6 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
Untitled-1

واکنش وزارت بهداشت به ماجراهای چند روز اخیر بهبهان // واکنش وزارت بهداشت به حمله اقوام یک بیمار به بیمارستانی در بهبهان و تیراندازی به یک پزشک

قائم مقام وزیر بهداشت از پی‌گیری‌ها و هماهنگی‌های لازم وزارت بهداشت با مقامات نیروهای انتظامی استان خوزستان در خصوص حوادث اخیر در یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایرج حریرچی ضمن اعلام این خبر درخصوص حادثه اخلال در اورژانس یکی از بیمارستان‌های بهبهان، گفت: شورای تامین استان برای این موضوع تشکیل و تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص اتخاذ شده است. تمام عوامل اختلال در اورژانس شناسایی شده‌اند و برخوردهای قانونی لازم با آنها خواهد شد.

چندی پیش بیماری ۳۸ ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه می‌کند که تمام اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام می‌شود ولی متاسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت فوت می‌کند.

در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس می‌کنند.

قائم مقام وزیر بهداشت همچنین درخصوص حادثه روز گذشته بیمارستان شهیدزاده بهبهان که در پی آن دکتر خدادوست، رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار می‌گیرد، گفت: به طور کامل در جریان جزئیات این حادثه قرار داریم و اقدامات لازم را برای درمان پزشک مصدوم انجام داده‌ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که حوادث اخیر در بهبهان بیشتر ریشه در مسائل فرهنگی دارد ، گفت: اقدامات لازم قانونی برای خاطیان و عاملان این حادثه اعمال خواهد شد.

حریرچی در مورد فوت بیمار مذکور در بیمارستان نیز گفت: رسیدگی به پرونده پزشکی بیمار و مطابقت اقدامات درمانی انجام شده با استانداردهای درمانی لازم به طور جداگانه با شکایت همراهان بیمار و نیز مسئولین نظارتی بررسی خواهد شد.

    برای دکتر خداددوست که پزشک مهمان شهر ما بود دعا می کنم او توانست در این مدت تغییراتی در اورژانس و مدیریت این بیمارستان انجام دهد که در مراجعه به بیمارستان قابل مشاهده است چرا باید رفتارهای دور از عقل ابروی یک شهر و یک روستا برده شود وظیفه همه ما همشهریان است که با ملاقات با وی بتوانیم این خاطرات غم انگیز را پاک کنیم و نگرانی های خانواده اش را رفع کنیم که نشانه فرهنگ ما می باشد انشا الله

    خداییش وضعیت بیمارستان شهید زاده افتضاحه اصلا رسیدگی درست نمیکنن بیشتر بابد بگم خیلی کندن. اورژانس باید سریع باشه زود تجزیه تحلیل کنن اما. من هم چند سری پام به اورژانس بیمارستان رسیده واقعاناراحت کننده ست شهرستان با این جمعیت و این همه نخبه پزشکی وضع بیمارستان امکانات و پرسنل اینجوری باشه.قطعا کار خانواده اون بیمارنادرست بوده .امادلیلی به چشم پوشی مشکلات درحال حاظر بیمارستان نمیشه

    با سلام بخشی از این متن دروغ است چند روز قبل از این حادثه بیماری به بخش اورژانس بردم حتی یک مسکن بهش نزدن شکستگی شدید داشت و شب که در بخش بستری شد صبح که از خواب بیدار شدم دیدم که کل پای بیمار مورچه شده کوچکترین زخمی هم نداشت بخاطر پارچه ای که به پاش بسته بودن حتی وزنه آهنی نداشتن به جای وزنه ۴ عدد سرم به پای بیمار بستن ظهر که خواستیم بیمار مرخص کنیم و به یکی از شهر های اطرف ببریم اجازه ورود به بخش ندادن و میگفتن باید فردا موقع ملاقات بیابید مجبور به بحث با نگهبان شدیم و حتی نزدیک بود درگیر هم بشیم من ۱۰ ساعت توی اورژانس بودم هر شخصی گفته رسیدگی میشه دروغ گفته

    با درود خدمت همه همشهریان
    آقا کجای دنیا رو دیدی یه بیمارقلبی رو ببرن بیمارستان بعد از شانزده ساعت پزشک متخصص بیاد معاینش کنه چرا اون مرحوم از پرسنل خدوم ومردم دار نیروی انتظامی بود که بعد از سی سال خدمت یه ماه دیگه بازنشست میشد براثر سهل انگاری وبی کفایتی مسئولین بیمارستان به رحمت خدا رفت حقیقتا آدم وقتی میره بیمارستان شهید زاده با نحوه ی برخوردی که پرسنل وپزشکای بیمارستان با بیمار دارن یه درد روحی و روانی هم به درد بیمار اضافه میشه واقعا متاسفم برای جامعه پزشکی شهرستان بهبهان من اگه جای دکتر خدادوست بودم ازسمت خودم استعفا میدادم

    آقا دستشون درد نکنه.باید ی همچنین ترسی بخورن تا یکم مسولیت پذیر تر شن.میدونین چقدر ادم جونشونو از دست میدن تو این بیمارستان خراب شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش