1 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
بهبهان

یادداشت روز ارگانیان

اخباری که از تخلفات مالی در شهرداری بهبهان به گوش می رسد، چنان فاجعه بار است که امیدواریم حداقل بخشی از آن حقیقت نداشته باشد!

این روزها پیمانکاران و طلبکاران زیادی راهی شهرداری شده و طلب خود را مطالبه می کنند! نکته تاسف بار اینکه برخی ارقام قرارداد ها بطرز عجیبی با نوع قرارداد و عملکرد برخی پیمانکاران مغایرت دارند.
بخشی از مفاسد مالی عنوان شده توسط برخی منابع آگاه، به بذل و بخشش ها و هدایای متعدد از جیب مردم، حکایت دارد.

اکنون شهرداری بهبهان دچار یک بحران مالی و شخصیتی بی سابقه ای شده و با ادامه یافتن بازداشتی ها، هر روز ابعاد تازه ای از این فاجعه روشن تر خواهد شد! اینکه برادران مفسد چگونه با آرامش به حیف و میل بیت المال پرداخته اند جای سوال دارد!؟ مگر می شود یک حسابرسی ساده و یا نظارت معمولی بر این خروجی ها نشده باشد!؟ سوالات بی پاسخ برای مردم زیاد است که باید بزودی پاسخ داده شوند.

به نوبه خود از دادستان جسور بهبهان و همکارانشان به منظور تلاش های شبانه روزی در این زمینه تقدیر کرده و امیدواریم زیان های مالی که به بیت المال وارد شده برگشت شود و یک جراحی اساسی نه تنها در شهرداری بلکه در سایر نهادهای مشابه انجام شود.

نکته پایانی اینکه، ظاهراً شورای جدید نیز در انتخاب شهردار با مشکل جدی مواجه است چرا که در این شرایط کمتر کسی حاضر به قبول این پست مهم و البته خدشه دار شده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش