30 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
دوربین های مداربسته بهبهان

هشدار سبز برای بهبهانی ها // خبری خوب که در لابلای اخبار بهبهان گم شد!

کاهش امنیت یکی از مشکلات این سالهای بهبهان بشمار می رود. مشکلی که برای رفع آن باید قدم های اساسی برداشته شود. یکی از این قدم ها نصب دوربین های مداربسته در نقاط مهم و کلیدی بهبهان است. در هفته دولت امسال در کنار طرح های شهرداری بهبهان، طرح راه اندازی دوربین های مداربسته در ۸ نقطه مهم بهبهان (فلکه های اصلی بهبهان) بسیار خودنمایی می کرد.

طرحی که شاید بتواند بخش مهمی از مشکلات امنیتی بهبهان را حل کند. اما این طرح مزیت دیگری نیز دارد و آن اینکه متخلفان راهنمایی و رانندگی دیگر نمی توانند از فرصت نبود مامور محترم راهنمایی و رانندگی سواستفاده کرده و مقررات را زیر پا بگذارند چرا که به گزارش خبرنگار ارگانیان از اتاق مانیتورینگ (اتاق دریافت تصاویر دوربین ها)، در طول شبانه روز یک مامور راهنمایی و رانندگی تمامی دوربین ها را رصد کرده و بدون اینکه متخلف متوجه شود، او را جریمه می کند.

دوربین های مداربسته بهبهان
آئین افتتاح مرکز مانیتورینگ شهرداری بهبهان

این اقدام مهم به همت شهرداری بهبهان و با همکاری جناب سرگرد حسینی رئیس پلیس راهور بهبهان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید. از دیگر نکات قابل توجه این طرح پیگیری تخلفات جنایی و دادگاهی است که شهروندان عزیز بهبهان می توانند در صورت داشتن نامه از دادگستری بهبهان مسائل حقوقی و کیفری خود را که از طریق این دوربین ها حل و فصل می شود را پیگیری کرده و فیلم تخلف مورد نظر را دنبال بفرمایند.

باشد که شهرداری بهبهان در تکمیل این اقدام قابل ستایش، اطلاع رسانی جامعی در خصوص این موضوع برای شهروندان بهبهان انجام داده تا علاوه بر بحث اطلاع رسانی خبر، بار روانی ناشی از این اقدام، تاثیر مثبتی در اذهان عمومی داشته باشد.

دوربین های مداربسته بهبهان
مرکز مانیتورینگ شهرداری بهبهان

 

امیدواریم در آینده نزدیک بر تعداد این دوربین ها افزوده شده و به طبع آن بخشی از مشکلات امنیتی و رانندگی مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش