10 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
noroz-behbahan

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: // بازدید­ ۲۲۰ هزار گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان بهبهان در نوروز ۹۵

 

امیرمنصور صفوت رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهبهان از بازدید بیش از ۲۲۰ هزار گردشگر از آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهبهان ، امیرمنصور صفوت اظهار کرد: از ۲۷ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۵ بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مجموعه شهرستان بهبهان اقامت داشتند و ۲۲۰ هزار نفر از آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه های گردشگری شهرستان بهبهان دیدن کردند.

وی ادامه داد: قلعه مدرسه، روستای تاریخی پشکر، تنگ تکاب، پارک ساحلی خارستان و مارون، عمارت تاریخی محسنی و خانه تاریخی منصوری، منطقه گردشگری تشان، امامزاده حیدر(ع) و امامزاده شاه فضل(ع)، منطقه گردشگری منصوریه، امامزاده ابوذر(ع) و منطقه گردشگری زیدون از جمله مکان‌هایی هستند که بیشترین بازدیدکننده را نسبت به سایر مکان‌های شهرستان بهبهان داشتند.

دبیر ستاد نوروزی بهبهان تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی انجام شده همه از خدمات ارایه شده راضی بودند.

ایشان افزود: در طول این مدت از نظر امنیتی هیچ مشکلی پیش نیامد و همچنین برنامه‌های جانبی همچون نمایشگاه صنایع دستی در عمارت تاریخی محسنی با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد.

ایشان همچنین افزود: در ایام نوروز نظارت‌های شبانه‌روزی بر مراکز اقامتی و گردشگری شهرستان اعمال شد که بیش از ۱۲۳ مورد بازدید نظارتی در ایام نوروز صورت گرفت و خدمات‌دهی در شرایط مطلوب ارزیابی شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش