10 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
ارگانیان

بهبهان در انتظار گام بزرگ امنیتی!؟

این روزها گزارش های متعدد مردمی از صدای تیراندازی های شبانه در کنار اتفاقات عجیب جنب فلکه محسنی و اخیرا پخش کلیپ سرقت از مغازه قهوه فروشی در بهبهان، افکار عمومی را نسبت به موضوع امنیت در بهبهان بشدت حساس کرده تا جاییکه مطالبه نخست این روزهای مردم بهبهان از دستگاه های نظامی، امنیتی و قضایی موضوع مهم امنیت شده است.
باید دید چرا بهبهانی که سالها پیش جزو امن ترین شهرهای استان و حتی کشور به حساب می آمد حالا باید امنیت را به مطالبه نخست خود بدل کند!؟ قطعا این موضوع علت های متعددی دارد اما علت هر چه باشد، مسئولان امر باید پاسخگوی مردم شریف بهبهان در این زمینه باشند.
مردم بارها از تردد خودروها و موتورسیکلت های بدون پلاک گلایه کرده اند، اما متاسفانه همچنان شاهد تکرار آن هستیم (همانگونه که در سرقت اخیر مغازه قهوه فروشی نیز دیده می شود، خودروی سارقین بدون پلاک است.) و این موضوع یک عزم جدی برای برخورد با اینگونه موارد را می طلبد.
مردم بهبهان از فرماندار بهبهان بعنوان ریاست شورای تامین شهرستان انتظار دارند که به این موضوع بصورت جدی ورود کرده و ضمن پاسخ به مردم، اقدامات موثرتری را در خصوص تامین امنیت بهبهان به اجرا بگذارند.

در گذشته بارها از نمایندگان وقت شهرستان جهت پیگیری جدی «ارتقاء درجه انتظامی شهرستان» برای تامین تجهیزات بیشتر و نیروی کافی، مطالبه شده بود اما ظاهراً تاکنون این مهم به سرانجام لازم نرسیده است!
یک بار دیگر از نماینده محترم شهرستان می خواهیم پیگیری های لازم را در این زمینه انجام داده و با در اولویت قرار دادن بحث امنیت، خواسته بحق مردم شریف بهبهان را اجابت نماید.

مردم بهبهان بیصبرانه منتظر اقدامات عملیاتی و گسترده همه نهادهای نظامی، امنیتی و قضایی هستند. باشد که دیگر شاهد تکرار چنین وقایع دلخراشی در بهبهان نباشیم. انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش