31 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
بهبهان - ارگانیان

یکی از دردهای بهبهان!

این سالها همه مردم این شهر از وضعیت ترافیک سنگین عصرگاهی خیابان پیروز بدلیل عدم استاندارد بودن ساختمان مرکزی پزشکان و نداشتن پارکینگ گلایه های زیادی داشته و دارن. حالا مسیولان وقت که به این ساختمان مجوز دادن رو قطعا میشه پیدا کرد و مورد سوال قرار داد که چرا بانی این مشکلات ترافیکی برای مردم شدید. این به کنار، حالا ظاهراً آن رویه همچنان ادامه پیدا کرده و درحالیکه مردم از ترافیک این ساختمان در عذاب بودن، متاسفانه در مجاورت آن هم به طرز عجیبی باز مجوز مطب، داروخانه، مرکز درمانی و… داده شده!!!!
عجیب نیست!؟ یه عده از مسئولان ظاهراً با مردم شوخی دارن!! کی مجوز میده!؟ آخه مگه شما عصرها از این خیابان رد نمیشید!؟ چه کسی باید این مسیولی که مجوز صادر کرده رو بازخواست کنه؟!!
همین جوری شهر بی نظم میشه و مردم کلافه میشن دیگه! چرا کسی به این نکات ساده که مشکلات بسیاری برای این شهر ایجاد کرده توجه نمی کنه؟ اگر با وانت بارها بعنوان سد معبر و ایجاد کننده ترافیک برخورد میشه باید با مسیولی که مجوز مرکز درمانی پرتردد آنهم با این تعداد، آنهم در یکی از پرترافیک ترین خیابان های این شهر، صادر کرده هم برخورد بشه…

یعنی انصافاً درک این نکته بسیار سخت و پیچیده است!؟

شما که نمی تونی عرض خیابان رو بیش از این تعریض کنی چرا در این خیابان مجوز صادر می کنی!؟ بعد از جاافتادن این مراکز درمانی، مگه میشه به راحتی آنها را جابجا کرد!؟ و شما به همین سادگی یک خیابان اصلی بهبهان را «فلج» می کنی و «کسی هم در این شهر، تو را بازخواست نمی کند!»
متاسفیم، همین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش