ایشون برای همه میشه و باختشم برای همه
    تاحالا نماینده ای به این پاکی بهبهان نداشته ، حالا تو هم بزای منفعت خودت نماینده رو تخریب کن شاید با این تخریبا شهرمون یهویی شد سانفرانسیسکو

    یعنی مرگ مادر من که مسبب زیر بنایی و مدیریتیش جناب نماینده هستند نفعی در من و خانواده ام داره؟

    به خدا واگذارتون می کنم و مطمینم تا زمانی که بلا بر شما نازل نشود دست از سفسطه نخواهید کشید

    مدیر محترم سایت چطور ساعت اظهار نظرات مردم قبل از انتشار نامه نماینده ه شهرستان است ؟؟؟؟؟؟؟

    جناب تفضلی عزیز
    ضمن تشکر از توجه شما
    نامه جناب شریعتی روز یکشنبه دهم خرداد ساعت ۹:۱۴ صبح منتشر شده و اولین دیدگاه ساعت ۱۱:۴۸ دقیقه صبح همان روز منتشر شده. بقیه دیدگاه ها هم تا الان همگی بعد از ساعت انتشار بودند.
    اگر موردی غیر از این منظورتون هست بفرمایید بررسی کنیم.

    موفق باشید.

    سلام
    زنده باد شریعتی قهرمان
    شریعتی دوست دارم انتخابات استانی بشه تا عیار واقعی ات در استان مشخص بشه و اینهایی که جز تخریب همشهری چیزی در چنته ندارند متوجه بشوند چقدر در استان محبوبید
    دو کلیپ شما رو دیدم انصافا زدن اون حرفها جرات میخواد
    کارون خط قرمز خوزستان است …جمله طلایی شماست
    چه کسی مبگوید خوزستان امنیتی است….
    همشهریان عزیز دست از شایعه سازی بردارید بروبد در بین دانشگاهیهای و مطبوعاتی ها استان بپرسید که شریعتی کیست واقعا به بهبهانی بودنم بالیدم وقتی در جمع ی از اساتید حوزه عمران و تشکل ها یکی از اساتید گفت اگر خوزستان ۵نماینده مث نماینده بهبهان و قاطعانه در مورد کارون و ریزگردها صحبت میکرد الان شرایط این نبود
    خوزستان الان فقط دو نماینده واقعی دارد ۱محمدباقر شریعتی ۲سید شریف حسینی
    ای کاش انتخابات استانی شود تا جایگاه واقعی محمدباقر شریعتی یاور راستین امام و انقلاب بر عده ای تنگ نظر معلوم گردد
    شریعتی پرچمدار اصلاحات خوزستان در مجلس است کیست که نداند

    با تشکر از زحمات حاج اقای شریعتی بخاطر پیگیری فعالسازی مجدد پروژه فاز۲ که فراموش شده بود,تا بتوان شهر بهبهان را توسعه داد و بتوان مشکل اشتغال جوانان شهر عزیزمان را حل کرد,واقعا نماینده های قبلی بهبهان جز حرف هیچ کاری نکردند و دوره اقای شجاع پوریان که اوضاع مملکت اینقدر خوب بود این اقا چیکار کرد!که بعضیا سنگش رو به سینه میزنن!؟هیچ کاری ,فقط سواستفاده از احساسات مردم بخاطر جناح بازی و جبهه اصلاحات ,این چیزا فقط واسه خودشون اب و نون میشه وگرنه هیچ سودی برای مردم ندارد…به امید فردایی روشن برای شهرمان,درود بر اقای شریعتی..من عاشق همشهریامم…

    بهبهان اگر مسولینش مثل شریعتی دلسوز بودند الان واقعا همه چی داشت
    وقتی نصف اعضای شورای شهر بهبهان قصد رکت در انتخابات را دارند و فقط بدنبال تخریب نماینده هستند چطور انتظار میره که نماینده کار کنه
    وقتی تو خیابونهای بهبهان قدم میزنم برای خودم افسوس می کنم که چرا باید وضعیت اینطوری باشه بعضی از این اعضا ۳دورره در شورا هستند اخه با انصافا با کدوم عملکرد مثبتی میخواین تو انتخابات مجلس شرکت کنید
    از رسانه ها انتظار میره عملکرد اینها را هم به نقد بکشند
    عملکرد شریعتی درر این شرایط بد اقتصادی و تحریم ها قابل دفاع هست
    وقتی نقد می کنیم باید همه جوانب رو در نظر بگیریم

    سلام .خواهیم دید که این تبلیغات زود هنگام به نفع آقای شریعتی هست یا نه؟
    واقعا اگه من هر کدوم از این سیل عظیم کاندیدا هم باشم از شما (با این تبلیغات زود هنگام ) ترسی ندارم. چون زیر پوست شهر حکایت چیز دیگری است.خاتم چیز دیگری است . نظر مردم درمورد مشاورتون رو هم بپرسید

    بهبهان به نماینده احتیاج نداره،به امید احتیاج داره، به اینکه من فلان میکنم و بهمان میکنم نیاز نداره، به مردی احتیاج داره که کاری کنه ولو کوچک . مشکل بهبهان اینکه هیچ کس براش کاری انجام نمیده. پالایشگاه و … هم فقط تبلیغه

    آقای شریعتی که مدعی هستید :”خصیص مبلغ ۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ به بهداشت و درمان ما و تامین یکدستگاه MRI ، یکدستگاه
    سی تی اسکن و شش دستگاه آمبولانس مجهز برای مراکز بهداشتی و درمانی که اخیرا صورت گرفت نیز با حمایت همین بزرگواران از تلاشهای بنده میسر گردید.”

    جهت اطلاع به عرض برسانم این کار شما نبوده و نیست بلکه اعتبارات آن توسط یکی از مسیولین بخش تامین اجتماعی که بهبهانی و دلسوز و داغ دیده از اهمال کاری مسیولین درون شهریست صورت پذیرفته و فقط به خاطر ملاحظات اسم ایشان را نیاورده ام.

    ضمن اینکه چند روزیست مادر بنده دربیمارستان شهید زاده بهبهان جان سپردند که مسبب اصلی و زیر بنایی آن را مسیولین درون شهری بیمارستان و از قضا شما می دانم که اگر به جای ثبت ملی گل نرگس و سه سنگ ، و ماسک زدن در مجلس و هم اکنون مظلوم نمایی در متنی که نوشته اید خجالت می کشیدید و از مسیولیت کنار می رفتید و به فکر پست نبودید و این همه افراد بی عرضه را در بیمارستان و دانشگاه استخدام نمیکردید امروز مادر من زنده بود و یتیم نمی شدیم.

    لعن الله علی قوم الظالمین از اولین تا آخرین

    سلام
    آقای شریعتی ما از شما بعنوان یک بهبهانی انتظارات بیشتری داشتیم و داریم…گفتین ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری فاز ۲ اما همچنان کوچکترین پیشرفتی مشاهده نمیشه…درسته بیشتر مشکلات بهبهان از گذشته تا بحال بوده و مربوط به دوره شما نیست اما بنظرم شما میبایست با ایجاد همدلی بین مسئولین تفاوت ها رو با بقیه نماینده ها ایجاد میکردین هنوزم دیر نیست یکسال وقت کمی نیست اگه میخواین واسه دوره بعد کاندید بشی باید نهایت استفاده رو ببرید
    میدونیم در دوره شما دولت شدیدترین تحریم ها رو داره تحمل میکنه و خبری از پول نیست
    باید همه شرایط رو در نظر گرفت و انتقاد منصفانه کرد
    وضعیت بیمارستان و فرودگاه مربوط به الان نیست و نماینده های قبلی هم با این همه ادعا کاری نتونستن بکنن….
    مسئولین و مردم باید دست به دست هم بدن تا شهر پیشرفت کنه
    در آخر آقای شریعتی نماینده ماست و باید ازش حمایت کرد

    سلام
    جواب آقای ناشناس:
    فرمودید پاکی . اصلا اصطلاح پاکی در سیاست یعنی چه ؟خندم گرفت!
    بعدشم تو رأی آوردن پاکی پیشه کرد که دور اول انتخابات به جای دکتر کریمی وارد مرحله دوم شد . از پاکی مرحله دوم انتخابات بگم که اصلا پتو وشکر وکارت شارژ وپول نقدتوزیع نشد(یکی از دوستام هنوز کازت شارژهای ایرانسله دور دوم که در ستادتون پخش می شد رو داره (خدا خیرتون بده که دست فقیرا رو از این طریق می گیرید .سود این دوستان در انتخابات همین کارت شارژاست).یا از اینکه همه دوستانشون فرستاده تو خاتم . چه قدر برای این هم وطنان سیاست های شما ملموس بود . چه قد از ظرفیت نمایندگی بهبهان استفاده کردید . اگه نتونسید بی زحمت دست از تبلیغ بردارید. چه قد نسبت به رقیبای انتخاباتیش تخریب روا داشتند حتما همه اینها مصداق پاکیه. شریعتی به جای نخبگان از یه کتابدار وپیرمردی که دانشحویی ترم ۳ حقوق و آصادق مشاوره می گیرندچطور خواستید شهر پیشرفت کنه

    برادر ارجمند
    اگه تونستی دستاوردهای هشت سال دکتر شجاع پوریان رو مثل دستاوردهای سه سال آقای شریعتی اینجا برامون بنویسی ممنونت میشیم.
    بنویس تا بقیه بدونن که بید بلند دو با تلاش مرحوم زارعی به بهبهان اومد ، بنویس که در زمان هشت ساله دکتر شجاع پوریان بیدبلند دو به نام امیدیه سند خورد ، بنویس که موحد تونست رو کاغذ سهم بهبهان رو هم بزاره تو شناسنامه بیدبلند دو … چند ماه دیگه هم که وعده آقای شریعتی عملی شد بیا اینجا برامون قصه بگو تا همه مردم ببینند که ما بهبهانی ها همدلی از سرو کولمون بالا میره.
    درود بر کسی که برای بهبهانو زادگاهش تلاش میکنه.

    نوع حرف زدن شما هم بوی تخریب میده و تخریب و بی ارزش جلوه دادن کارهای منتخب مردم یک شهرستان. شما برو با کاندیدای لایق و عزیزت برنامه هاتونو مرور کنید که توی ذهنتون بمونه. کاش ادب و صحبت کردنت هم به اندازه مدرکت بود. شما فکر کن تبلیغاته . خدا بهتر نیت آدم ها رو میدونه. کاری به رای ایشان نداشته باش. برو برنامه های بعدیتون رو چک کنید. معدل و مدرک آقای شریعتی از ادب و فرهنگ تو خیلی بالاتره. منم میتونم بگم موحد و شجاعپوریان چیکار کردنا؟ خودت چقدر باهوشی؟ الان روحانی رییس جمهور شده ها. شریعتی هم بالا اشاره کرده که با کمک دولت روحانی چیکارا انجام داده. یادت نره برنامه های آیندتون رو چک کنید.

    جواب
    جواب علیرضا
    اینقدر دکتر دکتر نکن. دکترای ادبیات عرب در کجای نمایندگی و مدیریت شهرستان و . . . کاربرد داره دقیقا” ؟ بگو بیاد ثبت نام کنه . هیچ خیالی نیست. یادت رفته و یادتون رفت رو هیچ کسی قبول نمیکنه. پس به احساسات خودت مسلط باش. هر کسی در هر مسیری باشه به خودش مربوطه . منم میتونم دونه دونه کارهای دکتر شما رو اسم ببرم. دوست عزیز فاز دو بیدبلند چهار ساله که خوابیده و الان با تلاش شریعتی داره از این خواب بیدار میشه. اگر قبلی ها میتونستند یه کاری براش میکردند. هر چند من مثل شما احساساتی نیستم و منصفانه به گار آقای شجاعپوریان احترام میذارم. اتفاقا دکتر شما هم نیست که بخواد چیزی کم و زیاد کنه . در جواب ” کتلک” هم میگم که هنوز خیلی ها رو نشناختی. پس بیخود در مورد مردم حرف نزن و شیرین زبونی نکن.

    کدوم منتخب؟
    شمایی که به دکتر شجاعپوریان حمله می کنید وکارا شریعتی رو توسطح دکتر شجاعپوریان می دونیددچار گناهی نابخشودنی هستید
    همه می دونن شریعتی چطور به مجلس رفت بعد تو میای با دکتر شجاعپوریانی که تو تهران رأی میاره قیاس می کنید(زهی خیال باطل ) کاری نکن بیاد بهبهان ثبت نام کنه؟
    ایشون مسیرش همیشه مستقیم الخط یکنواخت بوده اما شریعتی که چپ راست می زنه . مگه ماشینی که از […] گرفت یادت رفته . مگه یادتون رفت از مرحوم […] هم پول گرفته بود(این قسمت رو آقای ناشناس رو هم بخونند که بیاد دستش پاکی یعنی چه)
    پی پالایشگاه رو دکتر شجاعپوریان بنا نهاد اگه این کارو نمی کرد به ذهن کسی خطور هم می کرد. عمرا.
    علی رغم این همه کاراشو که دکتر جلو برد ایشون نمی تونه یه آجر هم به تاسیسات پالایشگاه اضافه کنه.
    پس جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش.

    همه می دونن نماینده حقیقی مردم بهبهان دکتر سالاری است . این جرو بحثا هم پیرامون آقای شریعتی رو ول کنید . شریعتی مگه یادش رفت انتخابات تا باطل شدن پیش رفت . دو روز از مجلس گذشته بود ولی انتخابات بهبهان تأیید نشده بود . باز هم نگران نباشید حق به حق دار می رسه . نگران این تبلیغات نباشید . خبرهایی هست که امسال هم دکتر کاندید می شه. ایشالا بره بهارستون ونه تنها بهبهان رو بلکه مجلسو شکوفا کنه

    اقای مروت عزیر راست میگه. مگه نکات علمی سایت گرو کشی و دیم کسی هستی می خواست تازه خودت اینو میدونستی و چه ربطی به طرفداری داره

    واقعا سایت مزخرفی دارید,این همه من نظر میدم شما تایید نمیکنید,دارید اقای شریعتی رو تخریب میکنید,نظرات من هیچکدوم تایید نشده,جمع کنید سایت تون رو….اهههه

    سلام .
    همانند گذشته منطقی که نیست .
    ولی !!!!!
    در کل دوران قبل از نماینده فعلی چند وزیر به این شهرستان آمده ؟؟

    در کل دوران قبل از نماینده فعلی چند معاون وزیر به این دیار آمده ؟؟

    دستاوردهای توسعه شهری در کل دوران قبل از نماینده فعلی را با حال نام ببرید ؟؟؟

    در این بی بودجه ای قیاس نمایید در جهت میزان بودجه مصوب و هزینه شده در این دوره و دوران گذشته

    این مثالیست جهت قیاس لابی نماینده گان قبل و حال . اگر می توانید جواب بدهید . نام ببرید تا مشخص شود .

    امروکه خمونا سرکارن
    هم اهل گپن, نه اهل کارن
    همی سرما شیره ممالن
    رحمت بکه بوکسی که گفتی
    گفتری ای شهره نه بکارن……
    هرکی ته تقلا سی براری
    پیدا بکه جا سی کس وکاری
    مردم دگه سی ایشو نه بالن
    رحمت بکه بوکسی که گفتی
    گفتری ای شهره نه بکارن…….
    هر روجلسن ته خونه ها شو
    مردم سرجا وسفره ها شو
    سی مجلس از ایسه دسه کارن
    رحمت بکه بوکسی که گفتی
    گفتری ای شهره نه بکارن……
    دل سخته دگه سی شهر ما نی
    جوسوز سه کار بوقیا نی
    دعوا سر جا وکسب وکارن
    رحمت بکه بوکسی که گفتی
    گفتری ای شهره نه بکارن……
    می کلگه خرابه ها وبیده
    جا مفت غریبه ها وبیده
    هر چی نه بکارن سر کارن
    رحمت بکه بو کسی که گفتی
    گفتری ای شهره نه بکارن………

    آقا علیرضا جان سلام چرا ایقد عصبی شدی . فک کنم اگه مستقیما با هم بحث می کردیم با مشت می افتادی به جون اونا که حرفی غیر از شما می زدند . اینو می گن تعصب خشک وبیجا . اگه قبول داشته باشیم که مردم معیارن می توان گفت که به قول بهبهان دکتر سالاری نماینده بهبهان شده بود و شریعتی رو با تکماده و…بردن مجلس . من بهبهان نبودم ولی می گفتن انتخابات دوره نهم تراژدی بود . تا اینجا داشته باش حال دکتر شجاعپوریان چه هیزم تری به شما فروخته که ایطوری بهش حمله می کنید مگه معیار نوع مدرکه یا جریان ساز بودن . شجاعپوریان در مجلس جریان ساز بود شریعتی چیکار کرد تو این چهار ساله ؟ یادتون رفت اولین نطقش راجع به حقوق نمایندگی بود . بی بی سی هم مورد تمسخر قرارمون داد . یعنی اولویت اول حقوق کم نماینگان بود. فرموده بودند به عمل کار برآید به سخندانی نیست . کار وعمل مجلس سخنوری وجریان سازی است یا فک کرده بیل وکلنگ وگاریه . اگه دوست داری تا ادامه بدم

    آقای بقایی اگه انتخابات استانی بشه اولا به عنوان پیش نیاز آقای شریعتی باید ۱۵ درصد آرای بهبهان رو جذب کنه . آیا آقای شریعتی این میزان رأی رو میاره . شاید ۵۰۰نفر دیگه ببره توخاتم رآیش ۴۰۰۰ بشه!

    من از تو بزرگتراش هم عصبی نشدم. شما کلا” توی کار میگن و می گفتن هستی. پس آقای سخنور از طرف خودت حرف بزن . دکتر سالاری شما اگه میتونست نماینده میشد . پس سعی نکن ضعف دکترتون و مجموعه اش رو به توانایی دیگران ربط بدی. خوشمزه بازیتم بذار کنار. تو که بهبهان نبودی چطوری میتونی در مورد فضای بهبهان اظهار نظر کنی؟ کسی سخنوری رو مورد ستایش قرار نمیده. کار و عمل آقای شریعتی مشخصه. نتایجش هم بزودی آشکار میشه. هر چند که خیلیش از قبل آشکار شده. اما آدمهای کینه ای نمیتونن ببینند. با این ادبیات حرف زدنت ازت بیشتر از کلمه بیل و کلنگ انتظار نمیره. ادامه بده ببینیم میخوای به کجا برسی. بقیه هم نگران کاندیدای مورد نظر خودشون باشند. کاری به رای شریعتی نداشته باشند. اونقدر احساسات و هیجانات درونی بر عقل و منطق و فکر غلبه کرده که نمیتونن به جریان افتادن خون و جان دوباره و تازه به رگهای خشکیده این شهر رو ببینند. خوبه حالا بالا توضیح داده شده.

    آقای علیرضاجان . احساس می کنم یه کم تند می ری شهروند عزیز.این طور که شما می فرمایید هدف وسیله رو توجیه می کنه . ولی ایطور هم دور از اخلاق وانسانیته وهم کسی نمی توتنه به افرادی با این خط مشی اعتماد کنه. من خودم بارها کنار دکتر سالاری ایستاده بودم که فرمودند به هر قیمتی نمی خوام برم مجلس .خودم شاهد بودم آقای شریعتی شما شخصا دکتر سالاری رو تو گلزار شهدا تخریب می کردند . (از خودشون بپرسید)
    خود دکتر سالاری هم راضی نبود که فضای هوچی گری وتخریب در شهر نهادینه بشه . بارها گفت ما طرفدار نقد وعقلانیت واعتدال هستیم (برید تراکت ها وپوسترهای ایشون رو نگاه کنید قبل ازدکتر روحانی شعار اعتدال رو بیان نمودن وبه خاطر همین هم هم اصوالگرا وهم اصلاح طلب به ایشون رأی دادن ). یادتون رفت بارها شریعتی رو به مناظره دعوت کرد ولی هر بار نماینده محترم طفره رفتن . از اینکه فامیل شریعتی هستی وطرفداری از روی بحث های نسبی شک ندارم وگرنه واقعیت چیز دیگری است . دکتر سالاری فرمودند اگه به مجلس برم کار سیاسی می کنم اگه هم توفیق یار نشد کار فرهنگی می کنم . نشریه فرهنگی اجتماعی بامداد خوزستان مختصری از کار فرهنگی ایشونه . بذار بگم که نماینده محترم حتی نتونست چند واحد دکتر سالاری رو در دانشگاه آزاد وربتابه پس چطور خیلی ها می گن همدل شوید . فک کرد اگه دو سه واحد رو حذف کنه به خیال خودش دیگه کار سالاری تمومه . ولی این طوری ها نیست بالام جان . بازی ۹۰دقیقه نبود ادامه بازی رو خواهیم دید . دیگه این بار خیلی از اون عوامل نیستن که آقای شریعتی رو شفاعت کنند . چون بعضی هاشون خودشون کاندیدا شدن وبعضی هاشون پست ندارن . بعضی ها باید نماد عدالت بودند ولی جانبداری نمود . خیلی ها می دونن که دکتر سالاری نماد فرهنگ بهبهانه . ایشون چهره کشوری هستند که حتی چندین بار پژوهشگر برتر رسانه ملی شدن .پس نگو اگه می تونست نماینده می شد. شریعتی از محترم ترین خانواده های بهبهان است اما خودشون مال این کارا نیستن . چرا مقابل نقد مقاومت می کنید من قبلا هم جایی گفتم حالا که نماینده مردم شدید بدون چشمداشت به شهر وامور شهر رسیدگی فرمایید نه اینکه به فکر دور دهم باشید وکارهاتون طبق اون ببندید .

    سلام به همه دوستان
    دوست خوبم گفتم بهترین ملاک مردم هستند .برید از خود مردم بپرسید که چرا تو کوی وبرزن بد شریعتی رو می گن . کارهای ملموس ایشون چه بوده یا می خواهید بگید که باید چهار سال دیگه باشه تا پروژه ها وکارهاش ملموس بشه .بازم میگم شریعتی صداقت نداره . دلیل رد صلاحیت دکتر شجاعپوریان چه بود؟ سخنرانی هاش هست مستقیم الخط یکنواخت حرکت می کرد وبه راحتی دولت نا کارآمد را مورد انتقاد قرار می داد. ولی دوست دارم بدونم شریعتی چپه یا راست ؟ اگه جواب همین سوال ساده رو بدی من دیگه کارت ندارم

    چپ و راست برای بهبهان چیکار کردن؟؟؟؟ اون از شجاعپوریان که با نطقای […] برای شهر ، فقط شهرت شخصی خودش براش مهم بود و الان داره برای یه جایی بجز بهبهان […] میکنه ، دکتر سالاری هم که تو انتخابات نشون داد با کدوم جریان تو یک مسیر هستش ارجات میدم به مسجد بلال و جبهه پایداری ، برو از اونا بپرس سالاری چجور شخصیتی داره ( البته […])

    دوست گرامی۷ اسفند سلام
    مطمئنم حرف آقای سالاری رو در آخرین شب تبلیغات در جلوی درب امامزاده حیدر ع یادتون رفته دوست عزیز. در مورد قضیه شتر مرغهای مزرعه دانشگاه آزاد (که ارزش مادی بسیاری داشتند در آن زمان) که گفتند پیش پدرم که تلف شدن. خدایی شما این ادبیات ایشان رو چطور تفسیر میکنید؟ این حرف فرسنگها با فرهنگ فاصله داره. شما اول ثابت کن خودت فامیل و طرفدار آقای سالاری نیستی . بعد بیا به من بگو طرفدار شریعتی هستم یا نیستم. شایدخود شما اهل بازی باشید . ضمنا” لطف کن مودب باش و از ادبیات مناسب برای اظهار نظر و صحبت در مورد دیگران استفاده کن. مال این کار نیست و . . . طریقه صحبت نیست. هر اتفاقی که بیفته و هر چی که پیش بیاد شما از شریعتی خوشتون نمیاد. چون هنوز آتش زیر خاکستر ۴-۳ سال پیش خاموش نشده و شما هنوز سرد نشدین. هنوز چندین ماه به دوره بعدی مونده و دوره نهم تمام نشده. پس در مورد ایشان اینجور قضاوت نکنید.
    و اما جواب دوست عزیز : جواب علیرضا
    خیلی از کارهای تمام شده و در حال انجام و پیگیری شده آقای شریعتی درست و دقیق یه اطلاع مردم نرسیده . شاید خیلی ها هم اهل تحقیق نباشند. عوامل زیادی در این اطلاع رسانی نقش دارند. انواع سایت ها و رسانه ها هستند دوست گرامی. حداقل وبسایت خود آقای شریعتی هست. تشریف ببرید مشاهده کنید. ضمنا” شما خدا نیستی که علم غیب داشته باشی که کی صداقت داره و کی صداقت نداره. پس پشت سر مردم حرف نزن و غیبت نکن. منم ارجاعت میدم به نطق های آقای شریعتی که هم از دولت قبل و هم از دولت فعلی انتقاد کردند. دوست عزیز و گرامی. ایشان پیشرفت و توسعه و حل مشکلات شهرستان بهبهان رو مهمتر از چپ یا راست بودن میدونند. واقعا” ادم باید خیلی بی انصاف باشه که توی این اوضاع بی پولی مملکت و خالی بودن خزانه و کمبود شدید اعتبارات تخصیص و اخذ میلیاردها تومان برای شهرستان بهبهان (شامل بهبهان آغاجاری منصوریه تشان زیدون) برای پروژه رامهرمز بهبهان گچساران بابا میدان (طرح ملی) – بیش از چهل میلیارد تومان برای دانشگاه خاتم الانبیاء – بیمه خشکسالی کشاورزان- تامین کسری قیمت تمام شده ذرت کاران حوزه بهبهان حدود سه میلیاردتومان- اخذ چهار میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان از معوقات فرهنگیان بهبهان که الان نهصد و هشتاد میلیون تومان آ ن در حساب اداره آموزش و پرورش بهبهان است- اخذ مجوز ده میلیارد تومان برای کشتارگاه صنعتی بهبهان- چهار میلیارد تومان اعتبار برای گاز رسانی ۲۶ روستای جنوب زیدون – تامین اعتبار و خرید و نصب دستگاههای دیالیز و سی تی اسکن و شش دستگاه آمبولانس برای بیمارستان شهیدزاده بهبهان و شهید اشرفی اصفهانی آغاجاری و دهها مورد دیگر رو نادیده بگیره و بگه کار ملموس آقای شریعتی چی بوده. تشکر از مدیر سایت

    سلام به همه عزیزان بزرگوار
    اولا بنظرم تخریب همدیگر، زیبنده عزیزان مخالف و موافق نباشه، دوما مطمئن باشید آقای شریعتی به رغم اینکه کارایی انجام دادن و وعده هایی که دادن ولی کلا عملکرد بسیار ضعیفی داشتن. و شخصیت چند سویه ای داشتن و دارن. بارها بوده که با ایشون تماس گرفته شده اما موبایلش خاموش بوده!! حالا بقول خودشون جواب نمیدن چون تماسا زیاده، اما خاموش کردن گوشی برا یه نماینده بسیار زشته و غیرقابل توجیه.
    در دوره های قبلی نمایندگان (آقایان شجاعپوریان و موحد) شاکله پالایشگاه که الان مشاهده میکنید شکل گرفت و دقیقا تا سال ۹۰ ۹۱ نزدیک هزار نفر سر کار بودن و متاسفانه حرفهای نماینده و وعده ها و شعارای آقای شریعتی بیشتر از عملشونه و عملا پالایشگاه فاز دو (مطمئن باشید) تا حداقل یکسال دیگه همینگونه مسکوت خواهد بود. بعدشم اینکه خود وزرا باهوشن میدونن کار نماینده ها تبلیغاتیه اونا هم خودشون بلدن چیکار کنن و چطور نماینده ها رو بدوونن.
    و سخن آخر اینکه اپیدمی بزرگ و شدیدی در بهبهان حاکم است در بین مردم که میگویند « آقای شریعتی بسیار ضعیف عمل کرده و ضعیفترین نماینده بهبهان تا الان بوده و …» این جملات بالاخره اثر خودشو در روز ۷ اسفند و با انتخاب نماینده ای دیگر و رای بسیار پایین آقای شریعتی نشان خواهد داد. حالا بالاخره یه تعداد انگشت شمار از بستگانش مجبورا تو سایتا خودشونو به آب تو آتیش بزنن برا دفاع از فامیل درجه یکشون!! (آقای شریعتی).
    مهره چینیهای انتخاباتی و سیاسی، دخالتها و انتصابات نماینده در ادارات و ارگانها برای پیروزیی رویایی و کذایی در انتخابات، با عنایت بزرگ خداوند متعال و چشم بینای دلسوزان به شکست خواهد انجامید.

    آقای علیرضا تشریف ببرید دانشگاه و از امور مالی مبلغی که برای شترمرغ ها هزینه شد رو بپرسید ۹۰ درصد هزینه ها برگشت خورد چون ذبح شد وبه چرخه دانشگاه وارد گردید . بعدشم عزیز جان این پولا در حساب مشترک دانشگاه های کل کشور بود و اگر اقدامی نمی شد هر لحظه دانشگاه مرکز اونا برداشت می کرد پس می بینید باهوش ودرایت به آقای جاسبی خواهش کردن که این پول را در اختیار دانشگاه بهبهان بذاره تا باهاش کار تولیدی پژوهشی راه بندازن . پس می بینید دانشگاه ضرر نکرد. در کار پژوهشی اصلا یکی از فرضیات اینه که برگشت پول ممکنه وجود نداشته باشه . تازه مگه سالاری متخصص شترمرغ بود فقط می خواست از ظرفیت مزرعه نهایت استفاده بشه ۱۰ متخصص از خود دانشگاه دست اندر کار بودند . تکنولوژی نو ریسک داره عزیز دلم . قبل از سالاری یه ساختمون تو مزرعه ساختند یه میلیارد سال ۸۶ هیچگاه از اون استفاده نشد . پررونق ترین زمان دانشگاه آزاد زمان دکتر سالاری بود . موقعی که رفت ۷ میلیارد تو حساب دانشگاه بود . تعداد دانشجو ۹۷۰۰ بود هر روز تو دانشگاه برنامه فرهنگی اجتماعی بو د. بعد از اون دوره رکود دانشگاه شروع شد والان تعداددانشجو ۵۰۰۰ شد دانشگاه حقوق نداره بده. بابت چی ساختمون روبرو دانشگاه رو نگاه کنید که در زمان خود آقای شریعتی کلنگش زده شد. علی رغم اینکه دانشگاه از لحاظ نیرو اشباع شده وکارکنان ساعتی اخراج شدن چند نفر از نیروهای نماینده از شهرهای دیگه انتقال گرفتن اومدن تو واحد ورشکسته بهبهان . کامنتهای بالا رو مطالعه نمودم بهبهان نیم جان فرمودند یه آموزش وپرورشی بازنشسته هم تو ای شرایط اومد تو دانشگاه . حال برید نظر کارکنان واساتیدو دانشجویان را درمورد دکتر سالاری بپرسید چون اونا ملاک هستن؟ ببین نمی گن دلسوز دانشگاه رفت ، کاش سالاری استعفا نمی داد برا مجلس وگرنه دانشگاه آباد بود . یادتون باشه تنها رییس دانشگاهی که خودش استعفا نمود دکتر سالاری بود . بقیه یا عزل شدن یا جابه جا. پس اگه مشکلی داشت هر ساله حکمش تمدید نمی شد . آقای علیرضا شما از همون طیف شایعه ساز دوره قبل هستید که من می گم مغرض وتخریب گر وشما هدایت نمی شید چون مزه قدرتو چشیدید وبه هر قیمتی می خواهید خودتون رو حفظ کنید وگرنه قبول داشته باشیم که معیار مردم هستند . آقای علیرضا ایشا این دوره اگه کسی از پستش و قدرت ارجاعی به نفع کاندیدایی استفاده نکنه نماینده حقیقی مردم مشخص می شه. واما درمورد آقای حسین شما بفرمایید تحقیق کنید. سی دی دکتر سالاری رو با مسجد بلال نگاه بفرمایید . اسمش چالش بود نه سازش !(جهت اطلاع). حتی اونجا در مورد شترمرغ ها هم سوال شد ومسجد بلال هیچ گاه لخت نشد برا سالاری رإی جمع کنه . رأی بالاتر سالاری در دو دوره در شهرستان به خاطر فراجناحی بودنش بود . حکایت مسجد بلال هم شیطنت وشانتاژیکی از دوستان آقای شریعتی بود که بعداز انتخابات با ذوق وشوق می گفتند ۱۵هزار شب نامه با عنوان بلال به سالاری پیوست را در سطح شهر چاپ وپخش کردم که ایشون با این طریقه تفکر خودش ادعا کاندیداتوری نموده در حالی که در شورای شهر هم تأیید نشد چه برسه به انتخابات مجلس . همین اقا که قرار ه کاندید مجلس بشه با یکی از دوستاش بحث می کرد وقتی کم آورد شونه دوستشو گاز گرفت اینا رو می گم که بدونید چه کسانی روبرو دکتر سالاری بودند. رفتن شریعتی به مجلس رو نتیجه این شایعات هم نمی دونم بلال های هم حق رأی دارن ، مرتد هم نیستند. یه جریان فرهنگی هستن که خداوند اجرشون را بده از اون گذشته مگه بلالی ها از اطرافیان شریعتی بدتر بودن . می خوای اسم ببرم ؟ پس یه جا نام ببرید که آقای قنبریان گفته باشند ب دکتر سالاری راب بدید!. پس بدونیددکتر سالاری یه چهره فرا جناحی هست که اصولگرایی و اطلاح طلبی رو مقابل هم نمی دونه . و معتقد بود که ریشه خیلی از عقب افتادگی های شهرمان به همین جناح بندی ها برمی گرده . هم چپ وهم راست به سالاری رأی دادن . ان شاء الله ۷ اسفندحقیقت مشخص می شه.

    سلامی مجدد

    دوستان لطفا بجای تخریب نماینده فعلی و هدف آتی خود ابتدا سطح دانش خود را در خصوص اینکه فرد فعلی چه کرده و چه خواهد کرد و قیاس های اساسی توسعه شهری رو تکمیل نمائید سپس به حمله بپردازید .

    افرادی که می گویند نماینده فعلی چه کاری انجام داده ( تا حالا ) ؟؟؟

    خوب برادر من شما اطلاعی نداری . برو تحقیق کن یا اگر نمی توانی به دفتر نماینده مراجعه کن تا اطلاع پیدا کنی .

    در هیچ قانونی نیامده که نماینده باید گزارش عملکرد بده . اگر هم دفتر و یا تیم ایشون در تلاش هست که مجموعه اقدامات را به مردم بگه این تبلیغ نیست . این رویه در مرحله اول در خصوص این هست که همه مردم می خواهند بدانند که ایشون چه کرده و در جهت شفاف سازیست و بس . حالا بعضیا هستن که زورشون میاد و تخریب می کنند . این هم یک چیز طبیعی هست .
    انتقاد باید بر اساس مستندات واقعی باشه نه احساس . خیلی از افراد مقاله در همه جای این شهر داده اند ( بر ضد نماینده فعلی ) ولی موقعی که بحث بر سر رودررو کردن و دفاعیات و مستندات که میرسه فقط سکوت اختیار می کنند .
    انسانهای منصف این رو شما چه اسم میگذارید ؟؟؟!!!!!
    انتقاد یا تخریب کودکانه ؟؟؟؟

    شکی نیست که ضعف هایی وجود داره همون طور که در تمام افراد جهان وجود داره ولی بعضی همشهریان عزیز مقالات و یا حرف هایی رو انتشار می دهند که بعد از پیگیری خود هم اعتراف به بغض می کنند .
    بابا بجای تخریب زودهنگام و بی اساس ابتدا مجموعه اقدامات رو دنبال کنید . بعضی افراد هستند که بطور مرتب بحث دانشگاه خاتم را در این سایت به میدان می کشند انگار که همین را در چنته دازند و بس که قطعا همین طور است . در این خصوص یکی از دوستان در جلسه نشست خبری از نماینده فعلی سوالی را در این خصوص طرح کردند و گفتند که ما شنیده ایم اینطور است . نماینده هم جواب داد در دوره من بوده یا از قبل ؟؟؟ طرف مقابل هم گفت دقیقا نمیدونم . پس چرا سوالاتی مطرح میشه که حتی اطلاع دقیقی از موضوع ندارید ؟؟؟ نماینده هم جواب داد مستند صحبت کن . خوب شما که ادعا دارید می آمدید و سوال می کردید . نیامدید !!!!! حتی نماینده ارسالی شما هم این سوال را نپرسید !!!!! خب این یعنی چه ؟؟!!!! غیر از اینه که چیزی در چنته نداشتید .

    تخریب زود هنگام جواب نمیده .
    در خصوص دکتر سالاری بعرض برسانم که هیچ دعوت نامه رسمی در زمان انتخابات به ستاد ایشون و یا تماس تلفنی به نماینده فعلی گرفته نشد مبنی بر مناظره . تبلیغات دروغین بود برای تخریب شریعتی توسط ستاد دکتر سالاری .
    در خصوص دکتر سالاری و تیم وی که بعد از انتخابات در جلسه دادگاه انتخابات برگزار گردید بعرض برسانم که برادران عزیز قاضی دادگاه بنا بر درخواست و ارسال تعداد انبوهی شکایت مبنی بر تخلف انتخاباتی به اینجا آمدند و حق تیم شکست خورده دکتر بود که شکایت نمایند ولی در جلسه مستندات را از کلیه تیم دکتر از خود دکتر سالاری تا بقیه آنها درخواست نمودند که هیچ مستندی را ارائه ندادند و قاضی خطاب به آنها گفت به په دلیل شاکی انتخابات شدید و آنها هم پاسخی واقعا مضحک مبنی بر اینکه ما شنیده بودیم گفتند و شانس آوردند که اعادیه حیثیت از طرف تیم شریعتی به دادگاه داده نشد وگرنه خودشان می فهمیدند که چه بر سرشان می آمد . از خودشان بپرسید . اگر کتبان کنند مستندات را ارائه می دهیم .

    تک ماده اصطلاح کودکانه ایست . ستاد دکتر سالاری بطور ناجوان مردانه همه گونه شایعاتی را برای شریعتی حتی خانواده ایشون در آن زمان پخش نمود . حتی در بنر ها . موقعی که به دکتر سالاری تماس گرفته می شد که دکتر این چه کاریست . چرا ستاد شما این کارها را می کند می فرمودند که من در جریان نیستم . ( مستند حرف میزنم ) . فردی که در جریان کارهای ستاد خود نیست و نمی توانست ستاد خود را کنترل نماید چه انتظاری می رفت که بقیه امورات خود را کنترل نماید . ؟؟؟!!!!

    با سلام
    همه نظرات بالا روخوندیم . واما بعد.ملاک مردمند. حقیقت با تخریب فرق داره.مطالب بالا را مردم حق دارند تحقیق کنند اگه دروغ بود می شه تخریب.(البته خودم مردم واقفند).در مورد اینکه دکتر سالاری آقای شریعتی رو تخریب می نمودند این دروغی بیش نیست . هر جا دکتر سالاری اسم آقای شریعتی رو می آوردند می فرمودند برادر ارجمندم شریعتی . ودرود می فرستاد به روح شهدا وپدر ایشان. ولی خودم شاهد بودم که شریعتی شخصا رو گلزار شهدا دکتر سالاری رو تخریب می نمودند . بحث مناظره رو حتی اگه دعوت شده بود یا نشده بود مردم می دونستن چی می شه ؟ علی ای حال شریعتی به آقای باذلی گفتند سالاری فلسفه ومنطق خونده من چاره ی سالاری نمی کنم . (برید از باذلی محبوب بپرسید) واما درمورد ابطال انتخابات اولا ستاد دکتر سالاری شکایت ننمودند بلکه هیأت نظارت استان شاکی بود که بازرسا اومدند و نظر بر ابطال دادند . که مجددا هیاتی آمدند وپس از تحقیقات لازم ورفت پیش آیت الله جزایری فرمدند بستیم برا ابطال . بعد قضیه مادر محترم وعکس شهدا (روحشان شاد )پیش آمد که دو روز بعد از افتتاح مجلس انتخابات بهبهان رو با تأیید نمودند . حق این است که همه کاندیدا ۹۴ آماده باشند در محفلی عادلانه جمع بشن وبرنامه هاشون رو بیان کنند ومردم تصمیم گیری نمایند . حق این است که این دوره همه وارد مناظره بشن مث جوامع توسعه یافته .
    اگه باز سوالی هست در خدمتیم .

    عکس مادر شهیدی که اشاره نمودید نشانه عدم اطلاع دقیق شما در اصالت موضوعه .

    اگه هیات نظارت استان شاکی بود پس چرا دادگاه در بهبهان برگزار شد ؟؟؟
    اصلا هیات نظارت استان اگر شاکی بود دعوای شکایت بوسیله چه افرادی به آنها داده شده بود ؟؟
    مستندات چیز دیگریست .
    در دادستانی بهبهان اگر دوست دارید تشریف بیاورید و پرونده را مطالعه بفرمائید . لابد باید مستندات رو بصورت تصویری مردم ببینند تا شما بجای خلاف واقعیّت حرف زدن ساکت بشید .

    دوستان سلام
    ۱۲ بنر تبلیغاتی جناب شریعتی عزیز که از میدان بیدبلند تا جاده سیمان و کارخانه سیمان و در میادین اصلی شهر با ژست و پرستیژ مدیریتی بسیار بالا نصب کرده بود رو هنوز فراموش نکردیم !!!!
    متن بنرها باخط درشت:
    احداث وتعمیر جاده بهبهان کارخانه سیمان به طول ۹کیلومتر!!!
    چه شد نماینده ما در بهارستان!!!؟
    ۹کیلومتر رو هم نتونستی درست کنی !!!؟
    هزینه بنرها و عکسهارو میدادی ببرن چاله گیری میکردن حداعقل!!!
    یه سوال دیگه عزیزانی که بردی نرگسزار برای ثبت ملی ازت نپرسیدن جاده حوزه ی انتخابیه جناب عالی ادمکش نیست !!!.؟نه خدایی نپرسیدن !! ! اگر نپرسیدن باید توی عاقل بودن اونا هم شک کرد!!!
    به فکر این جاده باش لاعقل این کار رو درست انجام بده که مردم ببینن؛ لمس کنن؛ تردد شبها روی این جاده زیاده مردم میرن پارک شهروند(سد قالند)جون مردم در خطره بخصوص جوانان.
    انجامش بده لطفا.

    سلام آقا محمد
    در اون بنر ها که اشاره کردی لااقل متن زیرین بنر ها که نوشته شده بود “”” مشکل اساسی این جاده بعد از اندی سال مرتفع گردید”” رو می نوشتی .
    مثل اینکه اصلا نمیدونی اخلال کار رو چه افرادی درست کردند . این وب سایت فقط بدنبال خراب کردن هست و انصاف رو رعایت نمیکنه . چرا موقعی که جاده متوقف شد بجای اینکه بره دنبال اصل موضوع و ببینه در شورای شهر چه گذشت تا این پروژه متوقف شد رو به مردم نشون ندادن .؟؟؟!!!! هااااا
    بودجه ای که الان دارن خیابون ها با اون آسفالت میشه بودجه ای هست که شورای شهر بعد اندی سال نتونستن حتی ۲۰ درصد بودجه عمرانی خودشون رو بگیرن و نماینده فعلی اون رو واسشون آورد که جاده رو شروع کنن که طمع گرگ صفتان پروژه رو خراب کرد . جاده سیمان درست خواهد شد . تخریب هم برای ما تبلیغ است .
    شما فراموش کار هستید .
    آقا یه خورده دقت کن ۱۰۰ کیلومتر جاده روستایی رو اشاره نکردی که الان چند ماهی میشه که شروع به کار کردند .
    آقا بودجه ۱۰۰ میلیاردی جاده رامهرمز بهبهان رو اشاره نکردی که الان پیمانکارش داره از رامهرمز بنا به دستور وزیر راه شروع به کار کرده .
    شما فقط ساز مخالف بزن . بالاخره باید یکی هم باشه دیگه ..

    با سلام
    من واقعا به آقای شریعتی خسته نباشید میگم وتشکرمیکنم ازتلاشهاشون .
    من ازنزدیک دردفتر بهارستان شاهدبودم که چطور تلاش میکرد که همه مراجعه کنندگان به دفترش روببینه ومشکلاتشون روحل کنه ،درصورتی که هم اتاقی ایشون آقای تاجگرون خیلی راحت وبی تفاوت مراجعه کنندهاشو ردمیکرد.
    من واقعا به داشتن این نماینده به خودم میبالم وآرزوی سلامتی وموفقیت روزافزون براشون دارم.امیدوارم که همشهریهای عزیزم دست از تنگ نظری بردارند وبه فکر سازندگی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش