31 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
اداره ارشاد بهبهان

دوئل نماینده و فرماندار بر سر کرسی اداره ارشاد بهبهان ! // آیا ترمز اتفاقات خوب در اداره ارشاد بهبهان کشیده می شود؟

کم کم داشت سر و سامان می گرفت چراکه مدیرش از جنس خودشان انتخاب شده بود. بیش از ۲۰ سال سرش به کارهای فرهنگی گرم بوده و در اتاق های مختلف اداره ارشاد بهبهان خدمت کرده است. قرعه فال این بار به نام او افتاده بود تا بر صندلی یکی از مهمترین اداره های بهبهان تکیه بزند. کار از همان آغاز برایش سخت به نظر می رسید چراکه از جنس خیلی ها نبود ولی او انگار به این کارها کاری نداشت، مثل سایر پست هایی که تاکنون داشت آستین ها را بالا زد. دوید و دوید، حتی گاهی شخصا هم کارهای تدارکاتی بسیاری از همایش های فرهنگی و هنری را بدوش می کشید.

پرونده اش در چند ماه نخست حضور در پست سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد بهبهان، پر شد از نور امید. امید به بازگشت نشاط فرهنگی به جامعه بی روح هنری بهبهان. سالن های بهبهان یکی پس از دیگری شاهد برگزاری نمایش های مختلف از هنرمندان فرهیخته بهبهان شد. آری علی حاجی زاده، مثل یک خادم در خدمت فرهنگ و هنر، به جلو پیش می رفت و کاری به جاده خاکی های مرسوم نداشت. حتی جامعه هنری بهبهان نیز از این تلاش بی وقفه حمایت کرد. تا اینکه زمزمه های برکناری اش به گوش رسید. شاید کنار گذاشتن یک سرپرست در نگاه اول امری طبیعی به نظر برسد و بر این موضوع واقفیم که علی حاجی زاده به دلایل قانونی نمی تواند ریاست (نه سرپرست) مجموعه ارشاد را در آینده به عهده بگیرد، و همچنین خوب میدانیم که ایشان، سقف خواسته های فرهنگ دوستان و هنرمندان این شهر نیست ولی نکته اساسی بحث اینجاست که مدیر ارشاد باید از جنس خود هنرمندان و فرهنگ دوستان و خاک خوردگان این عرصه بوده و حمایت اهالی هنر و فرهنگ را با خود داشته باشد.

اما دو نکته اساسی، تعجب دلسوزان جامعه هنری و فرهنگی بهبهان را در پی داشت :

۱) چرا مدیر با لیاقتی همچون او، که کارنامه درخشانش (نگاه کنید به : مصاحبه علی حاجی زاده با وبسایت ارگانیان) در همان چند ماه اول حضورش در این منصب بر هیچ کسی پوشیده نیست، باید اسیر بازی های غیرمنطقی شده و بهبهان از وجود چنین مدیر کاربلد و دلسوزی محروم شود، تا جایی که جامعه هنری بهبهان بارها به حمایت از ایشان طومار جمع کنند.

۲) نکته دوم اما دردناک تر به نظر می رسد و آن اینکه : اگر فرض را به عدم کفایت ایشان در این منصب بگذاریم. مسئله جایگزینی ایشان بسیار مهم بنظر می رسد و این در حالی است که شنیده ها از حضور دو چهره مختلف برای تصدی این پست مهم حکایت دارد. دو چهره ای که اگر بخواهیم خوشبینانه به آنها نگاه کنیم، به گرد پای تجربه و تسلط حاجی زاده در مسائل هنری و فرهنگی هم نخواهند رسید که البته آن هم بدلیل مرتبط نبودن آنها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گزینه اول، کسی نیست جز جناب آقای بهروز مشهدی. ایشان که از بدنه آموزش و پرورش بشمار می رود از گزینه های اصلی تصدی کرسی ریاست ارشاد بهبهان است که ظاهرا از طرف نماینده محترم شهرستان مورد حمایت قرار گرفته است. مشهدی تاکنون تجربه ی چشمگیری در زمینه مسائل فرهنگی و هنری نداشته است چه برسد به مدیریت با اهمیتی همچون اداره ارشاد بهبهان!

و اما گزینه دوم، جناب آقای مصطفی اسماعیلی است. جوانی کم تجربه که با حضور در روابط عمومی فرمانداری بهبهان کم کم به چهره ای شناخته شده بدل شده است. ایشان اخیرا مدرک کارشناسی مهندسی برق خود را از دانشگاه آزاد بهبهان گرفته است. اسماعیلی نیز از گزینه های احتمالی تصدی ریاست اداره ارشاد بهبهان است که در این رابطه از حمایت فرماندار بهره می برد.

با نگاهی به این دو گزینه احتمالی، باید جداً نگران وضعیت اداره ارشاد بهبهان بود. چرا که کمبود و حتی نبود تجربه در کارنامه این دو گزینه ی احتمالی، می تواند اداره ارشاد بهبهان را به یک فاجعه نزدیک کند. اداره ای که در یک سال گذشته کمی سر و سامان گرفته بود،  نشان به آن نشان که تالارهای شهر با مردم آشتی کرده و حتی گروه های هنری بهبهان در سطوحی فراتر از شهرستان نیز خوش درخشیده اند. کاش اگر خدای ناکرده این مدیر توانا مورد نظر مسئولین بهبهان نیست، حداقل در گزینه های احتمالی این پست، تجدید نظر جدی شود.

باید در انتظار برنده این دوئل بدیمن و احتمالی نشست و دید که چه بر سر سرنوشت کرسی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان خواهد آمد؟ امیدواریم نوشته ای که از مقابل دیدگان متعجب و پر مهرتان گذشت، فقط یک گمانه زنی بی پایه و اساس باشد!

    واقعا ناراحتم برای شهرم و مسئولین بی ارزش شهرم که چنین افراد [ …این بخش از دیدگاه حذف شد… ] را برای مسئولیت پیشنهاد میدهند!!! حال جالبتر اینکه […] هیچ رابطه استخدامی دولتی ندارد و نیروی پیمانکاری روزمزد شهرداری (زیر نظر آقای [….]) میباشد و این پیشنهادات انتصاب خلاف قوانین دیوان عدالت اداری میباشد—-» جهت اطلاع جناب فرماندار [ …این بخش از دیدگاه حذف شد… ]
    خدایا مملکتم را از وجود افراد کارچاق کن معامله گر نالایق و متملق پاک بگردان.
    ,انتشار دهید تا مردمان شهرم به حقایق پی ببرند.

    زگهواره تاگور پارتی بجوئ. کاش مامم غیر خدا پارتی گردن کلفتئ داشتیم تو این شهر بی صاحب.افرادی که تا دیروز فرق پست اداری با پست تو بازی فوتبال رو نمی دونستن باید گزینه ریاست باشن.جالبه انتخاب بین بد وبدتر نیست.انتخاب بین صفر وصفره برای این اداره.خدا خودش رحم کنه.

    سلام خدمت دوستان زحمت کشم در وبسایت ارگانیان..
    تشکر میکنم ک اینقدر ریز بینانه مسایل بهبهان را موشکافی میکنید و دلسوز شهرمان هستید. قطعا شما بیش از ما ک در بهبهان نیستیم به مسایل ااشراف دارید و ما با پیگیری این رسانه اطلاع پیدا میکنیم. بهر حال انتخاب مدیر لایق جزو وظایف مسیولین شهرستان هست و دغدغه شما قابل وصف است. اا نکته ای ک مدنظرم آمد این بود ک درباره متن به نظرم کمی انتخاب تیتر تند و سنگین بود و به متن نمیخورد.در متن بیشتر نویسنده دغدغه خود را در زمینه این انتخاب بیان کرده تا اینکه دویل این دو شخص. ضمنا خدمت دو دوستی ک نظر داده اند عرض کنم ک هرچند دیدگاه شما درست اما با این ادبیات و توهین هیچ کمکی به بهبهان نشده و دوره این سبک اعتراض ها گذشته. در کل مقاله جالببی بود. تشکر میکنم .ش

    سلام
    آقای مشهدی معلمم بنده بودند . تواین یک ساله کاملا تغییر رویه دادند و به کلی اندیشه هایش را زیر پا گذارده . وبه هر قیمتی می خواست پستی بگیرد . تو که به ما چیزهای دیگه ای می گفتی اقای مشهدی حالا نهایت آمال تو شد اداره ارشاد . تو که این قد منتقد بودی حالا چی شد که با یه آب نبات چوبی خودت و رویه تو عوض کردی. چرا ایقد اصرار داشتی برای گرفتن پست . قرار بود تصدی آموزش وپرورش رو بگیری اونجا خوب بود ولی اینجا مال تو نیست

    جالب شد و دردناک..
    هم مصطفی و هم بهروز را از نزدیک می شناسم و با آن ها کار کرده ام. اول شنیدن اسم بهروز از این جهت برایم جالب بود که در ستاد دکتر سالاری و در سخنارانی هایشان به ویژه سخنرانی امامزاده حیدر بهروز چطور حرص و جوش میخورد و حسابی هواخواه دکتر بود اما بعد از مدتی سمت گرفت و حالا توسط نماینده بعنوان مسئول ارشاد مطرح شده!
    بازی هاس سیاسی و سیاستی که میگویند پدر و مادر ندارد همین است.
    مصطفی هم به واسط کار روزنامه نگاری و ارتباط نزدیکش با شریعتی بواسطه سردبیری ندای بهبهان با تغییر نماینده مسئول روابط عمومی فرمانداری شد.
    اینکه چه سابقه ای در روابط عمومی داشته را نمی دانم اما جوان لایقی است.
    هرچند برای پستی چون ارشاد به هیچ وجه گزینه مناسبی نیست. تنها ارتباطش بواسطه نشریه اش بوده.
    هرچند از این شهر هزار رنگ هر خبری منتشر شود تعجب نمی کنم.
    بهبهان شهر تناقض هاست متاسفانه.

    اولا نقد کردن افراد با دادقال کردن فرق می کند و قرار نیست اگر کسی را تغییر میدهند وااسفا بگوید چون نشان از بی تجربگی و کم ظرفیتی در شخصیت است امروز حکومت ها عوض میشند تا چه رسد به افراد و این ذات مدیریت است و خودتون میدونید شخصصیت مشهدی با حاجی زاده فرق می کند هم از نظر تحصسیلات و هم قدرت رایزنی و سوابق فرهنگی و دوما مگر قانون است که حتما از خود اون اداره باشه تازه این حرف های شما هم کم و پیش خود حاجی زاده در همه جا نقل و قول کرده دیگه لازم نبود روی سایت بیاد

    دکتر سالاری یه چهره فراجناحی بود چه اشکال داشت که بهروز مشهدی هم کنار ایشون باشه چیزی از لیاقت وشایستگی مشهدی کم شد که با دکتر سالاری بود حالا هم چه اشکال داره بره اداره ارشاد مگه اگه رفت ارشاد یعنی از دکتر سالاری جدا شده. یا جدا بشه انسان دایما در حال تغییره

    نقدی بر یادداشت سایت ارگانیان (به کدامین حق درموضوع هنر اظهار نظر می کنید!!)

    گمانه زنی هایی در خصوص تغییرات در اداره ارشاد برخی سایتها را به واکنشی عجولانه واداشت و با تیتر دوئل فرماندار و نماینده بر سر اداره ارشاد باز هم تیشه ای دیگر بر شاخه پوسیده زیر پاشیان وارد کرد گویا این خود زنیها را پایانی نیست .

    یک سوال واضح از نگارنده آن یادداشت ! دارم
    شمایی که دو گزینه احتمالی پست ریاست اداره ارشاد را از بدنه ارشاد نمی دانید از شما می پرسم آیا خبرنگاری و تحلیل را هنر نمیدانید ؟!که آقایان بهروز مشهدی و مصطفی اسماعیلی را که از خبرنگاران و از سابقون هنر رقص قلم این دیارند را خارج از بدنه ارشاد متصورید ؟
    متعجم از نگارنده ای که اهل قلم را هنر مند نمیداند و گستاخانه به پیشکسوتان خود بی احترامی می کند ،که اگر به فرض محال این دو عزیز عضو خانواده بزرگ هنرمندان بهبهان نیستند تو که تازه به دوران رسیده در عرصه این هنر خطیری چگونه به خود اجازه می دهی درباره خانواده هنر اظهار نظر کنی ؟
    راستی شمایی که قلم به دست گرفته ای از کجا مجوز خبرنگاری داری و مجوز سایتت کجاست ؟

    با احترامی که برای آقای حاجی زاده قائل هستم و ضمن تقدیر از زحمات این بزرگوار در مدت سرپرستیشان باید عرض کنم که ایشان چه مسول باشند و چه نباشند چیزی از بزرگیشان کاسته نخواهد شد و در دل هنر و هنرمندان جای خواهند داشت و هنرمندان برای ایشان ارزش والایی قائل هستند و در آینده هم قائل خواهند بود و نیازی نیست که شخص مبتدی ای چون شما بخواهد ایشان را بزرگ کند چرا که ایشان خود بزرگ هستند و بزرگ هم خواهند ماند.

    اگر این انتصاب صورت پذیرد بدون شک نهادهای نظارتی و مسئول باید پاسخگو باشند > چرا که ۱- ب.م برای انتخابات شورای شهر که همه و همه! تأئید شدند ایشان تأئید نشد و حال چرا! باید برای این منصب مهم تأئید شود!؟ ۲- و شخص م.ا که انسان [ …این بخش از دیدگاه حذف شد… ] می باشد ، چرا! باید برای این سمت پیشنهاد داده شود !؟ قضایای پشت پرده چیست !؟
    بی شک نهادی های مسئول در جریان این قضایا هستند و ” امید همه ما” به آنها خواهد بود تا از الان از شکل گیری نطفه امثال م [ …این بخش از دیدگاه حذف شد… ] جلوگیری بعمل آورند .
    و من الله التوفیق

    با سلام

    نظر شما و برخی از دوستان حاوی چند مورد توهین و موارد اثبات نشده بود که از متن دیدگاه شما حذف شد. انشالله سایر دوستان و همشهریان نیز نظرات منطقی خود را در خصوص مطلب مورد نظر درج کنند تا بحث ها به سرانجام منطقی و مثبت و بدور از هرگونه توهین ختم شود.

    با تشکر

    بر این موضوع واقفیم که علی حاجی زاده به دلایل قانونی نمی تواند ریاست (نه سرپرست) مجموعه ارشاد را در آینده به عهده بگیرد، و همچنین خوب میدانیم که ایشان، سقف خواسته های فرهنگ دوستان و هنرمندان این شهر نیست.

    دلیل این موضوع را لطفا بنویسید

    با سلام و درود فراوان به مخاطبین محترم و قابل توجه دوستداران واقعی هنر و رسانه بیاییم واقعیت را برای آینده روشن شهرمان با استدلال های منطقی و اجرایی به فکر پیشبرد آرمان ها و افتخارات روزافزای خود گامی نو و روشن برداریم ؛ به امید بهترین ها برای بهبهانی سرشار از امید و شکوفایی (با مدیریتی لایق و مدبرانه یا علی گوییم و بدنه فرهنگ و عرصه هنر را به جایگاه اصلی خود برسانیم.)
    ۱- در پاسخ به متن کاملاً هدفمند و هدایت شده وب سایت ارگانیان (که اصلاً دارای مجوز رسمی نیست) باید عرض کنم این طور جانب داری از یک مسئول برای ابقاء کردن وی کاملاً منسوخ شده و قدیمی است و برای هر خواننده و بازدید کننده اهل فهمی کاملاً مشخص و معلوم است و به عقیده بنده توهین به شعور شهروندان فهیم بهبهانی است . چرا که از سطر سطر این نوشته معلوم است که دلشان برای هنر فرهنگ بهبهان نسوخته بلکه به دنبال منافع و مقابصد خودشان هستند وگرنه در یک متن انتقادی اینجور به رقیب روبرو حمله نمی کنند و یا لااقل با ادب که جای آن در این نوشته خالی بوده مطالب خود را عرضه می کنند .
    ۲- گفتم این وب سایت غیرقانونی است ، کلا در استان خوزستان ۲۹ سایت حق فعالیت قانونی دارند و صد البته در بهبهان فقط (اخبار نیوز) فعالیت قانونی دادر و بقیه از جمله ارگانیان فعالیتی غیر قانونی دارند پس ایشان حق اظهار نظر در مورد مصالح و منافع شهرستان را ندارند چرا که کارخودشان غیر قانونی است (مراجعه شود به سایت I رسانه) (اسم این سایت در هیچ کجا ثبت قانونی نشده است)
    ۳- و اما در مورد آقای حاجی زاده که این نویسنده محترم ادعا دارد اهل فن و هنر هستند ، بفرمایید هنر اقای حاجی زاده در چه بخشی است و اصولاً در چه زمینه ای ایشان صاحب هنر هستند ، تا انجایی که ما مطلع هستیم ایشان از سر ناچاری سرپرست شده اند آنهم برای چند صباحی چون در ارشاد بهبهان اکثر نیروها قراردادی هستند وگرنه همین سرپرستی هم به ایشان نمی رسید چه رسد به ریاست این اداره .
    ۴- این آقای حاجی زاده که برایش گریبان پاره می کنید ، بروید نگاه کنید قبل از سرپرستی چه نظری در مورد هنر و هنرمندان داشته اند، من به یاد (رضا خان و دوران قبل از پادشاهی ایشان می افتم که قبل از پادشاهی مدال حضرت علی (ع) را بر گردن می آویختند و گل عزاداری بر سر می مالیدند ولی پس از پادشاهی دستور به تعطیلی مراسم عزاداری امام حسین (ع) دادند . این تغییر رویه آقای حاجی زاده بیشتر برای فریب هنرمندان است وگرنه ذات ایشان چیز دیگری است که خودتان بهتر می دانید.
    ۵- گفته ایند که این دوست که بعنوان معرفی شده اند به فرهنگ و هنر بیگانه هستند ، اصلاً اینطور نیست اولاً آقای مشهدی با ۲۲ سال سابقه آموزش و پرورش سهمی بزرگ در مسائل اموزشی و فرهنگی فرزندان این شهر داشته اند و دوم اینکه ایشان بیش از ۱۰ سال است که در عرصه خبرنگاری فعالیت دارند و برای تمامی اهل هنر بهبهان شناخته شده هستند ، درضمن در زمینه خطاطی و نقاشی نیز مهارت دارند ، حال شما دوست عزیز از هنر (از هنر حاجی زاده بفرمایید) تا معلوم شود چه کسی با هنر بیگانه است ، آقای اسماعیلی هم بعنوان خبرنگار نقش فعالی در عرصه مطبوعات بهبهان داشته اند . و به عقیده بنده با هنر و فرهنگ بیگانه نیستند .
    ۶- و اما مطلب مهم مگر شما توان مدیریتی افراد را ملاک نمی دانید ، پس قضاوت عجولانه نکنید ، صبر کنید این آقایان وارد شوند بعد اظهار نظر نمایید، مگر آقای قالیباف که شهردار تهران است ، از بدنه وزارت کشور بوده اند (اصلاً قصد مشایعه ندارم) ولی ببینید که چطور مقتدرانه در تهران شهرداری می کند به عقیده بنده رئیس آینده ارشاد بهبهان باید مدیر باشد نه هنرمند چون این هنرمندان هستند که احتیاج به حامی دارند و آقای مشهدی و اسماعیلی می توانند حامیان خوبی برای هنرمندان باشند.
    والسلام
    التماس دعا
    برادر کوچک شما حیدر شفیعی بازارنوی
    مورخه ۱۴/۰۴/۱۳۹۴

    مشکل جناب حاجی زاده چیه؟ یکی بیاد بگه؟؟؟ همه سرپرست ها حکمشون اومد شدن رییس جز این بابا ؟؟؟؟؟ مسخرست بخدا

    آقای حاجی زاده چه کار برای هنرمندان این شهر کردن اگر کسی نمیدونه بدونه هیچ نمایشگاه کنسرت یا تاتری در بهبهان انجام نمیشه مگه اینکه به ارشاد پول پرداخت بشه.
    اگر کسی مدعی دروغ بودن این حرفه میتونه به ارشاد مراجعه و سوال کنه
    پس ایشون کاری نکردن فقط گذاشتن ما هنرمندا براشون پول در بیاریم

    سلام بر اخلاق و بی اخلاقی
    نقدی اخلاق مدار بر این نوشته نه مقاله مقرضانه و دور از اخلاق و تئوری خبر :
    ارگانیان شما اهل هنر را نمی شناسید . بخاطر اینکه من با داشتن کارنامه ای ۱۵ ساله در عرصه موسیقی صحبت می کنم .
    در این ۱۵ سال هر وقت به این اداره جهت مجوز می آمدیم بخصوص برگذاری کنسرت بدون کلام همیشه با بی مهری این مجموعه فعلی که در منصب هستند مواجهه می شدیم .
    ( در زمان مدیریت قبلی کنسرت جناب لطفی و دیگران که تلاش می نمودند آن را برگذار نکنند در بهبهان و آقای حاجی زاده که حتی کوچکترین تلاشی نمی نمود تا این مشکل رو برطرف کنه که وقتی از تهران و وزارت مربوطه برخورد گردید تسلیم شدند . ) از این موارد هم در مقاله مقرضانه خودتون هم نام ببرید . اگر در مدیریت قبلی بود ایشون معاون بودند پس چرا وقتی بهشون گفته می شد آقای حاجی زاده الامان الامان حرف دیگری میزد و حمایت نمی کردن هاااااااا . چی شد اون بی اخلاقی های هنری . حالا شده برای ما اهل هنر و موسیقی پرچم دار بیرق اسلام هااااااااا .
    شما از عملکرد و برخورد این مجموعه اصلا آشنا نیستید و فقط بدنبال علایق خود هستید .
    دلیل دیگر اینکه شما تا کنون با چند نفر باسابقه صحبت کردین که بفهمید در پشت این نقاب و مقالات منتشر شده خودتون چی میگذره .
    شما اصولا نمی دونید که برای داشتن سمت ریاست یک نهاد یا اداره مدیر اون باید شرایط رو داشته باشه . از لحاظ مدرک و …..
    شما اصولا مغرضانه متن نوشته اید نه انتقاد !!!!
    دلیل دیگه اون هم اینه که چرا گزینه های دیگری که سالیان سال در این عرصه هنر و موسیقی زحمت کشیده بودند و چندین ماه بودکه با آنها مذاکره میشد که برای این منصب برای اولین بار در تاریخ بهبهان پا به میدان بگذارند توضیحی ننوشتید ؟؟!!!
    چرا ؟؟؟!!!
    چرا اونها رو در هیچ کجای متن نیاوردید ؟؟؟ یا حتی اشاره نکردید ؟؟؟
    دلیل اون هم اینه که یا اصولا نمی دانستید که جای این نکته است که چرا بدون داشتن اطلاعات تخصصی حول یک محور مقاله می نویسید که جای تعجب است و نشانه توهین به شعور مردم و یا اگر می دانستید و ننوشته اید معلوم است که غرضی دارید و این هویداست . چونکه اصلا اشاره ای به دیگر کاندیداهای معرفی شده نکردید که همگی حتی از سابقه خدمت آقای حاجی زاده این مرد بزرگ بیشتر است .
    منصف باشید تا در پیش روی خداوند سربلند باشید .
    خدایا در این شبهای عزیز ار تقصیر مردم به بزرگی مولایمان علی بگذر .

    متاسفانه آقای حاجی زاده هیچکدوم از فاکتورهای لازم برا مدیریت یک مجموعه فرهنگی رو ندارن و فقط با وعده وعید و دادن امتیاز به یک عده خاص برای کسب حمایت اونها پست ریاستی رو تا حالا اشغال کردن
    در مورد ایشون هم بهتره از هنرمندان با سابقه بهبهان که تو این چند ساله با ایشون و اداره ارشاد همکاری داشتن سوال کنید.هرچند از کامنتها معلومه خیلیی چیزا
    این به قول شما اتفاقات خوب هم فقط امتیازهایی بود که برای سر کار موندن به یک عده خاص داده شد وگرنه سابقه و نگاه ایشون به هنرمندان پیش از ریاستشون معلومه و همین الان هم فقط کسایی حمایت میشن که از ایشون و پست ریاستشون حمایت کنن تازه به شرطی که پول بدیم در غیر این صورت اصلا اجازه کار نمیدن.

    توهین و افترا و انتقاد توامان با این دو نه انسانیست و نه اخلاقی.
    عملکرد افراد در طول سالیان کاملا مشخص است و بهترین مدافع. پس لطفا ب شعور ملت با القا انچه دلخواه شماست توهین نفرمایید.در کامنت های خود

    هر چه قدر هم که پذیرش حقیقت برای یک عده سخت باشه باید بپذیرین که دیگه دوره لابی بازی و انحصار طلبی یک عده آدم خاص گذشته و باید حضور آدمهای جدید رو بپذیریم نه که با بی اخلاقی سعی کنیم با توهین و افترا اومدن مدیران جدید و تحصیل کرده به اداره ارشاد رو فاجعه بخونیم.
    من به عنوان آدمی که سالها از وقت و جونیم رو در فعالیت هنری گذروندم دعا میکنم با آومدن مدیران جدید و البته همراه این مدیران افکار نو و تازه شاهد پایان انحصار و قدرت نمایی و منفعت طلبی عده ای خاص باشیم که خوشبختانه سالهاست دستشون برای مردم و علی الخصوص جامعه هنری بهبهان رو شده.
    دوست نویسنده این مقاله هم ای کاش به جای جانبدارانه نگاه کردن به موضوع با بررسی سوابق توان و تحصیلات ادمها هم مقایسه ای انجام میدادن هم اگر حتی گزینه بهتری سراغ دارن معرفی می کردند.
    انشالله که هر کس قدمی جهت خدمت صادقانه به فرهنگ و هنر این شهر برمیدارد اجر و پاداش آنرا در این ماه مبارک از خداوند مننان دریافت کند.

    آقای […] سلام .
    اگه شما همون فردی هستین که توی اداره ارشاد کار میکنه باید به عرضتون برسونم که خود شما هم انحصار طلب و افراط گرا و اکثر تصمیم های شما بخصوص برای نسل پاپ و جدید مغرضانه و دور از هر گونه اخلاق و انسانیت بوده . حداقل تا کنون .
    حداقل در چند موردی که دوستان نزدیک بنده درخواست برگذاری کنسرت رو داده بودند و من باهاشون توی اداره ارشاد بودم گویای این حقیقت تلخ می باشد که تا کنون مجموعه فعلی جز ضعف و کج خلقی بخصوص با قشر جدید جامعه رو در پی نداشته . پس نیاز به انسانهای جدید در این عرصه لازم الاجراست .
    دوستی که این مقاله رو نوشته بر اساس دیدگاه شخصی نوشته و در جهت حمایت از علایق خود بوده . چونکه چند ماهی میشه در این عرصه وارد شده و درد ۱۷ ساله هنرمندان رو نمی داند .
    جویای نام نباشید بهر هنر و انصاف باشید .

    با سلام
    اولا در پست طلب بودن آقای […] و حزب باد بودنشان شکی نیست.من تا کنون هنری ندیده ام.شما بفرمایید ما بدانیم.
    دوما بنظر دوستان این مهره چینی های آقای نماینده معنی از عدم اقبال ایشان در مجلس آینده است.چند روز پیش جنال عطوفت میفرمودند آقایی سالاری رو ضعیف کردیم.مودت هم فرماندار میشود و دکتر دهملایی هم رد صلاحیت خواهد شد و شریعتی در مرکز شهر پیروز خواهد شد .زهی خیال باطل.

    عزیزان سلام
    نگران نباشید باز ی ۹۰ دقیقه ای رو شاهد خواهید دیدکه کی منتخب مردم بوده و خواهد بود.

    […] هنرستان مجتهدزاده رو به گند کشید،همینو کم داریم بیاد فساد تو اداره فرهنگ و ارشاد هم راه بندازه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش