6 مرداد 1403
از سال ۱۳۹۱
جاده سیمان بهبهان

باز هم جاده سیمان // حوادثی که همگی یک هشدار بزرگ هستند!

بارها و بارها مسئله بهسازی جاده پر تردد سیمان در محافل مختلف مطرح شده است ولی ظاهرا این بحث ها در حد یک حرف باقی می ماند. کار تا جایی پیش رفت که بعد از یک انتقاد صریح از نماینده محترم بهبهان مبنی بر خلف وعده علیرغم تبلیغات گسترده برای ” پایان مشکلات جاده سیمان”، راه اندازی مجدد این پروژه به دستور ایشان آغاز شد. جاده ای که هیچ کس خود را در آن شریک نمی داند و به بهانه های مختلف از کمک برای بهسازی آن شانه خالی می کند. اما در حال حاضر این جاده با ناهمواری های مختلف و برداشتن شانه راه که اتفاقا برای همین بهسازی های خیالی انجام شد، مشکلاتی را برای رانندگان محترم بوجود آورده است. رانندگانی که هر روز از این مسیر ناهموار و خطرناک گذشته تا به روستا یا محل کار خود برسند و هر لحظه بیم آن دارند که اتفاقی مانند حادثه امروز برای  آنان رخ دهد.

امروز خودرویی بدون آنکه پای خودرو دیگر در میان باشد بدلیل مشکلات جاده سیمان و نبود شانه راه با حادثه ای دلخراش روبرو می شود و بطور کامل واژگون می شود. حادثه ای که در کنار سایر حوادث چند سال اخیر، می تواند زنگ خطری برای متولیان اصلی این جاده باشد.

واژگونی خودرو بر اثر ناهمواری جاده سیمان بهبهان
واژگونی خودرو بر اثر ناهمواری جاده سیمان

لذا از همین جا از همه عزیزانی که در روز افتتاحیه پروژه بهسازی جاده سیمان با ژست های منحصربفرد کلنگ تخریب بر این جاده بخت برگشته زدند تقاضا می کنیم که تا حادثه ی دیگری رخ نداده است، اقدامات لازم را مبذول فرمایند. همچنین از نماینده محترم هم که بارها خبر بهسازی را به مردم شریف منطقه قول داده اند هم تقاضا می کنیم که به وعده خود جامه عمل بپوشانند چرا که ممکن است فردا دیر باشد.

وبسایت ارگانیان نیز طی یک سال گذشته بشدت پیگیر مسئله جاده سیمان بوده و خواهد بود و هرگونه خبری از این جاده را پوشش خواهد داد، لذا همه مسئولینی که در این زمینه دستی بر آتش دارند بدانند که هر اتفاقی از دید مردم و رسانه پنهان نخواهد ماند و بزودی پرونده کاملی از مقصرین اتفاقات جاده سیمان خدمت مردم شریف بهبهان ارائه خواهد شد.

جاده سیمان بهبهان
واژگونی خودرو بر اثر ناهمواری جاده سیمان

    خوشم میاد که ارگانیان نشسته تا هر روز یه تصادف تو این جاده رخ بده و یکی جونشو از دست بده و باز بیاد سروصدا کنه که این جاده چی شد و از این حرفا… خودتون چیکار کردین ؟
    با این همه ادعا تا حالا رفتین بپرسین چرا بار قبل ول شد؟؟؟ حالا چی شده دوباره ساختش راه افتاده ولی به کندی؟؟؟ به جای اینکه بشینید و منتظر باشید که یه بنده خدایی یه بلایی سرش بیاد ، شما هم برید در هر چه سرعتر درست شدن این جاده کمکی کنید… هر کی تو این شهر میگه فلانی مقصره و هیچ کمکی نمیکنه بعد انتظار دارن براشون معجزه رخ بده.

    آقا مرتضی
    سلام
    شما برا چی ناراحتی ؟ از کی ناراحتی ؟ واسه کی ناراحتی ؟ از چی ناراحتی ؟
    به نظر میرسه اگه قدردانی و تشکر بابت این بی مبالاتی ها و کارنابلد بودن ها و پز عالی دادن ها و بیلبورد زدن ها می شد راضی می شدی !!!
    گفته ای خودتون چیکار کردین !!!!!
    جل الخالق !!
    انتظار دارید مردم و منتقدین بروند و برای نماینده محبوب شما جاده را درست کنند ؟ !!
    عزیز من ، وقتی قبل از شروع کاری شهر پر می شود از بیلبوردهای متعدد و عظیم و پر هزینه ، معلوم است آخر کار به کجا می کشد . !!
    وقتی کسی کاری را که دیگران قرار است انجام بدهد در بوق و کرنا کرده که وا ملتا این کار توسط من انجام شده ، یقین بدان الآن باید پاسخگوی مردم باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش