1 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
ahoora

بررسی یک رویداد مهم ورزشی در بهبهان // اهورا بجای تمرکز بر روی تمرینات به دنبال رفع مشکلات!!

نزدیک به حدودا سه ماه پیش فوتسال اهورا خود را برای مسابقات سوپر لیگ استان خوزستان آماده می کرد و تلاش های زیادی در این راستا انجام گرفت و بالاخره تیم فوتسال اهورا پای به این مسابقات نهاد و از همان ابتدای کار تلاش خود را برای قهرمانی و کسب مجوز حضور به مسابقات زیر گروه دسته دو کشور انجام دادند که با لطف و عنایت پروردگار و همچنین حمایت های مردم خوب و ورزش دوست شهرستان بهبهان تیم اهورا به این مهم دست پیدا کرد.
اما اکنون کمتر از دو هفته دیگر مسابقات زیر گروه دسته دو کشور با حضور ۸ تیم از استان های خوزستان(که تیم فوتسال اهورا تنها نماینده خوزستان در این مسابقات می باشد) ، اصفهان، ایلام،بوشهر،شهر کرد،فارس و لرستان آغاز می شود. نکته قابل توجهی که میتوان به آن اشاره کرد میزبانی شهرستان بهبهان در این مسابقات است که این خود اتفاق خرسندی است که با تلاش های مسوولین شهری و هم چنین مسولین باشگاه اهورا برای شهرستان بهبهان افتاد.
اکنون ورزش بهبهان خود را در یک رویداد مهم ورزشی می بیند جایی که تنها نماینده استان خوزستان یعنی اهورا بهبهان در این مسابقات حضور دارد و البته میزبانی این مسابقات که همت همه مسوولین شهری را می طلبد که از این امتیاز مثبت بهره لازم را ببرند تا ما شاهد میزبانی های بیشتری در زمینه های مختلف ورزشی باشیم.
اما نکته قابل تامل این است که تیم فوتسال اهورا در مسابقات سوپر لیگ استان خوزستان با مشکلات متعددی از قبیل کمبود امکانات،رفت و آمد،غذا و… روبرو بود اما به هر حال از تلاش خود فروگذار نکردند و کام مردم فهیم و ورزش دوست بهبهان را شیرین کردند. اما واقعا در این سطح از مسابقات قطعا مشکلات بیشتری از قبیل مشکلات مالی گریبان گیر تیم اهورا می شود و در حال حاضر هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

تیم فوتسال اهورا بهبهان
استقبال ورزش دوستان بهبهان از بازی های تیم فوتسال اهورا

در این میان از گوشه و کنار به این تیم کمک هایی شد اما با وجود هزینه های بالا این کمک ها زیاد دردی را دوا نکرد که البته جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.لذا این انتظار از مسولین شهری و همشهریان عزیز و خیرین و دیگر دوستان میرود که به این تیم کاملا مردمی در حد توان خود کمک کنند تا به سرنوشت تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان که به دلایل مشکلات مالی از لیگ برتر کناره گیری کرد دچار نشود. در حال حاضر تیم فوتسال اهورا به دنبال جذب اسپانسر است.
اسپانسر به معنای حامی یا حمایت کننده است و همانطور که میدانید بابت حمایت خود مزایایی به دست می آورد که این مزایا اکثرا جنبه ی تبلیغاتی دارد و جزود بهترین راه های تبلیغات است.شخصی که اسپانسر یا حامی می شود می تواند دارای شرکت یا فروشگاه ویا برند تجاری و حتی کسب و کار باشد. البته نا گفته نماند که اسپانسر فقط هدفش نمیتواند تبلیغات باشد و میتواند هدف های خیرخواهانه ای هم داشته باشد.

اسپانسر ها اکثرا در زمینه های ورزشی فعالیت میکنند چون بازتاب فروانی در میان مردم دارد و عمده ترین آن ها در ورزش های محبوبی چون فوتبال و والیبال و فوتسال و بسکتبال می باشند چون بیننده های فروانی دارند و افراد زیادی در پی این ورزش ها هستند.
قابل ذکر است که برای اون دسته از عزیزانی که حامی تیم فوتسال اهورا میشوند در طول مسابقات بنر تبلیغاتی آن ها در سالن مسابقات تعبیه میشود.
به هر حال امیدواریم که همشهریان عزیز دست به دست هم بدهیم و به کمک تیم اهورا چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ معنوی بشتابیم که شاید این رویداد برای اولین و خدای ناکرده برای آخرین باری نباشد که در ورزش بهبهان و در رشته فوتسال اتفاق می افتد.لذا از کسانیکه تمایل به همکاری دارند دعوت به عمل می آید.به همین منظور شماره تماسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در صورت تمایل برای برنامه ریزی و همکاری های لازم با این شماره تماس حاصل فرمایید.
سربلند و پیروز باشید.
شماره تماس:
۰۹۳۷۱۹۹۰۵۹۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش