6 مرداد 1403
از سال ۱۳۹۱
Frame 5

این عضو شورا کیست؟ آیا این مداخله ها صحت دارد؟

پیامی به دست ارگانیان رسیده با این مضمون:

سلام،بنده یکی از کارمندان شهرداری هستم وکاملا مطلع از جریانات خیابان خروا

متاسفانه مشکل اصلی خیابان خروا مثل بسیاری دیگراز مشکلات مداخله بی جا ونامربوط عضوی از شورا هستش که فضای شهر رو قربانی آینده انتخاباتی خودش کرده،بارها واحد اجرائیات شهرداری اقدام به جمع آوری وسایل مغازه داران متخلف کرده ولی با مداخله این عضو سود جو با بن بست روبه رو شدن.

نمونه ای از تخلف مغازه داران رو در تصویر می بینید که با حمایت این عضو شورا به خودشون اجازه دادن به تیرآهن پروژه جدید خروا میله جوش بدن برای آویزون کردن لباسهای خودشون»

این پیام عجیب ابتدا باید توسط حراست و بازرسی شهرداری یا فرمانداری یا هر نهاد دیگر صحت سنجی و بررسی جدی شود. از ریاست محترم شورا هم میخواهیم این موضوع را پیگیری کرده و در صورت صحت با قدرت برخورد کرده و نتیجه را به مردم گزارش دهند.

ارگانیان طی چند سال گذشته بارها نام یکی از اعضای شورا را در این زمینه شنیده اما این رسانه نمی تواند مستقلاً این دخالت‌ها را تایید کند لذا از نهادهای مربوطه می خواهیم به این مسأله مهم ورود کرده و نتیجه را به مردم گزارش کنند. از سایر اعضای شورا هم میخواهیم در صورت تایید این مطلب، با قدرت با فرد مذکور برخورد و اگر چنین توانی ندارند شرح اتفاقات را به مردم گزارش کنند بنابراین سکوت سایر اعضای شورا در صورت صحت ماجرا، به هیچ وجه پذیرفته نبوده، لذا منتظر واکنش اعضای شورای شهر هستیم.

تا پایان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش