6 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
جوابیه شیخ غلامرضا شاه عفو

پاسخ قاطع به یک مسئول // مخاطب جوابیه شیخ غلامرضا شاه عفو کیست !؟

اخیرا نامه ای  از طرف شیخ غلامرضا شاه عفو به دفتر تحریریه ارگانیان ارسال شده است، که بدون هیچگونه مقدمه ای آن را خدمت مردم شریف بهبهان ارائه می کنیم :

“فکونو احرارا فی دنیاکم ” با خبر شدم در پی یکی از سخنرانی هایم در انتقاد از نصب بنر های تبلیغاتی برخی مسولین که هر از چندگاه به بهانه ی گزارش کار و پس از انجام کارهایی بسیار ناچیز و ناگفتنی که برداشتی جز نمایش و بازی با افکار عمومی نمی توان از آن داشت افرادی با اهداف سیاه سیاسی و در عین حال فریب کارانه عرایض بنده را به قصد تخریب تغییر داد. و همچنین وانمود کردند که سخنرانی من علیه تیم هندبال بوده و حال اینکه عرایض بنده در حمایت از حرمت و حقوق عموم مردم و نیز در خصوص تیم هندبال  با همین هدف بود من در آن سخنرانی گفتم آقایان اینقدر با نصب بنر ها که گاه توسط خودشان یا وادار کردن دیگران است مزاحم چشم و وقت مردم نشوید و با اینکارها سر به سر مردم نگذارید.

چرا باید در برابر حجم تبلیغاتی تو خالی و موج سوارانه با این بهانه که خدمتی که حتما باید انجام بگیرد اینگونه عمل کنند . بدتر از آنکه توقع داشته باشند هیچ کس نقد  و نهیبی به عملکردشان نداشته باشد. چرا باید سطح توقع و شخصیت مردم بویژه نوجوانان و جوانان را این اندازه حقیر و حضیض ببینند که خیال کنند با دستگیری از یک تیم ورزشی (که البته از قرار معلوم کمکی هم هنوز نشده) و یا در بخشی دیگر نصب سنگ جوب آب و یا آسفالت های  بدون دقت و زیر سازی های لازم و قرار دادن مجسمه و کارهای بسیار کوچک و ناچیز مردم از این به ظاهر خدمت های (خفیف) غش کنند و سر از پا نشناسند.

اولا اگر کاری کرده اید وظیفه و تکلیف قانونی و مسولیت محوله ی شما اقتضای آنرا داشته و دارد.

ثانیا اینقدر بزرگ نمایی لازم ندارد مردم خود می بینند.

ثالثا قدر و قداست و قیمت مردم فهیم و فرازمند بهبهان مظلوم، بالاتر و توقع شان طاهر تر از این اقدامات ناقابل و ناکامل و نا جامع و نارس و نا معلوم است.

رابعا افراد مطمعن و مومن و صادق و سالم و صریح گویی را در سطح شهر میان توده های مردم مظلوم و حروم و در عین حال نجیب و بزرگوار و ناراضی بفرستید کسب خبر کنند تا به شما صادقانه گزارش بدهند که آنان از نصب بنر ها و این گونه تبلیغات کردن ها بیش تر پوزخند می زنند.

خامسا مردم شریف بهبهان برای فرزندان شان کار و شغل شرافتمندانه می خواهند و سوالشان اینست چرا باید افرادی از شهر های دیگر شغلی های خوب این شهر را به خود اختصاص بدهند و یا جوانان آنان سرخورده و افسرده و جائی برایشان نباشد.

سادسا….

در پایان عرض میکنم کماکان پای دفاع از حرمت و حقوق آحاد مردم شهرم بویژه جوانان و تحصیل کرده های مظلوم و حق خورده و سرخورده با هر هزینه و اذیتی ایستاده و با استعانت از ذات اقدس الهی و توجهات فاخر حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا له الفداء) از گفتن حقایق کوتاه نمی آیم و از احدی باکی ندارم و بار دیگر می گویم چیزی هم برای از دست دادن ندارم و به دنبال مال و مقام سازی هم نیستم و وامدار هیچ جناح و جریانی هم نیستم. به امید افتادن کار به دست افراد کاردان کرامت نشان و برطرف شدن مشکل ازدواج و اشتغال و مسکن نسل جوان.

پروردگارا کسانی که به ما و دین ما و اخلاق ما و ایمان ما رحم نمی کنند بر ما مسلط نفرما آمین یا رب العالمین و خدایا خدمت گزاران راستگوی درست کار را مسعود و موید و ومنصور فرما.

الحقر غلامرضا شاه عفو

    منظورشون حتما نماینده تبلیغاتی بهبهانه دیگه.
    باید سر هر میدان شهر بنری مخصوص تبلیغات کارهای ً انجام ندادهً ایشون تا اسفند ماه نصب کنیم که بلکه شاید در انتخابات بعدی ۱۵۰۰ رای کسب کنند.
    مضافاً اینکه نام میدان جوانمردی رو بدلیل نصب بنرهای ایشون باید به نام میدان نماینده بهبهان تغییر داد.
    ضمنا شهردار و شهرداری بهبهان باید روی نصب بنرها و پارچه نوشته ها در میادین شهرستان کنترل و نظارت کافی داشته و برخورد قانونی با کسانی که بنرهای تبلیغاتی و غیر قانونی میچسبانند ، انجام دهد و رعایت انصاف و قانون نماید.

    اول به خود شهردار بگو که دلش به این بنر های ۱۵ متری خوشه

    حاج اقا درست میگی ولی در بعضی حرفات زیادروی میکنی مدیران ادرات که بچه بهبهان هستن بلد نیستن کار کنن ریس دانشکده پزشکی […] را ببین که وضعیت بهداشت ودرمان را در حد یه روستا ارتقا نداده.و بقیه ارارات همینجوره
    شما یه مدیر کاری و توانمند که در بهبهان پیدا میشود شب تا صبح دنبالش حرف میزنید.[…] پرونده ت در دادگاه چشد تا کجا رفت؟
    لازم بدانید فقط مدیران غیر بومی میتوانند بهبهان را بسازند.

    باسلام مخاطب ایشون جناب شهردار عزیز هستن ، که شهرداری در وضع متأسفانه تأسف باری بسر میبره ولی از این طرف و اون طرف برای خودشون بنر زدن و تبلیغات میکنن، نه کارگرها حقوق بموقع ای میگیرن نه شرکت های طرف قرارداد شهرداری ، تا آنجایی که بنده اطلاع دارم حتی کارگری که در اثر حادثه فوت کرده و خانواده ایشان بی سرپرست شده، شهردار حاضر نیست بدهی شرکت بیمه را بپردازد که شرکت بیمه مبلغ غرامتی که این بچه های یتیم را تا حدودی تأمین می کند را بدهد، همچنین جناب شاه عفو قطعا کارمندان و نیروهای بومی میبایست عهده دار امورات شهری شوند، ولی مدیران بهیچ نباید محصور در خود بومیان باشد، قطعا باید مدیر شخص متخصص و متعهد باشد و بس حال از هرکجا باشد.
    ما شاگرد شما هستیم امیدوارم حمل بر نصیحت کسی که خودش نیازمند بسیار نصیحت دیگران است نفرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش