29 اسفند 1402
از سال ۱۳۹۱
ثبت ملی گل نرگس بهبهان

خبر خوب برای مردم فهیم بهبهان // نرگس زاران بهبهان ثبت ملی شد

به گزارش وبسایت تحلیلی – خبری خوانا؛ پس از رایزنی های بسیار و ایراد نطق در صحن مجلس و مصاحبه های پی در پی و توزیع گل نرگس بهبهان در مجلس بالاخره پرونده ثبت ملی گل نرگس که از سال گذشته برای طرح در شورای ثبت تدوین و به سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ارسال‌ شده بود، امروز به ثبت رسید.تلاش های شبانه روزی نماینده بهبهان در ثبت این اثر حائز اهمیت است.

چرا که ایشان در دو سال پیاپی به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز زعامت امام زمان (عج) گل های نرگس نرگسزار باستانی شهرستان بهبهان را در راهروهای مجلس بین نمایندگان، خبرنگاران و کارکنان مجلس توزیع نمود تا علاوه بر نطق ها و سخنرانی ها و مصاحبه های متعدد و رایزنی های بسیار ،سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را مجاب کند که این اثر طبیعی و خدادادی به ثبت ملی برسد .

narges-behbahan-1
بارها نیز با نامه نگاری پیگیر ثبت این اثر طبیعی بود به طوری که در نامه ای خطاب به ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت بود: در سال ۱۹۹۲ در جشنواره جهانی گل در کشور هلند گل نرگس بهبهان به عنوان گل سرسبد دنیا شناخته شد ه چرا نسبت به ثبت این اثر تعلل می‌کنید؟

اینجانب به نمایندگی از مردم فرهنگ دوست و فرهیخته بهبهان که مطالبه و خواست عمومی می‌باشد درخواست دارم هر چه سریعتر نسبت به ثبت این اثر اقدام نمایید.چرا که بهبهان سرزمین هزاره‌های گمشده تاریخی درارجان کهن نیازمند توجه ویژه سازمان میراث فرهنگی است این کمترین حق مردم بهبهان است که میراث خدادادی خطه آنان در فهرست آثار ملی قرار گیرد.که امروز این اثر طبیعی به ثبت ملی رسید و می تواند رونق صدچندانی به صنعت گردشگری بهبهان بدهد.

narges-behbahan-4
حال با ثبت این اثر می توان با برگزاری سالانه جشن در هنگام برداشت گل نرگس گردشگران بسیاری را مجاب نمود تا به رویشگاه گل نرگس بیایند.و رونقی به صنعت گردشگری بهبهان بدهند.

narges-behbahan-2

narges-behbahan-3

لینک خبر

    درود بر استقامت این مرد خستگی ناپذیر. در راه سربلندی بهبهان همیشه پایدار و موفق باشی آقای شریعتی
    منتظره خبر های خوش بعدی هستیم…

    سلام …
    درود بر مرد عمل وطراح حرکات مهندسی شده حاج محمد باقر شریعتی …
    بابت اطلاع رسانی دست شما درد نکند .

    سپاس فراوان آقای شریعتی . دعوت از سفیران و کارداران کشور های صادر کننده گل به بهبهان در فصل برداشت گل نرگس اقدامی عالی برای شناسوندن ارزش این گل و این منطقه باستانی هستش . احسنت ایشالا تا سال آینده خبر های خوشحال کننده ای رو از طرف شما بشنویم.
    دوستان تو سایت آقای شریعتی اقداماتی که در رابطه با گل نرگس انجام دادن و برنامشو ریختن هست حتما برین ببینین.
    از سایت ارگانیان هم برای اطلاع رسانی به موقع تشکر میکنم.

    یه چیزی بگو بگنجه، آخه کاردار و سفیر بیاد توی این شهر که آبروی نماینده میره.

    مبارک بهبهان و بهبهانیهای عزیز باشه. خوشحالم که آقای شریعتی با همت بلند و صداقت داره بهبهان و بهبهانی رو به جایگاه والا و مطلوب مردم میرسونه. به امید روزهای بهتر

    در خبرها اومده که اقای باذلی محبوب این کارو انجام دادن از مدیریت سایت درخواست دارم این موضوع شفاف سازی بشه هرچند که هردو یعنی هم اقای باذلی و هم اقای شریعتی تلاش هایی برای شهرمون کردن
    ضمنا عکس سوم که فکنم اقای پزشکیان هستند اگه حذف بشه بهتره چون توعکس نگاهشون به دسته گل نرگس بی تفاوتانست
    متشکرم پیروز باشید

    آقای زارع اصل سلام و عرض احترام
    وبسایت ارگانیان گفته که به گزارش وبسایت تحلیلی – خبری خوانا نیوز. وبسایت نماینده شهرستان هم که پایگاه رسمی اطلاع رسانی ایشان هست تصویر نامه ها ارسالی و مکاتبات رو هم قرار داده. مهم جواب نامه های ارسالی و مکاتبات هست که پاسخ نماینده شهرستان داده شده. لینک نامه ها و مکاتبات خدمت شما. موفق باشید.
    http://m-shariati.com/1393/08/28/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AB%D9%85%D8%B1-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%9B-%D9%86/#comment-310

    خیلی عالی هست. این کار باعث افتخار شهرستان بهبهان هستش

    سلام جناب زارع اصل و دیگر دوستان .
    در این خصوص مستندات و شماره نامه ها و جوابیه مسعولان کشوری و تعداد جلسات و تمامی مستندات موجود و بزودی جناب معاون رییس جمهور به شهرمان برای جشن نرگس می آیند و آنموقع مشخص می شود که چه کسی کار را پیگیری مستمر و به اتمام رسانید .
    فرماندار وقت در زمان خود وظیفه اش بود مکاتبه نماید . ولی بعدش چه ؟؟
    مستندات تکمیلی و پیگیری ها چه ؟؟
    سنگ اندازی نمایندگان استان فارس در این ۲ سال چه ؟؟
    چه کسی این سنگ اندازی ها و دیگر مشکلات را رفع نمود ؟؟
    فکر کنم جناب باذلی با بییهوده ترین وجه ممکن در صدد تبلیغات هستند .بجای استفاده از تبلیغات خاکستری بهتر است چاره ای دیگر بیاندیشند …

    ما از داشتن نماینده ای مثل آقای شریعتی به خود میبالیم وبرای بهبهان بهترینها را میخواهیم،جناب آقای شریعتی جدا خسته نباشید

    من به شخصه تشکر میکنم از ثبت این گل و کار به چیز دیگه ای ندارم

    سلامی چون بوی گل نرگس
    واقعا می بالم به این حرکت تاریخی . تاریخ تشکر خود را از این کارمی کند .

    با سلام خدمت همه مردم بهبهان
    واقعا من بعد از گذشت یک عمر خیلی خوشحال شدم که شنیدم این کار به اتمام رسید . ای کاش به یاری خدا کارهای دیگه رو ایشون تمام کنه تا مشکلات لااقل از دوش پدر مادر هایی که این همه تلاش بی دریغ می کنند بای فرزندانشون کمتر بشه .

    به به . بالاخره لااقل یکی پیدا شد کار مثبت برای شهر انجام بده
    از شنیدن ثبت گل نرگس واقعا خوشحال شدم

    این اقدام بسیارجالب و زیبای هستش و البته در تاریخ بیاد ماندنی میشود. سپاس جناب شریعتی

    سرکار خانم صدف و جناب حسین نژاد
    سلام و عرض ادب
    جبهه گیریه عجیبتون بنده رو بر این داشت تا انتقاداتی رو داشته باشم
    بنده نه میخوام از اقای باذلی دفاع کنم و نه کار بزرگ اقای شریعتی رو پایین بیارم هردوشون هم جایگاه خاص خودشون رو دارن
    گیرم که اقای شریعتی یک تنه این کارو انجام دادن. خب دستشون درد نکنه برای همه باعث افتخاره اما ایا کارهای بزرگ تری نیست که بشه برای این مردم که شایسته بهترین ها هستند انجام داد؟
    ایا مشکل مردم شهرمون فقط اینجور چیزاست؟ بیکاری داره جوونای شهرو به برهه یاسو افسردگی میکشونه. فاز دوم بیدبلند چه شد؟ نیروگاه سیکل ترکیبی چه شد؟ ایا فقط پیگیری مهمه یا به سرانجام رسوندنه اون کار؟ چندسال پیش دانشگاه خاتم از دانشگاه چمران اهواز مستقل شد و همه از این خبر خوشحال شدند اما امروز میبینیم همین دانشگاهی که سنگ استقلالش رو به سینه میزدیم استخدام نیروهاش بیشتر درگیر رابطه شده نه ظابطه چرا باید نیروی غیربومی توش داشته باشیم؟ چرا نباید از جوونا و مردم لایق خودمون استخدام بشن؟ بله دوستان. ثبت ملی گل نرگس به نام بهبهان کار خوب و خبر شیرینیه اما گوشه وکنار همین شهر خوبمون ک مثالش هیچ جایی پیدا نمیشه بجز گل نرگس گل های زیبا تر و خوش رنگو بوتری هم هستند که باید کشف بشن و روشون سرمایه گذاری کرد نمونش خانم تراب و ده ها جوون دیگه که هرساله رتبه های تک رقمی توی کنکور میارن یه نمونش هم همین اقای محسن عزتیه که خبرش توی همین سایت هست من اقای شریعتی رو دوس دارم اما مردم فهیم و با ارزش شهرمون که به حق مسلم خودشون نرسیدن رو بیشتر دوس دارم پس بیایم متعصبانه به مسائل نگاه نکنیم و با منطق و البته دوستانه مشکلات شهرمونو حل کنیم
    سربلندو پیروز باشین

    آقای زارع اصل عزیز
    با سلام ، آقای شریعتی یک کار خوب و پسندیده از طرف ایشون پیگیری شده و به نتیجه رسیده و از وظایف ایشونه نه بیشتر و حالا اطلاع رسانی کردن آیا این کار اشتباهیه؟؟؟ به مردمی خبر دادن که بهش اعتماد کردن . حالا شما بحث اشتغال رو باز میکنید ؛ آقای شریعتی تا حالا در مورده پالایشگاه و نیروگاه تمام پیگیری هاشونو اطلاع رسانی کردن میتونید برید به سایتشون یا تو همین سایت ارگانیان میتونید دنبال کنید ، عزیز من مگه آقای شریعتی باید بیاد دروغ بگه که راش انداختیم و الان همه چی آرومه من چقدر خوشحالم و … نه دوست عزیز وظیفشو داره انجام میده و پیگیری میکنه ببشتر از اینم وظیفش نیست و البته البته البته اگه شما پیگیر این دو پروژه بودین تا حالا باید میفهمیدین که نیروگاه سیکل ترکیبی الان چند ماه است که پیمانکارش شروع به کار کرده و داره کارشو انجام میده پس نشون میده که پیگیری های آقای شریعتی به سرانجام رسیده و پروژه شروع به کار کرده یه خورده چشماتو باز کن و بجا و به موقه انتقاد کن ، انتقاد هیچ اشکالی نداره فقط باید در زمان درست باشه. در مورده پالایشگاه هم که بنده خدا قدم به قدم داره پیگیری هاشو انجام میده و اطلاع رسانی میکنه ، خوب بعد از این همه پیگیری چیکار باید بکنه که نکرده؟؟؟؟؟؟ این دو عزیز هم فقط در مورده این خبر موضع گرفتن همین!! این چه ایرادی داره…
    دوست عزیز میتونی بری جاده اهواز بعد از پالایشگاه بید بلند دو و اجاری کار پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی رو با چشمای خودت ببینی. ایشالا بید بلند دو هم راه اندازی میشه و خبرشو تو همین سایت کار میکنن و باعث خوشحالی مردم خوب بهبهان میشه. یک فرد موفق باید از همه فرصت های پیش روش استفاده کنه که ثبت ملی نرگسزارهای بهبهان هم یکی از این موارده ، حالا چون ما تو شهرمون بحث اشتغال جوونامون بیشتر تو چشمه اینو نباید ثبت میکردن ؟؟ و میزاشتن بعد از حل تمامی مشکلات بیکاری جوانان بهبهانی؟؟؟دستش درد نکنه که داره از هر فرصتی برای سربلندی جای جای بهبهان استفاده میکنه حالا میخواد عزادرای باشه یا گل نرگس باشه یا پروژه های بزرگ بهبهان.
    منم آقای شریعتی رو دوست دارم جناب زارع اصل پس بیایم متعصبانه و بدون داشتن اطلاعات کافی مسئله ای رو زیر سوال نبریم.
    به امید پیشرفت همه شهر بهبهان
    ممنون از سایت ارگانیان

    اقای زارع اصل عزیز
    سلام و رحمت خدا بر شما باد که اینچنین سخن حق را بر زبان راندید.

    گلهای زیبای زیادی در این شهر وجود دارند که نه تنها ثبت ملی نشدند بلکه حقوقشان و نامشان را حذف کردند آن هم به خاطر رابطه های مسیولین
    روی سخنم با شریعتیست
    آقای شریعتی ؟ وقتی خبر ثبت ملی گل نرگس و سه سنگ بهبهان رسید از بان جوانان شهر شنیدم که :
    آری، جناب شریعتی سینه زنی( سه سنگ) بر گل های پر پر را هم ثبت ملی کرد تا همیشه به یاد مردم این شهر باشد که چه کسی حق گلهای بهبهانی( فرزندان فرهیخته بهبهانی) را پایمال کرده و حالا با افتخار مراسم سینه زنی بر همان گلها را ثبت ملی کرد.

    وقتی خنده ی تمسخر آمیر جوانها را بعد از ثبت ملی تان به گوش شنیدم و داشتن می گفتن شریعتی بره” ماست بهبهان” را هم ثبت ملی کنه و کاسه ماست توی مجلس خیرات کنه ، با خودم اندیشیدم که نماینده این شهر چه کرده ؟ کجای کارش می لنگد؟ که جوانان این شهر به جای افتخار ، با شرمندگی و تاسف از ایشون حرف می زنن.

    اره اقای شریعتی ما، مردم را بیشتر از شما دوست داریم. ثبت گل نرگس و سه سنگ ، درد مردم شهر را دوا نمی کنه . درد استخدامی های بی ضابطه و بدون قانون دانشگاه خاتم اانبیاء بهبهان را که شما دایم برای کارهای مختلف در اونجا رفت و امد دارید را دوا نمیکنه . درد زیر پا گذاشتن حقوق استخدامی و حذف نخبگان را که به ویرانی کامل کشوند این دانشگاه را هیچ سه سنگی و هیچ گل نرگسی التیام نمیکنه.

    اقای شریعتی ؟ منتظر کاسه ماست تون در مجلس هستیم.

    سلام بر دوستان …
    واقعا متاسفم بر تفکر قهریه ….
    تیرتان به کوه برخورد میکنه ..
    بزودی خواهید دید اتفاقات بزرگ در زمینه زیرساخت های شهری …..
    شما بدون اطلاعات تخصصی صحبت و نظر تخصصی می دهید …
    مجددا گزارش بازرسان را دنبال کنید در خصوص دانشگاه خاتم .
    واقعا درست گفته اند که یاسین را در گوش …. خواندن فایده ای نداره .
    از نحوه گفتارتان هویداست که فقط بدنبال تخریب هستید و نه چیز دیگر …
    پیشنهاد میکنم مقداری مطالعه بفرمائید

    نیروگاه که شروع به ساخت کرده ، فرداروزی هم نوبت پالایشگاه بید بلند۲ هستش باز شما به جای تشکر میاین میگین شریعتی چرا منو نبردی سرکار؟؟؟ چرا ۶۰۰۰نفر میتونن اونجا کار کنن؟؟ چرابیشتر نیرو نمیگیره؟؟؟؟چرا منو رئیس دانشگاه نکردی؟؟؟ خخخخخخخخخ
    ول کنید بابا، الان یه کار خوب برای شهر شده و اگه بری از کسانی که نرگس زاردارن بپرسی بهتون میگن که هر ساله در زمان برداشت گل نرگس تعدادی در حدود ۲۰ نفر در هر نرگس زار روزانه مشغول به کار میشه ولی متاسفانه جوانان عزیز بهبهانی کسر شانشون میشه که بیان اینجا ودر برداشت گل نرگس کمک کنند و حقوق بگیرن و متاسفانه مجبوریم از برادران افغان در این کار استفاده کنیم. بعد شما میان میگین چه نفعی برای مردم داره چه نفعی برای جوانان داره ثبت شدن گل نرگس!!! ایشالا که همتون تو دانشگاه خاتم برین سر کار و موفق بشین. خخخخخخخخ

    اقای افشون عزیز
    بنده عرض نکردم اطلاع رسانی کار خوبی نیست از ثبت ملی گل نرگس توسط اقای شریعتی هم تشکر کردم در مورد این هم که میفرمایید اقای شریعتی به مردم اعتماد کردن و نباید دروغ بگن باید عرض کنم که مردم هم به ایشون اعتماد کردن و ایشون هم باید به مردم حقایق رو بگن در مورد انتقادم هم قبول دارم که موقع مناسبی صورت نگرفته اما دلیل نمیشه که شما از ادبیات نامتعارف استفاده کنید و بفرمایید که:( میفهمیدین)و (چشماتونو باز کنید). بنده شما رو نمیشناسم اما هر شخصیتی داشته باشین و در هر جایگاهی باشین طرز کلامتون با مردم خواه همشهریتون و خواه هرکس دیگه باید درست باشه بازم میگم دست اقای شریعتی بابت این کارشون درد نکنه کار بزرگیه بر منکرش لعنت اگر پست قبلیم رو کامل خونده باشین متوجه میشین که بنده هم گفتم متعصبانه به مشکلات نگاه نکنیم قصدم هم تخریب و زیر سوال بردن کارهای اقای شریعتی نیست از دوستی که با نام ساسان پست گذاشتن و بازم نمیشناسمشون هم تشکر میکنم اما ازشون خواهش میکنم انتقاد رو با لحنی بهتر انجام بدن تا جناب حسین نژاد سوءتفاهم نداشته باشن که قصد تخریب اقای شریعتی رو دارید و اونطور جوابتون رو بدن هرچند با انتقاد سازنده شخصیت یک شخص بزرگ مثل اقای شریعتی تخریب نمیشه
    موفق باشید

    سلام به دوستان عزیز
    همانطور که همیشه عده ای به فکر تبلیغات هستند عده ای نیز به فکر تخریب.
    و البته این کارباند بازان هست.
    مطلب اول):
    و اما انچه در خصوص شنیده هایم از جوانان شهر بود بدون ملاحضه نوشتم چون نقل درد دل نباید ملاحظه ای داشته باشد تا از این طری فقط به دو هدف نایل شوم :
    ۱- شایدحرف درد دل جوانان شهر به گوش نماینده شهر از این طریق برسد.
    ۲- تا کمی فقط فکر کنیم که چه نوع عملکردی باعث میشود که جوانان یک شهر در خصوص ثبت ملی نشانگان شهرشان به جای ابراز افتخار، آن را هدر دادن وقت و انرژی هایی بدانند که باید صرف میشد اما نشد و حالا با انزجاز به آن نگاه می کنند و آن را به دیده مضحکه می نگرند. ( اگر پاسختان این است که ادم بیکار زیاد است به شما حق میدهم چرا که این شهر فرهیختگان بیکار زیادی دارد که حذف شدند مجددا لینکتون میکنم به استخدامی های دانشگاه خاتم و امثالهم که پر از باند بازی هست )

    مطلب دوم)
    دوستان مخالف عقیده جوانان شهر؟ بار ها گفته ام و اکنون نیز می گویم: هیچ فردی نمیتواند شخصیت کسی را زیر سوال ببرد. اما هر کس با عملکرد خود و نتیجه ی آن به خود شخصیت می بخشد یا خود را تخریب می کند که اقای شریعتی نیز از این قضیه نه تنها مستثنی نیست بلکه چون ایشان نماینده هستندقاعدتا بازتاب نتیجه عملکرد ایشان به تک تک افراد این شهر مربوط می شود. پس جناب عالییان نگران نباشید چرا که مردم این شهر صاحب عقل ، شعور و چشم بینا هستند و هرکس هر چه تلاش کند نمیتواند کسی را از روی غرض تخریب کند و یا هر چه تبلیغ کند مردم چشم بسته بپذیرند.
    مطلب سوم)
    خدا را صد هزار مرتبه شکر که من اعتقاد دارم خدا روزی رسان است و هیچ احدی نمیتواند آنچه خدا بر من رزق می دهد از من بگیرد و انچه خدا نمیخواهد به من بدهد این را گفتم که بدانید من میدانم حرف حق زدن هزینه دارد خواه با اتهام اینکه من و امثال بنده که منتقد عملکرد سیاست های قوم گرایانه و بدون ضابطه در این دانشگاه هستیم دندان تیز کرده ایم برای استخدام دردانشگاه خاتم.
    مطلب چهارم و مهم ترین)

    اینکه اقای سعیدی فرمودند که جوانان بهبهانی بروند در نرگس زار گل جمع اوری کنند چرا که باعث اشتغال ۲۰ نفر شده است به عرض می رسانم: از اینکه از دیدگاه جنابعالی و دوستانتان ، فرهیختگان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های مکانیک ، عمران، برق، ریاضی برن و گل نرگس جمع اوری کنند و اونها را با کارگران افغانی مقایسه کردید هیچ جایی برای دفاع از تفکر جنابعالی و دوستاران همفکر جناب شریعتی که ثبت ملی گل نرگس انجام دادید نگذاشت .

    خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل …..

    با سلام .
    دوست عزیز آقا ساسان سلام …
    ۱- لطفا خودتان را معرفی بنمایید .
    ۲- با مطالب احساس گونه ای که می نویسید هنوز زود است که متوجه این اقدامات و هدف های بعدی از انجام این کارها شوید و البته نشان دهنده این نکته است که هیچ تحلیلی بر حرکات هدفمند و برنامه ریزی های بعدی بلند مدت از این موضوعات ندارید .
    ۳- نگران نباش در آینده متوجه خواهی شد ….
    ۴- تیرت (هدفت که با قوه قهریه کار میکنی )به کوه برخورد می کند و البته کرده است ..

    آقای محمود حسین نژاد
    خطابم در این پست فقط به آقای شریعتی و شماست

    شنیدی می گن: مادر را ببین ، دختر را بگیر؟

    در مورد وضعیت اسف بار شهر هم میگن: وضع شهر را ببین، نماینده را حدس بزن ببین کیه

    و تا ابد خواهم گفت تا زمانی که وضعیت اسف بار دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء سامان پیدا نکرده و ایشان دست از حمایت های نابخردانه بر نداشته اند وهمچنین تا زمانی که وضعیت شبکه بهداشت و ……. سامان پیدا نکرده خواه به قول دوستانشان پالایشگاه بید بلند به جایی برسد خواه نرسد نه تنها دست بر نمی دارم بلکه از گفتن کمبودها و سوء مدیریت های این شهر خواهم تازید.
    نه به دنبال” نام” هستم و نه به دنبال” نان” . گرنه سرم را زیر برف می کردم و در سرمای زمستان میگفتم الان تابستونه.

    اما یک توصیه می کنم به شما:
    یک بار سوار تاکسی شوید تا ببینید نظر مردم شهر در خصوص وضعیت اسفبار شهر چیست؟
    خواهی فهمید که مردم درون پیله نیستند بلکه پروانه هایی هستند که از نابخردی عملکرد مسیولین شهر ، بالشان سوخته اما چشمانشان خوب میبیند.
    یک بار برو و “آه” عمیقشان را بشنو
    یک بار برو و نفرینشان را بشنو
    یک بار برو و فقط ببین

    مطمینا دنیا دیدنی بهتر از دنیا خوردنیست.
    .
    .
    .
    از طرف گلهای نرگس پرپر شده شهر( فرهیختگان و تحصیلکردگان شهر که ثبت ملی نشدند)

    چرا می ترسی از معرفی خودت ؟؟؟
    دلیلش هویداست .
    دوستان فرهیخته جناب عالی به شما گفته اند که قهریه در عصر امروز نابخردانه می باشد .
    ما بیشتر از شما درد مردم را شنیده ایم .
    همین مردم هستند که تجزیه و تحلیل می کنند دوست عزیز .
    مردم وضعیت شهری را به نماینده ارتباط نمی دهند . برو بیشتر مطالعه کن .
    همین مردم وضعیت شهر را از شورا می بینند … نه از نماینده . مردم می دانند که به شورا رای می دهند تا وضعیت مبلمان شهری سامان یابد نه به نماینده …
    انگار نمیدانید ؟؟؟؟!!!!!!

    جناب حسین نژادیان؟
    بنده حرف از مبلمان شهری نزدم . جناب عالی بحث استخدامی دانشگاه خاتم و شبکه بهداشت را به مبلمان شهر ارتباط نده. ضمن اینکه جناب عالی در حال فرافکنی هستید نه حل مشکلات.
    دیگر پاسخ نوشته هاتان که دارد شخصی و بی هدف می شود نمیدهم. این صفحه حرمت و پیام دارد و محل جدل بر پایه عصبیت بی جا نیست.

    پایداری فرهیختگان را آرزومندم

    شما اگر اندکی در فکر حل مشکلات بودید با این ادبیات سخن به میدان نمی رانیدید .
    جز تخریب چیزی دیده نمی شود در سخنانتان … نه راه حلی ؟؟ نه دیدگاه سازنده ای .
    پس در شما جز تفکر منفی چیزی دیده نمی شود .
    در ضمن کسی که بدنبال بیان مشکلات است خود را لااقل معرفی می کند تا اندکی سخنش پایه و اساس حقوقی پیدا کند . این است الفبای سازندگی و انتقاد و هر چه شما اسم آن را قبول دارید .
    شما هر طور که می خواهید تهمت و افطرا به اشخاص وارد می کنید بدون اینکه حتی ذره ای مطالعه تحلیلی بر موضوعات کلان داشته باشید . راه کار قهریه مدت هاست که به بن بست رسیده آقای محترم . این را هنوز متوجه نشده اید ؟؟؟؟
    سازندگی و انتقاد باید در قالب درست باشد نه اشتباه .

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید به شما هیات تحریریه محترم سایت؛
    بنده و یکی از دوستانم کارشناس ارشد جزا هستیم و خواستار همکاری با نشریه لطفا راهنمایی بفرماییدً

    تا دلت بخه ت بهبهو چی هه سه ثبت ملی.شنیدم باذلی می گه ثبت ملی کار منن. . ارده ودوشاو. کتلک باقله. پیاز تشو .ماس وموسیر. شیره ای یا.ربنیک.یکی از این دونفر گذشت کنه نرگس بده به دیگری . دومی بیفته دنبال بقیه این افتخارات. ثبت ملی بیکارها . ثبت ملی اختلاس ها و رانت های بهبهان . ثبت ملی استخدام شدگان خاتم . ای قد هست. پس دعوا نکنید وهر کموتو یه بالی بگری.یه جو گذشت لازم است.

    درود بر شرفت شریعتی که با تلاشات تونستی نام بهبهانو زنده کنی .
    درود بر تمامی زحماتت که این ناجوانمردان اینطوری دارن پایمالش میکنن درود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش