29 اسفند 1402
از سال ۱۳۹۱
انتخابات در بهبهان

نگاهی به انتخابات پیش رو // چو صد آید نود هم پیش ماست

سال ۹۴ است و پیش بینی ها حاکیست که پایان امسال انتخابات متفاوت و پرحاشیه ای را در بهبهان شاهد باشیم ، مشخصا بعد از رقابت سنگین تنها یک نفر شانس حضور در بهارستان و تکیه بر کرسی بهبهان را خواهد داشت و از این جهت در این یادداشت سعی میشود به یکی از چالش های بعد از پیروزی نمایندگان ادوار مجلس اشاره و برخی ابعاد آن بررسی شود.

از جمله مباحثی که در سال‌های اخیر خصوصا در دوره پیش روی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اذهان عمومی را متوجه خود ساخته، و حاشیه های زیادی را در میتینگ های انتخاباتی کاندیداها ایجاد کرده است ، مبحث”حدود وظایف، اختیارات و محدودیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی” است.
بی شک اگر به قانون اساسی رجوع کنیم در میابیم که مجلس شورای اسلامی از حدود اختیارات و تعهدات ثقیل و بسیار حساسی برخوردار است که به دو بخش اصلی تقنین و نظارت بر اجرای قانون تفکیک می‌شود.میتوان گفت بسیاری از مردم از وظایفی که قانون بر عهده  نمایندگان مجلس گذاشته است، شناخت کافی ندارند! و از نماینده مجلس انتظاراتی دارند که باید از یک مدیر اجرایی داشته باشند ، اما اگر بدنبال دلیل این توقع باشیم به دلایل مختلفی میرسیم که از جمله آنها می‌توان به وجود برخی شبهات و کلی‌گویی‌ها در قانون همچون موارد درج شده در برخی اصول  قانون اساسی و همچنین ضعف آگاهی عمومی درخصوص حدود وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

نمونه کلی گویی های قانون اساسی:

اصل ۷۶  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:
مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد.

اصل ۸۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران :
هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید.

اصل ۹۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران :
هر کس شکایتی از طرز کار مجلس یا قوه مجریه یا قوه قضاییه داشته باشد، می‌تواند شکایت خود را کتبا به مجلس شورای اسلامی عرضه کند. مجلس موظف است به این شکایات رسیدگی کند و پاسخ کافی دهد و در مواردی که شکایت به قوه مجریه و یا قوه قضاییه مربوط است رسیدگی و پاسخ کافی از آنها بخواهد و در مدت مناسب نتیجه را اعلام نماید و در موردی که مربوط به عموم باشد به اطلاع عامه برساند.‏

متاسفانه به علت این کلی گویی ها در قانون اساسی و عدم وجود قوانین شفاف از یک سو و از سوی دیگر سوءاستفاده از ابزار نظارتی قوی مجلس بر دولت ،در این بین شاهد تناقضاتی در عملکرد نمایندگان مجلس نیز هستیم که نماینده از یک طرف برای فرار از دست مطالبات و شکایات مردمی از دستگاه های اجرائی حوزه انتخابیه در مواقعی که تشخیص دهد وظایف خود را صرفا قانون گذاری و نظارت بر قوانین عنوان کرده و از طرف دیگر با سوءاستفاده از ابزارهای نظارت بر دولت که در دست دارد بعضا در کوچکترین امور اجرائی و کلیه عزل و نصب های حوزه انتخابیه دخالت مستقیم کرده و افرادی غیرمتخصص و بعضا با تخصص بیربط را بر مسند مدیریت شهرستان میگمارد که بله قربان گوی صرف باشند، اما پای شکایت مردم از همین مدیران انتصابی با رانت نماینده که باز میشود ،نماینده خود را بهیچ عنوان پاسخگو ندانسته و به وظایف نوشته شده در قانون پناه میبرد.اما چه نماینده ای به دنبال انتخاب چنین مدیرانی است؟

بی شک بهترین تبلیغ برای یک نماینده مجلس عملکرد اوست.
<<چو صد آید ، نود هم پیش ماست >> ، اگر نماینده مجلس عملکرد قابل قبولی داشته باشد قطعا رضایت عمومی و متعاقبا رای مجدد مردم را نیز در پی خواهد داشت .لذا نماینده ای که در طول دوره نمایندگی مجلس از عملکرد خوبی برخوردار نباشد برای تضمین حضور در دور بعد معمولا به ناچار انتحاری عمل کرده و دست به مهره چینی های انتخاباتی و غیر کارشناسی در پست های مدیریتی حوزه انتخابیه خواهد زد ، لیکن نتیجه انتحار مشخص است << نابودی شهر و شخص نماینده >>
با این تفاصیل یک نماینده توانمند، مردمی و دلسوز نماینده ایست که وقتی منافع عمومی حوزه انتخابیه اش به خطر می افتد با استفاده از ابزار نظارتی که در دست دارد برای حفظ منافع عمومی حوزه اش تلاش کند و نه در جهت منافع شخصی !!!

مع الوصف به نظر نگارنده نماینده مجلس یک سری وظایف نوشته شده و مشخص دارد که همان وظایف تقنینی و نظارت بر اجرای صحیح قانون است و یک سری وظایف نانوشته هم هستند که وجود خارجی دارند .
“نماینده مجلس پل ارتباطیست بین مردم حوزه انتخابیه و دولت “
اصولا اگر نیاز بود که نماینده مجلس فقط قانون گذار باشد بدنه حاکمیت میتوانست از میان افراد نخبه تعدادی را به صورت انتصابی جهت قانون گذاری به کار گمارد و دیگر انتخابات به اینصورت نیاز نبود .فلسفه انتخابات به روش موجود این است که نمایندگانی از مناطق مختلف کشور جمع شوند تا برآیندی از خواست کل کشور مشخص شده و در کنار آن هر منطقه نیز یک نمایند برای پیگیری امور منطقه ای در دولت و بدنه حاکمیت داشته باشد.

در پایان توصیه ای به همشهریان عزیز :

۱-از شناخت حلقه اول اطرافیان کاندیدا  می‌شود تا حدود زیادی به شناخت خود کاندیدا هم رسید . چرا که حلقه اول معمولا کسانی هستند که شورای مشورتی یک کاندیدا را تشکیل میدهند.
۲-مواظب باشیم کاندیدایی که چندین برابر حقوق کل دوره نمایندگی مجلس را هزینه تبلیغات میکند ،قطعا به مجلس به عنوان یک بنگاه اقتصادی شخصی نگاه کرده است !!!

امید است اینبار، انتخاباتی روشن و برپایه ی بهبهان گرایی در پیش رو داشته باشیم و منتخب اصلح، از تمام ظرفیت های موجود جهت پیشبرد امور شهر بهره گیرد.

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم
خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

به قلم : آقای هادی حسینی

    سلام.متن پرمحتوایی بود،امیدوارم که همچنان برای انتخاب آینده گزینه ها با تحقیق و به دور از احساسات و نظرات شخصی باشد و هدفمان خدمت به شهرمان و منافع شهرمان باشد،نه نظری که مبتنی بر منفعت شخصی باشد.و اصولا به نظر من این گونه موضوعات چراغ سبزیست که ما بتوانیم افراد را بشناسیم و از کارکتر های سیاسی و شخصیتیاش در جامعه مان پی ببریم.تشکر میکنم از جناب اقای حسینی که متنی که در بطن ان در بردارنده ی موضوعات ارزشمندی بود توجه نمودن.سپاسگذارم

    با سلام
    مقاله بالا دقیقا عین واقعیته و متاسفانه نماینده ما همین حالا این وضع رو داره …
    برخی کاندیداها هم که تا الان بیشتر از کل حقوق یه نماینده فقط افطاری دادن و تور مسافرتی گذاشتن .این پولها از کجا میاد ؟از کجا باید جبران شه ؟

    جدا متن قابل تامل ی بود .ویکی هم نیست از نمایندگانیکه کارشان فرافکنی است بپرسد آخر تو چه سر رشته ای از قانون گذاری داری که می فرمایی کار نماینده قانون گذاری است .اگر به رای موافق یا مخالف دادنه که همه می تونن این شکلی قانون بنویسن .

    سلام
    نام احمد جمله نام انبیاست چون که صد آمد نود هم پیش ماست
    جمله ای که ورد زبان یکی از کاندیدای دور گذشته بود .
    ایول . خوب بود اصلا عالی بود پروفشنال بود به خصوص توصیه هاش فوق العاده بود . ولی کو گوش شنوا . بعضی با غذا دادن و کارت شارژ به اندیشه ها توهین می کنند . نمونه ش دور نهم بود هنوز بعضی ها کارت شارژ ایرانسل دارند. تو یکی از ستاد ها علنا تو سینی کارت شارژتوزیع می شد.
    ارگانیان عزیز قبلا هم این صحبت ها شده ولی فضای تخریب چنان بیداد می کرد (البته بعضی مقام های اجرایی خودنیز نقش داشتند) که کسی حقیقت رو نمی دید. هنوز امیدواریم که فضای منطق و شایسته سالاری حاکم ششود نه فضای هوچی گری. امید به خدا

    با سلام.در این متن آقای حسینی به نکات خوبی اشاره داشته اند و انتظار می رود با تداوم اینگونه مباحث انتخاب نماینده مجلس در بهبهان از شرایط ادوار گذشته که بر مبانی قومیتی و حزبی بنا گردیده بود اندکی فاصله بگیرد. بهبهان گرایی که در متن فوق بدان اشاره شده به نظر اینجانب باید سرفصل اصلی برنامه های کسانی باشد که واقعا دلسوزانه برای آبادی بههبان پای به عرصه نمایندگی مجلس در این شهر گذاشته اند و همچنین بهبهان گرایی باید مطالبه مردمی باشد که اوضاع اسف بار این روزهای شهر ما آنان را دل آزرده کرده است.بررسی فعالیت نمایندگان موفق در مجلس نشان می دهد موفقیت ملی یک نماینده بدون توفیق در آبادی شهری که به نمایندگی از آن روانه مجلس شده معنی ندارد و این همان بزنگاهی است که تا کنون متاسفانه هم از سوی نمایندگان ادوار گذشته و هم از سوی مردم شریف بهبهان مورد غفلت قرار گرفته است.

    با سلام خدمت دوستان.تن جالب و پر محتوایی بود.و به نکات خیلی خوبی اشاره شد.امید است که دوستانو مردم خوب شهرمون از مطالب استفاده کنن و توی انتخابات سال آینده آگاهانه و بدور از تعصبات قومی که ریشه ی این شهر رو سوزونده شرکت کنن

    مقاله بسیار قابل تأملی بود و مطالب بسیار حائز اهمیتی در آن ذکر شده بود.
    کاش اینبار آگاهانه و مدبرانه انتخاب کنیم .
    با تشکر بسیار از نگارنده ی مقاله و همچنین از سایت خوب ارگانیان .

    ضمن تشکر از نویسنده محترم که نکات بسیار عالی اشاره کردند و شاید خود من هم تا کنون به این دلایل پی نبرده بودم , بنده هم به نوبه خودم توصیه میکنم که مواظب رفتار کاندیداها باشیم و خرج هایی که انجام میشه برای درواقع خرید رای مردم .تشکر

    با سلام
    از اینکه بعد از سه سال یادتون به شهر و قانون گذاری و عملکرد نماینده افتاده جای تعجب دارد!!!؟کدوم از اشنایانتون میخواد کاندید شه که حالا یادتون به قانون گذاری افتاده همشهری ,حالا افتادی به فکر ابادی بهبهان ,یا تشنه قدرتی!!!!

    با سلام .
    در میان این همه حرف و حدیث از کاندیداهای احتمالی و انتظارات به جا و نا به جای مردم از آن ها و بازار پر رونق دلالان و نان به نرخ روز خوران انتخاباتی ، شنیدن دو کلمه حرف حساب ، روح نا آرام دلسوزان واقعی را کمی تسکین می دهد . با تشکر از سایت ارگانیان به پاس تلاش شان در راستای آگاه سازی و درج مطالب و اخبار مفید و ارزشمند و همچنین از جناب آقای حسینی که دغدغه آبادانی شهر را دارند و این چنین تفکری شایسته تقدیر و تشکر است .

    بررسے جامع و کاملی بود. بندھ ھم معتقدم ابھام در وظایف و اختیارات نماینده و همچنین عدم آگاهی از اختیارات و توانایی هایی که میتواننددر شرایط فعلی برای رهایی از وضعیت بغرنج فعلی ،به کار گیرند مشکل بسیار بزرگی است.
    باشد که بتوانیم با هم فکری شهر بهتری بسازیم.

    مقاله نکات مثبتی داشت ..این روزها بعضی از کاندیداها دارن حسابی افطاری میدن به خیال جلب رای مردم احتمالا !!!
    واقعا کسی هست که رای خودش رو به یک وعده شام بفروشه؟هزینه های بیست میلیونی این افطاری ها بعدا از کجا باید جبران شه ؟ واقعا عالی نوشه نگارنه این مقاله که کسانی که چند برابر کل حقوق نمایندگی خرج میکنن به مجلس به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کردن ….

    سلام …دیشب توی یه گروه واتساپ بحث بالا گرفته بود روی این مقاله که بعضی افراد میگفتن نگارنده گفته حاکمیت میتونه خودش نماینده انتصاب کنه ..اما من که مقاله رو خوندم متوجه شدم که اتفاقا نگارنده گفته اگر نماینده فقط قرار بود قانونگذار باشه ایجور میشد و درواقع این کلمه اگر خیلی مهمه !!! که اون دوستان توجه نمیکردن .

    با درود
    همانگونه که در این چند دهه پس از انقلاب شاهد بودیم در بهبهان که معروف می باشد به نام شهر دارالعلم متاسفانه عزیزان نماینده گان تاکنون قدم بزرگی برای این شهر با قدمت تاریخی برنداشته اند و لذا نسبت به شهرستانهای زاییده از او عقب مانده است لذا در این برهه از زمان احتیاج به یک تغییر اساسی در حوزه نمایندگی با بینشی بزرگ و کوله باری از تجربه و مدیر نیازمند است به امید آن روز

    با سپاس از متن بسیار عمیق،جناب حسینی
    باید گفت همه مسایل و مباحثی که در مورد انتخاب اصلح بیان شود به آن اشاره نموده اید و لذا جای بحث نمیبینم.با تشکر از جناب مهندس حسینی

    با درود به همه عزیزان
    با توجه به سخنان مهندس حسینی باید اشاره کنم که متاسفانه کرسی مجلس برای بعضی از کاندیدای ناآگاه که آن را بنگاه سیاسی میپندارند می اندیشند با چنین دیدگاهی نمی توان شهر آفت زده(سیاست زده) بهبهان را نجات داد.مگر به قول بعضی از دوستان با مدیریتی نو و اندیشه ای تازه و لیدری با نفوذ تحقق میابد

    کاندیدا برن افطاری و شام و خرج مسافرتهای مذهبی رو تامین کنن … جناب حسینی عزیز شما رو چه به سیاست؟؟؟ تو این چند سال کجا بودین؟؟؟ یهو دم انتخابات همه سیاست دون میشن…

    مطلب جناب آقای هادی حسینی رامطالعه کردم.به نکات بسیارجالبی اشاره داشتندکه جای تحسین دارد.ومهمترازهمه بایدادبیات روان آنراستودکه مطلب رابرای هرخواننده ای باهرمیزانی ازتحصیلات قابل فهم میکند.وکاملابجاتوصیه میکندکه حلقه ی نزدیکان واطرافیان کاندیدرابایدمدنظرقراردادچراکه این حلقه درواقع اتاق فکرکاندیدوشایدنماینده ی احتمالی میباشندواگرشامل افرادنخبه متخصص ومدیرومدبرباشدبدیهی است که گنجینه ی یک نماینده وحوزه ی آن محسوب میشود

    مقاله جناب آقای حسینی خیلی پسندیده و وزین بود وهمونطور که آقای حسینی اشاره کردن واقعا نماینده ها پل ارتباطی بین مردم ودولت هستن،

    مقاله جناب حسینی را مطالعه نمودم.نکات بسیارارزشمندی مطرح کردند که امیدوارم درانتخابات پیش روماشهروندان برای انتخاب بهترآنهارافراروی خودقراردهیم انشالله

    مطلب جناب حسینی بسیارجامع میباشدوخصوصادرنکته شماره۲٫ایشان بدرستی اشاره دارند به کاندیدهایی که برای رسیدن به مجلس پولهای کلان خرج میکنندوبایددیدچه کسی یاجریانی پشت این حاتم بخشی هاست.چون مسلماچنین کاندیدی درصورت پیروزی قبل ازهرچیزآلت دست همان افرادویاجریاناتی خواهدشدکه درطول این پروسه انتخابات اوراازلحاظ اقتصادی تغذیه میکردند

    میشه از آقای حسینی سوال بفرمایید که خرج چند افطاری که برادر بزرگوارشون در ماه رمضان دادند چقدر شده ؟؟؟ میشه بپرسید که پولشو از کجا اوردن؟؟؟ میشه بپرسید اگه مردم برادر ایشون رو بعنوان نماینده انتخاب کردن ، اونوقت چطور این هزینه ها رو تو چهار سال نمایندگی شون جبران میکنن …؟؟؟؟

    سلام تشکر ازجناب حسینی با این متن کامل و عام پسند بسیار جالب بود کاش در بقیه شهرستانها هم جوانان بیدار چون شما داشتیم

    آقای حسین میشه الکی شانتاژ نکنید ؟ من اتفاقا تمام افطاریها رو رصد میکنم و مهندس حسینی بهیچ عنوان افطاری ندادن …شما اثبات کنید و بفرمایید کجا افطاری دادن ….کسی که افطاری داده مشخصه …پل مارون رستوران رنگین کمان

    راستی یادم رفت بگم …تورهای مسافرتی مشهد هم امسال باب شده به اضافه پیشنهاد زمین کشاورزی ….پریروز هم امام جمعه اون شخصی که افطاری میده و تور مسافرتی میفرسته رو حسابی کوبید و گفت کسانی که تو بهبهان مسئولیت داشتن و هیچ کاری نکردن خودشون نیان

    با سلام
    جالبه برام که این اقای حسینی داداش اقای حسینی هست که قراره کاندید بشه . متن خیلی عالی بود ، منتها همین حرف ها قبل از اینکه به افرادی که شام بیست میلیونی و شام خداحافظی و افطاری بدن بچسبه به داداش جنابعای می چسبه. شنیدم که اقای حسینی مسوول سهام عدالت اقای احمدی نژاد بوده وخودایشون فرمودند که با میلیارد میام تو صحنه.
    از این بحثا بگذریم یه سوال از همه کامنت گذاران
    آیا شما قبلا در بهبهان رای نداد ه اید روند انتخابات رو در دور گذشته دیدید آیا رای ونظر مردم تا چه اندازه موثر بود مسوولین اجرایی تا چه اندازه دخالت داشتند
    همه نظرات نشان از آگاهی ودرایت این انسانها ی شریفه اما چگونه شد که آقای شریعتی به مجلس راه یافتند؟ یا شما بهبهان تشریف نداشتید یا سطح اگاهیتون بالاتر رفته!
    حقیقتش رو بخواهید من دور قبل با یکی از کاندیدای فقیر بودم هر جا می رفتیم صحبت پول بود
    روز انتخابات بعضی ها تماس می گرفتن می گفتند ما یه عده ای هستیم می خواهیم رای مون رو بفروشیم
    مخلص کلام اینکه هممون می دونیم انتخابات در بهبهان دارالمومنین هم الوده شده . پول های کثیف این دوره فراتر از دوره های قبله . انسان صالحی رو دیدم در کمال ناباوری می فرمودند که در انتخابات حرف اول و اخر رو پول می زنه. از هر کسی توقع داشتم جز ایشون.
    دور قبلی هم اقای […] تو این مساله سنگ تموم گذاشتن

    وسوال اخر از جناب هادی حسینی که اقای حسینی که قراره کاندید بشه معتقد هستن که بدون پول می شه کاندیدی شد یا نه؟
    اگه جواب مثبته چه روشی پیشنهاد می کنید که نخبگان اصلح رو انتخاب کنند و به عموم اعلام دارند

    جناب تن آدمی شریف است …معتقدم افرادی چون حضرتعالی باید حتما غسل و توبه کنید که به ناحق تهمت ناروا به افراد وارد میکنید .مهندس حسینی کجا گفته که میلیاردی وارد میشوم ؟سندی دال بر این ادعا دارید ؟اگر دارید رو کنید ، و اگر ندارید بر اساس تخریب های ناروا اینگونه تهمت وارد نسازید که در قیامت باید پاسخگو باشید .

    ضمنا جناب تن آدمی شریف است ،
    شما از سهام عدالت چه میدانید ؟فقط نام احمدی نژاد را ؟مگر سهام عدالت در همین دولت هم نیست ؟اگر مهندس حسینی در دولت احمدی نژاد کار کرده در این دولت نیز مشغول همان فعالیت قبلی است چراکه ایشان یک مدیر ارشد اقتصادی است و کشور از وجود همچنین عزیزانی بهره میبرد در تمام دولت ها .شما انتظار نداشتید که خدای ناکرده در دولت احمدی نژاد مردم بمیرند و کار ننکند .

    عکس یه روزنامه توی مال سال ۸۷ واتساپ منتشر شده که آقای حمید حسینی سال ۸۷ و توی دولت اول اول احمدی نژاد به تمام سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد حمله کرده …برام جالب بود که اعتراضات به دولت احمدی نژاد بعد از ۸۸ شروع شد ولی ایشون قبل از اون هم اعتراض میکرده به دولت اونم شدید …

    سلام ، خیلی باحاله ، منظورم کامنتهاست ، خیلی خوبه ، سرگرم میشیم وقتی همدیگه را بیخود و بی جهت می کوبید ، ادامه بدین لطفا ….

    سلام دوستان
    آقای بازار نویی عزیز لازم نیست جوش بخورید .تا انتخابات خیلی مونده و ما کجا انتخابات کجا اگه بخوای ایطور جوش بخوری پیر می شی. اولا غسل برا چیز دیگه س .اما در مورد توبه شما بیا واقعیتو بگو من توبه می کنم .
    اولا اطلاع دارید زودتر از همه کاندیدا آقای حسینی شروع کرده به تبلیغ. از طرف من توصیه کنید زود شروع کنی زود خسته می شی .قضیه ی ابسردکن هایی که به بعضی مدارس داده شد واقعیت داره یا نی؟ همیشه تو این کارا پیش قدم بودند یا مثل شام بیست میلیونیه؟
    قبل از اینکه شام بیست میلیونی اجرا بشه ، آقای حسینی همایشی به صرف غذا در بی بی حلیمه راه انداختند و به خصوص از طایف ی اقاجری دعوت نمودند. پس حمید حسینی هم مث همین دسته ای که به بهانه ای افطار می دن تازه اینا مناسبت داره اما کار آقای حسینی صرفا انتخاباتی بود
    پس عنصر غذا وپول هم در مورد اقای حسینی صدق می کنه .من ایشون رو هم از دسته مرفهان بی درد قلمداد می کنم .
    شعار اقای حسینی اگه پول نبود چیه؟اگه طایفه گرایی نیست پس این همایش که از خرد تا درشت طایفه اقاجری دعوت شدند بوی قومیت نمیده؟ نکنه توقع دارید ایشون از طایفه خودش رای بگیره ولی بقیه کاندیدا این کارو انجام ندن!
    نمی خواد نگران نباشید تا احراز ها وتایید شدن ها هنوز زوده برا تبلیغ
    واما در مورد اقای ستوده که می فرمایند اقای احمدی نژاد رو نقد می کردن .
    احمدی نژادی که وزیرش رو تو کشور بیگانه عوض کرد از حمید حسینی می ترسیده لابد، که حسینی احمدی نژاد رو به چالش بکشه واحمدی نژاد بگه چون اقای حسینی تو ایران تکه اشکال نداره به ما حمله کنه.
    فقط توصیه می کنم این کاراتون اشتبا ه است که به بهانه خبری شروع کردید به تبلیغ زود هنگام .چرا که این هم یه نوع خلافه هچون شام ۲۰میلیونی یا شام خداحافظی یاافطاری دادن
    باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

    قضیه افطار بیست میلیون وخرده ای رو پیگیر شدم .آقای جانشین …فرمودند این پولا رو به مناسبت بازنشستگی دریافت نموده ام . پس ایقد نگید از کجا اومده.پول خودشه دوست داره خرج کنه شایدم قصد انتخابات نداره. نذرش قبول باشه ولی نه برا انتخابات

    بیست میلیون افطاری؟؟؟
    این کار ثواب که نداره هیچ …. گناه هم داره

    جناب تن آدمی شریف …
    اولا اینکه بغیر از آبسردکن مهندس حسینی دو عدد موتور سیکلت آتشنشانی هم چند سال پیش برای آتشنشانی بهبهان خریدو غیر از اون حامی مالی خیلی تیم های ورزشی شهرستان از سال ۸۲ تا الان بوده و بعد از اون برای شهرداری هم به مبلغ بالای یک میلیارد تومان قیر با کیفیت بالا برای آسفالت خیابانهای بهبهان تامین کرد به صورت اقساطی و بلندمدت که دوستانی توی شورا نخواستن !! و غیر از اون چند سال پیش حمید حسینی مبلغ سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای شهرداری بهبهان از سازمان مالیاتی کشور بابت مالیات فاز ۲ پول گرفت زمان شهرداری آقای بهادری … و اینها همه کارهای عام المنفعه بوده که سایت ارگانیان هم کاندیداها رو دعوت به اون میکنه !! و بسیار هم خوبه و افتخار مهندس حسینی هست که این کارها رو کرده …
    عناد شما مشخص هست دوست عزیز اما راه دشمنی هم این نیست
    لذا شما در مورد همایش ایل بزرگ آقاجری صحبت کردید و فرمودید مهندس حسینی پول شام اون رو داده !!! شما میتونید این گفته خودتون رو اثبات کنید ؟ یا روی هوا صحبت میکنید ؟ اتفاقا اون همایش همایش سران ایل آقاجری بود که نزدیک به هزار و پانصد نفر از ریشسفیدان آقاجری حضور داشتند و شام مفصل هم ترتیب داده شده بود ،اما آیا شما خبر دارید که این همایش هر سه تا پنج سال یک بار انجام میشود و مسبوق به سابقه است و این همایش چندمین همایش بوده ؟آیا میدانید همایش قبلی ایل چند سال پیش در زیدون برگزار شد؟ آیا خبر دارید که ایل آقاجری نوزده طایفه دارد و هر دوره یک طایفه دیگر طوایف را دعوت کرده و خرج شام را میدهد آنهم با پولی که از کل متاهلین طایفه اخذ میشود ؟شما از همایش های ایلی چه میدانید ؟ شما یک جا فقط یک جا بیاورید که حمید حسینی دعوت کننده مردم به این همایش بوده باشد مثل سایر کاندیداها که خود دعوت عمومی با نام خودبه صرف افتاری یا هم اندیشی یا تور مسافرتی کرده اند … شما فقط یک جا بیاورید که حمید حسینی بیشتر ا پنجاه هزار تومان سهمش در این همایش را داده باشد !!! فیلم این همایش موجود است و اگر سایت ارگانیان بخواهند در اختیارشان گذاشته خواهد شد و اگر شما یک جا فقط یک جا در این فیلم که سخنرانی کامل مهندس حسینی و بقیه سخرانان هست کلمه ای از انتخابات یا برنامه پیش رو یا اشاره ای به انتخابات آوردید درست میگویید اما اگر مستند صحبتی نداشتید باید بابت اینگونه شانتاژهای بیدلیل واقعا استغفار کنید….

    آقا یا خانم تن آدمی شریف است …
    در جواب شما باید عرض کنم من روزنامه ای روخوندم که یک مدیر ارشد اقتصادی کشور به سیاست های اقتصادی دولت احمدی نژاد انتقاد شدید کرده بود (مهندس حسینی) چون قدرتش رو داشت و این موضوع برای شهر من یک افتخار بزرگ هست که همشهریم مدیر بزرگترین کارتل اقتصادی کشور با دویست هزار میلیارد تومان سرمایه بوده که توی دنیای اقتصاد مقالات تندش بر علیه دولت وقت اونم دولت اول احمدی نژاد چاپ میشد .این موضوع نباید اینگونه شما رو برافروخته کنه و شما هم افتخار کنید به جای خودزنی

    شما اگه بزرگی مهندس حسینی رو نمیدونید مثل من تحقیق کنید

    درودبه همه
    تبریگ به مناسبت توافق هسته ای
    واما بعد آقای بازارنویی عزیزشما که در موردآقای حسینی ایقد آمارتون دقیقه لطف کنید به سوالات بعدی جواب بدید تا برم عسل هم کنم
    از کی تا حالا آقای حسینی فعالیت های خیر خواهانه اش رو شروع کرده؟(نگو از بچگی تا حالا ) اگه تاریخ دقیق بدی متوجه می شیم که اولین مخاطب این مقاله اق داداش هادی خان حسینی هستندیعنی از زمان کارهای خیر خواهانه اش شروع شده که عزم کاندیداتوری داشته
    چرا داداش اقای حسینی این کارا رو انجام می ده ولی بقیه کاندیدای احتمالی رو از این عمل قبیح منع می کنند
    قسم جلاله می خورم که من از اون دسته ادمهایی هستم که اعتقاد ندارم کاندیدایی با پول و غذا وکارت شارژ وارد مجلس بشه ولی اقای حسینی رو از جنس همونهایی می بینم که شام بیست میلیونی می دند
    از اون گذشته این امار پولایی که گفتی اقای حسینی مدیریت می کنه و انجا ادم موثریه چه اصراری داره که نماینده بشه؟
    دربخشی از متن بالا فرمودید پول همایش رو اقایون متاهل تامین می کنند یعنی آقای حسینی که مجرده هیچ پولی ندادند؟
    آقای حسینی نتونستند برا زندگی شخصیش تصمیم بگیرد چطور می خواهدبرای جامعه بهبهان و کل ایران قانون وضع کند

    سلام به همه
    آقا من یه مطالبی رو بیان کنم که دیگه این قضیه خیلی کش دار شده. از اونجایی که مدرک آقای حسینی حسابداریه پس قطعا” ایشان مهندس نیست. والا به اونهایی که مهندس هستند و حتی کارشناسی ارشد رشته مهندسی خودشونم دارند نمیگن مهندس اونوقت بعضی ها با کلمه مهندس جولان میدن. ضمنا این دوست عزیزی که فرموده آقای حسینی یک میلیارد قیر به شهرداری داده و سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان هم عوارض فاز ۲ رو برای شهرداری بهبهان گرفته لطف کنند مدارک و اسناد رو ارائه کنند. البته مدارک واسناد مورد تایید شهرداری بهبهان و نه مدارک خودشون. دوست عزیز آمارت زیر صفره. اون عوارض مربوط به بیدبلند یک بود. اقای حسینی شما نه به شهرداری قیر داده و نه اخذ اون عوارض کار ایشان بوده. آقای دایی زاده کم بود حالا حسینی هم مدعی اخذ عوارض بیدبلند یک شده. آخه شما دو نفر رو اصلا توی وزارت کشور و دفتر وزیر راه میدن؟ یه کم فکر کنید آقای حسینی چکاره بهبهانه و اصلا چه مسوولیتی در شهرستان بهبهان داره که بخواد این کارا رو انجام بده و مسوولین رده بالا بخوان بخاطر این فرد برای بهبهان کاری انجام بدهند؟ آقای حسینی تا قیل از این چند سال و سهام عدالت و دولت احمدی نژاد دقیقا” کجا بود و چی داشت؟ بعدش بقول آقای بازارنوی میشه مدیر ارشد اقتصادی ؟!؟!؟! ضمنا” آدم باید مرد باشه و سر حرفش بمونه. همه میدونند که آقای حسینی گفته که میخوام میلیاردی خرج کنم و … یکی از آخرین مواردش ناهار به رزمندگان بود.
    این حرفها رو به کسی بزن که ندونه.

    جناب تن آدمی شریف است
    واقعا متاسف شدم برای شما با این نوع ادبیات ..
    معلوم هست از جایی ساپورت میشوید که فقط توهین کنید .مهندس حسینی اگه مجرد هستن حتما تا حالا قسمت نبوده ونماینده مجرد نه در قانون منعی داره و نه در عرف و نه در شرع …یه بررسی کنید بیبیند چند نماینده مجرد و موفق در مجلس هستن و بعد اینجور شانتاژ کنید.

    جناب شهروند
    شما معلوم هست که اصلا درس نخوندید وگرنه اینگونه صحبت بی منطق نمیکردید !مهندس حسینی مهندس معماری هستند و کارشناسی ارشد حسابداری و شما برید اطلاعاتتون رو دقیق کنید …این از موضوع اول .

    دوما مالیات مربوط به همان فاز ۲ بیدبلند بوده و شما بفرمایید تشریف ببرید از آقای بهبهانی رییس وقت اداره دارایی بهبهان روال کامل اخذ اون مالیات رو بپرسید مدارکش هم همونجا هست ضمنا آقای دایی زاده هم گواهی هستند بر این موضوع و حتی خود شهردار وقت جناب بهادری…شما چه اصراری دارید بدون اطلاع صحبت واهی بفرمایید ؟

    سوما حمید حسینی اگر توانست این کار رو انجام بده به این خاطر بود که جناب دکتر کرد زنگنه رییس وقت سازمان خصوصی سازی کشور و جناب ممتازان مدیر کل امور اقتصادی دارایی سابق استان از اعضاء هیئت مدیره سرمایه گذاری خوزستان بودند و هستند که مهندس حسینی مدیرعامل اونجاست و کاش همه مدیران بهبهانی در کشور اینقدر زیرکانه میتوانستند از نفوذ خود واسه شهرشون استفاده مثبت ببرند ….شما میفرمایید حمید حسینی چکاره شهرستان هستند که بتوانند این کار رو انجام بدهند ،در صورتی که این بی سوادی شما رو میرسونه چراکه نمیدونید اتفاقا به این دلیل که جایگاه ایشون خیلی رفیع تر از شهرستان بود توانستد این کمک رو به همشهریان خودشون انجام بدهند .

    اصلا مشخص نیست که آقا محسن بازارنویی همون هادی حسینی برادر عزیز آقای حمید حسینی هستش… :))
    راستی برادرتون گفته که با پول میلیاردی میام تو انتخابات جریان چیه؟؟

    جناب حسین آقاجری که البته اسم شما کاملا دروغ هست مطمعنا

    شما مدرکی دال بر این صحبت خودتون دارید ارائه بدید یا توهماتی بیش نیست طبق معمول ؟اگر مستنداتی دارید ارائه بدهید تا بخشی از محل بازارنو رایشان از مهندس حسینی برگردد و اگر ندارید بهتر هست سکوت کرده اینهمه توهم پراکنی نکنید .

    درود.عزیزانی که میتوان گفت دلواپسان نام دارند نمیدانم چرا از کاندیدا شدن مهندس این چنین هراس دارند پس معلوم شد که جناب مهندس حسینی برای دیگر کاندیداها آنچنان مهم وقدر هستند که با سخنان واهی وبعضا دستپاچه مطالبی چنین شتابان و بی اساس ودور از شان یک انسان وپرخاشگرانه سعی در تخریب وی دارند .خداوند توفیقتان دهد وبه راه راست هدایت شوید.

    به نام نامی حق
    جناب تن آدمی که حتی اینقدرشهامت نداری نامت رابیان کنی ومغرضانه وبی محابا از حساب خداونددرروزی که فریادرسی نیست همچنان درحال ترورشخصیت مهندس حسینی هستی.اولا به زندگی شخصی کسی کاری نداشته باش.خاله خان باجی بودن نقش زیبایی نیست.نقش انسان رابازی کن اگرمیتوانی.دوما سرسفره ی کدام دجاله لقمه میخوری که چون همو دجاله شده ای.اینهمه دروغ وافترا در روز روشن.هیهات از شما.چرا اگرمردی خودساخته وتوانا دراین شهرپیدا شده که میتواند گره ای از پای شکسته ی این شهرویران برداردتااین حد مورد حسادت وهجمه تنگ نظرانی چون شما قرارمیگیرد.کاملا مشخص است از کدام سایت موشک پرانی میکنی.ولی این مدشک نیست .بومرنگی است که عاقبت ضربه اش به سوی خودت واربابت برمیگردد.تمام.حتی جواب شماهم نخواهم داد

    سلام .دوستان
    جناب تن آدم شریف.جناب حسین آقاجری
    در این متن هیچ اشاره ای به شخص نشده جهت تبلیغات که شما حمله به این نویسنده کردید.سو نیت شما محرض هست که دل سوز نیستید بلکه جانب داری سخن میفرمایید.دوما فرض بر اینکه این اقا این خرجها رو کرده باشه که عام المنفعه هستن بهتر از شام دادن در تالار اقای اسیابانی و یا در ویلا معمار در چهار اسیاب هست یا .بنرهای بنام مردمی برای کلنگ زدنهای بی پایان ..

    باسلام متن پرباری بود جناب حسینی درمورد کسانی هم که تخریب میکنن فقط میشه.گفت معلومه که مهندس انسان شریف وپاکی هستند ومعمولا کسانی که.ازلحاظ انتخاباتی وضعیت خوبی داشته باشن رقیب هاشون شروع به تخریبشون میکنن واین عادی من که میگم این تخریب هارو.به فال نیک.بگیرید

    درود,مثل اینکه بعضی ها از ورود مهندس حسینی به دوره اتی انتخابات نمایندگی مجلس بیم وهراس دارند که اینچنین بهم ریخته اند ودست به کثیف ترین نیرنگ خود زده وشروع به تخریب کرده اند ,بدانید واگر نمیدانید تحقیق کنید تا به شخصیت والای جناب مهندس
    حسینی وسوابق وکارایی ایشان در پستهای مدیریتی که داشته اند پی
    ببرید,تحقیق کنید مشاهده کنید که ایشان یک مدیر ارشد با سابقه ای فوق العاده درخشان وافتخاری برای شهرستان بهبهان هستند, واما سخن اخر اینکه مهندس حسینی در صحنه هستند و خواهند بود با راه وروشی درست پس بترسید و بلرزید که مهندس حسینی در این عرصه مردانه خواهد بود وبا اینگونه تهمتهای نابجا کاری از پیش نخواهید برد

    قابل توجه کسانیکه به قولی دلسوز ودلواپس شهرن ,باید بدونید که در بهبهان کمترشاهد حضور شخصی همچون مهندس حسینی با ا ین درایت وسابقه درخشان,یک مدیر ارشد که در سطح کشور شناخته شده میباشدودارای ایده هایی بسیار پر بار بوده ایم, پس شما که دست به تخریب میزنید افرادی حسود بیش نیستید شما ها که به فرزند افتخار افرین این شهر ومملکت تهمت میزنید وسعی در تخریب
    یکی از بهترین مدیران کشور را دارید بدانید که در نهایت خواهید باخت
    از خداوند بترسید ودست به دعا شوید که خداوند شما از دام این توهمات برهاند.

    سلام .هیچ کسی حق استفاده وسواستفاده از نام آقاجری را نداره و طایفه فهیم و تحصیل کرده اقاجری اعتبار ش را برای هیچ کسی خرج نمیکنه..و بی جا میکند کسی که نام اقاجری رو وارد این مباحث میکند مگر در ایل برزرگ قحط الرجال هست که هزینه یک همایش را برگردن یک جوانش بیاندازد.در این دریا هیچ کس از کسی کمتر ویا بیشتر نیست.دوم از کاندیدی نام نبردن که کسی پای نویسنده بگیرد و باز خواست کند.سوم تعجبم از حسین اقاجری هست که دفاع از طایفه که نمیکند ضربه به فرهنگ و اصالت هم می زند

    ارگانیان شدی مرکز دعوای بازارنویی با دیگران ، بابا تمامش کن دیگه، بالاخره تبلیغات پول لازم داره دیگه ، یا باید پول داشته باشی یا اسپانسر پولدار ، دیگه من پول ندارم و اون یکی داره و … چرت و پرته ، تبلیغات خرج داره بدون هیچ حاشیه ای

    اماشماآقای حسین آقاجری.من گمان نمیکنم شماازایل شریف آقاجری باشیدچون دراین ایل مردپرورحتی شیرزنان هم میدانندکه اگربرادری بابرادردیگربه هردلیلی هم رای وموافق نباشدمحال است درپیش چشم دیگران برطبل رسواییش بکوبدگیرم که این مرام ایلی دروجودت نهادینه نشده لاقل دروغ ودغل نکن.کارنامه مهندس حسینی کاملا گویای تواناییهای ایشان هست.اگرقرارباشدبه کرسی مجلس تکیه بزندبااتکابه همین تواناییهاوحسن مدیریتش تکیه خواهدزدواهل فریبکاری وچون دیگران باسفره وپول ووعده وعیدرای خریدن نیست.ایشان حتی به کسی قول شغل نمیدهد.شمااگرمیخواهی انتقادصادقانه وسازنده کن نه اینهمه دروغ وتهمت.آینده ی بهبهان آینده ی فرزندمن وشماست.آنراارزان به کسانی که ارزشش راندارند نفروش.

    چه خبر بوده !!!ولی به قول گفتنی عدو شود سبب خیر ار خدا خواهد . یک مقاله ناخواسته شد محلی برای ۱- تبلیغات مهندس حسینی ۲- عقده گشایی مغرضان
    همچنین نسبت دادن دروغهایی چون دادن شام همایش ایل آقاجری و دادن افطاری همایش رزمندگان ( دو موردی که شیوه هزینه کردش کاملا معلومه و اصلا شخصی نیست ) مغرضانه بودن مطالب افرادی( با نام های مستعار تن آدمی شریف است !!! و دیگری که سعی کرده بود با فامیل آقاجری شانتاژ کند ) را اثبات کرد پس بهتر نیست به همان کسانیکه دستور این تخریبها را داده اند بفرمایید اینگونه شهر پیشرفت نخواهد کرد . بهتر است به جای سرمایه گذاری و هزینه برای تخریب دیگران خودتان را عرضه کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش