1 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
دکترخدادوست سرپرست بیمارستان شهیدزاده بهبهان

خبر فوری // رئیس بیمارستان شهیدزاده مورد اثبات گلوله قرار گرفت !

عصر امروز حوالی ساعت ۱۶، دکتر خدادوست سرپرست بیمارستان شهیدزاده، توسط دو نفرناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گفته منابع آگاه، ایشان بعد از خروج از جلسه دانشکده علوم پزشکی (شبکه بهداشت) در حالی که پیاده به سمت بیمارستان در حرکت بود توسط دو نفر موتور سوار با اسلحه شکاری (از نوع ساچمه ای) از ناحیه پا و کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وضعیت عمومی ایشان در حال حاضر خوب گزارش شده و پس از معاینات اولیه، قرار است در ساعات آتی، ساچمه های گلوله از بدن ایشان خارج شود.

علت این حادثه توسط نیروی محترم انتظامی در دست بررسی است. باید دید که آیا این حادثه ارتباطی به اتفاقات چند روز اخیر در بیمارستان شهیدزاده دارد یا خیر!؟ پاسخ هرچه باشد، انتظار برخورد قاطعانه با عوامل این حادثه می رود چرا که وضعیت امنیت بهبهان در چند سال اخیر، چندان مناسب به نظر نمی رسد.

    شهری که مسولینش زیر با ر هیچ کدوم از وظایفشون نمیرن بهتر از اینم نمیشه

    سلام. واقعا متاسف شدم برای اینکه اینقدر در این بیمارستان به اولین حقوق بیماران توجه و رسیدگی به بیمار سهل انگاری شده که مردم برای متوجه کردن مسیولین همچنین اقداماتی می کنند. اگر چه ترور همیشه محکوم هست اما بین ترور با تفنگ و یا ترور به دلیل عدم مسیولیت پذیری و عدم رسید گی به بیمار ، تفاوتی ندارد. ان شالله مسیولین پی گیر ی ریشه یابی اینچنین مسایل باشند. به امید بیمارستان سبز با کادر سبز و مسیولیت پذیری و سواد سبز پرسنل و رضایتمندی مردم از مدیریت این بیمارستان.

    خیلی هم خوب که اخبار حوادث اینچنینی رو به گوش مردم شهر می رسانید. ولی لطفاً در مورد حمله اشخاص معتاد به اموال و پرسنل و مشتریان داروخانه شبانه روزی دکتر نوری نژاد هم اطلاع رسانی کنید. با تشکر. دکتر محمد مارینی.

    قابل توجه همشهریان محترم
    آیا اطلاع دارید با وجود تعداد جمعیت شهر مان نسبت به تعداد تخت و پرسنل و تجهیزات پزشکی بیمارستان شهید زاده روزانه چقدر پذیرش میشوند؟یا به انها خدمات داده میشوند؟ایا اطلاع دارید با چه مشکلات عدیده نیرو و مالی و تجهیزاتی روبرو هستند؟اینها از انتظارات شما کاسته نمیکند؟مسولین شهر و نماینده محترم چه اقداماتی کرده اند؟در این شهر وقتی کسی بخواهد کاری انجام بدهد نمیگذارند.ایا از اقدامات دکتر خدادوست که برای بیمارستان و شهروندان که در حد بضاعت خود انجام داده اطلاع دارید؟فقط به شنیده ها و شایعاتی که مثل باد در هوا میچرخد اکتفا نکنیم.با دیدی باز و انچه که خود میبینیم یا اعتقاد داریم باور کنیم.ایا تا بحال از خود پرسیده اید که اگر بیمارستان شهیدزاده نبود یا خدمات دهی کمتر از این داشت برسر این شهر چه می امد؟هرچند که شان و جایگاه چنین مردم شریف و با فرهنگ بیشتر از اینهاست.اما از لحاظ رسیدگی به بیماران محترم جدا باید اقدام کنند تا پزشکان انکال بموقع بالای سر بیماران حضور پیدا کنن.بیایید فرهنگ و امنیت شهرمان را حفظ کنیم

    امیدوارم فرماندار سخنور بهبهان که پر تلاش هستند و همیشه در بازدید و سخنرانی بسر می برند از چرت زدن بیدار شن و از سخنرانی های شیوای خودشون فاصله بگیرن و دست از سیاسی بازی و بازی با کلمات مذهبی دست بردارن و به فکر مسائل حفظ امنیت شهرستان بهبهان باشن.

    سلام جاده قدیم اهواز که بروید وروند ساخت بیمارستان که ۲۵ سال طول کشیده وتاکنون ۳۰ درصد هم پبشرفت فیریکی نداشته بی کفاینی مسولین در زمینه درمان مشهود است واین خودگواهی از ضعف وزارت بهداشت ودرمان است

    با مدیر شهری و بومی انچنان رفتار می کنیم که خانه نشین میشود و با مدیر غیر بومی هم اینچنین رفتار می کنیم که ابروی یک شهر را می بریم

    مادر من توسط پرستاران همین بیمارستان و در جلوی چشمانمان به دلیل بی سوادی و عدم مسیولیت پذیری به کما رفت. مادرم آب در ریه اش جمع شد و پرستارخندید و گفت: مهتویات معده است باکی نیست. اینقدر آب در ریه جمع شد که اکسیژن نرسید و مادر جلو چشممان به کما رفت. به پرستار گفتیم مادرم بیهوش شد خندید و گفت : نه ایشان به خواب رفته است. همه اینها را به دکتر خدادوست و دکتر زارع زاده اطلاع دادیم اما ایشان با به سر دوانیدن ما به مدت ۴۰ روز یک جلسه نگرفتند و رسیدگی نکردند. و من و خانواده ام شاهدان عینی حمایت ایشان و اعمال بی توجهی به کادر پرستاری بودیم. راستی دکتر زارع زاده و دکتر خدا دوست آیا بی مسیولیتی و عدم درایت شما در دونفر در رسیدگی به جان بیماران این بیمارستان باعث خشم مردم شهر نمیشود؟ اگر چه با ترور مخالفم چون عدم بی کفایتی مسیولین در لایه زیرین ترور پنهان خواهد شد اما؟ آیا جان شما از جان مردم این شهر شیرین تر است؟ آیا فقط شما، خانواده دارید و عزیز دارید و دیگران به اندازه پشیزی و پشکلی جانشان بی ارزش است؟ باز هم میگویم ترور محکوم است اما بی ارزش بودن جان بیماران توسط پرستار و مسیولین بیمارستان و شبکه بهداشت محکوم تر است. باشد که بیدار شوید. امید وارم حقایق به گوش معاون وزیر بهداشت رسیده باشد اگر چه بعید میدانم. به امید اینکه مسیله ترور باعث نشود با مظلوم نمایی توسط مسیولین بهبهان ، از آب گل آلود ماهی بگیرند.

    سلام دکتر خدا دوست.

    راستی یک سوال؟
    وقتی شما را ترور کردند به خاطر شمااز وزارت بهداشت به بیمارستان امدند تا با عوامل آن برخورد کنند. اما مانی که مادرم در بیمارستان شما!!!توسط پرستاران بیمارستان شما به کما رفت چه کسی پیگیر بهکما رفتن مادرم شد؟ آیا شما مسیول نبودید پیگیری کنید و با پرستارانتان برخورد جدی کنید؟ یا اینکه چون مادر من پزشک نبود و یک فرد عادی بودبرایتان اهمیت نداشت. راستی دکتر جان! خوشا به حالتان که وقتی ترور می شوید مسیولین برایتان پیگیری می کنند.کاش مادر من هم پزشک بود تا زمانی که به دست پرستاران بیمارستان شما به کما می رفت با خطا کاران برخورد میشد.
    دکتر جان! جانت همیشه سلامت اماچند نفر شبیه مادرم به خاطر بی مسیولیتی پرسنل قربانی شدند؟راستی شما اصلا اطلاعی دارید از وقایع داخل بیمارستانتان و برخوردشان با بیماران؟ آیا میدانید زمانی که مادرم از ساعت هفت و نیم صبح وارد بیمارستان شد به خاطر سکته خفیف تا ساعت حدود ۳ عصر تنها اقدامی که شد گرفتن یک ام آر آی بود و پزشک هم که آمده بود قراموش کرده بود حتی دارو تجویز کند؟ راستی دکتر جان ما شنیده ایم ۴ ساعت اول از زمان سکته را زمان طلایی نامیده اند کادر بیمارستان در این ۴ ساعت طلایی برایمان چه کرد؟ کاش اورا به شیراز می بردیم یا به اهواز. راستی دکتر جان تا ساعت حدود نه و نیم صبح حتی پزشک طب ارژانش نبود آیا میدانید چرا؟ به ما گفتند پزشک رفته استراحت کند. دکتر جان حداقل در این جور مواقع یکی را بگذارید دم درب بیمارستان تا به مراجعان اینچنینی راهنمایی کند مسیر اهواز و یا شیراز کدام طرف است.
    دکتر جان به خدا اولین بارمان بود که مراجعه کرده بودیم بیمارستان شما!!! اگر از قبل آشنایی داشتیم نمیگذاشتیم مادرمان در بیمارستان شما به کما برود.

    راستی دکتر جان اینها مهم نیست . سر شما به سلامت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش