29 اسفند 1402
از سال ۱۳۹۱
shariati

جناب شریعتی وقت تنگ است، لطفا بیدار شوید !

بی پرده با شما سخن می گویم جناب نماینده، و نیک می دانم این نوشتار به مذاق شما و اطرافیانتان خوش نخواهد آمد ولی چه کنم که شهرم را بیشتر از شما و اطرافیانتان دوست دارم. ایام نه چندان کوتاهی است سکان نمایندگی بهبهان را در دست گرفته اید با انبوهی از مشکلات که از گذشتگان برای شما به ارث گذاشته شده بود. در آغاز راه، انتخاب جنابعالی موجی از تعجب توام با شادی را برای مردمی که بومی بودن نماینده را آرزو می کردند در پی داشت، کما اینکه نگارنده شایستگی را ارج تر از بومی بودن دانسته ولی تجربه چهارساله یک نماینده غیربومی آب سردی بود بر پیکره این طرز تفکر. نماینده ای که خود شما نیز با ورود ایشان به میدان نمایندگی مردمی که در کشور پهناور ایران عزیز نامش با نخبه پروری گره خورده است، نه تنها مخالف نبودید بلکه تمام قد حمایت کردید.  بله جناب شریعتی، شاید این موضوع اولین نقطه ی تاریک کارنامه ی شما باشد. اما مردم شریف بهبهان روزگار شهرداری شما را نیز فراموش نکرده اند و شاید ماندگارترین کار شما در زمان شهرداری، احداث خیابان پیروز باشد و این کار باارزش را می توان از نقاط برجسته کارنامه مدیریتی شما در شهرداری دانست. تا اینکه سکان نمایندگی شهری را در دست گرفتید که نیک بر احوالش واقف بودید چون شما به عبارتی از اهالی رسانه هم به شمار می آمدید. کاش این روزها هم با همان نگاه رسانه ای به این شهر ارواح نگاه کنید. هر چه به دنبال واژه ی بهتری گشتم، باور بفرمایید با مسمی تر از ” شهر ارواح ” نیافتم. شهری که شاید مسائل شهرداریش بطور مستقیم با شخص شما ارتباطی نداشته باشد ولی خود شما خوب می دانید، غیرمستقیم ابزاری در دستان پر توان هر نماینده ای هست که بتواند با هماهنگ کردن مسئولین و ایجاد وفاق و همکاری بین ایشان به بهبود وضعیت شهر کمک کند. ولی با کمال تاسف شما نه تنها این کار را نکردید بلکه در انتخاب شهردار جدید هم فشارهایی برای انتخاب گزینه مورد نظر خودتان بر شورا داشتید (طبق فرموده ی ریاست محترم شورا). البته فراموش نخواهیم کرد که اخیرا مبلغ قابل توجه ای را برای پروژه های اولویت دار بهبهان توانسته اید اخذ کنید ولی جناب شریعتی عزیز، این خانه از پای بست ویران است. چیزی که ما در بهبهان کم داریم مدیران شایسته و ساختار مناسب شهری است که متاسفانه در اکثر اداره های شهرستان با این دو معضل اساسی رو برو هستیم.

عدم تعویض مدیران نالایق

شاید یکی از ضعف های عمده شما در این دوره، عدم توانایی یا عدم خواست شما به تعویض برخی از مدیرانی است که بی لیاقتی آنها با هزار و یک دلیل و مدرک به اثبات رسیده و حتی اوضاع شهرستان در صنف مربوطه گواهی محکم بر این مدعاست که ایشان باید هرچه سریع تر عوض شوند. شاید تعویض مدیران در برابر ساختار ناسالم اداری نتواند کاری از پیش ببرد ولی همین کار را هم شما نخواسته یا نتوانسته اید انجام بدهید. و موضوع از آنجا جالب تر و تاسف بارتر می شود که در برخی موارد شخص جنابعالی، تمام قد پشت مدیر مربوطه ایستاده اید و اجازه  تعویض نداده اید.

جناب شریعتی عزیز، در جلسات مختلف با شما و همکاران شما قول هایی مبنی بر رفع این معضل داده شد که متاسفانه نه تنها در فرصت خواسته شده کاری از پیش نرفت بلکه جایگاه مدیر مربوطه محکم و محکم تر هم شد. ولی ما در این فرصت باقی مانده تا پایان دوره نمایندگی شما، هنوز هم امید داریم که این مشکل را رفع بفرمایید.

وضعیت دفتر شما

متاسفانه یکی از مشکلات این دوره نمایندگی، مشخص نبودن وضعیت دفتر نماینده در شهرستان است. در ابتدا که ریاست دفتر شما با آن حالت استعفا می دهند و بعد از آن هم که تاکنون وضعیت مبهمی در شیوه ی ادراه ی دفتر برقرار شده که متاسفانه نقطه ضعفی اساسی برای یک نماینده به حساب می آید. هم اکنون هم که ظاهرا دفتر نمایندگی جنابعالی بصورت شورایی اداره می شود! امید است در فرصت باقیمانده این معضل را هم رفع بفرمایید.

shariati-1

عدم اطلاع رسانی عملکرد شما

یکی دیگر از ضعف های عمده در این دوره، عدم اطلاع رسانی فعالیت هایی است که تاکنون توسط شما برای بهبهان صورت گرفته است، می باشد. این ضعف کمی نیست جناب نماینده، چون شهروندان را با این پرسش مواجه می کند که شما تاکنون برایمان چه کرده اید؟ و این سوال بجا و بحقی است. امید است در فرصت باقیمانده این معضل را هم رفع بفرمایید.

آیا از عدم رای آوری در دوره آینده واهمه دارید؟

این سوال را بدون مقدمه می پرسم چون حال و هوای این مدت تا انتخابات می تواند خواسته یا ناخواسته شما را با این سوال مواجه کند. شاید عملکرد شما در یارگیری و بعضا مشاهده برخی افراد در کنار شما به این پرسش قوت می بخشد. جناب شریعتی عزیز، جای افرادی بس شایسته تر در کنار شما خالی است که می توانند کمک کار شما باشند بدون هیچ چشم داشتی، البته به هیچ وجه منکر حضور برخی از عزیزان دلسوزی که کم و بیش در کنارتان هستند، نیستم ولی جای خیلی ها خالی است. نفرمایید که آنها حاضر به همکاری نیستند، نشان به آن نشان که قبل از انتخابات پیش آنها می رفتید و قول همکاری از ایشان می گرفتید ولی متاسفانه بعد از انتخاب شدن حتی حالی از آنها نیز نپرسیدید و این شد اسباب دلخوری برخی دلسوزان. امید است در فرصت باقیمانده این معضل را هم رفع بفرمایید.

انتقاداتی که در این مجال بیان شد، شاید گوشه ای از دلخوری های مردم شریف بهبهان بود، کمااینکه خبرهایی هم گاها از گوشه و کنار از فعالیت های شما به گوش می رسد ولی جناب شریعتی اینها برای مردمی که فلاکت این شهر را به نظاره نشسته اند، کافی نیست.

دست هایی بسوی شما دراز شده است !

در جلسات متعددی که در بهبهان برگزار می کنید، هستند عزیزانی که بجای مطرح کردن مشکلات شخصی، مشکلات بهبهان را مطرح کرده و راهکار مناسب پیشنهاد می دهند. قدر این دست های دراز شده را بدانید و به آنها اعتماد کنید چون شاید :

این آخرین فرصت برای خدمت به مردم فهیم و مظلوم بهبهان باشد.

 

    باتشکر از نویسنده محترم
    من یه سوال دارم اقای نماینده محترم شهر ما ایا شما اصلاتو هفته یا تو ماه نه نه تو سال یه صحبت یه طرح واسه شهر خودت داشتی
    خو فردا بگیم ۴سال کی نمایندمون بود و چیکاری کرد برا شهر ابا و اجدادیش
    ای بابا……

    حمایتاز ریاست دانشگاه صنعتی بهبهان را پایان بده آقای شریعتی وگرنه در جرم اینها شریک هستی

    دقیقا این پرسش پیش میاد که ایشون چه کاری واسه شهر ما انجام دادند؟!
    البته بهتره این نکته رو ذکر کنم که از نظر بنده، بومی بودن یا نبودن یک کاندیدا موضوع خیلی مهمی نیست.
    مهم اینه که اون شخص توانایی لازم برای مقام مورد نظر رو دارا باشه

    باسلام نقد باید منصفانه باشه شریعتی رو باید از همه زوایه برسی کرد وبعد به تیغ نقد سپردمن از نقد نماینده محترم ناراحت نیستم من از این نگرانم که از دایره انصاف خدای نگرده خارج شده و موضوعات شخصی شه.سوالم از دوستان اینه 1) عملکردشریعتی رو با کدوم نماینده مقایسه می کنیم وبهش نمره میدیم
    2)آیا تنها عملکرد شریعتی ضعیف بوده یا این ضعف مربوط به کل نمایندگان هم هست
    3)چقدرشرایط بهرانی کشور در عملکردضعیف نمایندگان تاثیر داشته
    4)ملاک ضعیف بودن یا قوی بودن یک نماینده چیست که مااین نماینده یا نمایندگان بعدی رو با اون بسنجیم و نمره به اون بدیم

    با سلام خدمت سعید عزیز
    با نظر شما موافقم کمااینکه نقاط مثبت جناب شریعتی آنچنان کم رنگ است که در مقابل اشتباهات ایشان تقریبا قابل اغماض است ولی در کل هر نماینده ای بطبع خدماتی هم داشته که آنچنان که در جریان هستم در آینده نزدیک با پیگیری دوستان قرار شده بخش روابط عمومی ایشان که تاکنون ضعیف عمل کرده، ترمیم شده و به انتشار فعالیت های ایشان پرداخته شود. ولی آنچه تاکنون از ایشان در قامت یک نماینده نماینده انتظار می رفت واقعا ضعیف عمل کرده اند ولی همیشه امید به جبران هست، انشاالله.
    در مورد بندهایی که ذکر فرمودید:
    پاسخ به بند اول : عملکرد نماینده پارامترهای زیادی دارد که در مقاله به برخی از آنها اشاره شد. متاسفانه ایشان بعضا به گواه شواهد و قراین فراوان ضعیف عمل کرده اند.
    پاسخ به بند دوم: در اینکه جناب شریعتی تنها نماینده ضعیف بهبهان نبود که شکی نیست. در این مقاله فقط به عملکرد ایشان بعنوان نماینده فعلی بهبهان، پرداخته شده است کمااینکه سایر نمایندگان بهبهان نیز در مقالات گذشته و آینده مورد نقد و بررسی قرار گرفته و خواهند گرفت.
    پاسخ به بند سوم : با این قسمت از صحبت شما موافقم ولی شما نگاه کنید که نمایندگان سایر شهرها از هر فرصتی و هر دولتی کمال استفاده را کرده اند، و می دانیم این شرایط بحرانی برای نمایندگان سایر شهرها صدق می کرده. و اگر بحث شما همراستا نبودن دولت گذشته با جهت گیری سیاسی ایشان است باید خدمتتان عرض کنم اتفاقا یکی از نقاط ضعف های بارز شخص ایشان مشخص نبودن موضع سیاسی است که بنده ضمن احترام به ایشان فکر می کنم می خواهند رای همه طیف ها را داشته باشند.
    پاسخ به بند چهارم : ارجاع به متن مقاله و سایر پاسخ ها.

    تشکر از دقت و دلسوزی شما

    اقای فرجیان پور عزیز شما اگه تو زمان انتخابات پای حرفای آقای شریعتی در زمان تبلیغات انتخاباتی مینشستین یا اینکه در ستاد ایشون تشریف میوردی میدیدی و میشنیدی که ایشون اینبار برای هیچ گروه یا هیچ طیف سیاسی بطور خاص فعالیت نکردن و شعار شون این بود که باید اینبار سیاستهای اشتباه چپ و راست را کنار گذاشت و همه با هم یکی شد ، و تا حالا هم همین کارو کرده ، این کجاش بده؟؟؟؟ نماینده های چپ و راست بهبهان در دوره های قبل که همسو با دولت هم بودن چکاره مفیدی برای بهبهان کردن که حالا باید آقای شریعتی اینبار حتما سمتو سوی سیاسیشو برای شما مشخص کنه؟؟؟؟ بیخیال این سیاست شو عزیز برای سربلندی شهرستان بدون دیدگاه سیاسی رو کنار بزار.

    درود بر محمد عزیز
    با بحث جنابعالی از یک جنبه موافقم و از جنبه ای مخالف. و اما جنبه موافقت : اینکه بهبهان تا حالا از سیاسی کاری نماینده هاش به شدت متضرر شده و بنده هم بر این موضوع واقفم. و اما از جنبه مخالفت: ببینید سیاسی کاری با سیاسی بودن کاملا دو مقوله مجزاست مگر می شود نماینده ای رنگ بوی سیاسی نداشته باشه و خودشو به یک طیف فکری نزدیک ندونه؟!! اصلا نماینده قراره قوانینی تصویب کنه که با این جوانب سروکار داره. متاسفانه جناب شریعتی انگار شعار میانه روی رو فقط به زبون آورده ولی در عمل و همچنین انتخاب اطرافیانش چیز دیگری هویداست، یا اصلا به نشست های ایشون در بهبهان دقت بفرمایید، یا حتی اون جملاتی که راجع به روحانیون مسجد بلال گفتند(درست یا غلط بودنشو کاری ندارم)، اصلا رنگ بوی سیاسی به معنای زرنگی و فراست رو نداشت، بازهم تاکید می کنم سیاسی بودن با سیاسی کاری کاملا متفاوته. البته باید ذکر کنم فعالیت بی وقفه ایشون در انتخابات گذشته برای به کرسی نشاندن جناب موحد هم هیچ وقت از خاطر مردم شریف بهبهان پاک نخواهد شد.

    تشکر از حسن توجه شما

    برلن جان کجا زندگی میکنی؟ شریعتی تا الان 5 نطق رسمی و 1 نطق برای دفاع از بودجه و یکی هم در دفاع از وزیر داشته که بیشتر از همه نماینده ها بوده. آغاجاری شهرستان شد تشان و منصوریه شهر شدن. آقای ممتازان هم در مورد قبلی به تفصیر توضیح دادن. اینم لینکش برو بخون
    http://arganian.ir/1393/04/namayandehan-behbahan/

    با درود
    در ابتدا لازم ميدانم عرض كنم ، دفاعم از شريعتي در سطور آتي فقط از جنبه واقع نگري به مسئله است و لاغير .
    پيش از بحث عملكردي در خصوص دو ادعا در متن از نويسنده محترم سوالاتي دارم:
    اولا بر مبناي كدام سنجه و ميران ادعا مي كنيد بهبهان را بيشتر از شريعتي و اطرافيان علامنديد؟
    دوما در دور دوم انتخابات مجلس هر دو كانديدا بومي بودند لذا از كدام تعجب و خوشحالي سخن مي گوئيد؟
    در خصوص عملكرد نماينده كنوني و نمايندگان پيشين در بخش نظرات مطلب جناب درخشنده و نيز در پستي در وبلاگ بهبهان آراميس نوشته ام. ليكن به لحاظ وجود طبع فراموشكار انسان و نيز حافظه تاريخي ضعيف ايراني بار ديگر به مرور مختصري بر آنچه قبلا گفته شده مي پردازم.
    وضعيت ظاهري بهبهان كه اين روزها انگيزه قلم راني دوستان عديده اي در قالب مطالب مجازي و بيانيه و شب نامه گرديده ماحصل ضعف شورا و شهرداران پيشين مي باشد. بدون شك نماينده در ايجاد بدهي سنگين چندين ده ميلياردي شهرداري و توقف پروژه هاي بهسازي مجاري شهري و … كمترين نقش را داراست و بالعكس تلاش نماينده كنوني و فرماندار جهت تامين منابع هزينه جديد و نيز مذاكره با سرمايه گذاران جهت كاهش فشار بدهي هاي مذكور چرخ شهرداري را همچنان سرپا نگه داشته است.
    به لحاظ ادعا آنچه نماينده پيشين بهبهان جناب موحد در پي آن بود به واقعيت نپيوست. نه فرودگاهي تاسيس شد و نه راه آهن و نه ….
    در مورد خبررساني گرچه به طور كلي موافق كوتاهي شريعتي و مسئول دفتر و اطرافيانشان در اين مورد هستم اما تارنماي ايشان و رجوع به آن مي تواند بخش عمده اي از اين كاستي را جبران نمايد و منبع مناسبي خبررساني ايشان تلقي گردد.
    در مورد مديران شهري به ضخصه در جلسه اي كه در فروردين ماه عده اي از اصحاب رسانه هاي مجازي با ايشان داشتند عنوان نمودم كه در بهبهان با وجود فرار نخبگان و كمبود رجل اما قطع رجل نيست و بيش از كمبود بودجه و درآمد ، در بهبهان نقصان مديريت و كمبودهاي مديريتي شاهديم . در ان جلسه عنوان كردم كه از محمدباقر شريعتي كه سالها در استانداري خوزستان فعاليت داشتند و در قامت مسئول نشريه نداي بهبهان مسئولين بهبهان را ميشناختند انتظار عملكرد بهتري در تعويض مديران بوديم. ليكن پاسخ ايشان مبني بر حمايت نهادهاي خاصي و اشخاص صاحب قدرتي در بهبهان از پاره اي مديران عملا موجب كاهش اعمال قدرت گرديده و روند تغييرات را كند نموده است.
    دوستان نويسنده ارگانيان بي شك بر اين امر واقفند كه مجاري قدرت و شعب اعمال آن در يك شهر به نماينده ختم نمي شود و نمي بايست همه گناه را گردن يك مسئول دانست.
    در بحث عملكرد و پيگيري هاي انجام شده مي توان موارد ذيل را اشاره كرد:
    – پيگيري تاسيس شركت نفت و گاز بهبهان هم از طريق وزير پيشين و هم وزير كنوني نفت
    – پيگيري تخصيص اعتبار و مذاكره جهت ادامه ساخت فاز 2 بيدبلند و سفرنماينده وزير نفت جهت بررسي
    – پيگيري و تعيين و تعويض پيمانكار تاسيس سيكل تركيبي برق
    – پيگيري تامين و تعيين رويه فاز 2 سيمان بهبهان از طريق وزير صنايع و معادن
    – پيگيري ارتقاء وضعيت آغاجاري و زيدون و تشان و منصوريه
    – برداشت گام آخر در شهر شدن آغاجاری ( اين بند و دو بند بعد را ميتوانيد در نظرات جناب درخشنده نيز بخوانيد)
    – فعالیت ستودنی درباره مسائل کشاورزان(پروانه های حلقه چاه و تاسیس سازمان نظام کشاورزی
    – تخصیص آمبولانس و شبانه روزی شدن درمانگاه تشان و چند مورد دیگر
    براستي كدام نماينده به چنين وضوحي اطلاعات عملكردي خود را در اختيار وكلاي خود قرار داده و چنين گستره اي را با وجود تفكرات گاه دگامتيك سياسي در حوزه انتخابي خود ارائه دهد. هيچ كاراكتري نه عاري از خطاست و نه معصوم شريعتي هم مستثني نيست . بايد واقع نگر بود و مقتضيات زمان را نيز مدنظر داشت.

    با سلام و درود خدمت جناب ممتازان محترم

    در پاسخ به سوال اول جنابعالی از بنده : اولا مراتب تعجب خود را از این سوال اعلام می کنم و حقیقت امر این است که چند بار سوال شما را خواندم ولی … مگر شخص بنده را می شناسید یا فکر میفرمایید خصومتی با شخص ایشان داشته یا منفعتی از تخریب جناب شریعتی می برم که می فرمایید : مطمئنید که بهبهان را از ایشان بیشتر دوست دارید؟!!!! قطعا همین طور است و در این قطعیت شک نفرمایید کمااینکه همین جناب شریعتی که جنابعالی تمام قد از ایشان حمایت می کنید دوره گذشته، جناب موحد را بر بهبهان ترجیح داد!!!

    و اما پاسخ سوال دوم جنابعالی : باز هم طرح این سوال از طرف جنابعالی که دستی در تحلیل مسائل بهبهان دارید، بعید به نظر می رسید. انتخابات در بهبهان بعد ازچند دوره که جناب شجاعپوریان و جناب موحد بر مسند نمایندگی شهری نسشته بودند که ادعای ناسیونالیستی داشتند جای تعجب و بعضا ناامیدی از انتخاب گزینه صرفا بومی در بین مردم این دیار ایجاد کرده بود(البته بحث شایستگی مطرح نیست) حال مهم نتیجه انتخابات است نه دور دوم، کمااینکه رقبای انتخاباتی ایشان در دور اول در تاریخ انتخابات ذکر می شود نه فقط دور دوم، پس در کل از میان همه رقبا، چه بومی و چه غیر بومی، یک شخص بومی ( بدون بحث در مورد شایستگی) انتخاب شد. بنابراین شما نمی توانید این شادی نصفه و نیمه که بعدا با فعالیت های ایشان به یاس تبدیل شد را کتمان بفرمایید مگر اینکه بفرمایید که بعد از انتخابات در بهبهان تشریف نداشته اید !!

    و اما درباره سایر مبحاثی که به شهرداری و شورا ربط دادید با شما هم نظرم ولی یک سوال از خدمت حضرتعالی دارم و آن اینکه اگر باعث و بانی بی نظمی های شهرداری فقط شهرداری و شوراست، چرا جناب نماینده محبوب شما برای انتخاب شهردار فشار بی وقفه بر شورا وارد می کند؟

    و اما راجع به عملکردهایی که ذکر فرمودید:
    یک سوال ساده خدمت شما دارم : میشه بفرمایید ایشان در تغییر و تعیین کدام مدیر تاثیرگذار ( مثل : آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد و دانشگاه خاتم و …) تاثیر داشته؟! در هر ملاقت حضوری هم که این بحث مطرح میشد می فرموند : فلالی به فلان جا وصل است!!! قابل تغییر نیست!!
    در بعضی بندها هم فرموده اید : “پیگیری …” باور بفرمایید بنده و شما هم ” پیگیری” بلدیم ولی نتیجه با کرام الکاتبین است ظاهرا.
    در جایی از این بندها هم از واژه ” فعالیت ستودنی …” استفاده فرموده اید، این عملکرد هم بنظرم جالب آمده، بقول خود جنابعالی بر مبنای کدام سنجه و میزان فعالیت ایشان را ستودید؟!!
    قابل توجه شخص جنابعالی باید عرض کنم همین امشب حدود 3 ساعت تمام عملکرد ها و بقول جنابعالی “پیگیری” ها را با سندها و نامه های مربوطه به بنده نشان داده شد که انشاالله با صلاحدید نماینده محترم بخشی از آنها در آینده منتشر خواهد شد تا شاید بخشی از کم کاری های دفتر ایشان و روابط عمومی دفتر ایشان جبران شده و همچنین مردم فهیم بهبهان نیز از آنچه باید بدانند مطلع شوند. بسیار امیدوار بودم که حداقل شخص جنابعالی که بعنوان اهالی رسانه این دیار محسوب می شوید، بسیار زودتر از این وبسایت نوپا مستندات عملکرد نماینده را در وبلاگ وزین خود منتشر می کردید، بجای اینکه هر جا می روید بخواهید سر خود را به درد آورده و از شخص ایشان دفاع کنید، باشد که اینکار (انتشار اسناد عملکرد جناب نماینده) بسیار بهتر از قلم فرسایی امثال بنده و شماست…

    از حسن توجه شما بی نهایت سپاسگزارم

    نماینده مردم دزفول: 210 میلیارد ریال به راه اندازی شبکه تلویزیونی کشاورز اختصاص یافت
    پاپی زاده :هدایت سرمایه گذاران به بخش کشاورزی از طریق بورس کالا
    برای نخستین بار در یک شهرستان/تالار منطقه ای بورس اوراق بهادار در دزفول باهمت نماینده مردم دزفول راه اندازی می شود.
    این نماینده 35 سالشه عضو کمیسیون کشاورزی مجلسه تقریبا همه کار هست.
    حداقل احترامی که برای وکلایش داره این که سایتی زده و ارتباط مستمر با مردم دارا.
    اینا فقط بخش کوچکی از فعالیت های نماینده ای است که دید کلان داره و چیزی بارشه و عرضه داره و به هرکی سواری نمیده.
    متاسف از کسایی که شریعتی را دارای هوش سیاسی می دانند، آقای شریعتی همونی هست که مردم می بینند. این ردا از اول هم برای ایشان گشاد بود و صرف حمایت افرادخاصی از ایشان نماینده شد.
    خداییش این چه حرفیه که شریعتی را با بقیه نماینده های شهر مقایسه کنیم و چون بقیه ضعیف بودند انتظار از شریعتی را پایین نگه داریم.
    همین که در مجلس کسی ایشون رو تحویل نمی گیره کافیه. ایشون صرفا هر کاری می کنه از طریق آقای تاجگردونه. شما که بهتر میدونید آقای ممتازان و درخشیده.
    خلاصه نماینده ها بنظر من اینه
    مرحوم زارعی= چون در قید حیات نیستن چیزی نمی گم
    شجاعپوریان = بهترین نماینده برای تفکری که داشت نه برای شهر بهبهان . بنظر من شجاعپوریان بیشتر دنبال موج سواری بود و مطرح کردن خودش و الان هم نتیجه اش رو گرفته.
    موحد= کماکان ایشون را نماینده بهبهان نمیدانم
    شریعتی= نماینده ای که کسای دیگه ای دارن ادارش می کنن و ایشون هیچ اراده ای از خودش نداره.
    اوف بر شهر ما که با داشتن این همه افراد تحصیل کرده باید میدان در اختیار افرادی قرار بگیره که نه تحصیل درست و حسابی دارن و نه امتیاز لازم.

    ما باید شهرمون را با دزفول مقایسه کنیم نماینده مون را با نماینده دزفول مقایسه کنیم . متاسفم که شریعتی را با اسلافش مقایسه می کنیم .
    من از حامیان ایشان تعجب می کنم ایشان چه کار مفیدی داشتن غیر از استخدام افراد باندش در این ور و اون ور . آقای شریعتی حتی نتونست یه مسیول تو این شهر عوض کنه ، نه فرماندار و نه رییس آموزش وپرورش و نه هیچ کس دیگه . و همه اینها کار شجاعپوریانه . کی گفته شریعتی فراجناحیه اصلا شریعتی میدونه جناح و حزب چیه بقول یکی از دوستان اصلا شریعتی تکلیفش با خودش مشخص نیست .
    دقت کردین خیلی جالبه شریعتی و عابدی از اولین چپای بهبهانن و هنری و… راستای بهبهانن انتخابات مجلس اخیر صرفا مصداق منفعت طلبی است که اولین راست بهبهان از اولین چپ بهبهان حمایت میکنه و برعکس.

    درود
    در پاسخ به جوابيه جناب فرجيان ذكر نكات زير رو لازم ميدونم :
    اولا : در مورد بند اول هيچ كس نمي تواند بجز با عملكرد ميزان ارادت خود را به يك موجوديت اثبات كند و نيت ها را نيز از آن بي خبريم. ليكن حكم به قطعيت تام دادن در موارد مجهولي كه نشانه معلوم ندارد منطقي به نظر نمي رسد دوست محترم.
    دوما : شجاعپوريان گرچه لر بود ولي مردم چه در دور اول و چه دور دوم مخالفت قوميتي خاصي با وي نداشتند و اختلافات فقط در حيطه آگاهان و فعالين سياسي بود كه عملكرد واقعي وي را ميديدند و مباحث قوميتي فقط در دوره حضور موحد و روش خاص گروههاي بهبهاني جهت حمايت بيشتر اتخاذ گرديد. شك نكنيد اگر بارديگر شجاعپوريان تائيد صلاحيت ميشد مباحث قوميتي كمتر بود.
    در مورد حمايت شريعتي از موحد بايد عرض كنم آن را به شخصه حق مسلم هر شهروند ميدانم ليكن به بنده به دليل اختلاف نظر در اين مورد از سال 86 از نشر نداي بهبهان جدا و دركنار دوستان در ستاد دكتر فقهي زاده بودم. استدلال شما و جناب درخشنده در مورد اينكه وي مسئول نشريه يا نماينده است و مي بايست طبق نظر مردم رفتار كند را قبول ندارم هركس بايد در انتخاب رويه ذهني و انتخابي خود آزاد باشد.
    حمايت من از شريعتي فقط از جنبه نگاه عقلاني به اوضاع كشور و بهبهان و فعاليت وي بوده و سياه نمايي موجود در متون سايت شما را تا حد زيادي بر خود واجب ميدانم رد كنم تا جو يكسويه اي و مخربي شكل نگيرد ولاغير. اگر مطالب وبلاگ بنده رو دنبال فرموده بوديد فقط در دور دوم گزينه شريعتي را ارجح بر رقيب دانستم و دليلم هم پيشينه اجرايي و آشنايي ايشان با مسئولين شهري و استاني و آشنايي بيشتر با رويه ها بود.
    در مورد شهرداري ، برادر گرامي تكليف منتقدين با خودشان گويا روشن نيست. اگر نماينده دخالت نكرد آن را به حساب كم كاري ميگذارند اگر ورود داشت آن را دخالت ميدانند. بازي هاي سياسي موجود در شورا و … نيز در ذهنيت شما و ساير دوستان بي تاثير نبوده است.
    اگر به نظر قبلي دقت مي كرديد تركيب فعاليت ستوده از كامنت آقاي درخشنده در مطلبي كه در نقد شريعتي بود برداشت شده است. در مورد پيگيري اگر در حد حرف باشد حرف شما متين و قبول و در مورد ادعاهاي موحد ميتوان لفظ پيگيري محض را به كار برد ولي وقتي نماينده و معاون وزير نفت به بيدبلند2 مي آيد يعني پيگيري اثر بخش است. وقتي پيمانكار سيكل تركيبي عوض مي شود و تامين بودجه مي شود يعني پيگيري اثر دارد. وقتي پيمانكار و حامي مالي فاز 2 سيمان مشخص مي شود يعني پيگيري اثر دارد برادر من.
    منتقد بودن خوب است ولي نه در حد لجاجت.
    بهروز و تندرست باشيد

    درود جناب ممتازان
    اولا، بنده و هر فردی که فکر می کند دلش برای بهبهان می تپد، شهر و مردم شهرش رو بر فرد ترجیح می دهد مگر اینکه خلافش ثابت شود و در این قاطعیت شکی نیست. بنده از شما تعجب می کنم که بدون حتی کوچک ترین شناختی از شخص بنده یا بقول خودتان عملکرد بنده،این سوال را مطرح فرمودید. امیدوار بودم در جوابیه تان اشاره به حب و بعض بنده و همچنین داشتن منفعت از تخریب نماینده را می آوردید که موضوع کمی روشن تر می شد. متاسفانه حب و بغض بلای این سال های بهبهان شده است. کاش کمی روشن تر مسائل بنده را بیان می فرمودید.

    دوما، درباره شخص دکتر شجاعپوریان هم با شما هم عقیده نیستم، نشان به آن نشان که ماهیت ایشان برای مردم بهبهان در چند سال اخیر برای مردم بهبهان روشن تر شده است ولی واقعا نمی توان از توانایی ها و اقدامات مثبتش در دوره نمایندگی چشم پوشی کرد ولی در سالهای اخیر مشخص شد بخش وسیعی از ان اقدامات استفاده برای ترقی شخص خودشان و بعضا دخالت های بیجا در سالهای اخیر در بهبهان است. بحث درباره ایشان را به مجالی دیگر واگذار می کنم. فقط خواستم عرض کنم مردم بهبهان بعد از همان اتفاقات دیگر شجاعپوریان را به چشم گذشته نگاه نمی کنند که شما فرموده بودید…

    سوما، در جایی فرموده اید هر فردی در انتخاب های خود آزاد است، بله کاملا درست است ولی تا زمانی که این فرد در حد یک شهروند معمولی باقی بماند نه یک نماینده (بعنوان شخصیت حقوقی) کمااینکه همین حمایت ایشان در دوره گذشته از جناب موحد، به دوره نمایندگی خودشان هم کشیده شد و متاسفانه هنوز برخی مدیران جناب موحد بر سرکار هستند.

    چهارما، می فرمایید در مورد شهرداری بنده هم معتقدم باید نماینده به شورا مشورت دهد (نه فشار بیاورد) و حتی گزینه معرفی کند ولی اگر فشار آورد منتظر عواقب آن و نابسامی شهرداری هم باشد و پاسخگو باشد. شما که کلا در نوشتار اول خود منکر ارتباط مسائل شهرداری با جناب شریعتی بودید. خوشحالم که حداقل پذیرفتید که دستی داشته اند.

    پنجما، در مورد پیگیری ها و مقتضیات زمان (این واژه بطور خودجوش بشدت از سوی دفترایشان نیز تاکید می شود) هم قبول دارم که اواخر دولت قبل بدلیل زاویه داشتن با دولت نتوانستند کاری انجام دهند ولی کاش همه ناتوانی ها را به این موضوع ربط ندهند کمااینکه این شرایط برای برخی شهرهای دیگر هم یکسان بود.

    ششما، در جایی فرمودید، دیدگاه شما در تحلیل فعالیت های نماینده عقلانی است و مطالب این سایت در مورد نماینده سیاه نمایی است ( شما را ارجاع می دهم به آرشیو سایت در مطالب مربوط به نماینده و جالب اینجاست که تا چندی پیش برخی دوستان، ما را به حمایت از نماینده فعلی متهم می کردند)، بسیار خوب بنده هم قبول دارم ولی یک سوال دارم: مگر شما بیرون از بهبهان زندگی میفرمایید؟ شما می توانید با قدم زدن از فلکه مراحل تا بانک ملی درباره عملکرد نماینده چند سوال ساده از مردم بپرسید. شاید بفرمایید مردم نمی دانند، بنده هم عرض کردم که در برخی موارد حق با شماست ولی در بسیاری از موراد خیر چون واقعا شریعتی در اکثر موارد ضعیف عمل کرده اند مثل جریان آموزش و پروش، مثل جریان دانشگاه خاتم، مثل جریان دانشگاه آزاد و … ( که متاسفانه شما به هیچ کدام پاسخ نداید)، بله جناب ممتازان، نگذارید راه نقد بسته شود و به سیاه نمایی متهم نکنید کمااینکه عرض کردم در آینده از طریق همین سایت مستنداتی از عملکرد ایشان منتشر می کنیم، پس شما نگران شب نامه ها و نگاه غیر عقلانی ( نمی دانم بر مبنای کدام سنجه و میزان فرمودید ” نگاه غیر عقلانی” ) نباشید، شما هم رسانه دارید، بنابراین بخشی از مستندات را منتشر کنید( البته اگر دارید) اگر ندارید ما حاضریم کمک کنیم. نگذارید کلام و اتهام جای واقعیات موجود را بگیرد و انچه مسلم است نارضایتی مردم از عملکرد نماینده فعلی است، چه بخواهید و چه نخواهید. ما هم تاکنون از هر طریقی برای کمک به ایشان اعلام آمادگی کرده ایم. ولی هیچ واهمه ای از انتقاد و بقول جنابعالی سیاه نمایی نداریم و خوشحالم که خدمتتان عرض کنم همین مقاله ناقص به گوش ایشان رسیده و تا حدودی تاثیرگذار بود کمااینکه ایشان پاسخ هایی داشته اند که انشاالله در آینده منتشر خواهیم کرد.

    تشکر از حوصله شما

    به نام خدا
    لازم به ذکر هستش که قصد ورود به مباحثه رو اصلا” نداشتم،ولی یکی از دوستان تماس گرفتند و و ندایی دادن که ……….
    دوست عزیز آقای ممتازان عزیز
    اگر بنده و امثال بنده سیاه نمایی میکنیم لازم به ذکر هستش که خدمت جنابعالی عرضه کنم که خود شما معدن ذغال سنگ هستید!!!!
    گرانمایه در تمامی نظرات و سوالات جنابعالی در همان مقاله مذکور در سایت ارگانیان در مقام پاسخ و تنویر بر آمدم و به تک تک ابهامات پاسخ دادم…..
    ولی متاسفانه جنابعالی هنوز دست از سیاه نمایی بر نداشته اید.
    عزیز من، برادر،مهربان،ژرف اندیش چرا جنابعالی بیش از واقعیت سنگ را بر سینه میزنی؟؟؟؟؟
    مهربان هم دیاری عصر همان روز آقای شریعتی(حاج صادق)با بنده تماس گرفتند و ایشان فرمودند فقط با یک بند مقاله مشکل دارند.
    همچنین فرزند حاج محمد باقر عرض کردند مقاله منصفانه بود(متن پیام موجود هستش)
    و همچنین اذهان عمومی بر این ادعا صحه گذاشتند………………
    از روی اخلاق و ادب به جنابعالی توصیه میکنم که در قلم فرسایی کمی چاشنی حماسی و حس برتری خود رو کمی بکاهید.جنابعالی در کدام مرتبه قرار دارید که میفرمایی:قلم های بی مغز،سیاه نمایی و…………
    البته میدانم که پاسخ خواهید داد من یک شهروند هستم و نظر خودم را گفتم…………….
    بله شما هم یک شهروند هستید ولی در اذهان که قلم فرسایی میفرمایید به عنوان یک منتقد به شما نگاه می شود و نه…….
    اما لازم به ذکر هستش پس از این من خود را در حدی نمی بینم(قطعا” شما برتر من هستید) که با شما هم کلام شوم چه در فضای مجازی و چه در………………….
    و در پایان حضورتان عرض کنم که شخصی که رای یک نماینده شهر سیاسی را با رای یک شهروند یکی میداند قابلیت مباحثه را ندارد.
    دوست بزرگوار قطعا” از لحاظ کمیت با دیگر شهروندان رای نماینده برابری می کند اما از حیث کیفیت شما رای یک نماینده (حمایت های سیاسی از کاندیدای ریاست جمهوری)با یک شهروند یکی میدانید؟!!!!؟؟؟!!!دوست عزیز تفکر در آرای نماینده رفلکس وسیعی در جامعه دارد شما که بهتر میدانید.پس دست از مغلطه بردارید.
    (در ضمن با خاطری آسوده قلم بزنید زیرا من دیگر در مقام پاسخ بر نخواهم آمد به دلیلی که ذکر شد.)
    “تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همت کن و بگو ماهیان حوضشان بی آب است”
    خداحافظ همین حالا

    آقای درخشنده از جوابت معلومه که بهت برخورده ، خب آقای ممتازان مثله شما و مدیریت سایت نظر شخصی شونو ابراز کردن پس نیازی به اینگونه جوابگویی تند و بی ادبانه نیست. از شما بیشتر انتظار میره. شما اگه یه نمه به نماینده و سرنوشت بهبهان فکر میکردی حداقل اش این بود که با اطلاعات کامل تر از اطلاعات آقای ممتازان میومدی حرف میزدی شما که میگی با برادر آقای شریعتی و پسر ایشون ارتباط نزدیکی داری پس چرا ازشون نمیخوای اطلاعات کافی و مناسب رو در اختیارتون قرار بدن(تاحالا ازشون خواستی یو ندادن؟؟)… یا فقط بلدین بدون اجازه خودشون از طرفشون اینجا حرف بزنی!!! شما مثلا نویسنده و خبر نگار تشریف دارین. اقای فرجیان پور شما هم یه بار به میخ میکوبی به بار به نعل ، بعد میگی من قصد تخریب آقای شریعتی رو ندارم، این که نشد نقد…شما هم دربرابر انتقاد درمقابل خودتون واقع بین باشین.

    با سلام به همه دوستان گرامی و صاحب نظر . اختلاف عقیده خوب و سازنده است . ولی تخریب یکدگر بسیار بد و گجسته رسمی است که توصیه میکنم اصلا صورت نگیرد . همپوشانی نظرات موافق برای ابادانی شهر باید در دستور کار قرار گیرد . قدر متیقن این است همه ما دغدغه شهر را داریم اما کمی پخته تر باید عمل کنیم و سخن برانیم تا به نتیجه برسیم – سپاسگزارم

    بنده نيز موافقم كه نظر جناب درخشنده ارزش جواب ندارد و به قطعه اي از شعر شاملوي بزرگ بسنده مي كنم.
    «هر گاو گند چاله دهاني / آتشفشان روشن خشمي شد»

    درود مجدد
    پيش از هر صحبتي لازم ميدانم ذكر كنم اگر نويسندگان ارگانيان تحمل شنيد صداي مخالف را ندارند مي توانند بخش نظرات را ببندند. بنده نه خصومت نه رفاقتي با هيچ يك از جريان هاي شهري نداشته و در حال حاضر ساكن بهبهان نيز نمي باشم كه دنبال منفعتي باشم و خوشبختانه پيشينه فعاليت رسانه اي من چه در نشريات مكتوب و چه مجازي بر پايه طلب بهروزي بهبهان بوده و هست و زير علم كسي هم سينه نميزنم.
    در مورد جناب فرجيان : كاش دوباره و چندباره نظرات پيشين من را با دقت ميخوانديد تا متوجه ميشديد كه حرف من در خصوص اثبات علاقه به بهبهان حكم كلي بود . اينكه افراد از طريق عملكرد، خود را اثبات كنند به شما ارجاع نميدهد به همه مربوط است. چه شما باشيد چه من و چه شريعتي!!! بعلاوه در كدام دو نظر پيشين من حب و بغض را به شما نسبت داده ام؟
    در مورد دكتر ولي شجاعپوريان هم التفات نمائيد كه بنده هم متذكر زاويه فعالان چپ وقت شهرستان با ايشان به دليل عمل ننمودن به وعده هايشان شدم ولي مردم تا دوره ي پيشين و پيش از عدم حمايت نگاه قوميتي قوي اي در مورد وي نداشتند و عدم حمايتش از فقهي زاده احساسات ناسيوناليستي را در عوام تقويت نمود. امري كه پيش از ان نخبگان اقرار داشتند ولي حمايت هاي نشريات و جريان هاي خاصي در شهرستان از وي عملا انتقادها را كور كرده بود.
    بر نظر خودم در مورد حق انتخاب افراد به اين شكل اصرار ميكنم كه اگر در انتخابات آينده كانديداي مورد حمايت سايت شما با نظر مردم متفاوت بود آيا بايد شما را زير سوال برد؟ پاسخ قطعا خير است. زيرا هر شخصي با توجه به مقبوليت و نفوذ و ابزار تحت استفاده اش سعي در حاكميت نظرش دارد. گاهي حوزه نفود يك فرد در خانواده است و گاه در يك اداره و گاه در يك نشريه.
    جناب فرجيان ديدگاه عقلاني نگاه به واقعيت عملكرد است و داشتن معيار و سنجه براي رد و تائيد يك عملكرد. آيا قبول داريد كه حوزه هاي فعاليت شريعتي در مجلس گسترده تر از نمايندگان پيشين بوده است؟ نمود آن را در تلاش هم در زمينه ميراث فرهنگي و معنوي بهبهان ، هم حوزه كشاورزي و هم وحوزه صنعت بهبهان ديد و هم ارتقاء سطح اسمي حوزه انتخابيه بهبهان. فعاليت شريعتي در نطق هاي مجلس و فعال بودن در انتخاب وزرا در قامت حامي همگي امتياز حساب ميشود گرچه شايد اين موارد از نظر شما بي اهميت بيايد. مردم آنچه كه جلوي چشمشان رخ داده مي بينند. مردم به اين نگاه ميكنند كه شريعتي جوانان را سركار نبرده غافل از اينكه حتي روحاني هم عاجز از حل اين معضل است.
    بار ديگر بايد در مورد فعاليت شهري عرض كنم كه كاستي هايي در كار شريعتي وجود دارد و از فعاليت در تغيير مديران از او حمايت نميكنم.گرچه همانگونه كه گفتم بايد ساير عوامل را هم در اين زمينه جهت نقد مد نظر داشت.
    در مورد شهرداري در نظر اول گفتم كه نقش وي در ايجاد بدهي ها كم است و در نظر دوم گفتم كه بهتر است تكليفمان مشخص باشد كه آيا دخالت نماينده خوب است يا بد؟ و تناقضي هم در حرفم نميبينم. ليكن بازي هاي سياسي كه دو گروه به دنبال آن هستند را به صلاح شهر نمي بينم نه آنان كه دنبال پيدايش بودند و نه گروه مقابل كه با بي اخلاقي و تهمت زدن قصد اخلال در پروسه را دارند. اين وسط فقط شهر و شهرداري متضرر مي گردد .
    در مورد ارائه مستندات همانگونه كه در پاسخ به ناكافي بودن تبليغات گفتم سايت شخصي ايشان موارد را ارائه ميدهد و من نيز در وبلاگ بهبهان آراميس اخبار را در حد توان به گونه اي منعكس ميكنم كه نه شائبه حمايت محض شكل گيرد ونه تخريب .
    بهروز باشيد

    درود مجدد

    از نوشتار جنابعالی بوضوح مشخص بود که اخیرا ساکن بهبهان نیستید و باید به عرض شما برسانم که مشکل مردم بهبهان با شخص نماینده نه فقط عدم ایجاد اشتغال بلکه رویه غلط ایشان در بسیاری از موارد از جمله عدم توانایی در تغییر برخی مدیران است. کاش مشکل مردم این دیار را از اینترنت یا نهایتا اخبار نزدیکان پیگیری نمی فرمودید.
    نیازی به ادامه بحث نمی بینم، کمااینکه بحث ها موجود بوده و دوستان و خوانندگان محترم بخوبی می توانند واقعیات موجود را با نوشته ها مقایسه کرده و قضاوت بفرمایند.

    انصاف را از خداوند منان برای بنده حقیر و دوستان خواستارم.

    سلام و احترام به دوستان عزیز
    اساسا نقد در ایران به دلیل شرایط فرهنگی و پیشینه هزار توی فرهنگ ایرانی با واقعیت مطابقت ندارد و نقادیبا پیچیدگیهایی مواجه , بیشتر بر پایه حب و بغض و منافع شخصی استوار است .

    در پاسخ به آن دوست شریفی که گفت در مجلس کسی شریعتی را تحویل نمی گیرد به عرضتان برسانم .اگر کسی شریعتی را تحویل نمی گیرد چرا….
    1.با کسب قاطع ترین رای در مجمع نمایندگان خوزستان یعنی 15 رای به عنوان نایب رییس مجمع نمایندگان انتخاب شددر حالیکه دعوای سیاسی برای دست یابی این کرسی مهم از مدتها قبل وجود داشت؟
    2.چرا در بین 8 کاندبدا برای نظارت بر شوراهای شهر و روستای خوزستان رای اول را کسب کرد؟
    3.چرا در بین 290 نماینده با انتخاب هیات رییسه مجلس شریعتی جز 5نماینده اعزامی مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات سوریه بود؟؟
    4.چرا شریعتی مورد مشورت دایمی نمایندگان جریان سازی چون دکتر علی مطهری است ؟؟
    5.چرا دکتر مسعود پزشکیان اصلاح طلب شناخته شده بر تفکرات و عملکرد شریعتی صحه می گذارد؟؟
    6. چرا امثال دکتر مطهری و حجت الاسلام مصباحی مقدم که روزانه چندین دعوت از اقصی نقاط کشور دارند برای ایراد سخن به بهبهان می آیند؟؟
    7.چرا آقای تاجگردون و اکثر نمایندگان شریعتی را یک نماینده واقعی برای مردم می داند و او را یکی از را از پیگیر ترین و مردمی ترین نمایندگان مجلس معرفی می کنند؟؟
    8.چرا شریعتی در قضییه استقلال بودجه دانشگاه علوم پزشکی بهبهان بیش از 50 نماینده با او همکاری و پای مکاتبه استقلال بودجه آن را امضا نمود؟؟
    9.چرا در قضییه جمع آوری امضا در حمایت از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که محمد با قر شریعتی بانی آن بود بیش از 200 نماینده امضا نمود؟؟؟
    آیا ما با انصاف بر قضایا برخورد می کنیم یا صرفا بدون اطلاع چشم و گوش بسته در پی تخریب شریعتی هستیم؟؟؟؟؟
    و اما نکاتی چند در راستای نتویر افکار عمومی….
    ++به روایت اعتراف خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت شریعتی یکی از پاسخگو ترین اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس است که اظهار نظر کارشناسی متعددی را در خصوص مسایل مطروحه در کمیسون داشته .جهت یاد اوری دوستان را ارجاع می دهم به سایت های شخصی دیگر نمایندگان که با شریعتی مقایسعه می کنید تا به انصاف به فعالیت های شریعتی بنگرند و حجم حضور کارشناسی ایشان را در رسانه ها با دیگران بسنجند.گواه ای سخن جستجوی نام شریعتی در خبرگزاری خانه ملت و بازدید از وب سایت شخصی ایشان می باشد.
    ××شریعتی همواره سفیر فرهنگی بهبهان بوده توزیع 2 سال پیاپی گل نرگس در بین نمایندگان ٰ اصحاب رسانه و دولت بازتاب بسیار مثبتی داشته تا انجا که این کار باعث تبلیغ گسترده برای بهبهان بوده و میراث فرهنگی به جدیت در پی ثبت نرگس بهبهان به عنوان میراث ملی بوده و سفرای چند کشور اروپایی و مسولین کشوری نیز در فصل برداشت گل نرگس در بهبهان حضور پیدا میکنند .
    ++پیگیری شریعتی در پروژه سیکل ترکبی بهبهان را چه کسی می تواند فراموش کن؟؟بی انصافی است اگر تلاش شریعتی را نادیده بگیریم آنجا که پروژه ای فراموش شده را تبدیل به سومین پروژه اولویت دار وزارت نیرو نمود

    ++شریعتی در تعداد نطق پیش از دستور و میان دستور در بین نمایندگان خوزستان رکوردار است. 5نطق میان دستور و پیش از دستور .یک دفاع از کابینه دولت یازدهم و یک دفاع از لایحه بودجه 93
    ++نطق شریعتی با عنوا ن خوزستان تابلوی تمام نمای محرومیت ….تحسن بزرگان مجلس را در پی داشت تا آنجا که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس در جمع نمایندگان با قاطعییت گفت بهترین نطق پس از انقلاب در خصوص محرومیت خوزستان را شریعتی داشت….ای کاش منتقدین فعلی شریعتی و همانها که ایشان را متهم می کنند در مجلس حضور داشتند که چگونه پس از هر جمله آتشین شریعتی ندای الله اکبر الله اکبر و احسنت نمایندگان خوزستان و جنوب صحن مجلس شورای را آکنده می کرد و پس از اتمام نطق بیش از 30 نماینده به پیشواز ایشان رفتند .نقاد محترم میدانید که آن نطق را بیش از یکصد خبرگزاری و سایت و روزنامه کشوری و محلی پوشش داد؟؟؟؟؟؟
    ++دوست من بیا از قطار تنگ تنگ نظری و بغض پیاده بشویم و به شریعتی به عنوان یک فرصت برای توسعه بهبهان بنگریم و نه ایشان را فدای منافع شخصی خود کنیم.
    ++
    ++در باب راه اندازی پالایشگاه بید بلند تا کنون بیش از 200 مکاتبه چندین تذکر کتبی و بیش از یکصد جلسه از سوی با مقامات مختلف برگزار شده که مثمر ثمر بوده و در آینده ای نزدیک شروع بکار می کند.
    برای قضاوت در مورد پیگیریهای شریعتی شما را ارجاع می دهیم به سازنده پالایشگاه بید بلند و از ایشان در مورد عملکرد شریعتی بپرسید..

    ++بگذار قصه شهرستان شدن آغاجاری را برایت به واقعییت بازگو کنم
    با عملکرد آقای احمدی نژاد و تفکرات ایشان کاری ندارم اما ایشان به لحاظ حقوقی 8سال رییس جمهور ایران بود.
    تردد های مکرر ایشان به مجلس نهم به شریعتی این فرصت را میداد تا از نزدیک از محرومیت آغاجاری بگوید و رییس جمهور وقت شنید و شریعتی او را به خون شهدای سوگند داد که مردم محروم آن منتظر اعلام خبر شهرستان شدن آغاجاری هستند و احمدی نژاد قول داد در هفته جلسه بعدی هیات دولت شهرستان شدن آغاجاری را مطرح و تصویب نماید علاوه بر آن نیز به این شهر محروم هم سفری داشته باشد که هر دو وعده اش محقق شد .
    تقاضای مکرر شریعتی به دولت گذشته کارگر واقع شد و آغاجاری شهرستان شد.
    ++ضعف هایی نیز از جمله عدم اطلاع رسانی عملکرد ایشان بر شریعتی و مجموعه اش عارض است ه امید است در آینده این ضعف پوشش داده شود.

    ++در بحث نقد عملکرد شریعتی همواره بیاد داشته باشید شریعتی در بدترین شرایط اقتصادی کشور که به روایت کارشناسان صعب و سخت ترین سالهایی است که اقتصاد ایران به خود دیده ..رکود تورمی ؛تحریم های دامنه دار قطع نامه های سازمان ملل شورای امنیت و اتحادیه اروپا کاهش فروش نفت از یک طرف نابه سامانی سیاسی داخلی و…. از طرف دیگر دست در دست هم داد تا شریعتی در بدترین برهه زمانی نماینده بهبهان باشد..
    با امید به اینکه از دریچه انصاف آبرو و عملکرد افراد را در معرض نقد قرار دهیم

    شخص آریانا ارجان نقد خوب ، منصفانه و همراه با عدالتی رو بازگو کرد. باشد که ما هم با نگاهی بازتر به آینده بهبهان و تلاش های آقای شریعتی بعنوان نماینده ما در مجلس بنگریم و نگاه کنیم. واقعا ما هم باید برای پیشرفت شهرمان و موفقیت نماینده مون در راه درست گام برداریم و نقد منصفانه انجام دهیم. ایشالا آقای شریعتی در این راه موفق باشه و باعث سربلندی ما هم بشه.

    سلام
    دوست و برادر گرامی آقای رافع مغتنم فرمودید و در همین مجال هم به نوبه خودم از شما سپاسگزاری میکنم.قطعا” دلیل و حب و بغضی در اندیشه ی اینجانب جز آبادی این دیار نداشته و نداشته ام.و این مهم را در نوشتار و گفتار گذشته و حال آینده تجلی خواهم بخشید.اما هرگز در مقابل فرافکنی کوتاه نخواهم آمد و این درسی نیز جز درس مولا امام حسین.در همان مقاله و مجال به تک تک سوالات و ابهامات صریحا” پاسخ مبسوط دادم.اما بسط دادن نقطه نظرات تهی در مجال ها و تلفیق آن با سایر مقالات دوستان کاری بس عبث خواهد بود ولذا دوستان بزرگمهر فراموش کار را به همان مقاله ارجاع خواهم داد.قطعه ای کوتاه ارزانی دوستان مذکور خوام کرد و به همین قطعه بسنده خواهم کرد.
    صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم
    یا راه نمی‌دانی یا نامه نمی‌خوانی
    گر نامه نمی‌خوانی خود نامه تو را خواند
    ور راه نمی‌دانی در پنجه ره دانی
    بازآ که در آن محبس قدر تو نداند کس
    با سنگ دلان منشین چون گوهر این کانی

    دوستان عزیز بهتر است قبل از قلم زدن در مورد نماینده سری به قانون اساسی بزنید و وظایف نماینده رو مطالعه بفرمایید بعد در مورد ایشون حرف بزنید
    اگر شهرداری بهبهان بدهکاری میلیاردی داره چه ربطی به شریعتی داره؟؟
    اگر وضعیت آسفالت شهر و مبلمان شهری از بیست سال گذشته تغیر نکرده چه ارتباطی با نماینده داره؟؟ ایشون با این حال که در شورا مخالفینی داره اما تا حالادر مورد شهرداری تلاش بسیاری کرده و اخیرا دنبال اخذ وام بلند مدت بالای 5میلیارد برای شهرداری بهبهانه .
    وقتی 3مفر از اعضای فعلی قصد شرکت در انتخابات دور بعد را دارند مسلمه که شریعتی رو تخریب کنن اما شما به انصاف بنگرید به عملکرد ایشون
    وقتی فرماندار قبلی هجمه هایی علیه شریعتی انجام داد و الانم از طریق ساپورت مالی سایت ب..ن.. شریعتی رو تخریب دامنه دار میکنه و سودای نمایندگی در سر داره و برای حذف شریعتی و دیگر رقبا چه پرونده سازیهایی که نکرده و به رد صلاحیت شریعتی و مودت و… دل بسته چه باید گفت
    کاش پای درد دل شریعتی می نشستید …..

    فرزانه خانوم؟
    اقای شریعتی پای درد دل فرهیخته های شهر ننشست. حالا انتظار داری مردم گوششان را کر و چشمانشان را کور کنند و پای درد دل های اقای شریعتی بنشینند.

    فرزانه خانوم؟ نگران نباشید هیچ کس نمیتواند شخصیت کاری کسی را خراب کند و یا حیثیت کاری فردی را زیر سوال ببرد چرا که عمل هر کس مساویست با شخصیت و حیثیت کاری وی.
    در حقیقت توانایی و کارایی و حب و بغض های هر فردی ، شخصیت کاری اش را می سازد.
    و بدانید مردم این شهر انقدر هم فهیم هستند که بتوانند بر اساس وضعیت موجود به قضاوت بنشینند.

    با سلام خدمت دوستان. بنده تا الان هیچ نماینده ای به صاف و صادقی جناب آقای شریعتی ندیده ام آقای شریعتی در زمان انتخابات وعده و شعار دروغین نمیداد و العان هم تا جایی که توانسته زیر ساخت هایی برای آینده بهبهان فراهم کرده که جای تقدیر و تشکر دارم از ایشون و تا زنده ایم طرف دارش هستیم.این آقای درخشنده بی سواد رو نمیدونم چرا پست میزاره آخه مرد حسابی نادان مثلا اگر آسفالت خیابان خراب باشد چه ربطی به نماینده داره .این کارایی که آقای شریعتی انجام میدن واسه کیه؟! وزیر نفت رو آورد پالایشگاه بیدبلند،تامین بودجه کرد واسه پالایشگاه بید بلند2.پروژه سیکل ترکیبی …به جای چوب لای چرخ انداختن بیاید دست به دست هم دهیم و کمک به پیشرفت شهرمون کنیم.فلان نماینده غیر بومی اومده فقط و فقط دزدها رو آزاد میکرد

    بسم الله الرحمن الرحیم
    عملکرد اقای شریعتی:
    1- حمایت شدید از دکتر توکلی رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در وزارت علوم برای ابقاء.
    ( عملکرد دکتر توکلی: استخدام بیش از 90 نفر کارمند که حدود 20 نفر غیر بومی و از شهرستانهای تهران ، دهدشت و … و مابقی فقط از طریق رانت، و قومیت گرایی و نامه باندبازی با بعضی مسیولین شهری و همچنین استخدام فوق لیسانس با مدرک دانشگاه ازاد و پیام نور به عنوان استاد و همچنین بورسیه نمودهاند در حالی که افراد متاضی رتبه کشوری را که بومی هم هستند حذف نمودهاند.)
    به نظر شما(بامداد ممتازان، حمزه، فرزانه و سایر دوستان ) آیا آقای شریعتی که از ریاست دکتر توکلی که حق تعداد بسیاری از از شهروندان بهبهانی ها را ضایع و باطل نموده حمایت میکند خود مستقیم عامل عقب ماندگی شهر نمیشود.
    عزیرانم گناه شما فقط ندانستن و عدم اگاهیتان از ظلم هاییست که به شهروندان بهبهانی شده و میشود است. و قاعدتا لطف های شخصی اای شریعتی را به پای حق های ضایع شده جمعی شهروندان نباید گذاشت.

    و عاقبت بخیری برای کسانیست که همه سخن ها را میشنوند و با اگاهی و بدون تعصب حرف حق را میپذیرند.

    جالبه
    شمارش عملکرد آقای شریعتی از دید ایشون از یکی فراتر نرفت!! تو هم میخوای بری تو خاتم سر کار؟؟؟ پس تو هم میخوای با روش همونایی که گفتی بری سره کار؟؟؟؟

    به نام حق
    خدمت دوستان(از جمله : خانم یا آقای ناشناس) که پیغام گذاشتند که بنده دنبال استخدام در دانشگاه خاتم الانبیاء و یا دنبال سهم خواهی بودن هستم به عرض میرساند، بنده به داشتن شغل نیاز مند نیستم و اگر نیازداشته باشم قاعدتا با پشتوانه علم و امتحان در ازمون استخدامی به دنبال کار میروم. تا شرمنده و خجالت زده از همسایگان و دوستان و همشهریانم که خیلی از انها مدارک تحصیلی و علمی بالاتری نسبت به من دارند نباشم.

    اما مشت نمونه خروار است : فقط پاسخ سوالات من کافیست تا خودت به قضاوت بپردازی.
    1- ایا میدانی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بیش از 20 نفر غیر بومی کارمند در یک سال گذشته استخدام شده است؟
    2- ایا میدانی اگر همین 20 نفر، از افراد بومی شهر بودند و هر کدام سرپرست یک خانواده 3 نفری در نظر بگیری 60 نفر تامین مالی میشدند؟
    3- ایا میدانی اگر همین 20 نفر، پسر مجرد از همسایگان و اقوام و دوستان و همشهریانت بودند میتوانستند در عرض کمتر از2 سال پایه زندگی مشترک بکذارند.
    4-ایا میدانی اگر مابقی استخدامی همین دانشگاه در 1 سال گذشته که بیش از 70 نفر با نامه های اقایان شریعتی و بقیه مسیولین خاص بوده اند را بر اساس علم و فرزانگی و استعداد استخدام کرده بودندو نه بر اساس خویشاوندی و باندبازی انهم فقط برای تصدی صندلی مجلس بعضی اقایان در دور بعد ، چه میزان در اعتلای و پیشرفت فرهنگ شهرت تاثیر داشت ؟ انوقت خودت با افتخار میگفتی شهر من نماد علم و خرد و فرزانگیست است . نه این که با شرمندگی بشنوی که اسم بهبهان را گذاشته اند روستای بزرگ.
    5- ایا استخدام افراد فرهیخته و علمی و با استعداد در دانشگاه ، زیر بنای ابادی و پیشرفت سریع همین شهر نیست ؟ آیا اکنون که خودت شرمنده وضعیت فعلی اسف بار شهر نیستی؟
    6- ایا میدانی بیش از30 نفر از روستا های اطراف را در دانشگاه به استخدام در اورده اند؟ صد در صد همشهریان روستایی ما محترم و حق استخدام دارند اما ایا در شرایط رقابت علمی اینها استخدام شدند یا بر اساس قومیت گرایی؟ متاسفانه خدمت دوستان عرض کنم تعداد بسیاری از انها بعد از گذشت 1/5 سال هنوز ابتدایی ترین مسایل کاری را هنوز نتوانسته اند یاد بگیرند. ایا تاسف و افسوس شما ، از اگاهی این مسایل بر انگیخته نمیشود؟
    ایا میدانید اقای شریعتی با اگاهی از همه این مسایل از مدیریت این دانشگاه به شدت در وازارت علوم حمایت میکند ؟
    7-ایا میدانید در این دانشگاه با همشهریانت که مخالف بی قانونی هستند و فقط جرمشان بهبهانی بودن و مقابله با ظلم است را اخراج می کنند؟
    8- ایا میدانی درهمسایگی شما و یا چند کوچه آن طرفتر، چند نفر مدرک دکتری و کارشناسی ارشد از دانشگاههای خواجه نصیر، تربیت مدرس ، دانشگاه تهران و با رتبه های کشوری وجود دارد که ریاست همین دانشگاه به خاطر فقط قومیت گرایی انها را از استخدام حذف کرد و به جای انها افرادی با مدرک از دانشگاه ازاد و پیام نور ان هم غیر بومی در دانشگاه به عنوان استاد استخدام کرده است؟که همین افراد فردایی نه چندان دور اساتید فرزندان خودت و یا خویشان و اقوامت میشوند که با سطح علمی بسیار پایینی فارغ التحصیل از همین دانشگاه خواهند شد؟
    9- ایا هنو ز هم با حمایت اقای شریعتی و امثال ایشان( نمایندگان قبلی شجاع پوریان و موحد) از مدیرانی چون رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء هنوز انتظار داری اسفالت شهرت ازار دهنده نباشد؟
    به گمانم همین مشت نمونه خروار برایتان کافی باشد عزیزانم.
    دیگر سراغ استخدامی های کارخانه سیمان بهبهان و دانشگاه ازاد و پیراپزشکی نمیروم.
    از خدا خواهیم توفیق ادب ….بی ادب محروم ماند از لطف رب
    سرافرازی همه شهروندان بهبهانی را ارزومندم

    آقای شریعتی؟ نماینده شهر بهبهان
    حق استخدامی فرزندان پدران و مادران بهبهانی( که با خون دل فرزندانی با رتبه های عالی و فارغالتحصیل دانشگاههای معتبرسراسری تربیت کرده اند ) در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء را پس بده.
    اقای شریعتی؟ شما با حمایت همه جانبه از ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء، نشان دادید خودتان عامل ضایع کردن حقوق شهروندان بهبهان هستید.
    حمایت نماینده بهبهان از ریاست قوم گرا و نخبه سوز دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برای همیشه در ذهن تاریخی مردم بهبهان خواهد ماند.
    ا

    آقای شریعتی ؟

    با سلام و خسته نباشی خدمت نویسندگان سایت
    همانطور که همه می دانیم آقای شریعتی زمانی بر مسند نمایندگی بهبهان در صندلی مجلس نشست که دولت مواجهه با مشکلات بسیار از جمله :کسری بودجه ، تحریم ها ضد انسانی، اختلاس های فراوان ، رکود ، تورم ،مشکلات بیکاری جوانان، درگیری و نزاع بامجلس و… بود.حال انتظار از یک نماینده ای که با 20000 و اندی رای به مجلس می رود چیست؟ 2سال از نمایندگی ایشان نگذشته که رئیس جمهور عوض میشود.
    آقای درخشنده عزیز از شما سوال دارم آیا وظیفه یک نماینده چیست؟
    آقای درخشنده عزیز شما در مقاله ای از عقبه آقای مطهری میگویید اما آقای مطهری 380000 رای بر مسند نمایندگی رسیده. درست که هر دو یک رای دارند . اما شخص آقای مطهری هم فراجناحی کار نمیکند. آقای مطهری در 10 سال گذشته در سخنانش تناقضات زیادی دارد که به آن اشاره نمیکنم

    هر نفر نقطه ضعف هایی دارد که آقای شریعتی هم نقطه ضعف هایی دارد که نگارنده این مقاله به بعضی از آنها به خوبی اشاره کرده و نقطه ضعف اصلی این نماینده عدم رسانه ای کردن خدمات در دوران نمایندگی اش است. که بعضی ازنقطه های قوت اش راآریانا به بعضی از آنان اشاره کرده است.
    اما بهبهان ما
    چوب مسئولان و باند بازی خیلی از افراد را می خورد . دلایل عمده که باعث شده بهبهان به این وضع بیافتد : عدم استفاده از نخبگان ، عدم شایسته سالاری برخی از مسئولان که با لابی بر مسند خیلی از ارگان ها می نشینند. نبود نظر سنجی از شهروندان ،
    مطالب بسیار و نظرات و نقد های دوستان خوبه ولی باید نقد سازنده و مفید همراه با پیشنهاد وراه حل باشه
    و تشکر ویژه از نخبگان بهبهانی که این سایت را طراحی کرده باعث افزایش اطلاعات از شهرمون بشه.
    بهبهانم سرافرازم آررزوست

    حتما تو هم میخوای تو دانشگاه خاتم بری سر کار و یه سهمی بگیری ولی چیزی گیرت نیومده!!!! دیدگاه تو فقط در مورده یه دانشگاست و نمیشه عملکرد یک نماینده رو در همه جهات زیر سوال برد… باید بری از خود آقای شریعتی بپرسی نظرش درمورده مسئولین خاتم چیه نه اینکه از نگاه مخالفینش و کسانی که نتونستن تو دانشگاه سهمی عایده خودشون کنن سوال کنی و بیجا و بی مورد به نماینده بگی اشتباه کردی…
    حالا همه چیزو میخوای فدای این دانشگاه کنی دیگه ؟؟؟ بقیه بهبهان کشک؟؟؟

    سلام
    دوستان عزیز
    باید عرض کنم مقاله بالا رو بنده قلم نزدم.جدا” متاسف شدم از آقای حمزه که فرمودند کار نماینده آسفالت نیست…اصلا” این مقاله رو جناب فرجیان نوشتند.امیدوارم تعصب آنقدرها بالا نگیرد که حتی نتوانیم نام نویسنده را بخوانیم.

    دقت به این تیتر کن:
    نوشتی تعویض مدیران نالایق به نظر من اینه عدم تعویض مدیران نالایق
    ویرایش کن

    درود بر شما دوست گرامی

    تشکر بابت دقت و تیزبینی شما، منظور از این عنوان،بحث راجع به این ویژگی از طرف نماینده است. مثل تیتر بعدی ” وضعیت دفتر شما” که مطلب زیر آن به وضعیت نابسامان دفتر اشاره می کند ولی نابسانی وضعیت دفتر در تیتر نیامده است. کمااینکه تیتر شما هم کاملا با مطلب همخوانی دارد. بنابراین نظر شما را ارجح بر نظر خود دانسته و تغییر مورد نظر اعمال خواهد شد.

    دوستان عزیز آقای شریعتی مثل همه نماینده های قبلی کار مثبت و منفی داشتند
    ولی بنظر من در خصوص دانشگاه خاتم حق با دوستانی است که از آقای شریعتی انتقاد می کنند.
    در ضمن فک کنم همه ما موافق این هستیم که صحیح نیست اگر کسی انتقادی از آقای شدیعتی بکنه آن هم ادر حوزه استخدام و بویژه بحث دانشگاه خاتم او را متهم به استفاده از رانت یا اینکه او را کسی بنامیم که نتوانسته از رانت استفاده کند ، بنامیم.
    در این صورت فرق ما که شعارمان آزادی مخالف و اندیشه است با بقیه چیه

    جناب آقای فرجیان پور با سلام وعرض ادب
    پیرو کامنت خصوصی شما در وبلاگ خودتان-استان آریاگان-باید عرض کنم که بنده به هر ترتیب که صلاح می دانید در خدمتم اما تمامی مقالات ومطالبم در وبلاگ استان آریاگان موجود است ومی توانید با ذکر نام نویسنده ،مقالات را در وبسایت وزین ارگانیان درج فرمائید.
    با تشکر
    محمد پیله ور مدیر وبلاگ استان آریاگان

    با سلام خدمت جناب پیله ور عزیز

    رویه وبسایت ارگانیان بدینگونه است که اولین بار هر مقاله را خودش منتشر می کنه و مطالب نباید از قبل جایی منتشر شده باشه ، حتی اگر با اجازه نویسنده باشه.
    بسیار ممنون میشیم که مقالات رو ابتدا به ما بدید بعد در وبلاگ زیباتون منتشر کنید.
    قبلا از همکاری شما سپاسگزارم

    با سلام.
    ای کاش میتونستم جواب همتون رو بدم.
    ای کاش میتونستم براتون صحبت کنم تا به خیلی چیزا پی ببرید.
    امااااااااااااا………………………………………………………..
    موفق باشید.

    با سلام خلاصه وار چند نکته رو بیان میکنم:
    سپاس از همه دوستان که وقت میذارند و نظراتشون رو میگن و این یعنی دلسوز بودن
    دوم اینکه آقای فرجیان که بسیار مودبانه پاسخ کامنت ها را تا کنون داده اند به هیچ عنوان نباید در چالش پرخاشگری آقای ممتازان گرفتار می شد و با ارائه ضعف دکتر شجاعپوریان در مبحث قومیتی ، به این اختلاف دامن میزد.
    از آقای درخشنده نیز بسیار سپاسگذارم چون مدتهاست مقالات مفیدی رو از ایشون میخونم.
    آقای ممتازان رو نیز مراجعه میدم به نوشته های وبلاگ خودش در مورد دکتر شریعتی، نماینده بزرگوار بهبهان که در سال حضور موحد چطور آماج حملات بی ادبانه خود قرار داد.
    ضمنا جالبه که آقای ممتازان با همه مقاله پرخشاگرانه برخورد کرد و تنها موردی که موافق بود بحث اطلاع رسانی دفتر بود!
    باید همگی اطلاع داشته باشیم که جوانانی خوشفکر و فعال در تیم اطلاع رسانی نماینده محترم فعالیت می کنند و مطمئنا همه مسائل رو رصد می کنند و در صدد جذب نیروهای دلسوز نیز هستند.
    خواهشمندم که کسی پرخاشگری و بی ادبی افرادی که در لباس حمایت از نماینده محترم قلم می زنند را به حساب تیم رسنه ای نماینده محبوب نگذارد.
    یا علی

    سلام
    آقای مسعودی؟

    منظور شما از اقای دکتر شریعتی که با عنوان دکتر خطاب کرده اید منظورتان اقای شریعتی نماینده بهبهان است؟

    این اقای دکتر شریعتی که فرمودید، بورسیه وزارت علوم است؟ یعنی با این سن و سال وزارت علوم ایشان را در دوره احمدی نژاد بورسیه کرده است؟ یه سوال دیگه هم دارم اینکه در قانون بورسیه وزارت علوم آیا ، سن به لحاظ قانونی جزء یکی از شرایط بورسیه وزارت علوم است؟

    اقای شریعتی خدا وکیلی این عطوفت چیه که گذاشتی مسوول دفترت

    دوست عزیز سلام
    دوستان وقت بسیار است لطفا آگاه تر شوید ….
    و البته منطقی تر نه احساس گونه

    سلام آقای فرجیان پور عزیز و هوشیار !!!
    لطفا در جهت برطرف شدن اذهان عمومی مردم لطفا پاسخگو باشید در خصوص این مقالات بی اساسی که خطاب به جناب نماینده نوشتید که ایشون خواب تشریف دارند و ….
    ایشون که سهام بزرگترین پالایشگاه بیدبلند بهبهان رو از بانک صادرات پس از چندید سال پس گرفتند و سهامداران جدید آنها رو خریداری نمودند و به شرکت نفت واگذار نمودند … و پس از چندید ماه شروع مجدد کار می نمایند
    لطفا پاسخگو باشید ؟؟؟
    البته اگر منطقی در کار باشد که …..
    بهتر است مردم قضاوت نمایند طبق گفته شما …..
    البته :
    ” وقت بسیار است سعی در هوشیاری کنید “

    در خطاب به آقا محمود باید عرض کنم ، زمانی که نقد و انتقادی توسط گروه و یا شخصی به فردی حقیقی و یا حقوقی وارد میشود قاعده بر این است که فرد نقد شونده در صدد دفاع و یا توجیه عملکرد خود بر بیاید و این شیوه در تمام دنیا مرسوم است . اما آقای نماینده به چه دلایلی پاسخ نقد و انتقادات را نمیدهند مشکل از طرف آقای فرجیان پور نیست بلکه ایشان نقد کرده اند و آقای نماینده موظف است پاسخ گو باشد و اگر وظیفه ی خود نمیداند حداقل باید توانایی داشته باشد با ادله محکم ازعملکرد و حیثیت کاری خوددفاع کند.
    آقا محمود شما را ارجاع میدهم به یک نمونه نقد و پاسخ: مقاله نقد ریاست شورای شهر و پاسخ به آن از طرف آقای دانایی ”
    اقای دانایی حداقل جسارت پاسخ به نقد هارا در همین وبسایت داشته اند.
    و اینکه چرا اقای نماینده پاسخگونمیباشد از کوتاهی نگارنده نمی باشد.
    جانا ببین چرا ایشان مشکل اشتغال را به بدترین وجه ممکن که همانا استخدام افراد غیر بومی و حذف افراد بومیست پاسخ داده.
    به نظر شما ایشان چطوری حداقل در این یک مورد پاسخ بدهد؟
    اقا محمود لطفا تعصبات قومی و قبیله ای را کنار بگذار.

    آقا سامان عزیز سلام
    اولا که تعصبات قومی و قبیله ای چه ارتباطی به موضوع دارد ..
    دوماً جناب نماینده محترم همانطور که در شعارهای انتخاباتی خود اعلام نموده ” به عمل کار برآید به سخندانی نیست ” مقداری تامل بفرمائید میبینید که با عمل خود پاسخ افراد انتقاد گر را می دهد که با راه اندازی مجدد این پروژه ها باید بدانید که جوابتان را داده است ….
    سوماً افراد غیر بومی در زمان ایشان یعنی این دوسال و نیم جذب نشده است . ۹۰درصد آن ها در زمان گذشته بوده حداقل تاریخ بکارگیری آنها گوه به صحت این موضوع دارد . شما که در جلسه بازرسی نبوده اید ؟ بوده اید ؟؟ بنده که بوده ام … شما می توانید گزارش بازرسی را ببینید ..
    چهارم اینکه خبری بزرگ مجددا در راه است که جواب کوبنده ای بر شبهات شما خواهد بود ….
    هدف ما جذب افراد فرهیخته است ولی هر کس بطریق خود دوست عزیز ….

    اقا محمود؟
    من یک سوال دارم. اگر فقط در همین یک مورد آقای شریعتی پاسخ گو باشد من هیچ حرفی نخواهم زد:
    ” مسیله دانشگاه خاتم را می گویم و حمایت واضح و کاملا آشکار اقای شریعتی از ریاست قوم گرا ی یعنی دکتر توکلی در وزارت علوم”
    آقا محمود ایشون فقط اثبات کنه که حمایت هایی که از دکتر توکلی ریاست قوم گرا کرده به معنای مبارزه با استخدام افراد غیر بومی و غیر صلاحیت علمی است ، نه تنها بنده بلکه هر کسی که حرفی خلاف ایشون بزنه را جلوش وامیسم.
    ضمنا این فقط یک نمونه هست. مسایل جای دیگه را می گذرم. فط یک گزارش به من ارایه کنید در مورد استخدامی های ۲ سال اخیر این دانشگاه
    همین. مطمینا برای شما که در جلسات تشریف دارید کار ساده ایست.
    اما ای کاش به جای شما، آقای شریعتی رودر رو میشد.و به جای شما ، ایشون پاسخ گوی مطالبات فرهیخته های بومی شهر و کارکنان این دانشگاه بودند نه شما.
    البته ایشون در مورد دانشگاه خاتم خیلی تلاش کردند و از خود وزارت خانه دایم گفته میشد: ماهم میدانیم تخلفات گسترده است اما نماینده تان نمی گذارند رییس دانشگاه خاتم عوض شود”.
    آقا محمود؟ در امار های شما ،
    ۱- چند نفر غیر بومی فط به عنوان کارمند در ۲ سال اخیر در این دانشگاه جذب شده اند؟
    ۲- در امار های جنابعالی چند نفر به عنوان عضو هیات علمی بومی در این دانشگاه در طی ۲ سال اخیر جذب استخدام شده است؟
    ۳- رابطه حمایت های آقای شریعتی با پاسخ دو سوالی که عرض کردم چیست؟
    آقا محمود ؟ منتظر امار های جنابعالی در مورد دانشگاه خاتم هستیم تا همه بشنوند و به قضاوت بنشینند. البته خواهشمند است امار ها دقیق و روشن باشد .
    منتظر پاسخ هستیم.

    سلام
    آمارهایی که شما اطلاع ندارید و گلایه می کنید نشان دهنده عدم اطلاع دقیق و تخصصی شما به موضوع دارد ….
    هفته گذشته کلنگ ۲ دانشکده در این دانشگاه خورد . جهت اطلاع البته . پس دانشگاه روند رو به جلو داشته نه پس رفت . خود افرادی که شکایت می کردند چندین صفحه شکایت نامه آوردند و آقای شریعتی خطاب به آنها گفت که حاضرید رودر رو شوید یا نه ؟؟ که متاسفانه نیامدند و بهتر بگویم ترسیدند !!!!!
    پس نشان دهنده عدم مدارک دقیق بوده . طبیعیست که هر طومار نامه ای به مرکز ارسال گردد بازرسان جهت بازپرسی می آیند و این نیست که حتما ریاست ها در پس این بازپرسی ها تعویض بشوند ….

    بلحاظ مدیریتی نتوانستید ریاست دانشگاه را زیر سوال ببرید … توانستید ؟؟؟؟

    شما را ارجاع به گزارش بازرسان می دهم . از همان دوستتان که بقول خودتان گفته شریعتی نگذاشته ریاست عوض بشه بپرسید بهتره .
    دوست عزیز در بحث مدیریتی ایشون پس رفت نداشته . لطفا بیندیش ….
    آمار استخدامی ایشون معلوم هست . لطفا واقع گرا باش .
    در خصوص آمار جواب شما را داده بودیم و مجددا عرض می نمایم و آن اشاره به تاریخ استخدامی آن افراد می باشد … مجدداً ….
    هیات علمی شرایطی دارد دوست عزیز . . .
    حمایت ؟؟؟؟

    وقتی بلحاظ مدیریتی درست عمل می نماید و دوستان نتوانستند توجیح و مدارک دقیق بیاورند چرا و بلحاظ منطقی به کدام دلیل اقدام به تعویض نمود ؟؟؟؟
    مدیریتی صحبت نمایید نه احساس گونه …
    وظیفه نماینده تصویب لوایح قانون و نظارت می باشد . ولی در جهت رفاه مردم باید اقدام به تلاشها و پیگیری های شبانه روزی در خصوص ارتقا شهرستان نمود که ندیده ام مانند ایشان که در طی این دو سال ۱۸ کار بانجام گرفته را برای شهرستان انجام بدهد . بزودی مستندات را به مردم می دهیم . دوست عزیز شما اگر در فکر شهرتان واقعاً هستید چرا کارهای مثبت بانجام گرفته را حداقل مقداری کم ترویج نمیدهید ؟؟ .
    درست است و ما نگرانی جناب عالی و همشهریان را در خصوص جذب افراد بومی درک می کنیم . در آینده نزدیک با توجه به راه اندازی مجدد پالایشگاه بیدبلند۲ و نیروگاه سیکل ترکیبی توسط جناب شریعتی ما فراخوان و حمایت مردم را در زمینه جذب افراد بومی داریم و آن موقع خواهیم دید که همراه ما خواهند بود و یا …… ؟؟؟؟؟
    مرور زمان ثابت خواهد کرد عملکرد همه را و ما منتظر می مانیم تا بدانند که :
    باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش *** بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
    ای دل اندر بند زلفش از پریشانی منال *** مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش …..

    آقا محمود سلام
    وقتی مطلبتان را در پاسخ به در خواستم برای ارایه امار خواندم در نهایت فقط یک لبخند زدم. دیدم تا شخص شما و امثال جنابعالی حضور دارید فکر اینکه دوره احمدی نژاد به پایان رسیده است فکری ۱۰۰ درصد باطل و یک توهم بزرگ است.
    متاسفانه تمامی پاسخ هاتان در خصوص دانشگاه پوچ و تهی بود به نظر شما چه دلیلی دارد که برای منتقدین و دیدار کننده گان با بازرسان وزارت علوم پاپوش و انها را ……..کردند؟
    به نظر شما چرا برای منتقدینی که خود از خانواده شهدا هستند را هر روز به اداره ….می کشانند؟
    هوچی گری شما عین احمدی نژاد هست. البته برای من واضح بود که هیچ آمار سالمی را ارایه نمیدهیدو فقط به بازی لغات می پردازید. اما وجود شما باعث اگاهی بیشتر خوانندگان این صفحه می شود.
    فقط یک سوال: آیا از دیدگاه جنابعالی که در قسمتی از متناتان نوشته اید”هیات علمی شرایطی دارد دوست عزیز . . ”
    در اینجااز شما باز سوال میکنم( شما= اقای شریعتی): آیا کسانی که مدرک کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاههای ازاد و یا پیام نور از دهدشت و … را دارند را واجدین شرایط عضو هیات علمی شدن در دانشگاه دولتی هستند!!!؟؟ و آیا افرادی که مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد و دکتری شان از دانشگاههای طراز اول دولتی داشته اند را دارای صلاحیت جذب به عنوان عضو هیات علمی نمیدانید؟ لطفا در پاسخ من نگو صلاحیت عمومی هم لازم است چرا که در پاسخت خواهم گفت چند نفر از تحصیلکردگان بومی صلاحیت عضو هیات علمی شدن نداشته اند؟ یک نفر؟ دو نفر؟ سه نفر؟ ۴ نفر؟ ۵ نفر؟ … همه شان؟
    چند نفرشون صلاحیت ندارند آیا تمامی تحصیلکردگان شهرستان بهبهان که ارشد و دکتریشان از دانشگاههای طراز اول بوده همگی و بدون استثناء بدون صلاحیت هستند؟

    وا اسفا از افکارت. دنیا و دینت خیلی ارزان است. خیلی
    چیزی ندارم برای شخص شما دعا کنم جز عاقبت بخیری.
    خدا عاقبتت را به خیر کند

    اقا محمود؟
    در چند سطر اول نوشتم: (شما= شریعتی) . چون شما نماینده اقای شریعتی در این page هستید و حامی عملکرد ایشان به این خاطر اینگونه نوشتم.

    ۱- هیچ اماری ندادید( میدانستم)
    ۲- گفته اید: “آمارهایی که شما اطلاع ندارید و گلایه می کنید نشان دهنده عدم اطلاع دقیق و تخصصی شما به موضوع دارد ….”
    پاسخ : امار های این دانشگاه دیگه نقل هر مجلسی شده دیگه از تخصwی و غیر تخصصی گذشته کما اینکه من با اگاهی ۱۰۰ درصد صحبت کردم. و شما چون من را نمیشناسید چگونه تشخیص دادید که بنده اطلاع دقیق و تخصصی ندارم؟ ( فقط ادعای شناخت از من نکنید که دیگه خودتون را ضایع کردید)
    ۳- گفته اید: خود افرادی که شکایت می کردند چندین صفحه شکایت نامه آوردند و آقای شریعتی خطاب به آنها گفت که حاضرید رودر رو شوید یا نه ؟؟ که متاسفانه نیامدند و بهتر بگویم ترسیدند !!!!!

    پاسخ: : ادارات و افراد ذی صلاح مستندات را کامل دریافت نموده اند و از همان طریق مستندات به اقای شریعتی نشان داده شد. (اینکه خود را به تغافل زده اید به معنای ندیدن مدارک توسط اقای شریعتی نیست )

    ۴- گفته اید ” هفته گذشته کلنگ ۲ دانشکده در این دانشگاه خورد . جهت اطلاع البته . پس دانشگاه روند رو به جلو داشته نه پس رفت .”

    پاسخ : متاسفانه بدترین قسم مطلبی که نوشتید همین است چرا که کلنگ زنی این دو دانشکده ای که نام بردید هرگز به معنای پیشرفت رو به جلو نیست و در مورد کلنگ زدن این دو دانشکده همه ی داستانش را برایتان عرض میکنم تا متوجه شوید چه روند رو به خرابی در پیش گرفته شده , و قضیه قران بالای نیه معاویه شده
    شرح بدین ماجراست:
    همه ما اسم دانشگاه”صنعتی” خاتم الانبیاء را بارها شنیده ایم و یا آن را بارها با نام ” دانشگاه” صنعتی” بر زبان رانده ایم.
    فلسفه صنعتی شدنش اینگونه بود که در استان خوزستان به لحاظ منابع خدادادی و میادین نفت و گاز و و شرکت ها پتروشیمی در استان خوزستان و همچنین به لحاظ موقعیت خاص و استراتژیک شهرستان بهبهان، مجوز تاسیس دانشکده نفت و پتروشیمی در اوایل تاسیس دانشگاه داده شد و بر همین اساس و اهداف و موقعیت خاص شهرستان تنها مجوز ایجاد دانشگاه صنعتی در استان خوزستان به شهر بهبهان داده شد. پس فلسفه مجوز”صنعتی بودن” دانشگاه بر اساس مجوز دانشکده نفت و گاز و موقعیت خاص شهر است. که در آن زمان با بنیاد مستضعفان قرارداد ساخت بسته شد. در حالی که اولین دانشکده این دانشگاه” دانشکده منابع طبیعی است که اقماری دانشگاه چمران محسوب می شد. بعد از آن در سالها ی۸۴به بعد دانشکده فنی و مهندسی در ۳ طبقه احداث شد که شامل ۴ گروه آموزشی( برق، عمران، مکانیک و کامپیوتر) می باشد. در حدود سال ۸۸ به ریاست اقای عالم زاده انصاری مجوز ایجاد گروههای آموزشی رشته های علوم پایه گرفته و پذیرش دانشجو شد در حالی که ساختمانی مجزا وجود نداشت به همین خاطر تمامی دانشجویان و اعضاء هیات علمی رشته های دانشکده علوم پایه در طبقه دوم دانشکده فنی و مهندسی تا اوایل سال ۹۲ به ریاست دکتر توکی مستقر شدند. جالبتر اینکه به دلیل عدم فضا ، تا فروردین ۹۳ کلیه واحد های اداری مربوط به ساختمان مرکزی دانشگاه در طبقه سوم دانشکده فنی و مهندسی و سایر طبقات دیگر مستقر بوده اند.
    پس با این توضیحات دوستان متوجه شدند که ساختمان دانشکده فنی و مهندسی که فقط ۴ گروه آموزشی را داراست بسیار بزرگ است .

    همانطور که در بالا اشاره کردم گروههای آموزشی تخصصی دانشکده فنی و مهندسی فقط۴ رشته است که ۲ رشته آن برق و کامپیوتر می باشدکه رشته برق اولین گروه تاسیس دانشکده مهندسی در سال۸۴ بوده و از همان سال دانشجو پذیرفته شده است.

    نکته دقیق اینجاست که چرا و به چه علت در حالی که در سال ۹۳ گروههای آموزشی دانشکده علوم پایه و همچنین سایر واحد های اداری ساختمان مرکزی به فضاهای اصلی خود نقل مکان و مستقر شده اند و دانشکده فنی و مهندسی با سه طبقه و ۴ گروه اموزشی به استقلال مکانی خود دست یافته و اکنون بیشتر اتاقهایش با وجود ۴ گروه اموزشی خالی می باشد اقای دکتر توکلی مجوز تاسیس دانشکده نفت و پتروشیمی را که قبلا قراردادش را با بنیاد مستضعفان بسته شده را لغو و تغییر کاربری داده و به دانشکده برق و کامپوتر تبدیل کرده است در حالی که دانشکده فنی و مهندسی از سال ۸۴ با مجوز رشته برق و عمران ساخته شد.
    به نظر شما دلیل این کار چیست؟ ایا این کلنگ زنی معنایش روند رو به جلوست یا روند رو به پس رفت؟
    جای دانشکده نفت و پتروشیمی چه شد؟ کجا رفت؟ به چه دلیل رفت؟ جز این است که با قرآن علم کردن معاویه می خواهند وجهه ای کسب کنند در حالی که پشت پرده به دنبال حذف صنعتی شدن دانشگاه هستند و در حال تلاشند مجوز رشته هایی را بگیرند که رابطه ای با “صنعتی ” بودن نداشته باشد.

    در همین رابطه یک سوال می پرسم : حال به نظر شما اقای توکلی که رشته اش جغرافیاست چه سنخیتی با دانشگاه ” صنعتی” و رشته های موجود آن دارد؟ آیا کلنگ زنی رشته ای( برق) که دانشکده آن یعنی فنی و مهندسی که مجوزش از سال ۸۴ بوده و از همان سال دانشجو داشته است به قیمت تغییر مجوز دانشکده نفت و پتروشیمی است به معنای روند رو به جلو و توسعه است؟ یا روند رو به افول ؟

    وا ویلا….. هزاران واویلا
    بدبختی اینه که با تیشه به ریشه دانشکده نفت و پتروشیمی می زنند بعد هم میگن :
    “در آینده نزدیک باتوجه به راه اندازی مجدد پالایشگاه بیدبلند۲ و نیروگاه سیکل ترکیبی توسط جناب شریعتی ……”

    اخه مرد حسابی؟ نه به تغییرمجوز ساخت دانشکده نفت و نه راه اندزی مجدد پالایشگاه بیدبلند ۲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    حالا بر اساس نیاز شهر و فلسفه دانشگاه و هرچی که خودتون بلدید قضاوت کنید این کلنگ زنی معنیش چیه؟؟؟؟!!!!!!!

    ۵- گفته اید: ” در خصوص آمار جواب شما را داده بودیم و مجددا عرض می نمایم و آن اشاره به تاریخ استخدامی آن افراد می باشد … مجدداً …”

    پاسخ: من نیز مجددا به عرض جنابعالی می رسونم من دقیقا منظورم از جذب دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در محدودی دوره نمایندگی اقای شریعتیست نه دوره هاای قبل. بیش از ۲۰ نفر جذب غیر بومی در طی ۱/۵ سال گذشته در دانشگاه خاتم الانبیاء بقیوشو ن هم که قوم و و خویشان و خواهر و همسر فلان مسیولان و و پسر و قوم و خویشای مسیول دفتر فلان مسیول و ……دیگه خودت حتما امارهاشونو بهتر میدونی. البته دیگه مردم شهر همه میدونند تمامی مسایل ریز استخدام دانشگاه خاتم در طی ۲ سال گذشته

    ۶- فرمودید”درست است و ما نگرانی جناب عالی و همشهریان را در خصوص جذب افراد بومی درک می کنیم ”

    پاسخ: غیر ممکنه که شما درک کنید .
    ۷- فرمودید: که ندیده ام مانند ایشان که در طی این دو سال ۱۸ کار بانجام گرفته را برای شهرستان انجام بدهد
    پاسخ: شما مسیولین پیگیر ندیده اید اما مردم شهر های دیگر از جمله دزفول خیلی تلاش های مسیولینشون را دیدند سند حرفم هم بر میگرده به مقایسه وضعیت دزفول و بهبهان”

    ۸- فرمودید” توسط جناب شریعتی ما فراخوان و حمایت مردم را در زمینه جذب افراد بومی داریم و آن موقع خواهیم دید که همراه ما خواهند بود و یا …… ؟؟؟؟؟

    پاسخ: یعنی باز هم ایشون می خوان معرفی نامه به در و آشناهاشون بدن ؟ در دانشگاه صنعتی از این موارد زیاد هست و مردم از نزدیک دیدن پس نیاز به اثبات بیشتر نیست

    ۹- فرمودید : ” دوست عزیز شما اگر در فکر شهرتان واقعاً هستید چرا کارهای مثبت بانجام گرفته را حداقل مقداری کم ترویج نمیدهید ؟؟ .

    پاسخ: چرا وقتی حمایت اشکار و صریح اقای شریعتی از ظلم و ستمی که بر مردم این شهر رواشده و همچنان ادامه دارد را میبینم تبلیغ کارای ایشون را کنم؟ نه جانم این صفحه رااشتباه گرفتی ، اینجا جای تبلیغات برای شما نیست اینجا جای سازندگی و اباد کردنه.
    شما کارناوال تبلیغاتت را جای دیگه ببر.

    آقا سامان عزیز
    مجددا عرض میکنم .
    در مورد کلیه شکایات شما را ارجاع به گزارش بازرسان از عملکرد دانشگاه می دهم ….
    دقت بفرما ….
    وقتی گزارش مثبت بوده لابد انتظار دارید مدیریت تعویض بشه !!!!!!
    مدارک درست کردن آسانه ولی اثباتش سخته .
    مجددا ارجاع میدهم به گزارش بازرسان ….
    پس اگر قبول ندارید نشانه چیست ؟؟؟
    در مورد هیات علمی دوست عزیز فرضیه شما ارتباطی به موضوع نداشت ….
    از لحاظ مدیریتی نتوانستید دانشگاه را زیر سوال ببرید .(میدانستم )…
    به حاشیه نروید که فایده ای ندارد چونکه مجددا عرض می نمایم :
    شما را به گزارش بازرسان ارجاع میدهم .
    دوستان هر چه توانستند گزارش و مدارک غیر مسجل ارسال نمودند ولی بازرسان که با ما ارتباطی نداشت . داشت ؟؟؟؟
    پس کلیه صحبتهای حاشیه ای شما را به گزارش بازرسان ارجاع می دهم ….
    همین کفایت می کند به صحبتهای حاشیه ای جناب عالی ….

    خدا رحمت کند مرحوم آقای ” سید محمد سید” شاعر نکته بین و فرهیخته این دیار:

    سخن ماندگارش را باید بر روی هر ماشینی نوشت:
    ” گفتره ای شهره نبکارن”

    اقا سید؟ ما همیشه به شما درود و رحمت می فرستیم به خاطر نفس حقت.

    اما کاش گفته بودی: ای شهره گفتری نی که هر دم بیلی

    با سلام و خسته نباشید.لطفاْ از ابراز دیدگاههای متعصبانه و منتقدانه غیر واقعی جهت تکمیل نمودن سایت خودداری نمایید.

    سلام. آقای شریعتی هیچ کاری برای بهبهان انجام نداده. اگر این روستاها تبدیل به شهر شده اند یک طرح سراسری در کل استان بوده.

    سلام من در مواردی که خودم مستقیما باهاش در ارتباط بودم رو بیان میکنم و حتی به مسئول دفترش هم گفتم به جناب ستاره سهیل بگه
    اول اینکه با وجود تمام مخالفتها با ریاست دانشگاه ازاد اسلامی چرا همچنان ازش دفاع میکنن؟چون از طرف آقای جزایری فرستاده شده؟چون واسه دزدی و انجام وعده های شما خیلی حرف گوش میکنه بی سروصدا اونایی که فکر میکنید میفرستید دانشگاه استخدام باشن د ل بدست بیارید؟
    جالبترین توجیه که ازشما شنیدم جناب شریعتی، هرکی در ی ه پست اشتباه میکنه باید بهش فرصت دادببینیم راهرو پیدا میکنه تا کجا اشتباه میکنه
    فکر نمیکنن جناب شریعتی تو این چند سال هرچقدر میدون دادن به بقیه بس نیست

    با سلام واحترام به همگی !
    خوب است خلاصه بنویسیم..اولین قدم متناسب با دین و آیین سخن گفتن است.بهبهان اسم مکان است و ساکنین آن اصالت سادات یا لریا عرب دارند.به کتب دکتر دوانی وتاریخ ارجان و فارسنامه ناصری سری بزنید.سایت های شجره نامه های بهبهانی ها هم فراوانند.اما اینکه تعدادی هم دانسته به این ابهام هویت ساکنین بهبهان چنگ میزنند قبل از نمایندگی کم برکت ! دکتر جاعپوریان- سابقه داشته است .ابتدا شهر وساکنین آن رابشناسیم .بی معرفت و مطالعه بنیادو ساختار شهر؛هدف گذاری و برنامه منسجم ودرنهایت موفقیت و پیشرفت بهبهان بدست نمی آید.

    سلام آقای فرجیان پور ..آقای نماینده ودارودسته اش دهان شما روهم با یک قطعه زمین بستن که مطلبموروی سایت نگذاشتین ؟؟ موضوع مطرح شده واقعیت دارد میتوانید باگریزی ازدفترنماینده یا فرمانداری یا راه وشهرسازی به صحیح بودن مطلب پی ببرید !

    مابه جای عرض اندام ونطق اندیشمندانه بیاییم اموربرجای مانده به قول دوستان گرامی معضلات شهرتاریخی بهبهان را رفع مشکل کنیم ونپردازیم به ایراد سخنرانی بی مخاطب معمول ………..آفت بدبنینی وخاله زنکی وبهانه تراشی درجوامع متفکرومترقی بهبهان بدون هیچ کنکاشی مشهود است…

    سلام
    خیلی جالبه هرکی نظری در باره دفاع از نماینده داده آقای فرجیان سعی میکنه یه جواب باری به هر جهت بهش بده در صورتی که خودش هم میدونه منصفانه نیست و قصدش به کرسی نشوندن نقد و حرف غیر منصفانه خودشه.
    نقد با غرض رو از کلماتش میشه تشخیص داد
    این رو هم بگم بنده هیچ تعلق خاطری به شریعتی ندارم و در جریان انتخابات هم طرفدار رقیب ایشون بودم

    شهر ارواح
    شاید این بهترین توصیفی باشد که تا به حال درباره ی زادگاهم خوانده وشنیده ام
    چه درد ناک ورنج آور.

    آقای شریعتی فقط در این زمینه مهمل کاری نداشتن بلکه متاسفانه با توجه به ضعیف بودن فرماندار و آشنا نبودن ایشان با شهر، دست به جایگذاری افرادی در مسند ریاست برخی از ادارات این شهرستان زدند که صدای همه را در آورد. نمونه این کار در اداره بازرگانی و جایگذاری شخصی با دو بار خلع شدن از آن مقام با صحبت ها و احادیث مشخص بر نحوه کار وی بوده است.
    آقای شریعتی من به جای شما بودم میرفتم از اینجا به نا کجا آبادی که پیدایم نکنند…

    سلام

    مصاحبه و گفتگو ی حسن بهبهانی خبرنگار محلی شهرستان، با محمد باقر شریعتی را امروز در خانه ما و همسایگانمان انداخته بودند گویا تلاش اقای شریعتی برای بدست اوردن وجه از دست رفته همچنان ادامه دارد. اما آنچه بسیار خواندنی و قابل تامل بود به نکات بارز و آشکاری و به قولی اظهر من الشمس بود متاسفانه در روند همان اهمال کاریهای سالهای گذشته با توسل به دروغ؛ عوام فریبی و سفسطه و اینبار با تهمت به فرهیختگان شهرستان و همچنین تهمت به بیش از ۱۰۳ خانواده ی معززشهدا کهدر خواست خلع رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان را داشتند همچنان به دغلکاری و کسب وجه می پردازند. ایشان در متن مصاحبه خود اعلام نموده اند که معترضین به ریاست فعلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برای بدست آوردن پست و مقام بوده است.
    و مدیریت فعلی را مدیریتی خوب ارزیابی کرده اند.

    آنچه قابل تامل تر است این است که در این شهر و بر سر مسیولین شهر و اینبار بر سایت ارگانیان چه آمده است و چه اتفای افتاده که محمد باقر شریعتی به خود این اجازه را می دهد که درخواست فرهیختگان و روحانیون بنام و همچنین امضاء ۱۰۳ خانواده شهید بر درخواست عزل رییس دانشگاه سکوت کنند و در پشت پرده چه می گذرد که این چنین نماینده شهر جسور و بی باکانه تهمت می زند.

    http://arganian.ir/1393/05/daneshgah-khatamolanbia/

    http://moje4news.com/?p=15525

    نامه ای به نماینده محترم بهبهان
    جناب آقای شریعتی نماینده محترم بهبهان
    سلام علیکم
    لطفا با صحبت با کارفرمای پروژه پالایشگاه بید بلند ۲ که شرکت ملی گاز است و با نظارت اداره کار بهبهان و فرمانداری بهبهان اجازه ندهید سهم ۵۰ درصدی نیروی کار بومی بهبهان در ساخت پالایشگاه زیر پا گذاشته شود.چون ذوب آهن اصفهان پتروشیمی های ماهشهر و عسلویه و دهها شرکت صنعتی دیگر هم برای استخدام در منطقه خودشان شرایط میگذارند.
    تازه ۵۰ درصد دیگر هم سهم شهرستانهای اطراف و حداکثر استان خوزستان است.
    اجازه ندهید افراد بدون مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط و یا بدون داشتن مدرک فنی حرفه ای یا گذراندن دوره های آموزشی در ساخت پالایشگاه بکار گیری شوند.
    اولویت استخدام افراد را علاوه بر مدرک تحصیلی داشتن مدارک فنی و حرفه ای و گذراندن دوره های فنی بگذارید تا حق این افراد متخصص ضایع نگردد.
    اجازه ندهید از استانهای دیگر صدها نیرو برای کارهای کارگری جوشکاری لوله کشی برق کاری مکانیکی رانندگی ایمنی محیط کار حراست آشپز و دهها کار دیگر که متاسفانه با وجود هزاران نیروی بیکار در شهرستان بهبهان از بیرون از شهرستان و حتی بیرون از استان نیرو بکار میگیرن و هیچ کس هم نظارتی بر این استخدامها نمیکند.
    نگذارید روشهای گذشته باز در این پروژه تکرار شود و حق جوانان بیکار و تحصیل کرده بهبهان به فراموشی سپرده شود.
    برای شما سربلندی آرزومندم.
    شهروندی از شهر بهبهان

    با حضور نماینده هایی مثله شما بهبهان به هیچ جایی نمی رسه. ایشون کی گفته به جناح اهمیت نمیدن ؟اسم چنتا مسئولو بیارم که ایشون به خاطر سیاست برکنارشون کرد.شما میدونید رییس پیام نور تعویض شد؟اصلا خبری در مورد اش اومد؟یکم تحقیق کنین بعد نظر بدین در موردایشون.نماینده ایی ک در اولین جلسه مجلس حرف از حقوق نماینده ها می زنن . کمی تامل…

    با سلام ما در این چهار سال هیچ کار مثبتی و هیچ چیزی از این نماینده ندیدیم سینمای شهرستان بهبهان مانند همیشه بسته جاده سیمان با وجود ترافیک بالا همچنان خراب در این شهر یک فلکه زیبا و یک فضای سبز را ما مشاهده نمیکنیم بدتر از این ما به وضعیت نابسامانی مثل این برهه زمانی در این دانشکده علوم پزشکی نداشته ایم وضعیتی که دیگر قابل ایستادن نمی باشد تیر اندازی به دکتر خدادوست مقصر اصلی خود مدیریت این بیمارستان می باشد که چنان با پرسنل برخورد دارند که افراد تحریک میشوند به انجام این کارها وضعیت پرداختی قابل تحمل نیست این سیستم فقط به دست افرادی همانند […] […][…] و دکتر […] میچرخد تمام پست های معاونت بدست افرادی که مال این شهر نبوده معاونت […] دکتر […] که در بیمارستان تامین اجتماعی شیفت میدهند تمام این افراد خصوصا دکتر[…] و[…]حمایت شده نماینده شهر به وزارت اعتراض میکنیم میگوید ما میخواستیم مدیریت را تعویض کنیم نماینده شهر شما خیلی تلاش کرد تا کی تمامی استخدام ها و افراد پیمانکار از افراد دهدشت و لیکک می باشد تا کی ادامه دارد آقای شریعتی واقعا ما شما را به خاطر این حمایتها تا پایان عمر نمیبخشیم چون تحمل برا ما بسیار مشکل شده است با تشکر

    اقای شریعتی شما برای مردم این ۴ سال چه کردی جز یک مشت غیر بومی را به جای جوانان بیکار بومی به کار گماشتی و جز به وضعیت نابسامان شهر شدت بخشیدید شما رو دارای دوباره کاندید بشی جواب مردم که ندادی جواب خدا را چه می دهید

    واقعا شان مردم بهبهان اینه که بعد از چهار سال اثبات […] شریعتی باز نصف تیتراژاخبار سایت ارگانیان از شریعتی باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا جای تاسف داره به جای این که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و مساعل سیاسی در سایتتون بزارین اومدین و از کسی حمایت می کنید که چهار سال با سرنوشت یک شهر بازی کرد ؟؟؟؟
    دست آورد های شریعتی فقط چند عکس با دیگر مقامات بود تو این چهار سال که تمام افتخار اونه !!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش