4 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
شریعتی نماینده بهبهان

سخنرانی قابل تامل نماینده بهبهان // شریعتی : از هر نماینده مجلس سوال کنید که نماینده بهبهان کیست فورا می گویند شریعتی!

همایشی تحت عنوان”گزارش توسعه منطقه عمومی ارگان” عصر پنج شنبه ۱۲ آذر، در تالار فرهنگسرای بهبهانیان با حضور طیف گسترده مردمی که به نظر می رسید غالبا از شهرها و روستاهای اطراف بخصوص  شهر منصوریه تشریف آورده بودند، برگزار شد. این مراسم که به همت دفتر نماینده محترم شهرستان تدارک دیده شده بود با تقدیرهای پیوسته از اقدامات نماینده بهبهان بر روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار ارگانیان ، این همایش بیشتر شبیه به یک میتیگ تبلیغاتی و انتخاباتی به نظر می رسید چراکه در گوشه گوشه سخنان مدعوین و اجراکنندگان همایش، تعریف ها و تمجیدهای پیوسته از جناب آقای شریعتی به گوش و چشم مخابره میشد و کوچکترین انتقادی به عملکرد چندساله ایشان در این همایش جایی نداشت. ارگانیان بر حسب رسالت خود متن کامل سخنرانی نماینده محترم شهرستان را بدون کوچکترین تغییر در ادامه می آورد  تا خوانندگان و همشهریان محترم گزارش توسعه منطقه عمومی ارگان را از زبان نماینده خود بشنوند:

بنده کاری نکرده ام که از من تقدیر شود، من فقط سعی کردم به شعارهایم عمل کنم و تمام زندگی ام را گذاشتم تا شغل ایجاد کنم. شغل ایجاد کردن برنامه می خواهد، شغل ایجاد کردن بودجه می خواهد، بنابراین شغل ایجاد کردن کار یک دولت است. من به حرف دل مردم گوش دادم و می توانم ادعا کنیم که امروز در منطقه تحول ایجاد کرده ایم. بنده فقط وسیله ای بودم تا به کمک افکار شما، فعالیت های صورت گرفته را به سرانجام برسانم. تمام فکر، ذهن و خوابم را صرف ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه کردم. قطعا بنده هم اشکالاتی داشته ام ولی کارهای صورت گرفته شاید بتواند مفید واقع شود و گرهی از مشکلات این شهر را باز کرده باشد.

بنده باید عرض کنم که در این چند سال تجاربی را آموخته ام،  این تجارب من می تواند خیلی موثر باشد چراکه نماینده مجلس باید تاثیر گذار باشد و بتواند طرح ها و لوایحی که وارد مجلس می شود را به نفع مردمش بخصوص مردم منطقه اش بررسی و رای دهد. نماینده باید در سطح کلان ممکلت رای و نظر دهد و نمی تواند مسائل اجرایی را دنبال کند.

شریعتی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و از نقش خود برای به نتیجه رساندن برجام سخن گفت. وی در ادامه افزود: ما در مسئله برجام، سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری را پیاده کرده ایم و به سخن ولی فقیه گوش دادیم. ما باید قدر این رهبر هوشمند را بدانیم. هوشمندی یک رهبر می تواند مسیر اصلی را نشانمان دهد و ما مجلسی ها بر اساس فرمان رهبری موضوع را به سطح دیگر و به مسیر دیگر بردیم و این بود که بنده حقیر هم احساس کردم رهبرم فرمان داده و باید در مسیر فرمان رهبرم گام بردارم و در مجلس فعال شدم، بسیجی وار کار کردم و همکارانم را متقاعد کردم که برجام بهترین راهش این است که به آن رای مثبت بدهیم و این یعنی تحول  در کشور، یعنی اطاعت از ولی فقیه، یعنی یاری رساندن به مردم و آینده جوانان.

شریعتی در ادامه افزود: ما هم می دانیم که برجام نقاط ضعف و مسائل منفی هم دارد ولی در مجموع ما اعتقاد داریم ولی فقیه هوشمند و رهبر باتقوا دارد یک کشور را اداره می کند ایشان بهترین راهنمای یک دنیا و یک ملت است و نتیجه آن چیزی شد که دیدیم. اگر رهبری هوشمند ما و بنده حقیر و همکارانم مسیری دیگری هم می رفتیم، آن موقع هم باید اطاعت می کردیم ولی رهبری در فرودین ۹۲ در مشهد مقدس فرمودند من مخالف نیستم ولی به خارجی ها اطمینان ندارم و فرمایشات ایشان تا به امروز تعبیر شده است. بنده اعتقاد قلبی داشتم و دارم که رهبری خردمندانه و هوشمند نظام بحث برجام را هدایت کرد و نه کس دیگر. لذا ما مجلسی ها این سیاست و امر را به اتمام رساندیم. اگر بنده در مجلس تابلویی را بالا بردم که برای رضای خدا و اطاعت از عقل سلیم به برجام رای دهید، خواستم نتیجه برجام مثبت شود و این شد که امروز شما امیدوارترید. بنده نقش خودم را ایفا کردم و سعی کردم تاثیرگذار باشم تا بتوانیم برجام را به نتیجه برسانیم.

شریعتی در ادامه از حضور مدعوین در این همایش قدردانی کرد و افزود: طرح های زیادی در دست بنده هست که انشاالله بتوانیم با اجرایی کردن آن همه شهرها و روستاهای شهرستان را آباد کنیم.

شریعتی در خصوص راه آهن  و فرودگاه بهبهان افزود:  بنده ۲ سال است به دنبال خط راه آهن ( شیراز-بهبهان- اهواز) هستم. همه مقدمات آن فراهم شده است و اگر موفق شوم در بودجه امسال ردیفی هر چند ناچیز را برای این پروژه بگیرم، کلید توسعه ی بهبهان مجددا انجام خواهد شد. فرودگاه بهبهان نیز بزودی با حمایت پالایشگاه و نیروگاه راه خواهد افتاد.

شریعتی در ادامه افزود: بنده زمانی وارد مجلس شدم که هیچ چیزی در کشور از نظر اعتبارات و بودجه نبود و مثل سال قحطی بود ولی من تمام تلاشم را کردم و از مدیریت و تجاربم استفاده کردم و توانستیم ۴ تا کار برای مردم انجام دهیم. مطمئن باشید که بهبهان را به یاری شما مردم متحول خواهیم کرد.

شریعتی به یک طرح مهم هم اشاره کرد ولی از جزئیات و عنوان آن سخنی نگفت. ایشان به کوتاه کردن مسیر بهبهان به دیلم و ارتباط با دریا و آغاز مطالعات این طرح نیز خبر داد و افزود: ما به یاری مردم و مسئولین بهبهان گام های مثبتی در زمینه های مختلف برخواهیم داشت.

شریعتی در خصوص انتخابات پیش رو افزود: بنده اکنون در میان شما و مردم آمده ام تا شرایط موجود را بررسی کنم و ببینم آیا مردم بنده را قبول دارند یا نه، آیا در انتخابات شرکت کنم یا نه؟ توکل می کنیم بر خدا، اگر مردم خواستند، وارد خواهم شد و گرنه شرکت نخواهم کرد. منظور من از مردم، خبرگان،  بزرگان و نخبگان این شهرند. من دست یکایک کاندیدهای محترم را می فشارم و خدمتشان عرض می کنم بیایید به فکر بهبهان کاندید باشیم و من به همه کمک خواهم کرد. انتخابات می آید و تمام می شود و باید درست مسیر را انتخاب کنیم. آن موقع است که می توانیم ادعا می کنیم به حرف مردم گوش داده ایم.

من از کاندیداهای محترم می خواهم که هر کدامشان یک پروژه را تا انتخابات دنبال کرده  و با یاری بنده و سایر مسئولین به سرانجام برسانند و در انتخابات مدعی شوند که فلان پروژه را من انجام داده ام و مردم هم به آنها رای دهند. من از کاندیداهای محترم می خواهم همه نگاهشان به بهبهان باشد. بنده تجاربی دارم ولی این تجارب کافی نیست و شاید همه کاندیدها از من بهتر باشند ولی باید سعی کنند تخریب نکنند. به همدیگر محبت کنند چرا که محبت رای می آورد، شریعتی را تخریب کردن به ضرر مردم و در نهایت به ضرر بهبهان است. من اگر در انتخابات نباشم خدا را شکر می کنم که دیگر مسئولیتی ندارم. بنده از روز اول از همه منابع استفاده کردم چه اصولگرا چه اصلاح طلب و سعی کردم که همه نیروها را به هر شکل ممکن استفاده کنم و حتی مخالفان خود را مدیر کردم. لذا بنده به اتحاد اعتقاد داردم.

شریعتی در ادامه به نکته ی جالب و قابل تاملی اشاره کرد و افزود: شما از هر نماینده مجلس سوال کنید که نماینده بهبهان کیست فورا می گویند شریعتی ولی اگر از من بپرسید نماینده ارومیه کیست می گویم نمی دانم. اینها به این دلیل است که من گل نرگس بهبهان را در مجلس و مذهبم را به بواسطه ثبت سینه سه سنگ پایدار کردم. اگر آقای لاریجانی می خواهد به بهبهان بیاید، بخاطر این است که من بارها از داشته ها و نداشته های بهبهان گفتم که ایشان می خواهد بیاید و ببیند که بهبهانی ها چه کسانی هستند.

شریعتی در پایان افزود: اگر تا امروز از دنیا نرفته ام قسمتم نبوده است چرا که نه خواب دارم و نه خوراک. عاشق کار بوده و هستم. حتی در زمان شهرداری هم اهل ریسک بودم، آن موقع هم پولی نبود ولی من سخت کار کردم و بعنوان نمونه نگذاشتم میدان میوه و تربار از حوزه بهبهان خارج شود.

 

    تشکرمیکنم از زحمت های شما بخاطر تهیه این خبر……
    و دورودو تشکراز نماینده و مسولین شهر……
    شما که اینقدر زحمت کشیدین کاشکی حرف های دیگران هم که امدن پشت میکروفن میگفتین…چون شنیدم از سمته جوانان بیکار هم کسی رفت بود بالا حرف زده بود…اگر مطلب انها هم داشتین لطفا بزارین تا جوانان بیکار هم چون خودم و دیگران مطلع وضیعت اینده شهرمان شویم..ممنون میشم.

    محورها

    ۱٫جمعیت قابل توجه

    ۲٫بارندگی و شرایط نامساعد جوی
    ۳٫عدم تبلیغات گسترده

    ۴٫حضور طیف های مختلف فکری و جناحی

    ۵٫حمایت رییس شورای شهر و رییس شورای شهرستان

    ۶٫سخنرانی اولین نماینده مجلس بهبهان بعد از انقلاب

    ۷٫این جمعیت در مقابل گردهمایی مشابه دیگر نامزدهای انتخابات قابل توجه بود و تاکنون چنین جمعیتی برای هیچکدام از کاندیداها جمع نشده بود.

    سلام بر نماینده محترم شهر بهبهان که با زحمات شبانه روزى خود توانست بى اعتمادى را رایج کرده و با از بین بردن منابع زیرساختى در اثر اعتماد به مدیران نالایق جهت بکار گماردن عده اى جوان بیکار اما رابطه دار شهر بهبهان را به چند دهه عقب تر تنزل دهد .

    اقای شریعتی جنابعالی نماینده خانواده خود و آقای […] و ….شده اید.اشتباه نکنید.دوما اگر کاری کرده اید بایستی من فوق لیسانس بیکار و دوستان بیکار من هم متوجه شوند و انرا حس کنیم.کاش من هم جزو ان ۲۵ نفری بودم که شب قبل از معارفه رییس دانشگاه خاتم استخدام شدند.یا جاههای دیگر که مجال گفتن ان نیست.امتحان خود را پس دادید.به اطرافیان خود بنگرید که چه اشخاصی هستند و هم به مدیران نالایق و بله قربان گو و چاپلوسی که اطرافت هستند.

    بعد از سه سال و نیم آمده اید چکار؟جلسه تبلیغاتی شما فایده ندارد.

    سلام . به عنوان یکی از نخبگان اعلام می کنم آقای شریعتی دست شما درد نکند خیلی زحمت کشیدید بفرمایید خونه استراحت کنید نیازی نیست این بار تشریف بیارید . بسمون بود . اصلا زیادمون بود

    جناب شریعتی بس کن دیگه. تاثیر منفی وجود و حضور شما را در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا دیدیم و هنوز هم بااعمال فشار به رییس جدید داریم میبینیم. خاک بر سر من و مردم شهرم شد که یکی مثل تو نماینده شهر شد. از بس اهل […] به مردم شهر هستی به خاطر اعمال […] ایمانمون را از دست دادیم. آرمانها و اعتقاداتمون به خاطر عملکرد شما و مسیولینی که کم از شما ندارند به باد فنا رفت. دلمون خوش بود رییس خاتم الانبیا عوض شد اما دیدیم چطوری بله قربانگوی جنابعالی در اومد. شریعتی حالم بهم میخوره ازت. با چه زبونی بگیم برو که متوجه بشی کسی تو رو نمیخواد

    حق هم دارید با یان همه تهدید همه ی کامنت ها رو بالا نیارید. خداوند بهتون صبر بده

    سخنرانی جناب شریعتی را مطالعه نمودم. اینقدر تا کنون نخندیده بودم.اهالی خانه رو صدا زدم و تا توانستیم از جملات درهم و برهم ایشان خندیدیم.از ایشان متشکریم بابت اینکه لحظاتی موجبات خندیدن ما را فراهم نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش