26 شهریور 1403
از سال ۱۳۹۱
photo_2024-07-29 14.11.42

از مسعود بهبهان تا مسعود پزشکیان!

روز گذشته، دکتر مسعود پزشکیان رسماً ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفت و بی شک بهبهانی ها بی صبرانه منتظرند تا ببینند که ره آورد ریاست یک بهبهانی بر ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان (در استان خوزستان) برای این استان مظلوم و بهبهان مظلوم تر چه خواهد بود!؟

در طول انتخابات ریاست جمهوری، دکتر مسعود صفایی مقدم، فرزند بهبهان و ریاست اسبق دانشگاه شهید چمران اهواز، ریاست ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان خوزستان را بر عهده داشت. حال باید دید با مشاوره و هدایت ایشان، سرنوشت کرسی های مهم مدیریتی استان و بهبهان در دوره جدید، دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟ حداقل انتظار مردم شریف خوزستان این است که افراد قدرتمند، دلسوز، مستقل و متخصص انتخاب شوند.

بی شک بهبهان نیز مانند همه شهرهای استان، منتظر تغییرات مثبت و تاثیرگذار خواهد بود. شوربختانه، بهبهان از قریب به چهار سال و شش ماه استانداری دکتر غلامرضا شریعتی که از قضا او هم یک بهبهانی بود، آنچنان که باید و شاید تغییر خاص و مثبتی نداشت و متأسفانه ایشان برای شهر خود، فرماندارانی برگزید که سابقه یک روز فعالیت در سمت فرماندار را هم در کارنامه کاری خود نداشتند و بعبارتی ایشان بهبهان را به «محل کارآموزی برخی مدیران استان» تبدیل فرمودند! در این دوره نسبتاً طولانی، جاده های مواصلاتی بهبهان که همواره شاهد تلفات گسترده بوده نیز به سرانجام خاصی نرسید و تا به امروز هم همچنان جزو مطالبات ابتدایی و اصلی مردم بهبهان به شمار می رود!

امیدواریم این بار دکتر مسعود صفایی مقدم بعنوان یک بهبهانی، که ریاست ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان خوزستان را بر عهده داشته، بر روند انتخاب مدیران بهبهان نظارت جدی داشته و پروژه های بر زمین مانده استان و بهبهان را به نتیجه مطلوب برسانند.

بی شک اولین و مهمترین خواسته قانونی مردم بهبهان از دکتر صفایی مقدم (که دقیقا در چارچوب وظایف حوزه ریاست جمهوری است)، انتخاب یک فرماندار باسابقه، پرتلاش، دلسوز و متخصص برای بهبهان است.

خطاب به جناب دکتر صفایی مقدم و همه فعالان ستاد دکتر پزشکیان در بهبهان، عرض می کنیم: مردم شریف و صبور بهبهان، بی صبرانه منتظر ایجاد تغییرات مثبت و کارگشا، هستند.

«کاش کسی سهم خواهی شخصی نکند، شاید

گشایشی در این شهر خسته صورت بگیرد…»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش