10 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
ارگانیان

جزئیات بیشتر از فرورفتگی و آسیب بخشی از جاده در حال احداث رامهرمز _ بهبهان

پس از انتشار گسترده کلیپ وضعیت عجیب جاده در حال احداث رامهرمز_بهبهان، برای اطلاع از جزییات بیشتر، تحقیقات مختلفی از چند منبع برای جایابی دقیق محل و وضعیت کنونی این بخش از جاده صورت گرفت.

به نقل از یک منبع آگاه از اداره راه و شهرسازی استان در گفتگو با خبرنگار ارگانیان، این قسمت در جاده رامهرمز به سمت بهبهان و در حوزه استحفاظی رامهرمز قرار داشته و زیر نظر اداره کل ساخت و توسعه راههای استان خوزستان قرار دارد، پیمانکار این بخش هم مشخص است و به محض وقوع این اتفاق، هم اکنون تعمیر اساسی محل فرو رفتگی، در دست انجام است.
حال باید دید در بارندگی های آتی آیا بخش دیگری از جاده دچار مشکل خواهد شد یا خیر، بنابراین به رانندگان عزیز بهبهانی که روزانه در این جاده تردد دارند توصیه می شود احتیاط لازم را تا تعیین تکلیف این مورد و پاسخگویی ناظران جاده داشته باشند.

از سوی دیگر از نماینده و فرماندار شهرستان می خواهیم جهت پیگیری و طرح موضوع با استاندار محترم و وزارت راه و شهرسازی وارد عمل شده، چراکه این جاده حیاتی روزانه میزبان هموطنان زیادی بویژه مردم بهبهان است.

به امید اینکه راههای مواصلاتی بهبهان بالاخره پس از سالها تعریض و بهسازی شده و همچنین استانداردهای لازم نیز در آن رعایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش