10 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
شریعتی نماینده بهبهان

نامه ای به نماینده ی محترم // درد دل کارمندان شهرداری با شریعتی !

در چند سال گذشته یکی از ارگان هایی که همواره در کانون انتقادات قرار گرفته، شهرداری بهبهان بوده است در حاکی که اگر کمی منصفانه تر به ماجرا نگاه کنیم خواهیم دید که پرسنل زحمتکش شهرداری هم از بسیاری از حقوق مسلم خود بازمانده اند. این بار نیز این عزیزان یکی از مشکلاتشان را با نماینده محترم شهرستان درمیان گذاشته اند تا شاید گشایشی در کارشان حاصل شود. با هم متن نامه برخی از دلشکستگان شهرداری بهبهان خطاب به نماینده بهبهان را می خوانیم:

نماینده محترم بهبهان جناب حاج آقا شریعتی

سلام علیکم

احتراماً اینجانبان جمعی از کارگران رنجدیده و محروم شهرداری به استحضار می رسانیم که با فشار و اعمال نفوذ مسئول محترم دفتر حضرتعالی که از قضا برادر ارجمندتان نیز می باشد، تنها سالن سرپوشیده متعلق به شهرداری که به عنوان ستاد بحران شهر نیز شناخته می شود و تنها دلخوشی اوقات فراغت این قشر محروم، زحمتکش که از همه دلخوشی ها و تفریحات همچون سایر ادارات مورد لطف و کرم دولت های خدمتگزار، بی نصیب بوده که در آن مکان ورزش و آمادگی جسمانی و جام های متعدد به نام شهداء شهرداری و غیره برگزار می گردیده، ستانده شده و به طور کامل در اختیار دوستان هیئت کشتی شهرستان قرار گرفته است که از قضا پیش از این، طبقه بالای همکف به طور کامل و سالها در تصرفشان بوده است و این امر با حمایت فرماندار محترم که از قضا ریاست محترم ستاد بحران نیز می باشد محقق گردیده است و خود را صاحب اختیار تام و تمام سالن مزبور می داند. بدیهی است اینجانبان که حضرتعالی را از خانواده بزرگ و خدمت رسان شهرداری می دانیم و آگاه به تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی و سختی کار در زمینه های امور شهر- تنظیف- زیرسازی و آسفالت با گرمای طاقت فرسا و امور اجرائی و عمرانی و فضای سبز و … ، انتظار کمک و همیاری داشته تا گوشه ای از قول ها و وعده های انتخاباتیتان جامه عمل بپوشد تا ان شاء الله این خانواده بزرگ بتوانند در دوره های بعدی همچون گذشته یار و پشتیبان برادر ارجمند خود باشند. بـسی جای تأسف است شهرداری که خود از ضعیف ترین ارگانها بوده و حقوق حقه کارگران با ماهها تأخیر پرداخت می گردد به جای حمایت مراجع ذیصلاح و بالادست ،از هر سو مورد فشار و تهدید قرار می گیرد تا اندک دارایی ها و سرمایه و املاک خود را در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی زورمند قرار دهد (همچون زمین ورزشگاه جانبازان پشت فاضلاب و کمک های نقدی و غیرنقدی به سایر ارگانها و مساجد- هیئت ها- نیروی انتظامی- راهنمایی و رانندگی- پلیس راه و غیره و غیره ….).

“چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است”

ای کسانیکه فریاد دفاع از مظلومان و محرومان تان گوش فلک را کـر نموده است فریاد رسـی نمائــیـد ، باشد مرضی خداوند متعال قرار گیرد.

باسپاس

جمعی از کارکنان دلشکسته، رنجدیده و زحمتکش شهرداری

 

رونوشت:

– فرماندار محترم جهت استحضار   –  شورای محترم اسلامی شهر جهت استحضار

– اداره ورزش و جوانان بهبهان جهت استحضار   –  امام جمعه محترم شهرستان بهبهان جهت استحضار

    با سلام خدمت سردبیر محترم.
    اقای سردبیر چرا بجای حاشیه تنش که کی از کی شکایت کرد و کی چی گفت یا فلانی چیکار کرد”به اصل مطلب یعنی خود شهر و ارزش و شان مردم نمیپردازید و رسیدگی نمیکنید؟حتما خود شما دیده ومشاهده و حتی در چاله های کنده شده افتاده اید؟یا خاک انجا را در ریه مبارکتان چشیده اید؟
    چرا شان و ارزش مردم را اینجور پایین میاورند؟زمین را به هر بهانه ای در هرجایی با هر مجوزی میکنند بعد خاک میرزند روش و به امان خدا رها میکنند تا سالها بعد تا اگر بازدیدی باشد بناچار لاپوشونی کنند.کی انجا را تمیز و خاکهارا جمع میکند؟ماشینها و ریه های مردم.
    کی انجا را غلطک و هموار میکند؟ماشینهای مردم و بعد تعمیرگا و خرج از جیبی که اه ندارد.حال گذشته از اعصاب خوردیش.بعد شکل کثیف شهر در خور این مردم هست؟ایا در شهرهای دیگر هم بهمین منوال پیش میرود؟
    جالب این است که اداره ای ک حفاری میکند زیر بارش نمیرود اصلا هیچ کس جوابگو نیست.اسفالتهای قبلی هم که کردن مث پرش با مانع شده.
    بنظر من مردم نباید بزارن کسی یا اداره ای یا نهادی حفاری کند تا تکلیف کارشان روشن شود.
    ایا در خانه هایشان زیر خاک جاروبی ک میکشند تنفس میکنند؟
    سردبیر محترم با چشمانی باز به خود شهر توجه کنید لطفا

    هر دم از این باغ ( نماینده شهر ) بری می رسد تازه ای از از تازه تری میرسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش