6 مرداد 1403
از سال ۱۳۹۱
2023-05-08 19.06.05

آیا نام نماینده بهبهان در لیست دریافت کنندگان خودرو شاسی بلند قرار دارد؟

این روزها بحث دریافت خودرو شاسی بلند توسط عده ای از نمایندگان مجلس سر خط اخبار قرار گرفته است. تا جاییکه یکی از نمایندگان مجلس در اثبات ادعای خود با انتشار یک لیست مخدوش شده، عنوان کرده که تعدادی از نمایندگان مجلس انقلابی از این نوع خودروها دریافت کرده اند. ادعایی که در ابتدا با واکنش های زیادی مواجه شد اما تاکنون نه تنها بطور قطع تکذیب نشده بلکه تلویحا طی مصاحبه هایی نیز توسط برخی نمایندگان تایید شده است!

حالا اما از شب گذشته لیستی از نمایندگان دریافت کننده خودروهای شاسی بلند در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در میان آنها نام محمد طلا مظلومی هم به چشم می خورد. این لیست تاکنون تایید نشده است اما بطور شفاف نماینده بهبهان می تواند در این خصوص پاسخ دهد که آیا ایشان چنین ادعایی را تایید می کند یا خیر؟

لازم به ذکر است، پیش از این انتقادات زیادی درخصوص عدم پاسخگویی مظلومی به سوالات مکرر ارگانیان درخصوص مسائل مختلف مطرح می شد، اما نگارنده امیدوار است حداقل اینبار محمدطلا مظلومی با یک «خیر» یا «بله» ساده، بر افکار عمومی شهرستان منت نهاده و در سال پایانی نمایندگی خود، رکورد عدم پاسخگویی خود را تا حدودی نقض کنند.

مردم شریف بهبهان بویژه جوانان نخبه و جویای کار شهرستان، همچنان امیدوارند مظلومی در جلسه ای رودرو با مردم از کارنامه خود در طول این سالها دفاع کرده و به پرسش های متعدد مردمی که طی این سال ها بدون پاسخ مانده، پاسخ دهند.

سوالاتی همچون:

  • وضعیت اسف بار جاده های مواصلاتی
  • دفاع از بومی گزینی در مراکز مختلف صنعتی، درمانی و اداری
  • تایید یا رد دخالت در عزل و نصب ها
  • عدم تحقق عضویت بهبهان در لیست مناطق عملیاتی
  • وضعیت نامشخص فرودگاه بهبهان

اینها تنها گوشه ای از سوالات ریز و درشتی است که مظلومی باید بعنوان یک مسئول به مردم پاسخ دهد و بی شک پاسخ به دریافت یا عدم دریافت خودرو از سوی ایشان در مقابل پاسخ به پرسش های فوق و سوالات مشابه، در کمترین درجه اهمیت قرار دارد.

و شاید دیگر نیاز به تاکید دوباره نباشد که بگوییم: « پرسش حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است»…

✍ سجاد فرجیان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش