6 مرداد 1403
از سال ۱۳۹۱
کنسرت خیریه گروه آریاگان بهبهان

گزارش یک اتفاق خجسته // مراسم اهدای عواید کنسرت گروه آریاگان به امور خیریه برگزار شد !

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَنفِقُواْ مِن طَیِّبَاتِ مَا کَسَبْتُمْ
ای اهل ایمان، انفاق کنید از بهترین چیزهایی که اندوخته اید
(سوره مبارکه بقره – آیه شریفه ۲۶۷)

همشهریان گرامی همانگونه که مستحضرید چندی پیش در شهرستان بهبهان کنسرت گروه موسیقی آریاگان بهبهان به سرپرستی آقای امیر حسین سید به اجرا در آمد که با استقبال کم نظیر مردم روبرو شد . نوازندگان جوان و پر شور این گروه پس از چندین ماه تلاش توانستند برای سه شب زنگار از روح خسته تعداد زیادی از شهروندان بشویند و با نوای ضرب و نی لحضات مسرت بخشی را رقم بزنند که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.

نکته بسیار قابل توجه در این مراسم این بود که عواید مادی این کنسرت بنا بر قرار قبلی و هدف اجرای این برنامه به امر خیر اختصاص داده شده بود . چنین چیزی در نوع خود بسیار ارزشمند بوده و هست و جا دارد از کلیه کسانی که در اجرای این برنامه گروه آریاگان را همراهی نمودند تشکر نمود . دست به دست داده شد تا مبلغی جمع شود و به دست کسانی سپرده شود که در زندگی خود زخم دارند . شاید توفیر چندانی نکند اما مطمئناٌ فتح بابی خواهد بود برای گروه ها و نهاد های دیگر .

کنسرت خیریه گروه آریاگان بهبهان

در شب مبعث رسول مکرم اسلام (ص) در آموزشگاه موسیقی آهنگ بهبهان اهالی هنر و جمعی از شهروندان گرد یک جمع شدند تا شاهد اهداء حدود ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان وجه نقد که از منبع فروش بلیط کنسرت گروه آریاگان به سه انجمن مردم نهاد و سه خانواده نیازمند باشند . پس از شروع برنامه با حضور دو تن از اعضای محترم شورای شهر آقایان مودت و گلکار و جناب آقای حاجی زاده سرپرست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که ایشان نیز در نخست به بیان سخنانی چند در حوزه فعالیت خود پرداختند و نکات قابل توجهی را بیان داشتند که بارزترین آن این بود که تاکنون یک نفر متخصص امر در مسند ریاست اداره ارشاد قرار نگرفته و اینک سمت سرپرستی به ایشان واگذار شده است ( نگارنده: اهالی هنر معتقدند با سرپرست شدن آقای حاجی زاده اتفاقات خوبی می افتد از این جهت که ایشان شخصیست با ۲۲ سال سابقه کار در اداره ارشاد اسلامی بهبهان و تا کنون موفق بوده و مدیری فعال است ) و تمام تلاش خود را می کنند تا برای هنر این شهرستان هیچ مشکلی پیش نیاید .

کنسرت خیریه گروه آریاگان بهبهان
حاجی زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان

در قسمت بعدی برنامه جناب آقای مودت عضو محترم شورای شهر به ایراد سخن پرداختند و از هنر و پیشینه هنری بهبهان و اینکه یکی از برجسته ترین موسیقی دانان عرب بنام عماد موصلی اصالتاٌ ارجانی بوده است و لزوم تحکیم بنیاد انجمن های مردم نهاد و بر لزوم تداوم هنر در شهرستان بهبهان تاکید نمودند .

در قسمت بعدی برنامه آقایان خیاط بهبهانی ، رییس انجمن دیابت شهرستان بهبهان که مدت کوتاهی نگذشته بود که همسر ایشان که مبتلی به دیابت بودند به رحمت ایزدی پیوسته و تاکید بر این موضوع که این بیماران بیش از پیش نیاز به حمایت مسئولین دارند و چابکسفر رییس موسسه کودکان بی سرپرست سرنوشت بهبهان نیز به ایراد سخنانی چند پرداخته و از آموزشگاه موسیقی آهنگ تشکر کردند تا فضایی برای کودکان عزیز محیا نموده اند تا اندکی سرگرم شوند.

کنسرت خیریه گروه آریاگان بهبهان
خیاط بهبهانی ، رییس انجمن دیابت شهرستان بهبهان

پس از آن خانواده آقای اقبالیان که کودکی داشتند از بیماری صعب العلاجی رنج می برد و به لطف خدا تا حدودی این بیماری درمان شده و کودک دلبندشان اکنون بیش از پیش به حمایت نیاز دارد معرفی شدند و مبلغی نیز به این بزرگوار و خانواده محترمشان اهدا گردید که برایشان آرزوی سلامتی می کنیم.

در قسمتی از برنامه آقایان چوپانی نژاد و تدین از اعضای گروه آریاگان به اجرای دو نوازی پرداختند که فضا را لطافت خاصی بخشید .

کنسرت خیریه گروه آریاگان بهبهان
امیرحسین سید، سرپرست گروه موسیقی آریاگان

همچنین اقای احسان سید نیز سخنانی را برای حاضرین بیان داشتند و در آخر آقای امیر حسین سید به همراه چند تن از اعضای گروه آریاگان برای اهداء مبالغ در نظر گرفته شده به انجمن دیابت و موسسه سرنوشت بهبهان و انجمن اجتماعی مهر با مدیریت دوست گرامی جناب آقای فرشاد قناطیر که مجری برنامه نیز بودند و همچنین ایشان به همراه اعضای انجمن و با همتی بی نظیر به شناسایی خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت همت می گمارند ، که در راه اهداف خیر خواهانه خویش هزینه نمایند سپرده شد . همچنین مبالغی نیز به دو خانواده که نامی از این عزیزان برده نشد اهداء میگردد .

این کار بسیار بزرگی بود که امیدواریم همانند آن را زیاد ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش