6 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
IMG-20230201-WA0001

از نماینده بهبهان چ خبر!؟

آقای محمد طلا مظلومی تقریباً در این سال‌های نمایندگی خود اکثر سوالات مردمی و رسانه ای را بدون پاسخ گذاشته و در صفحه اطلاع رسانی خود به گزارش پیگیری ها و اقدامات خود بسنده کرده است! از همین رو می توان وی را یکی از عجیب ترین نمایندگان تاریخ ادوار بهبهان نام نهاد!؟

🔍وضعیت اسف‌بار جاده های برون شهری بهبهان، به کجا رسید!؟
🔍ماه ها پیش فرمودید بهبهان جزو مناطق عملیاتی قرار گرفته است، چه شد!؟ چرا اجرایی نشد!؟
🔍درخصوص ابهامات مطرح شده درباره دخالت در عزل و نصب ها شفاف سازی بفرمایید!؟
🔍 در خصوص حواشی ایجاد شده ( که در رسانه های داخل و خارج از کشور بازتاب گسترده داشت) برای بکارگیری مجدد دو نفر از مدیران بازنشسته ( آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی) شفاف سازی بفرمایید.
🔍نظرتان در خصوص پتروشیمی بهبهان را شفاف با مردم در میان بگذارید!؟
🔍 نظرتان در خصوص حواشی ایجاد شده در بحث استخدامی های دانشکده علوم پزشکی بهبهان و یا غیر بومی های پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس چیست؟
🔍 برای اشتغال زایی جوانان نخبه این شهر، چه برنامه هایی را در مجلس دنبال کرده اید؟
🔍 برای پتانسیل های عظیم بهبهان همچون گل نرگس و میراث فرهنگی و گردشگری این شهر چه اقداماتی انجام داده اید؟
🔍 در دوره جنابعالی، تیم فوتسال اهورا از لیگ برتر خداحافظی کرد و امتیاز آن فروخته شد، لطفاً بفرمایید شما چه اقداماتی برای جلوگیری از انحلال این تیم مردمی انجام دادید و چرا سرنوشت اهورا به اینجا رسید؟!
🔍 ….
🔍 راستی، برای انتخابات آینده هم تشریف می آورید…!؟

اگر به صفحه اطلاع رسانی نماینده محترم بهبهان مراجعه بفرمایید تقریباً در دو ماه گذشته ( بجز نطق سالیانه) تنها فعالیتی که اطلاع رسانی شده، « پیگیری انتقال تعدادی دانشجو از اهواز به بهبهان است»!

آقای مظلومی، حداقل در سال پایانی نمایندگی تان یک نشست با مردم بهبهان بصورت رو در رو و پرسش و پاسخ برگزار بفرمایید و به سوالات پر شمار مردم پاسخ دهید. قطعا حضرتعالی، «پرسش را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه خود می دانید…»

در گذشته هم اعلام کرده ایم، رسانه ارگانیان حاضر است میزبانی این جلسه را بر عهده بگیرد ( تمام و کمال) شما فقط تشریف بیاورید و به مردم «پاسخگو» باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش