6 مرداد 1403
از سال ۱۳۹۱
ارگانیان

جشنواره گل نرگس یا جشنواره غرفه ها!!؟

جشنواره مهم گل نرگس بهبهان، متاسفانه سال‌هاست بی کیفیت تر از سال گذشته اش برگزار می شود، و با چند غرفه ای که به سختی پر شده و استانداردهای لازم را ندارد در کنار اجرای چند مراسم سطح پایین ( با احترام به همه عزیزان برگزار کننده، منظور از پایین بودن سطح، نسبت به بزرگی این جشنواره است) سر و ته کار به هم آمده است. در حالیکه در مقایسه با جشنواره های مشابه در سطح کشور، چندان صدایی از این جشنواره و اهمیت گل نرگس بهبهان در ایام برداشت گل نرگس به کل کشور مخابره نمی شود.

حال باید پرسید با توجه به بودجه استانی نسبتا مناسب برای این جشنواره مهم آیا باز هم شاهد یک سری برنامه تکراری، بی روح و دور از شأن نرگس ارگان خواهیم بود؟ آیا باز هم شاهد غرفه گردی مردم و گردشگران در این جشنواره خواهیم بود؟! غرفه های گاها بی کیفیت، بی ربط و اغلب تجاری که از سطح جشنواره کاسته است.
آیا وقت آن نرسیده که کار را به یک تیم حرفه ای و متخصص در سطح ملی سپرد تا کم کم افکار عمومی کشور را از نرگس شیراز به نرگس بهبهان که خاستگاه تاریخی این گل ارزشمند است سوق دهیم؟ آیا با اینگونه جشنواره هایِ ضعیف و باری به هر جهت، عطر نرگس بهبهان، به مشام ایرانیان می رسد؟

ما معتقدیم برنامه ریزی های بلندمدت و بهره گیری از تیم های حرفه ای و رسانه ای، نه تنها اهداف مهم این جشنواره را تا حدود زیادی برآورده می کند بلکه درآمدزایی اصولی و ویژه‌ای هم به همراه خواهد داشت…

هر سال این جمله را در همین ایام تکرار می کنیم « امسال که گذشت، امیدواریم سال بعد برنامه ریزی اصولی و حرفه ای انجام شود…»

سجاد فرجیان پور
مدیرمسئول رسانه ارگانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش