29 اسفند 1402
از سال ۱۳۹۱
تعریض جاده سیمان بهبهان

آقای شریعتی، جاده تبلیغاتی شما دارد تلفات می دهد !

شهروندان بهبهانی همیشه از ابتدایی ترین حق خود یعنی داشتن یک جاده و آسفالت مناسب بی بهره بوده اند. چندین سال پیش هم که آسفالت به بهبهان روی خوش نشان داد با درایت مسئولین وقت بدون زیرسازی های لازم، آسفالت جدید روی آسفالت قدیمی ریخته شد که نه تنها مشکل را حل نکرد بلکه باعث ظهور سرعت گیرهای طبیعی در خیابان های بهبهان شد!

اکنون نیز تعریض جاده سیمان که شاید بعد از ترمیم خیابان های بهبهان در درجه چندم اهمیت قرار داشت، در صدر اخبار خوش ماههای گذشته قرار گرفت. جاده ای که هنوز تکلیفش با خودش هم مشخص نبود. نه کارخانه سیمان زیر بار می رفت که استفاده تام از این جاده دارد نه شرکت بهره برداری مارون و نه شرکت نفت. هر یک توپ را در زمین دیگری می انداخت.ولی با تمام این مشکلات و روشن نبودن زوایای طرح، اقداماتی برای کلنگ زنی تعریض جاده سیمان انجام شد.

مراسم کلنگ زنی تعریض جاده سیمان
مراسم کلنگ زنی تعریض جاده سیمان

در همین راستا شانه راه برداشته شد تا به اصطلاح کار آغاز شود و همزمان شهر پر شد از بنرهای تقدیر از آقای نماینده برای تعریض جاده سیمان! و اما ادامه ماجرا چندان هم خوشایند نبود. شانه راه برداشته شده بود و کار تعریض هم بلاتکلیف ماند.

حالا مردم شاهد جاده باریک بدون شانه راه بودند که هرلحظه امکان وقوع حادثه ای را داشت که بالاخره دیروز (۹ بهمن) حوالی ساعت ۱۴ رخ داد. برخورد دو خودرو که یکی از عوامل این حادثه، نداشتن شانه راه اعلام شد.

حال چه کسی باید پاسخگو باشد؟ نماینده ای که قصد استفاده ی تبلیغاتی از این جاده مرگ را داشت یا شهرداری که می خواست به هر قیمتی که شده حتی با پول شخصی(!) این جاده را تعریض کند.

صانحع رانندگی در جاده سیمان بهبهان / 9 بهمن 1393
سانحه رانندگی در جاده سیمان بهبهان / ۹ بهمن ۱۳۹۳

در این نوشتار روی سخنم با نماینده محترم شهرستان است که انشالله این نوشتار از نگاه تیزبین ایشان بگذرد :

آقای شریعتی، از اینکه تیم تبلیغاتی و روابط عمومی شما در طول این سه سال بشدت ضعیف عملکرده اند شکی ندارم و با توجه به اینکه شما در همه سخنرانی ها و نطق هایتان می فرمودید تا کاری را به طور کامل انجام نداده ام آن را فریاد نمی زنم، چه شد که در پروژه کارشناسی نشده جاده سیمان که نه تنها دردی از مردم بهبهان دوا نکرد بلکه بر تلفات گذشته آن افزود، خواستید مانور تبلیغاتی کنید؟ پروژه ای که حتی در مراحل ابتدایی خود به سر می برد، شما بر خلاف آنچه همیشه ادعا می کردید آنرا فریاد زده و به نام خود تمام کردید.

آقای شریعتی

مردم بهبهان دردهای فراوانی دارند لطفا بر مشکلاتشان اضافه نفرمایید. می دانم که در بخش هایی دارید تلاش می کنید ولی شما را به خدا زودتر به داد این مردم برسید. نکند آفتاب بهبهان غروب کند و شما هنوز در مجلس در حال تقسیم گل نرگس بین نمایندگان باشید.

صانحه رانندگی در جاده سیمان بهبهان / 9 بهمن 1393
سانحه رانندگی در جاده سیمان بهبهان / ۹ بهمن ۱۳۹۳

راستی به نظر شما چرا باید ما همیشه در بهبهان به فکر این باشیم که کار را به نام خود تمام کنیم؟ شما قدم های عملی برای این شهر بردارید تا همه رسانه های این شهر خودشان کارهایتان را در بوق و کرنا کنند؛ آن وقت ما می شویم روابط عمومی شما.

اما جناب آقای نماینده بترسید از روزی که دوره ی نمایندگی شما به پایان برسد و درصدی از قول هایی که به مردم صبور و شریف بهبهان داده اید عملی نشده باشد، ولی نه، ظاهرا شما هم خوب دانسته اید که این مردم به خلف وعده ها عادت کرده اند.

باشد که با دیدن تصاویر حادثه دلخراش دیروز و به حرمت بنرهای تقدیری که برای این جاده زده شد، فکری به حال آن کرده؛ یا تعریض کنید یا حداقل به حالت قبل برگردانید تا خدای ناکرده شهروند دیگری قربانی بی برنامگی نشود.

 

 

    سلام ، ایشالا که هیچ وقت حادثه بدی در هیچ جای دنیا اتفاق نیوفته . ولی جناب فرجیان پور عزیز عکس آخری شما تعریض جاده رو نشون نمیده و شما همیشه بدون مدرک به ما اطلاع رسانی میکنید ، خواهش میکنم گزارش راهنمایی رانندگی رو ارائه بدین و بعد اینطوری به نماینده و دیگران بتازید، و البته این جاده هم بعلت رفت و آمد شهروندان به بیرون از شهر و پارک کریا یکی از مهمترین جاده های شهر محسوب میشه و کم اهمیت نداره…

    سلام خدمت اقای فرجیان پور عزیز ضمن عرض خسته نباشد باید خدمت اقای امین عزیز عرض کنم لطفا واقع بین باشید بجای دفاع بیجا به وجدانتان تلنگر بزنید شاید اصلا شما قصد دفاع از عملکرد نماینده محبوبتان را دارید ! البته قابل تقدیر است ولی لطفا شما استناد کنید و مستنداتتان را ارایه دهید تا نگارنده محترم و خوانندگان عزیز ضمن اطلاع طریقه درست اطلاع رسانی را هم یاد بگیریم جناب اقای نماینده برای همه ما قابل احترام هستند ولی عملکردشان و برنامه ریزیهایشان قابل تامل است امیدوارم از این نویسندگان شجاع در دیار کهن ما بیشتر شود

    آقا فرشید عزیز ، من مستنداتمو تو حرفام اوردم و به عکس آخری در خبر اشاره کردم که عکس این ماجرا رو نشون میده . اطلاع رسانی درست اینه که با مدرک حرف بزنه یا قبل از انتقاد کردن از کسی یا مسئولی با خود اون شخص یا دفتر یا افراد نزدیک به اون تماسی گرفته بشه و توضیح بخواد و اونوقت میتونه محکم تر ، از این کارش دفاع کنه !! آقای فرجیان پور بعلت اختلافات زیادی که با نماینده دارن حتی حاضر نیستن قبل از کاری با خود ایشون یا اطرافیانشون تماسی بگیرن که این ضعف یک خبرنگار یا یک نویسنده رو میرسونه . آقای نماینده به وظیفه خودش در رابطه با حل مشکل این جاده عمل کرده ، دیگه باید چیکار میکرد؟؟؟ وظیفه ایشون حل اختلافات میان ادارات و ارگانهای مرتبط با این پروژه بوده که بعد از این همه سال با تلاش ایشون اتفاق افتاد ، حالا دیگه باید چیکار کنه؟؟ خودش بیاد اینجا رو آسفالت کنه؟؟
    اینشاا… که حال مصدومان حادثه هر چه سریعتر خوب بشه .
    از اطلاع رسانی جناب فرجیان پور هم تشکر میکنم.

    به نظر میرسه این اختلافات همچین هم حل نشده …

    آقای فرجیان پور باید میرفت دنبال اینکه چرا اون زمان همه چی حل و پروژه کلنگ زنی شد و بعد از مدتی متوقف شد . بعد بیاد بگه نماینده آدم خوبست یا آدم بده. اینطور بنظر میرسه که هنوز خودشم از اصل ماجرا خبر نداره و مستقیم اومده نماینده رو بزنه ببینه صدای کسی هم در میاد یا نه؟؟؟

    این تصادف از آشنایان ما بود ودقیقا” درست گفتید. جاده شانه نداشته وموجب کشته شدن یکدختر دانشجو ویک پسر۲۴ ساله توکما بود که امروز بهوش امده وراننده پژو بینی آنشکسته است.

    متاسفانه حادثه وحشتناکی بود اقای امین کاش حضرتعالی اونجا تشریف داشتید و صحنه تصادف رو از نزدیک مشاهده میفرمودید…. برادر من خودتون میگید اونجا جاده پر ترددی هست …. پس چرا نباید هر چه سریعتر تعریض بشه؟! چرا نباید ی اسفالت درست و حسابی داشته؟!!
    چند نفر باید ازبین برن تا این جاده درست بشه؟؟؟!!!!!!
    چند حادثه تلخ دیگه باید اتفاق بیفته؟ چند خانواده دیگه داغدار عزیزاشون بشه؟!!!!!!
    چرا نماینده محترم هر چه سریعتر برای تعریض جاده اقدامات لازم رو انجام نمیدن؟
    چرا ایشون به وعده هاشون عمل نمیکنن؟!!!
    اخه چرا همیشه مردم بهبهان باید مظلوم واقع بشن؟!!!!
    چراااااا؟؟؟؟!!!!!

    خداوند به مجریان این طرح وجدان بیدار و به بازماندگان مجروحین و مرحومین این طرح صبر عنایت بفرماید…

    همونطور که آقا امین گفتند، از آقای فرجیان پور خواهش میکنیم که در صورت امکان گزارش راهنمایی و رانندگی را به عنوان سند ارائه دهند تا مبادا کسی بتواند اصل مطلب که همانا بی کفایتی مسئولین و بی توجهی آنهاست را زیر سوال ببرد…

    سلا م. این حادثه بخاطر نداشتن شانه راه اتفاق افتاده، خانمی که در این حادثه فوت شدن دختر خاله عزیز من بودن .امیدوارم در سال جدید شاهد چنین صحنه ای نباشیم و هیچ خانواده ای عزیزش رو از دست نده.

    چه خوب گفت ایرج میرزا که :
    به عصمت نیست مربوط این طریقه/ چه ربطی…..
    هرچند همه حق دارند نظرات خود را در قالب های گوناگون عرضه کنند و مخالف و موافق باشند و درست هم بگویند با توجه به اطلاعات و برداشت شخصی و المان ها دیگر. لیکن ذات این فعل که تصمیم بر بهبود یک شرایط گرفته شده بد نبوده و نیست.
    اگر نماینده تلاش کرده بودجه بازسازی راه را با توجه به تردد کامیون ها و وسایل نقلیه شرکت سیمان و نیز سد مارون به آنها محول کند بدون شک فعالیت منفی حساب نمی شود.
    ولی اینکه چه مدلی اجرا شود و در چه مدتی اجرا شود و رانندگان و مردم در مدت بازسازی جاده چه مدلی باید از جاده استفاده کنند وظیفه ی نماینده نیست. نماینده که نمی تواند تمام علوم راه سازی و مدیریت و غیره و غیره رو داشته باشد. و شخصا بر تردد مردم نظارت کند.
    پروژه های اینچنینی حتما روند و رویه خود را دارند و اینکه آیا باید شانه برداشته می شده یا نه از یک کارشناس سوال شود و بعد چوب برداریم و بقیه را بزنیم.
    موفق باشید

    سلام جناب ممتازان و دیگر دوستان
    زیبا و بجا بود جناب ممتازان .
    در خصوص مقاله عرض کنم که دلسوزی شما را درک میکنیم ولی اهداف منفی سرازیر تر از سازندگی و دیدگاه های مثبت است .
    مرور زمان منتقدان عزیز جواب شما را کارها خواهد داد آن موقع پی به جوابیه ها خواهید برد .
    شما کارهای انجام شده را ترویج نداده اید ، نگویید که نمی دانیم که شک در نخبه بودنتان می برم ، حال که یکی از همشهریان عزیزمان به دیار حق شتافتند آن را اینگونه به شخصی نچسبانید . در این خصوص شما را به آخرین خطبه های پیامبر (ص) در حجۀ الوداع خطاب به مسلمانان فرا می خوانم باشد که از این نصایح گوش جان دهید البته اگر منطق و دیدگاه نبوغانه ای در کار باشد ، باز هم نگویید که فلان و بهمان که می شود سفسطه .
    اگر می دانید که داریم کارهایی را پیگیری و بانجام می رسانیم پس چرا به مردم نرسانده اید ؟؟؟ این به چه معناست ؟؟؟ من می گویم تشویش .
    شریعتی این جاده را به نام شورای شهر کلنگ زنی نمودند همانطور که در جراید همگان آمد . بودجه ابتدایی آن هم آمد و صرف داخل شهر شد .
    بهتر هم بود در مقاله تان هم از فشارهای بی امان شورای شهر که به شهردار آوردند که بودجه و کار را را به داخل شهر بکشان هم حرفی می زدید ، نگویید که نمی دانیم وگرنه خبرتان بی اساس و احساسی و بر پایه قصد و غرض می باشد و بس .
    سربلند و منطقی باشید .

    باز محمود حسین نژادیان حرف زد. اینکه توانایی دیدن نقص ها را ندارید مشکل جنابعالیست. مشکل شریعتیست. مردم چه گناهی دارند که تاوان این اعمال را باید بدهند

    درود به اهالی مظلوم بهبهان .درود بر بی باکی استادم فرجیان پور که افتخار شاگردی ایشان را در دانشگاه داشتم انشاءالله سعی می کنم مث شما آینده شجاعانه حق را بگویم چونان که مولا می فرماید حق را بگو اگه تلخ باشه.
    هنگامی که نماینده محترم گل پخش می کرد ماشینی از جاده پایین می رود و جوانان بهبهان عزیز در خون غوطه ور می شوند این قسمت ملموس داستان لیکن این شهر از لحاظ فرهنگی واجتماعی آسیب دیده که شیر خدا ورستم دستانم آرزوست آنچنان آسیب دیده که عزیز دلم برادرم تا خودکشی رفت برادر های همه مان .زنده ایم شاید می خندیم ولی شتر خار می خو با خی می خه . آقای شریعتی من قبلا هم در وب سایت های دیگه خدمتتان عرض کردم (ماه ها قبل در صبح بهبهان در بخش نظرات هشدار داده بودم) که خودت واخوی گرامی این کارهای تبلیغاتی رو ول کنید واقعا بیفتید خالصانه دنبال کار مردم . انتخابات این دوره رو هم ول کنید ودنبال یارگیری نباشید اگه این دوره هم تو مجلسید جای بسی تعجب است .( خداوند […] رو حلال کند).مردم مشکل دارند به قولی گفتنی به اینجاشون رسیده . اقایون دوستان شریعتی خداوند شما روهم به خاطر دفاع از ناحق مجازات می کند . نقش صادق چیست که این همه جسارت می کند وبا روسای ادارات با این شیوه صحبت می کند نمی دانم شما نماینده اید یا اقا صادق . مث حکومت افغانستان شده قضیه ی بهبهان ما . یه سال دیگه وقت دارید با مردمتان بسازید آنها را دریابید بدون جبهه وجناح بندی خدمت کنید تکلیف دور دیگر انتخابات هم با کرام الکاتبین است . ایشالا که موفق باشیدولی اگه کج راهه برید همه می دونند این راه که تو می روی به ترکستان است

    جناب مهندس فرجیان علت اصلی اینه که این محور هنوز خوب کشته نداده!!! یکی ۲ نفر که عددی نیست !!! صبرکنید عید نزدیکه اون سمت تالارهای عروسی زیادی هست اگه دقت کنید شبها خیلی خطرناک میشه…. کشته ها که بیشتر شد شاید عزیزان از دست رفته یه فکری به حالش کنند

    شجاعت خوب است ولی بداندیشی و نداشتن تیزبینی و قدرت تحلیل روادید در مهندسی و طراحی کارها دردیست بی درمان که متاسفانه بلای جان این شهر و دیار شده .
    مرور زمان کسانی که این قدرت را هم اکنون ندارند شرمسار خواهند شد
    بموقع متوجه خواهید شد . البته بگمانم بعید است از بعضی دوستان که به این دیدگاه و تفکر برسند
    سربلند و شجاع و صادق و تیزبین و تحلیلگر باشید . انشاالله …

    اول تاسف بخاطر اینکه آقای فرجیان پور این سایت رو که البته متعلق بخودشون هست بجای همفکری با سایر جوانان و کمک به مسئولین شهری در هر مسئولیتی تبدیل به جایگاهی برای تاخت و تاز با هر ادبیاتی که خودشون دوست دارند نموده اند. جناب شاگرد آقای فرجیان پور: یکبار دیگه نظر آقایان ممتازان و حسین نژاد رو مطالعه بفرمایید. قضیه گل نرگس و پخش اون افتخاری بس بزرگ برای بهبهان و بهبهانی هاست. مگه اینکه شما بهبهانی نباشید. هر عقل سلیمی میدونه که دیگه ساختن جاده و شانه راه کار نماینده نیست. اجراش بعهده اداره راهه. پس برید دنبال مشکلات اجرای طرح. ضمنا شما جای خدا نیستید و علم غیب هم ندارید که بدونین چه کسی خالصه و چه کسی خالص نیست و دنبال تبلیغاته. نماینده با رای مردم شهرستان به مجلس رفته. مشکلات هم به یاری خدا حل میشه. بازم شما جای خدا نیستید و علم غیب هم ندارید که بدونید خدا کیا رو مجازات میکنه. اگه به قوانین آگاه بودی و اطلاعات هم داشتی نقش افراد رو میدونستی. سابقه ایران و خوزستان و بهبهان از افغانستان بیشتره. پس بهبهان و بهبهانی رو با افغانیها مقایسه نکن. خدا هم بهتر میدونه چه کسی داره خدمت میکنه. ابتدای جاده زیدون هم برای بهسازی بهمین شکل تسطیح شده. اونیکه به تحریک اربابش داره همه بهبهان رو تخریب میکنه باید خجالت بکشه. چرا از آقایون شورا که این پروژه رو به اسم اونا افتتاح کردند نمیپرسین؟ از آقای اسمی زاده که به بازرسی استان نامه فرستاده مبنی بر عدم ساخت و بهسازی و تکمیل این پروژه سوال کنید که شهردار رو میکوبه. اطلاعاتتون زیر صفره. حالا بازم بگین چرا نماینده جاده رو تعریض نمیکنه و به اتمام نمیرسونه؟

    با سلام

    کاربر محترم خانم صدف
    جای تاسف داره کسایی که دارن از نماینده دفاع می کنن چرا این قدر عصبی و پرخاشگرند.

    اگه کسی از نماینده انتقاد می کنه یعنی اینکه از اربابش خط میگیره؟. جای تاسف داره. اگه این استدلال شما باشه پس دیگران هم می تونن در مورد شما این طور قضاوت کنن مثلا به خانم صدف یا آقای صدف بگن شما چی شما از اربابتون خط نمی گیرید؟
    حتما جایی استخدام شدید ، وعده ای به شما دادند ، یا….

    یه انتقادی از اقای نماینده شده باید پاسخگو باشه . نه اینکه علاقه مندان به ایشان بخواهن با هر طریقی ثابت کنن که ایشان مبرا هستند.

    اعتقاد بنده به عنوان کسی که فعالیت های سایت های بهبهان رو رصد می کنم از سر علاقه ، ارکانیان با مدیریت آقای فرجیان واقعا عالی کار کرده است.

    فراموش نکنیم حرکات آقای شریعتی می تواند بسیاری ناشی از به فکر دور بعد بودن مجلس باشد کما اینکه فعالیت های دیگر افراد محترم مثل آقای باذلی و سالاری هم همین طور بوده و هست.

    آنچه من شاهدم اینکه تا کنون هیچ پیشرفت شاق و محسوس در وضعیت بهبهان رخ نداده که هیچ شهر ما از بسیاری از لحاظ عقب گرد هم داشته که بسیاری از آن معلولش نماینده ضعیف بهبهان است ، گچساران چی از ما بیشتر داره که نماینده اش باید رییس کمیسیون باشه و لی شهر ما بخاطر ضعف عملکرد ، عدم داشتن برش سیاسی، نداشتن مدرک معتبر، فن بیان مناسب ، عدم قدرت تعامل و رایزنی نماینده اش این چنین باشد.

    از نظر بنده اگه بخواهم دسته بندی کنم فارغ از مسایل سیاسی بهترین نماینده بهبهان شجاعپوریان بوده.

    سلام
    آقای شجاع پوریان تو هشت سال برای بهبهان چی کار کرده که الان تو شهر نمود داشته باشه ؟؟؟ بگو ما هم بدونیم

    این دسته بندیت خیلی خوب بود 🙂 کاملا هم فراجناحی 🙂
    چند نمونه از فعالیتهای بزرگ ایشان برای پیشرفت بهبهان رو هم بگین …
    به نظر میرسه شجاعپوریان هم مثل اغلب اعضای شورا، صرفا به خاطر گرایشات جناح چپی که دارن مورد تمجید قرار داده میشن وگرنه مثل اغلب اعضای اصلاح طلب شورای شهر، کار خاصی برای بهبهان انجام ندادن …

    دیقا موافقم. ضمن اینکه در پشت پرده برکناری رییس دانشگاه خاتم الانبیاء، کسی که به شدت مخالف عوض شدن ایشون بود شخص شجاع پوریان بود. ضمن اینکهایشون قسم خورده بودند که نمیزارن فردی که قومیت بهبهانی باشه رییس دانشگاه بشه. یعنی قومیت گرایی را شدیدا ترویج کرده و از طرفی در وزارت خانه صداش را بلند کرده که نماینده اصلاح طلبان بهبهان است.
    و چنان محکم سر این قضیه پافشاری می کنه که رییس دانشگاه خاتم تا الان نه تنها عوض نشده بلکه بستگان ایشون را هم استخدام کردند.

    درود
    دوستان جاده .اسفالت .تصادف .جوان. ناکامی .خون .عبور و مرور سد شهدا .کریا .نوروز ۹۴٫ یادتون نره.جاده خرابه درستش کنید !!بدونه دعوا !!!.جوان های دیگر در راهند برای رفتن به کریا از دستشون ندیم.
    همین!!!
    انشاالله

    خون حادثه‌دیدگان گردن من هم هست.
    گردن من، سجاد عزیز، شما و همه‌ی شهروندان بهبهان…
    قبلاً نظر نوشتم ولی احساس عذاب وجدان دارم که باید بگم… چون سهم خودم در سکوت مردم ناراضی اما خاموش رو خیلی پر رنگ لمس می‌کنم. متأسفم برای خودم و برای مردمی که هرگز حاضر نیستند از خود هزینه کنند.
    باید اصلاح بشیم…

    سلام
    متاسفانه مطالب جناب فرجیان پور که با انتقاد و گاها حمله به نماینده محترم میباشد باعث شده کهدوستان بجای دادن نظرات موثر در مورد مطلب و ارائه راهکاری بهتر به همشهریان عزیز برای پیشرفت هر چه بیشتر کارها در بهبهان ، باعث شده که هر دو طرف به همدیگه بتازند و جالبه که بخشی از نظرات هر دو طرف ( طرفداران نماینده محترم و مخالفین سرسخت ایشان ) درست میباشد . ولی با چشم بسته به همدیگر میتازند . جناب آقای فرجیان پور پرتلاش و عزیز ؛ شما باید چراغ راه همه ما باشید و سعی کنید هر دو طرف را برای کمک به مردم یکی کنید . درسته که انتقاد در همه جا و هر مسئله ای خوبه ولی باید یه خورده انصاف هم داشته باشیم و اصل صورت مسئله را با انتقادمون پاک نکنیم . فکر میکنم شما دارین به راه اشتباهی سوق داده میشید ، اینشاا… که این طور نباشه.
    راستی من طرفدار آقای شریعتی نماینده مردم بهبهانم هستم ( جهت اطلاع)
    درود بر تلاش صادقانه شما.

    ظاهر متن زیباست اما محتوای پوچی داره …
    جناب آقای طرفدار نماینده بهبهان، واضحتر بگین که کجای صورت مساله پاک شده؟

    صورت مسئله اینه که انجام دادن ترمیم و تعریض این جاده و اجرای آن ،کار نماینده نیست که جناب فرجیان پور مستقیم به ایشون نسبت داده ، ایشون وظیفشو کاملا انجام داده و در زمان اعلام این خبر در شهر اینو نوشته بودند :(با پیگیری های ایشون انتظارات به پایان رسید و پروژه تعریض و آسفالت جاده سیمان کلید خورد) و البته وقتی همه مسئولین مرتبط و تعدادی از اعضای شورا و شهردار در کلنگ زنی شرکت داشتند یعنی اینکه اختلافات و مشکلات در رابطه با این پروژه بعد از سالها رفع شده و حالا باید اجرایی بشه که متاسفانه به دلایل نامعلوم متوقف شده و باعث حادث شدن این اتفاق ناگوار گردیده. حالا جای سوال داره که جناب فرجیان پور چه هدفی داره که بقیه رو به امان خدا ول کرده و مستقیم و بدون کسب اطلاع از سوی نماینده اومده ازش به اصطلاح انتقاد میکنه؟؟ البته بیشتر تخریبه تا انتقاد.
    راستی نشستی نظراتو تایید میکنی و بعدش خودتم جواب میدی جناب ؟؟!!! فوری تایید کردی…و فوری هم جواب گذاشتی.

    برای یک طرح باید ضمانت اجرایی هم باشه بعد کلنگ بزنن …

    سلام . ممنونم جناب و یا سرکار خانم صدف و دیگر دوستان …
    ما از قبل با ایشون بودیم . وعده و وعید حربه ای بس کثیف و احساسی و بچه گانه است . تامل بفرمائید .
    تو خـورشید منی ، ترسم از آن نیست
    که شب ها تیره و از مـاه نشان نیست

    دل و جــان را فــدایـت کـردم ای دوست
    که همچون تو دگر کس مهربان نیست

    پــنـــاه از غـــربــتـــم بــاشــد کــنـــارت
    کـه در عـالـم دگــر جــای امــان نیست

    تـو هـستی مـعنی و مـضـمون شـعرم
    بـه جـز این معـنی ام اندر زبـان نیست

    ز کــج فــهــمـان گــریــزانـم بــه سـویت
    ز عـشـق تــو مــرا بـیــم بـیـان نـیست

    آقای امین تعجب می کنم که دکتر سالاری رو با کیا مقایسه میکنید . سالاری رو نذاشتند بره وگرنه تومجلس جریان ساز بود نه اینکه مث نماینده مون گنگگ زده باشه . همه هم می دونن که برنده واقعی دکتر سالاری بود . من متاسفانه موقع انتخابات مالزی بودم ولی قضیه انتخابات رو تا ابطال دنبال می کردم حتی شنیدم از سه نقطه انتخابات ابطال شده بود . خدا وکیلی سالاری رو با کی مقایسه می کنید . جدیدا ایشون پژوهشگر برتر رسانه ملی شده بین این همه تئوریسین. سالاری با کلامش که ابزار نمایندگیه می تونست تاثیر گذارتر از همه باشه . من احساس می کنم صندلی شریعتی غصبیه که کارش ساز نمی گیره(دیدگاه عامیانه) سالاری گفت اگر به مجلس برم کار سیاسی می کنم واگر نشد با افتخارکار فرهنگی می کنم روزنامه بامداد هم مختصری از فعالیت فرهنگی ایشونه .
    آن یکی شیر است اندر بادیه این یکی شیر است اندر بادیه . سالاری حتی قبل ازروحانی شعار اعتدال عقلانیت نقد پذیری را سر داده بود . ولی…. متهمش شد به ضد لری متهم شد به رفتن با…ولی این ها حربه بود . تو خود حدیث مفصل بخوان . توهمه سایتا نگاه می کنم می بینم مث اینکه یکی دو نفر اجیر شده از نماینده حمایت کنند . آقایون وخانمهای حامی نماینده با اطلاعتون برسونم شما خیلی دیکتاتورید که حتی انتقاد پذیر نیستید. امید پیروزی وسربلندی بهبهان

    خانم صدف وآقای حسین نژاد وهمه بهبهانی ها درودکه اینجایید .البته شما درد نماینده رو دارید ولی بهبهانی های دیگردرد شهروفرهنگ شهر و اقتصاد شهروفقر. که فقرفقط فقرفقط مالی نیست بلکه صد جنبه داره . امیدی به نمایندهی محترم نیست یه بار دیگه می گم آقای شریعتی دست از تبلیغ برای انتخابات دور دهم بردارید صادقانه خدمتگزار مردم نباشید واین قد باندی هم عمل نکنید (کاش حداقل جناحی عمل می کردید ولی به خدا قسم من هنوز نمی دونم شما راستید یا چپ. موحد بگیرم یا قالیبافو یا علی برادرتو یا رحم اله رو یا هنری رو یا دهملایی رو.).اقدامات باندیتون چند مثال بیارم هنری بازنشسته آموزش وپرورش بود که عذرش از دانشگاه آزاد خواستند ولی تو دوباره تو دانشکده سما آوردیش سر کار ، زن دهملایی تو دانشگاه آزاد رشته ش تعطیل شد بردی هیات علمی خاتمش کردی بچه ظریف جو که در بی سوادیش شکی نیست بردی تو خاتم . بچه باذلی ….و خیلی های دیگه که احساس کردی دینی به گردنت دارن. یه سال برای جبران وقت هست .وگرنه از طرف همهی بهبهانی ها می گم :دردم نهفته به زطبیبان مدعی باشد که ازخزانه غیبم دواکنند. به امید یه هوای تازه تر
    و

    سلام
    برای خانواده مرحومه واقعا متاسفم نمیدونم چی باید بگم …
    فقط اینو بگم که سرعت پراید خیییییییلی زیاد بود در حدی که راننده نتونست ماشینو کنترل کنه و این حادثه به وجود اومد .
    راننده ای که این وضع جاده رو می بینه باید سرعتشو پایین بیاره.
    خود من اگه کمربند نبسته بودم قطعا کشته می شدم …
    سرعت من در حد ۷۰ یا ۸۰ بود و تا وضع پراید رو دیدم ترمز کردم و ماشین کاملا ایستاد! بعد پراید اومد و با من بر خورد کرد.
    باز هم به خانواده اون مرحومه تسلیت میگم 🙁

    انتقاد را ما هم اکنون پذیرا هستیم ولی جواب را شماها ظرفیت شنیدن آن را ندارید .
    شتر در خواب بیند پنبه دانه . سالاری توهینش به لر به وضوح بود . این را اولین دلیل بر عدم رای اعتماد او برای شرکت در انتخابات بود . کارشناسان اجتماعی او گفته بودند که در مقابل شریعتی شکست می خوری . از خودش بپرسید بهتر است .
    بعضی دوستان حتی نمی دانند که ما چه کارهایی انجام داده ایم و اگر مطلع و اهل تفحص بودید تا حالا پی برده بودید .
    متوجه خواهید شد ….

    جناب حسین نژاد اولا شریعتی که مصمم نبود که تو انتخابات شرکت کنه ثانیا حتی حاضر شد در قبال چند میلیون پول انصراف بده ثالثا باذلی نذاشت انصراف بده گفت کمکت می کنیم رابعا اون چیزی که می گی تحقیق وتفحص کنم رو همه بچه های ستاد سالاری می دونستند آقای رنجبر تو ستاد قالیباف بودیم می گفت وقتی مطلع می شدیم سالاری امشب کجا برنامه داره با یاذلی تماس می گرفتیم ومی گفتیم قفلش کن واصلا بحث تطمیع وترغیب وتهدید ها هم به کنار باذلی یعنی جای سلمان فارسی نشسته بود ونقش عادلانه ای داشت(خدا گواه باشد) خامسا خود باذلی به شریعتی گفت مم برده تو مجلس !ایشالا این دوره هم باد با باذلی رقابت کنه بینیم رأی باذلی بیشتره یا شریعتی . پس نتیجه می گیریم که شریعتی رو بردن تو مجلس نه اینکه منتخب بود . هنوز کجا که جواب پس بده . هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز نقشش به هوا ار خود صورتگر چین باشد. جهت اطلاع جنابعالی من از دوستان علی شریعتی برادر حاج محمدباقر بوده ام . ولی می دانم که جای شریعتی مجلس نبود . معتقدم که اگه می ذاشتن سالاری می رفت کارهای عام المنفعه ای انجام می داد که همه اهالی بهبهان از آن بهره مندمی شدند. همین حالا سالاری چهره ای ملی است این ابرمرد نه فقط متعلق به بهبهان بلکه متعلق به خوزستان ومتعلق به ایران عزیز است.

    سلام. آقای امین باز اومدین پله اول. بخدا جاده ساختن کار نماینده نیستا. ایشون کار خودش رو در تهران در جلسات متعدد با نمایندگان وزرات نفت و وزرات نیرو و رییس هیئت مدیره سیمان انجام داده. ساخت واجرای پروژه با نماینده نیست. با شهرداری و اداره راهه. در نظر قبل علت وقفه بوجود اومده رو به تفصیل توضیح دادم. یجور میگی من شاهدم و از نظر من فلان و بهمان که انگار نماینده دولت یا رییس آمار ایران یا فرماندار هستی. من نه وعده گرفتم و نه قولی بهم داده شده. فقط برعکس شما رفتم تحقیق کردم و سوال پرسیدم و مطلع شدم. شما هم برو تحقیق کن تا بدونی عملکرد ، برش سیاسی، مدرک معتبر، فن بیان مناسب ، قدرت تعامل و رایزنی منتخب مردم شهرت چطوریه و یاد بگیری به مردم و رای اونها و منتخبشون توهین نکنی. ضمنا من یاد گرفتم با منطق و دلیل و مستند و البته با ادب و حفظ حرمت افراد حرف بزنم و بخودم اجازه ندم با هر ادبیاتی حرفم رو بیان کنم. صرف مدرک هم که باشه مدرک ادبیات عرب آقای شجاع پوریان در مقایسه با مدرک مدیریت آقای شریعتی برای نماینده و نماینده بودن کاربردی نداره. سوابق اجرایی آقای شریعتی هم مشخصه. کارشناس عالی تصادفات هم موضوع سرعت زیاد پراید و عدم توانایی در کنترل اون علت واقعه بوده. دیدین که آقای راننده پژو ۴۰۵ هم توضیح دادن و تایید کردند. منم چون فعالیت های سایت های بهبهان رو دنبال می کنم شما رو میشناسم. قبلا هم تعریف شجاع پوران رو دادین. جناب اعتدال باذلی اگه میتونست کاری برای عزل نشدن خودش انجام میداد. در فرهنگ آقای سالاری همین بس که در مورد قضیه شترمرغهای تلف شده و پول دانشگاه آزاد گفت پیش پدرم که اینجور شد. فایلش هم موجوده. اگه بخواین بیشتر براتون بگم. حالا باز بیاین نظر بذارین.

    وای عجب ژستی گرفته،اگه کلنگ می زدی تو کله خودت. بهتر نبود با این. عملکرد که اخود بجا گذاشتی ، بابا دوره این فیگورا گذشته

    درود به همه . خانم صدف واقعا با روشنگریتون همه حقیقت مشخص شد وما عاقل شدیم .من نخواستم وارد این قضایا بشم ولی اسم کسانی آورده شد که مجبور شدم حقایقی رو که می دونم بگم واگه از آقای شریعتی اطلاعاتی دارید چند سوال دارم که اشالا صادقانه پاسخ دهید.اول شجاعپوریان را با شریعتی مقایسه می کنیدواقعا جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش. شریعتی با هل وتل […] رفت مجلس ،شجاعپوریان تو تهران هم انتخاب شد همین الان هم بیاد بهبهان رأی میاره . شجاعپوریان می غرید شریعتی گنگگ زده است . چند بار در جمع خبرنگارا صحبت کرده . راستی دیدی سه خطی که نوشته بود آقای خیراله محمدیان چند غلط املایی درآورده بود . تو جشن میلاد امام رضا شریعتی دو سه دقیقه رو نوشته حرف زد ولی هنوز از میکروفون فاصله زیادی نگرفته بود گفت به مجری گفت خوبم حرف زه.هر کسی اونجا بود صدارو شنید واما از کمالات شیخ ما شریعتی یه چیزایی نمی دونیم شما جواب بدید . مدرک لیسانس شریعتی از کجا گرفته شد معدل لیسانس ایشون چنده؟ اصلا مدرک فوق لیسانس داره .؟شجاعپوریان وسالاری از دانشگاهی مدرک گرفتن که رییس جمهور می ده بیرون(بعضی ها که چیزی برا گفتن ندارن سعی می کنن با کم ارزش جلوه دادن داشته های دیگران کمبودهای خودرا بپوشانند) واما در مورد سابقه دکتر سالاری در دانشگاه بههان . زمانی که سالاری به دانشگاه بهبهان آمد دانشگاه آزاد پول حقوق کارکنانش را نداشت حتی می خواست از واحد امیدیه قرض بگیرد . زمانی که سالاری گفت خداحافظ دانشگاه آزاد ۷میلیارد پول تو حساب دانشگاه بود . در مورد شترمرغ هم اگه یادتون باشه تو چالش با بلال گفت یه پولی رو می خواستن ببرن سازمان مرکزی(حساب های مشترک) سالاری با اقای جاسبی صحبت کردن و گفتن این پول به دانشگاه آزاد بهبهان ببخشه که کار تولید وارد بشه که تازه مگه شترمرغ ها چه مشکلی داشتن خیلی ها ذبح وفروخته شد . تازه فرضا همه تلف شدند به گفته خود ایشون اگه جاده ها تلفات می ده باید هر روز وزیر راه استیضاح بشه .با تلاش سالاری ۲۵ رشته مهندسی وارد دانشگاه آزاد بهبهان شد . یادم می آید یکی از دوستان رشته معماری رو تو شوشتر می خوند (بهبهان این رشته رو نداشت) بنده خدا تو رفت وآمدهایی به شوشتر داشت جانش رو از دست داد(روحش شاد)بعدش این رشته توسط دکتر وارد دانشگاه بهبهان شد این هم یه بعد قضیه . سالاری می رفت تو وسط مردم می گفت ما نقد پذیریم هر کی هر سوالی داره بپرسه . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .اگه باز سوالی راجع به شجاعپوریان یا سالاری داشتید در خدمتتون هستم . خانم صدف حقیقت برتر از واقعیت است . حقیقت سالاری است شجاعپوریان واقعیت تلخ شریعتی است

    در جواب شما دوست عزیز ، طبق امار سایت ایشون در دوسال اول نمایندگی ایشون بیش از هشت سال جناب شجاعپوریان مصاحبه و یادداشت در روزنامه ها و سایتهای معتبر کشوری داشتن میتونی بری ببینی ، دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی هر کاندید باید حداقل مدرک فوق لیسانس میداشت تا بتونه تو انتخابات شرکت کنه پس ایشون فوق لیسانس دارن که تونستن بیان تو انتخابات. شما میگین زمان رفان سالاری از دانشگاه ۷ میلیارد تو حساب باقی مونده ، این از ضعف یک مدیر هست که نتونه از اعتبارات استفاده کنه و در راه پیشرفت اون ارگان خرجش کنه . تو حرفات شجاعپوریان و سالاری رو در یک ردیف قرار دادی ؛ این کجا و آن کجا؟؟؟؟؟ جناب شریعتی داره صادقانه تلاش میکنه و عملکرد رفتاریش هم روشنه و هیچگاه در صدد تخریب کسی بر نیومده ، هر کاری کنی این وصله ها به آقای شریعتی نمیچسبه. سعی کن اول طرف مقابلت رو بشناسی بعد در موردش نظر بدی. راستی جناب فرجیان پور از گزارش پلیس در مورد این تصادف خبری نشد؟؟؟ کماکان منتظریم…

    شما حاضر نیستید به خودتون زحمت بدین تحقیق کنید. به خودتون اجازه میدین هر جور دلتون خواست صحبت کنید. فرهنگ و ادب شما به اندازه همین حرفها و حرف زدنتونه. هر وقت یاد گرفتید مودب باشید و به طرف مقابلتون احترام بذارید باهاتون صحبت میکنم و جوابتون رو میدم.

    آقا یا خانم صدف حقیقت تلخ است . من با خانواده های همه این بزرگان که نام برده شد ارتباط داشته ام سوگند می خورم که به غیر از حقیقت چیزی نگفتم . ولی شما چون نگرشتون غیر قابل تغییره دنبال دلیل می گردید که حقیقت رو طور دیگه ببینید . از لحاظ روانشناسی آدما در مقابل تغییر مقاومت نشان می دهند(تا زمانی که واقعا حقیقت جو باشن).به شما هم خرده نمی گیرم .من از اون ادمهایی هستم که معتقدم ادب مرد به از دولت اوست. نماینده محترم رو زمانی دیدم شخصا تو گلزار شهدا رقیبشو رو تخریب می کرد .از خودش بپرسید ؟راستی معدل آقای شریعتی رو نگفتید چنده (کاردانی به کارشناسی)؟ شنیدم بعضی امتحاناتشو می آوردند تو محل کارش (فقط به خطر مصالح شهر) امتحان می داد البته می گن مراقب هم نداشت ولی چون آدم زرنگی بود تقلب نمی کرد .

    تو که همش میگی از این و اون شنیدم. پس خودت چیکاره ای ؟ برو با شنیده هات خوش باش آقای روانشناس

    تقدیم به محمود حسین نژادیان که همش وعده میده و میگه حالا چند وقت دیگه میبینید که توی شهر معجزه میشه:
    “خانه از پای بست ویران است. خواجه در فکر نقش ایوان است.”

    جناب فرجیان پور نویسنده نکته سنج ارگانیان؛ اقای شریعتی زمانی اقدام به تبلیغ برای حل مشکل این جاده بعد از چندین سال بی صحابی این جاده کرد که کار خودش رو به عنوان اولین حلقه فرایند قانونی و فنی پروژه اخیر تمام و کمال انجام داد وشما و ارگانیان اگر ادعا میکنید که واقعا میخواید رسانه نماینده باشید چرا حداقل در همین پروژه دستاورد تامین بودجه برای این پروژه رو که تماما تلاش فردی شخص نماینده بوده در هیچ کجای سایتتون قید نکرده و تشکری از ایشون نکرده اید؟؟ پس ارگانیان هم به خودش هم به مردم و هم به شهر داره خیانت میکنه
    و فقط به دنبال مقاصد شخصی خودشه.
    شما در واقع صبر کردین تا تصادفی یا هر اتفاق دیگه ای در این جاده رخ بده و اون رو بهانه کنید فقط برای تخریب شخصیت مدیران شهر که نشان از غرض ورزی و نیت سو شما نسبت به مدیران فعلی شهر هستش. که این بجز عقب ماندگی چیزی برای شهرمان در پی نداره.
    هدف شما هم صرفا پرداختن به شخصیت خودته که روش در افتادن با شخصیتهای حقوقی شهره رو در نظر گرفتی .
    متاسفم برای شما و تفکرات سایتتون.
    الانم بعد از نظر من دوستان میان میگن خاتم اینه ، خاتم اونه.
    اگه نظری میخواین بدین در مورد همین مطلب نظر بدین .
    با تشکر از سجاد فرجیان پور کاندیدای آینده

    با سلام
    حق گفتن استاد عزیزم مهندس فرجیان پور با محروم شدنشون از تدریس در دانشگاه خاتم الانبیا توسط آقای[…] و برادرشون و آقای […] و با عمالشون توی این دانشگاه یعنی[…] اثبات شد

    سلام .
    همه به عرض دوستان عجول و شایعه پراکن برسانم که آقای (…) و برادرشون (…) هیچگونه دخالتی در این موضوع نداشته اند . به طرف مقابل هم ثابت شده . شما همچنان به همین راه ادامه دهید .

    اقای محمود حسین نژاد
    شما به چه حقی اینطور گستاخانه به همشهریاتون جسارت میکنید اصلا شما چه کاره اید که اینطور چهره حق به جانب به خودتون میگیرین و به منتقدین شریعتی بی احترامی میکنین من خودم از حامیان شریعتی بودک اما وقتی دیدم مسعولیت خودشو به درستی انجام نداد نظرم راجبشون عوض شد شاید خود اقای شریعتی راضی نباشن که به همشهریاشون اینطور بی ادبی میکنین لطفا یکم خجالت بکشین و مودب باشین

    سلام
    خانم یا آقای شهروند .
    شما و امثال شما هنوز الفبای نقد رو نمی دونید . ساختار نقد رو نمی شناسید .
    حتی بدست آوردن اصل صحّت خبر رو بلد نیستید .
    اساس نقد این است که ابتدا خود را معرفی کنید .
    بر اساس قانون نشریات این گونه اقدامات نشر اکاذیب نامیده می شود .
    بهمین دلیل فرمودم به راه خود ادامه دهید .
    انتقاد ؟؟؟!!!!
    جالبه ..
    نقد ؟؟؟!!
    واقعا مضحکه …
    شهروندی که در پشت نقاب این گونه در اصل موضوح تحریف میکند واقعا جای تاسف دارد .

    به راستی بزرگان درست گفته اند که جواب ابلهان و بی ادبان خاموشیست

    باسلام خدمت همه بچه ها
    من نمیدونم چراراجع به این موضوع همه ازنویسنده ونظردهندگان فارغ ازهرقومیت دارندتندنظرمیدن .باباقدری سعه صدرداشته باشیدوباآرامش درموردموضوع بحث کنید.کم گوی وگزیده گوی چون در
    تاکه اندک توجهان شودپر
    این روهم بدونیم که هرچهره ای بالبخندزیباترمیشه
    ارادتمندهمه دوستان دلسوز
    امیدهدایت نژاد

    من بهبهانی نیستم و به طور اتفاقی به سایت شما آمدم
    این آقای نماینده را هم نمی شناسم
    اما مطالب شما را درباره وی خواندم، فقط می گویم که مغرضانه نوشته بودید و قصد داشتید که هر جور شده به وی بد وبیراه بگوید، هدف اصلی شما تخریب بوده و لاغیر
    بهرحال موفق باشید

    با سلام به همه دوستان
    شریعتی واقعا به وعده های خود عمل نکرد و با زور اونو فرستادن مجلس دراین شکی نیست اما بعضی از اسامی که آوردید واقعا غیر منصفانه بوده مثلا اسم خانم آقای دکتر دهملایی!!! ایشون استاد بنده بودند.در مقطع فوق لیسانس جز نفرات برتر دانشگاه تهران و رتبه ۱ دکترای دانشگاه تهران در سال ورودشان شدند تعجبم که انتظار دارید همچنین انسان باسوادی کنار گذاشته شود!!! واقعا شهر ما از این جناح بازی ها تا کی بادی ضربه بخورد!!!!

    امروز اتفاقی روز نامه سایه را دیدم. مصاحبه با شریعتی نماینده بهبهان. در خصوص استخدامی های دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان سخن ها رانده بود . انقدر دروغ بافته بود و با کلمات بازی کرده بود که اگر من از آن آگاهی نداشتم باور می کردم که اینها راست و واقعیست. از آنجایی که در جریان کامل استخدامی ها بودم و با چشمانم از نزدیک مشاهده کرده بودم در کمال ناباوری دیدم جناب شریعتی تمامی امارها را وارونه جلوه داده بود و با کلمات و امار ها بازی کرده بود. دقیقا دست پروده احمدی نژاد و از نسل ایشان است همانگونه که دکتر توکلی رییس فعلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء ، دست پرورده و از نسل احمدی نژاد و بازمانده ا همان نسل است.

    دروغ تا کجا ، تا چه حد؟به چه قیمت؟ به قیمت ریختن خون مردم در شیشه برای دو روز پست بیشتر؟

    سلام آقا ساسان امثال شما اگر مرد بودید و رگ مردی داشتید در سمینار خبری می آمدید و سوالتان را می پرسیدید تا جوابتان را بشنوید . نه مانند خاله زنکها در اینجا چرت و پرت که لیاقت خودتان هست برانید …
    نیامدید چونکه چیزی نداشتید .

    خدا پدر و مادر آقای مقتدایی ،استاندار خوزستان را بیامرزد که حرف دل مردم بهبهان را به شریعتی نماینده اسبق که از رییس سابق دانشگاه خاتم حمایت میکرد زد. . خدا شیر پاکی که آقای مقتدایی خورده حلالش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش