6 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
دانشگاه خاتم النبیا(ص) بهبهان

آغاز تغییرات در دانشگاه خاتم // سیدنژاد اولین گام را محکم برداشت!

بعد از تغییر ریاست دانشگاه صنعتی خاتم النبیا(ص) بهبهان، اولین انتظار از دکتر سیدنژاد آغاز ایجاد تغییرات محسوس در روند مدیریتی و پست های مهم دانشگاه بود که ایشان نیز در اولین و مهم ترین اقدام خود، جناب آقای دکتر ساسان معتقد را به سمت معاون اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه خاتم الانبیا(ص) منصوب کرد. دکتر معتقد از نیروهای بومی دانشگاه خاتم النبیا(ص) بوده و سابقه ریاست دانشکده فنی و  مدیر پژوهش  و فناوری دانشگاه را در کارنامه خود دارد. شنیده ها حاکی از مخالفت نماینده محترم بهبهان با این انتصاب بوده است ولی با پیگیری های دکتر سیدنژاد و مخالفت جدی ایشان با دخالت افراد غیرمسئول در امور دانشگاه، این انتصاب انجام شد تا سیدنژاد در همین آغاز کار عرصه را بر دخالت های غیرکارشناسی تنگ تر کند.

حکم دکتر معتقد دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان

لازم به توضیح است معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع، یکی از کلیدی ترین معاونت های هر دانشگاه قلمداد می شود که می تواند منشا تغییرات مهم و اساسی در دانشگاه شود. اکنون این معاونت به دست یکی از نیروهای نخبه و شایسته بهبهانی افتاده است که امید می رود با ادامه حمایت دکتر سیدنژاد از ایشان، منشا تحولات مهم و عملی در دانشگاه صنعتی خاتم النبیا(ص) باشد.

نکته پایانی اینکه :

شنیده های بسیاری از تحرکات منفی نیروهای ناکارآمد (وابسته به مجموعه مدیریت پیشین دانشگاه) برای ایجاد مشکل بر سر راه مدیریت دکتر سیدنژاد خبر می دهد، که ضمن ابراز تاسف از شنیدن این اخبار، اعلام می شود که ارگانیان و چند رسانه محلی دیگر به دقت این تحرکات را زیر نظر داشته و در زمان مناسب عاملین و مشوقین این اتفاقات را خدمت مردم شریف بهبهان معرفی خواهد کرد.

متاسفانه این حواشی در جایی اتفاق می افتد که باید محلی برای گسترش علم باشد نه حاشیه. اکنون دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بعد از گذراندن یک دوره مدیریتی ضعیف به دست یک مدیر لایق بهبهانی افتاده است بنابراین وظیفه دلسوزان است که از ایشان حمایت کرده تا بتواند دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برساند.

    متاسفانه وجود اقای […] و […] و […] در کنار دکتر معتقد باعث حاشیه های زیادی شده، از دکتر معتقد می خواهیم که افراد که دنبال منافع شخصی هستن از ساختمان مدیریت دور کند.والا حاشیه و مشکلات بیشتر میشود.
    واقعیت ما خواهان موفقیت دکتر سیدنژاد و دانشگاه هستیم ولی عده ای که خودشون را دوستان سیدنژاد معرفی میکنن دارن دانشگاه را به حاشیه و دودستگی سوق میدن.سیدنژاد در جای گفت من با اقای ابرومند و فانی ارتباط داشتم و کسی را در دانشگاه بهبهان نمی شناختم این افراد ([…] و […]) را نمی شناسم

    با سلام
    منتظر هیچگونه تغییری در دانشگاه نباشید
    از یک طرف معتقد آمده
    از طرف دیگر فرجی
    فرقی نمیکنه
    خط دهی ها از جاهای دیگه انجام میشه
    الان […] هم بسیج اساتید رو در دست گرفته شاید از لحاظ موقعیتی قویتر از سه نفر دیگه باشه چون بحث بسیج که باشه کسی جرات مخالفت نداره
    بهرحال بیخیال درست شدن اوضاع در دانشگاه باشید
    چن وقت دیگه خودشون باید چراغ ور دارن و دنبال دکتر توکلی بگردن
    سید نژاد از همین الان نشون داده که ادم ترسویی هست هم در قبال دانشجو ها کوتاه اومده و هم در قبال بسیج دانشجویی
    حاجی هم که دنبال منافع خودشه و از هر سوراخ سنبه ای سعی میکنه ورود داشته باشه به کارهای دانشگاه
    بودجه هم که نیست
    بدهکاری چند میلیاردی به بازار
    بدهی چند ترمه به اساتید حق التدریس
    بدهی مابه التفاوت ها به کارکنان وهزار مشکل دیگه

    خلاصه کلام اینکه هیچ امیدی به بهبود وضعیت نداشته باشید

    سلام در جواب اقای کارمند باید بگم از کامنت شما مشخص است که تو هم از اون های هستی که با لابی اومده ت دانشگاه انشااله به کوری چشم بد خواهان دانشگاه شاهد تغیراتی وسیع تری خواهیم اومده زنده باد روحانی زنده باد سیدنژاد منتظر باشید و نگاه کنید کیف کردی چه کردیم با شریعتی………….

    خوشبختانه با خبر شدیم رعایایی هم برکنار شد
    از اقای دکتر سیدنژاد میخواهیم اقایان که هر روز با شما وقت میگیرند و در گوش شما حرف میزنند و دنبال چاپلسوسی هستن، خوبی و خیر شما و دانشگاه را نمی خواهند کاری به شما میکنند که همان بلای که الان سر رعایانی اومده، پس مواظب باش ادم سیاسی نیستی و دنبال کارهای دانشگاه باش افراد سوءاستفاده گر را به اتاقت راه نده.مواظب باش از ما گفتن.
    والا بلای سرت میاد که سر رعایایی اومده که متاسفانه هیچ نهادی نظارتی ایشان را برای ریاست تایید نکردند.

    با سلام
    جناب دکتر سید نژاد فردی بسیار معتدل و مردمی و شناخته شده در استان هستند. توجه بفرمایید که طیف وسیعی از نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب در استان از ایشان حمایت می کنند.
    حاج آقا شفیعی مسئول محترم دفاتر نهاد استان، حاج آقا جزایری ، استاندار و سایر افراد سلیم النفس حامی ایشان هستند.
    آقای آر و بقیه دوستان شما خوب می دانید که چرا الان همگی بسیجی شده اید نترسید دکتر سید نژاد قصد برخورد غیر قانونی با کسی رو ندارد. این نقاب را بردارید. مگر تا دیروز نمی گفتید ما نماینده روحانی در کازرون و اصلاح طلبیم حالا چرا خود را بسیجی می دانید.
    دوستان عزیز شیوه کار افراد منافق همین است که می بینید. یک وقت منفعت ایجاب می کند مشاور جوان فرماندار شوند تا حاشیه امن داشته باشند یک وقت هم از بسیج سو استفاده می کنند.
    ولی همه بدانید سختی کار و تمام نقش آفرینی شما در همین دوماه است اگر فکر می کنید می توانید دانشگاه را به بهانه واهی نامن جلوه دهید سخت در اشتباهید.
    فراموش نکنید خداوند قاسم الجبارین است!

    در جواب محمد باید بگم اگه سید نژاد تا الان تغییری انجام داده باید بداند که اقای سیدنژاد تا در اخرین تماس و قبول کردن […] با معاونت معتقد نمی توانست حکم معاونت را تحویل معتقد بده.شما اگه فکر میکنید دروغ میگم بروید از اقای معتقد بپرسید.
    پس فکر نکنید سیدنژاد مدیریت قوی دارد متاسفانه اینطور نیست.
    هفته پیش […] ریس حکم ریاست بیسج اساتید دانشگاه را گرفته و هیچ ریس دانشگاه و معاونتی به ایشان نمی توانند همکاری نکنند و خوشبختانه اقای سید نژاد حرفهای و نظرات […] را بیشتر قبول دارد تا بقیه افراد

    این فقط شایعه است هیچ حکمی برای دانشگاه ارسال نشده است . محال ممکن است که […] بهبهان با کسی که فساد اداری و مالی اش و قومی گراییش شهره است حکم بدهد. اگر سید نژاد بخواهد طبق قانون براحتی می تواند ایشان را به سمت بسیج اساتید نپذیرد.

    در جواب محمد باید بهش بگم اقای سیدنژاد حرف و نظرات اقای […] را بهشون بها میده و عمل میکنه،در رابطه انتصاب معتقد اگه ،[…] نظر نهایی را نمی داد حالا حالاها معاون نمیشد از اقای معتقد خودش بپرسید.
    آقای […] ریس بسیج اساتید دانشگاه هست اعتبارش خیلی بیشتر از گذشته شده و خواهد بود.و امروز و امشب(روز دوشنبه با اقای دکتر صلاحی ریس بسیج اساتید کشور در اهواز جلسه داشتند).
    خود سید نژاد میداند اگه بخواد حکم ریاست بدست بگیرد باید نظر بسیج اساتید را جلب کند مثل دوستش رعایایی در دانشگاه چمران نشود.

    سلام

    تا قبل از درج این خبر اطلاع رسانی شما در خصوص دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء و تخلفات صورت گرفته در ریاست دکتر توکلی و پیگیری این سایت تحلیل ی برای مبارزه با تبغیض و قومیت گرایی بسیار قابل تقدیر بوده است اما لطفا مراقب باشید اخباری را که قرار میدهید به گونه ای نباشد که ناخواسته آب به آسیاب کسانی ریخته شود که قلبا و عملا دلشان نمی خواهد دکتر سید نژاد کار اصلاحی انجام دهند و منجر به بدبینی نسبت به کسانی شود که دل نگرانی شان فقط و فقط اصلاح جو و شرایط نامطلوب به ارث رسیده از سوی ریاست دکتر توکلی می باشد.

    سایت ارگانیان! لطفا با درج نکات پایانی و یا اخبار شتاب زده و از روی احساسات بدون در نظر گرفتن نتیجه نشر آن مثل همین خبر حتی اگر صحت داشته باشد موجبات درهم ریختگی را فراهم نکنید چرا که دار و دسته ظالمان بسیار باهوش تر از آن هستند که گمانش را می کنید و از این موقعیت ها به راحتی به نفع خودشان و به ضرر دلسوزان تمام خواهند کرد و اینچنین به هیچ نتیجه مثبتی نخواهیم رسید.

    سلام

    تا پیشه شما و روش شما در این دانشگاه با گذاشتن کامنت هایی که هیچ نیت خیری در آن نیست و فقط به منظور متشنج تر کردن اوضاع در دانشگاه برای ایجاد اختلال در کار آقای دکتر سید نژاد قدم بر میدارید بدانید دکتر سید نژاد با رعایت و حفظ احترام افراد آنچه به صلاح دانشگاه می باشد تصمیم گرفته و انجام خواهند داد و با گذاشتن این چنین کامنت هایی ایشان تحت فشار و جو ایجاد شده از سوی شما قرار نخواهند گرفت و ایشان دلسوز و غیر دلسوز را خودشان تشخیص خواهند داد .
    یادتان باشد: چاه کن اول خودش ته چاه است. فقط زمان لازم است تا خودتان را ته چاه ببینید البته در صورتی که نیتتان خیر نباشد و ایجاد حاشیه و نگرانی برای آقای دکتر سید نژاد و تیم همراه ایشان و دلسوزانی که تمام فکر و دغدغه شان اصلاح امورات این دانشگاه است را فراهم می آورید.

    با سلام
    خدمت کلیه دوستان گرامی عرض کنم که: خواهشاً برای دانشگاه حاشیه ایجاد نکنند و همه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدم بگذاریم و با یکپارچگی دانشگاه رو به پیش ببریم که به جایگاه بالایی برسد. به نظر من مجموعه دانشگاه شبیه یک خانواده بزرگ است، دوستان سعی کنند حرف و حدیث های حاشیه سازو تفرقه افکن را در فضاهای مجازی نشر ندهند، این درست نیست که در جای جای شهر حرف از اختلاف های میان دانشگاهیان باشد، خدمات برجسته دکتر توکلی برای کسانی که چشمان واقع بینی دارند پوشیده نیست، آقای دکتر سید نژاد فرد لایق، کاردان و فهیمی هستند و از کلیه دانشگاهیان درخواست همکاری و همدلی با ایشان را دارم.
    همچنین از سایتهای ارگانیان، بهبهان ما و …. تقاضا دارم اخبار دانشگاه را بدون حب و بغض انتشار دهند و خود باعث تشویش اذهان عمومی نشوند، مشکل شخصی شما با دانشگاه به خودتان ربط دارد و شما درست است که مدیر سایت هستین ولی حق اظهار نظر با حب و بغض را ندارید، لطفاً برای دانشگاه حاشیه ایجاد نکنید و به پیشرفت دانشگاه و بهبهان بیندیشید،
    خواهشاً مانند افراد تنگ نظر نباشید چون عدم پیشرفت بهبهان و بهبهانیان متأسفانه وجود چنین افرادی در سطح شهر و در ادارات شهر است.
    با آرزوی موفقیت و پیشرفت برای دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان و شهرستان بهبهان.

    جناب خیر خواه !!!!!
    ضمن اینکه یاد آوری می کنم استخدام بیش از ۲۰ نیروی غیر بومی در ریاست پیشین دانشگاه در روند بومی زدایی و استفاده از رانت و استخدام بدون ضابطه یکی از تخلفات اظهر من الشمس ایشان بوده است که دانشگاه را به ورطه نابودی کشانده و استخدام هیات علمی فارغ التحصیلان پیام نور و دانشگاه آزاد را در صورت وجود نیروهای نخبه و فرهیخته در این شهر داشته است نه تنها جای تقدیر و تشکر نیست بلکه جای ایراد و ریشه یابی و بر طرف کردن این ناکار آمدی ها را دارد . اما از شما به خاطر در خواست از همکاران دانشگاهی در حمایت از دکتر سید نژاد برای ساخت و آبادانی دانشگاه قدر دانی می گردد.

    ریاست بسیج به ریاست دانشگاه ربطی ندارد،حکم ریاست بسیج را آقای دکتر کیانی ریس بسیج اساتید استان میزند.اقای ارمند از اول تا آخر بسیجی و اصولگرا بوده و خواهد بود.زمانی که مشاور فرماندار بود بخاطر فرماندار اصولگرا و بسیجی بود که اون مسولیت را به ارمند داده.
    پس لازم بدانید ماهیت ارمند مشخص بوده و هست ولی ماهیت افرادی که خودشون را به سیدنژاد چسبیدن و دنبال پست هستن مشخص نیست.مثل گروه آمار و ریاضی

    با سلام
    بنده یک بهبهانی هستم و خوب مردم شهرم را می شناسم.
    بنده به جرأت خدمت همشهری های خودم می گم که خیلی به خاطر دکتر سیدنژاد تلاش و تبلیغ کردیم اما بعد ازینکه دکتر سیدنژاد حکم سرپرستی گرفتن دوستانشان را فراموش کردند.
    سوال بنده از دکتر سیدنژاد و جناب آقای معتقد این است که کسانی که در مدیریت گذشته دربست در خدمت آن طرف بودند چرا هم اکنون تغییر موضع دادن و هر روز با دکتر سید نژاد خواهان برگزاری جلسه هستن.
    متاسفانه مشکل از خودمان است مگر چند نفر غیر بهبهانی در دانشگاه هستن؟
    در مدیریت قبلی کسانی که معاونت داشتند اگر همسو با دکتر سیدنژآد بودند چرا در دوره قبل معاونت را قبول کردند؟
    و چرا هم اکنون می خواهند همچنان معاونت را داشته باشند؟
    وای بر این همه دروغ و نیرنگ شما افراد
    من مخالف مدیریت گذشته بودم اما الان می گویم که پشیمانم چون مدیریت گذشته در زمان تصمیم گیری مصمم بود و عناصری که همفکر با دانشگاه نبود را از پست های مهم کنار می گذاشت تا نظم دانشگاه به هم نریزد.
    در این چند وقت که دکتر سیدنژاد آمدند حتما خودتان دیدید که هیئت علمی های همشهری برای گرفتن پست کم است گلوی هم را بفشارند؟
    آنچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک

    متاسفانه مدیریت جدید هیچ اقدامی در پرداخت حقوق اساتید حق التدریس نداشته و بسیاری از اساتید هستند که بعد از گذشت یک دو سال هنوز حقوقشون رو نگرفتند. باید از این دوستان پرسید آیا حاضرند خودشون یک ماه فقط یک ماه حقوق نگیرند یا کمی دیرتر بگیرند؟

    متاسفانه بعد از یک سال از امدن سید نژاد فقط یه سری تصویه حساب شخصی صورت گرفته….. سید نژاد جای توکلی نشته و معتقد هم جای ارمند……
    سید نژاد اخرش با طناب معتقد تو چاه میره همونطور که توکلی با طناب ارمند تو چاه رفت…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش