6 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
شهرداری بهبهان

آقایان، این حرکت ها به سود بهبهان نیست …

تنش های مجازی شهردار و شورای شهر همچنان ادامه دارد! منافع مردم نباید قربانی اختلافات شخصی شود.

پس از آنکه خبر افتتاح جایگاه جدید دفن زباله در صفحه شخصی شهردار منتشر شد، بلافاصله با واکنش عضو شورای شهر همراه بود جایی که محمد هادی روحی پور طی درخواستی از فرماندار بهبهان خواست تا به دلیل نواقص و تکمیل نبودن این پروژه و باهدف اینکه صرفا این طرح به نام فرد خاصی افتتاح شود از این اتفاق جلو گیری کند.

بهادری نیز طی بیانیه ای مجازی که بیشتر به یک رجز خوانی تشابه داشت در صفحه شخصی خود نوشت: « افتتاح می کنم و مانند همیشه به حواشی و جو سازی ها اهمیت نمیدهم» به نوعی پاسخ این عضو شورای شهر را داد.

این درحالیست که ریاست محیط زیست شهرستان بهبهان نیز بر نواقص پروژه صحه گذاشته و طی یک نامه رسمی در تاریخ دهم مرداد ماه از شهرداری بهبهان خواسته از هرگونه بهره برداری تا قبل از تکمیل شدن جایگاه دفن زباله جدا خودداری کند.
همانطور که پیش تر گفته شد، چنین واکنش ها و مواضعی آنهم در فضای مجازی، زیبنده مردم بهبهان نیست و باید دید که این تنش ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. نقش فرماندار در مدیریت این مواضع و رفع ابهامات می تواند پررنگ باشد که متاسفانه به نظر می رسد تا این لحظه ایشان انتظارات را در خصوص برخورد قاطع با چنین مواردی، برآورده نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش