30 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
انتخابات مجلس بهبهان

حواشی یک مراسم جشن اهل بیت(ع) در بهبهان // ابراز گلایه شیخ غلامرضا شاه عفو از یک ماجرا !

ماجرا از این قرار است که حدود چند روز پیش یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) جشنی را ترتیب داده و از حجت الاسلام شاه عفو جهت ایراد سخنرانی در مراسم دعوت می کنند. ایشان نیز در ابتدا می پذیرند اما پس از روشن شدن چند موضوع، از جمله ارسال پیامک های انبوه و نام بردن از ایشان بعنوان سخنران و همچنین حضور چند نفر (که مورد وثوق جناب شاه عفو نبوده اند) در مراسم و از همه مهم تر ایجاد شائبه ی تبلیغاتی بودن این جشن و سواستفاده از نام ایشان بعنوان حامی کاندیدای موردنظر، ایشان از حضور در این مراسم خودداری نموده و مراتب گلایه و اعتراض خود را با ارسال یادداشتی به وبسایت ارگانیان اعلام می دارند.

 

متن پیام ارسالی ایشان :

 

 

بسمه تعالی

بنده اعتبار و احترامی را که از مسیر ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه سالار شهیدان و امام آزادگان جهان حسین بن علی علیهما السلام و در راستای حمایت و دفاع ازحقوق مردم و نه گفتن (پر هزینه) به اهل باطل و در برخورد با زیاده خواهان و نیز در مخالفت با رانت خواری و فرصت طلبی افراد، به فضل الهی بدست آورده ام هیچگاه و هیچ جا هزینه جناح های سیاسی نخواهم کرد. حمایت بنده از خادمین صدیق و واقعی مردم و حافظان حرمت و حقوق عموم مردم همیشگی خواهد بود و اگر احساس کنم گروهی، فرد و یا افرادی به نام خدمت و برای قدرت با عواطف مردم مخصوصاً تحصیلکردگان و دانشمندان و نخبگان به خصوص جوانان شهر بازی در می آورند و بیت المال عمومی و ارزش های انقلابی و عظمت نظام مقدس اسلامی را تضعیف و مردم را از اعتقاداتشان دل سرد می کنند تمام قد در برابر آنان می ایستم.

 

به امید پیروزی حق بر باطل و رسیدن حق به حقدار

غلامرضا شاه عفو

 

 

    سلام و عرض ادب .
    جدیدا خبر خوبی در بخش رفاه عمومی مردم در زمینه پزشکی به گوش می رسد . لطفا جهت روشن موضوع مطلب را از طریق علوم پزشکی پیگیری کنید .
    آن بندگان خدا هم خدمتی برای مردم انجام داده اند .
    با تشکر

    با سلام . خداوند به تمامی حق طلبان این مرز و بوم توفیق دهد .

    لازم به ذکر می دانم متاسفانه هیچ امیدی به دانشکده علوم پزشکی بهبهان نمی باشد . لطفا پرونده را از دادستانی بهبهان پیگیری نمایید .

    سلام
    آقای فرجیان پور این سایت اعلام می کند که خدمات خوب را حمایت میکنیم .
    حال که خدماتی شایان در خصوص زیرساخت های کلان شهری و پزشکی انجام شده ادعای بیان شده باید ثابت گردد .
    جناب شیخ صریح اللهجه هم ادعا میکند که طرف حق است و حمایت از خدمت انجام گرفته می کند که ببینیم این ادعا ثابت می شود یا خیر !!!
    جهت اطلاع ایشون .
    دادستانی ارتباطی به ادعاهای بیان شده از طرف این سایت ندارد .
    جهت اطلاع .

    باز این آقای حسین نژادیان کار ناوال تبلیغاتی راه انداخت . به خاطر خدا که نه، حد اقل به خاطر اینکه بیشتر از این نظراتتان در حاشیه نشین نشود و کمی میل و رغبت در خواندن آن برای خواننده ایجاد شود سکوت اختیار کنید برازنده تر است.

    صراحت لحجه من فقط به این خاطر است که شما در همه pag ها فقط به دنبال تبلیغات هستید و نیت خیری در راه خدا از نوشته هاتون استشمام نمیشه.

    سلام مجدد
    اینکه کار خوب باید حمایت شود هیچ شکی نیست و مسلما ارگانیان از آن حمایت می کند . ضمنا عرض بنده این نبود که دادستانی ارتباط با این پرونده دارد . بلکه موضوع دیگریست که در حال بررسی است .
    باید کارهای خوب بیشتر باشد نه اینکه کار خوب و بد با هم برابری کند .

    سلام
    وظیفه هر خبرگزاری یا خبرنگاری تحت پوشش دادن کلیه مسائل منطقه خودشه ، پس شما باید نگاه فراجناحی داشته باشین و همه اتفاقات منطقه رو پوشش بدین .
    مثلا بیاینه حاج آقا شاه عفو همچین هم مهم نبود که شما اینطوری در مورد نظر یکی از مخاطباتون که در مورد خبری در باره اتفاقات حوزه سلامت خبر میده اینطور موضع بگیرید…
    حاج آقا شاه عفو با هر کی که صلاح دونست میره ، دیگه چرا این همه جارو جنجال راه میندازین ؟؟؟ ولی یک نفر اومده میگه فلان خبر ، خبر خوبیه شما بهتون برمیخوره… از این نگاه خاص دست بردارید شما متاسفانه همه جوانب شهرستان رو تا حالا تحت پوشش قرار ندادین ، فقط به مسائل سیاسی گیر دادین و این و اونو به جون هم انداختین . این نگاه یک خبرگزاری بی طرف نیست.

    دقیا مشکل شهر ما همینه که جناح بازی و سیاست بازی باعث شده شهر پس رفت کنه و کار خوبی کرد سایت ارگانیان که فصل الخطابی از آقای شاه عفو منتشر کردند . شاید دست سیاسی کارها رو بشه و فرصت طلب ها نتونند از آب گا آلود ماهی بگیرند.

    ارگانیان تشکر

    از مسیولین سایت درخواست میکنم شق القمر کردن ها و شاخ غول شکستنای شریعتی رو تو سایت مندرج کنن تا انگ سیاسی بودن یا جناحی بودن بهشون نچسبه
    من موندم خداوکیلی شریعتی برا مردم چیکار کرده که بعضیا کورکورانه طرفداریشو میکنن کافیه یه روز توی شهر بچرخین و جوونای تحصیلکرده بیکار رو ببینید

    والا به نظرم اگه کارهای مثبت ایشون نوشته بشه خیلی بهتره برای اینکه اینقدر انگشت شمار هست که حداقل ادم به زحمت نمیافته که بره تعداد اهمال کاری و ها و خرابی ها یی که اقای شریعتی ببار اورده را بشماره.

    با با آقای حسین نژادیان ، از آقای شریعتی به خاطر ثبت گل نرگس و سه سنگ متشکریم . آقا بی خیال شو به خاطر نطق هاشون و زدن ماسک نمادین در مجلس هم متشکریم. آقای حسین نژادیان ؟ بی خیال بابا کوتاه بیا تشکر کردیم

    اخه ادم که بیماری وسواس نداره هی بگه متشکریم گفتیم دیگه!!!!

    سلامی مجدد .
    اگر می توانید و اطلاعات کافی دارید که مطمئنم دارید و نمی خواهید باور کنید و یا جرأت داشته باشید دوره شریعتی رو از لحاظ توسعه شهری با ۳۲ سال نمایندگی گذشته مقایسه کنید .
    جناب شهروند زحمت بدهید تحقیق کنید .
    جرأت بدهید
    مناظره کنید .
    حقیقت تلخ است . متعجم از این شهر .

    جناب شریعتی اگر توانای داشتن حداقل کاری برای جوانان تحصیلکرده بیکار این شهر انجام میدادن نه فقط به فکر ثبت گل نرگس و سه سنگ باشن

    این فردی که در کامنت ها طرفداری سرسختانه و کورکورانه از نماینده رو میکنه و با صحبتاش (۳۲ سال…) به شعور مردم فهیم بهبهان توهین میکنه رو اگه میشه برا خودتون راجع به شخصیتش تحقیق کنید تا انشاله ما مورد غیبت کردن و تخریب واقع نشیم.
    ایشون با پارتی و توسط نماینده و ص.ش در دوره مدیریت قبلی مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان و بدون هیچ شایستگی و توانایی در کمیته امداد بهبهان استخدام شدند!!!
    از کارکنان کمیته امداد بهبهان و سایرین راجع بهش تحقیق کنید و کامنتاشو که توهین به مردم بهبهانه و به تخریب نمایندگان پیشین بهبهان و تمجیدهای شائبه دار از نماینده فعلی بهبهانه رو لطفاً فیلتر کنید سایت محترم ارگانیان.
    حقیقت تلخ است… متعجبم از این شهر!!!

    مقصر همه وقایع فعلی بهبهان ، مردم عزیز هستند.
    وقتی ما مردم به نماینده ای رای میدیم که حداقل شرایط لازم را ندارد، اوضاع شهر بهتر از این نمی شود. آقای عزیزی که از تحصیل کرده های بیکار گفتید ، رنج خود را باید پیش کسی ببرید که لاقل چند کلاس درست وحسابی درس خونده باشد تو دانشگاه معتبر مدرک گرفته باشه ، اون وقت این نماینده است که تازه میشه ازش انتظار داشت برا تحصیلکرده های بیکار فکری کنه.
    دوستان عزیز نمیگم آقای شریعتی هیچ کاری تو این شهر نکرده چرا ایشون زحمت کشیدند ولی ما یک قاعده کلی را داریم ، آن اینکه هدف وسیله رو توجیه نمیکند، آقای شریعتی اگر کاری برای این شهر انجام دادند قطعا بفکر آینده سیاسی خودشون بودند، بفکر انتخابات ، این همه تقلا برا راه اندازی نیروگاه و .. اگر چه کار مبارکی است ولی دنبال کردن توسط نماینده شاید به زلف انتخابات گره خورده است.

    اقای شریعتی تنها کاری که در این شهر انجام داد بالا بردن توقع افراد برای شرکت در انتخابات های مجلس امسال و سال های آینده است. چرا که وقتی فردی مثل ایشان با حداقل های علمی و سیاسی و اجتماعی می تواند از ماها مردم بهبهان رای بگیرد معلومه که دیگرانی که خودشان را یه خرده سرتر از ایشان میدانند دهنشان جهت حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا آب بیفتد!

    از دوستی ک با نام ناشناس کامنت گذاشتن و نیز بقیه دوستام درخواست میکنم به نوشته های اقای حسین نژاد واکنش نشون ندن همونطور که قبلا هه عرض کردم ممکنه خود اقای شریعتی از طرفداری کورکورانه و متعصبانه ایشون ناراضی باشن از قدیم گفته اند جواب … خاموشیست

    اقای شریعتی هم به فکر منافع خودش و اطرافیانش هست در جریان انتخابات ریاست جمهوری یک ستاد به حمایت از دکتر روحانی در بهبهان افتتاح کرد،بعدش از جلیلی حمایت کرد و روز رای گیری پشت سر قالیباف در پای صندوق حاضر شد.

    جالبه اینجا همین که یه نفر از شریعتی حمایت میکنه یهویی همه میان میخوان به عنوان مخالف باهاش عکس سلفی بگیرن…
    ارگانیان هم که فقط بلده ژست بگیره و بره از شاه عفو نطق تهیه کنه…
    شنیدیم بید بلند دو داره راه میوفته برین حرفاتونو آماده کنید برا دروغ گویی های جدیدتون دربرابر نماینده شهرستان که لیاقت ما همین حسادت های کورکورانه نسبت به اشخاصه که باعث پس رفتمون شده.
    فردا هم که بیدبلند دو راه افتاد باز بگید شریعتی کی بود ، روح مرحوم زارعی اومد و راش انداخت…
    درود بر هر کسی که برای مردم این شهر تلاش میکنه به هرشکل که میتونه.

    درود بر آقای شاه عفو که اعمال رییس دانشگاه […] را رسوا کرد.

    درود بر آقای شاه عفو که از بنده ی خدا نترسید و از خدا ترسید و جلو رانت و قومیت گرایی و دسیسه های شیطانی معاون و رییس دانشگاه […] که حدود ۱۴۰ نفر بون ضابطه و فقط بر اساس رابطه با نماینده گان فعلی و قبلی و رد و بند های ایشان ایستادگی کرد و مهر سکوت بر لب نگذاشت.

    آقای شاه عفو بیشتر بگو از درد مردم شهر، فریاد بی عدالتی و دنیاطلبی مسیولین شهری را به گوش برسانید. از آه دل دردمندان شهر و خون دل شهیدان بگویید و نگذارید زیاده خواهی و فرصت طلبی دنیا دوستان که از پستان دنیا، خون مردم مظلوم این شهر را میمکند و خنده های شرم آورشان گوش را کر کرده و سراسر شهر را فرا گرفته به بار بنشیند.

    آقای شاه عفو حرف بزن و از درد ها بگویید

    چرا سایت ارگانیان از به کار بردن نام دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان امتناع میکنه؟

    چرا؟ ؟؟؟؟
    پشیمان شدم از نوشتن در این سایت.

    بدانید که ترس برادر مرگ است و ترس در حیطه خبری یعنی مرگی آنی

    شخصی از نخبگان گفت .چند شب پیش با یکی از اساتید نخبه خاتم صحبت می کردم گفتم این حرفایی که درمورد دانشگاه […] می زنند حقیقت داره . فرمودند بلی واوضاع بی ریخت تر از اونیه که فک می کنیم الله العظیم سوگند می خورم واقعیتو بگم :(( فرمودند شریعتی لیاقت خبرچینی […] رو داره))
    گفتم حکایت استخدام ها چی اینو هم تایید کردن . خلاصه دانشگاه رو فروخت برای اینکه رأی بیاره ولی زهی خیال باطل دیگه که […] فرماندار نیست […] خودش کاندیدا شده . رنجبر ازش جدا شده هنری ازش جدا شده احمدپور ازش جدا شده دهملایی ازش جدا شده و… .پس همون ارمند بهش رای بده بسشه . عزیزان نگران کاندیدا شدن مجددشریعتی نباشیدواضح ومبرهن که از خدا می خواد رد صلاحیت بشه چون می دونه هر چی کرده باید پس بده ۳۰۰۰رأی هم نمیاره (جهت اطلاع اقا صادق)
    ولی فراتر از اینها فک کنیم خداو کیلی حق بهبهان اینه .تو هر خونه ۲تا ۳ سه فوق لیسانس داریم اون وقت باید شریعتی با این هوش واستعداد پایینش نمایند ما نخبگان باشه.
    از همین الان نخبگان جمع بشند و کانونی بی طرفانه تشکیل بدن وهمه ی کاندیدا رو به چالش بکشند وحلاجی کنند . واقعا بی طرفانه همه کاندیدا رو به مناظره دعوت کنند . مث اون چیزی که تو تهران اتفاق می افته . این پیشنهاد خیلی از نخبگانه. سپاس از انعکاس اخبارتون وبیان دیدگاهتون

    همه می دونن که کاندیدا مورد نظر کیه .به نظر اینجانب بهتر بود شیخ شاه عفو می رفت مث خیلی های دیگه (خودم دعوت بودم ) به محض اینکه مشخص شد قضیه چی بود عده زیادی بلند شدن اومدن . بعضی ها برا تبلیغات دستپاچه هستن . اگه واضح اعلام می کردن برا جشن مورد نظر این کاندیدا مردمو دعوت کرده به گمونم ۱۰ نفر حاضر نمی شدن.

    من هم دعوت شدم اما همین که متن پیام را دیدم متوجه شدم از اسم آای شاه عفو برای تبلیغات داره سوء استفاده میشه. به همین خاطر نرفتم. وقتی هم شنیدم ایشون نرفتن و این فصل الخطاب را داده اند دیدم شناختم از آقای شاه عفو درست و دقیق بوده و البته همینطور از کاندیدایی که دعوت شده بودم .

    خوب دیگه وقتی مشاور جوان در فرمانداری در زمان مسیولیت ایشون ،کسیست که نخبه های بهبهانی را در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء حذف کرد قاعدتا نمیتونست آقای شاه عفو این ها را بدونه و چشماشو ببنده.

    آقای شاه عفو، از شما متشکرم

    سلام
    جناب ناشناس عزیز . کارنامه قبولی بنده در امداد و نمرات بنده موجود می باشد . حقیقتیست تلخ . تحقیق نموده اید ولی نمی توانید به علم بنده غافل شوید .
    کامنت ها را مطالعه نمودم معلوم است که کسی جرأت ننموده که مقایسه نماید در ادوار گذشته .
    قبلا خطاب به افرادی بی منطقی که شایعه پخش می نمایند عرض نمودم که تاریخ استخدامی افرادی که نام برده اید را هم انتشار دهید که با سکوت مواجهه شدیم . در مورد دانشگاه خاتم شماها قطعا گزارش بازرسانی که به بهبهان آمده اند را مطالعه نموده اید و جرأت نداشتید که آن گزارش را منتشر کنید چونکه آبرو برایتان نمی ماند . بقول یکی از همین افراد مخالف موجود در این سایت که اگر با مسئولان مربوطه در دانشگاه خاتم به مناظره بنشینیم حریف نخواهیم بود . انزوال دانشگاه خاتم را افراد شایعه ساز بوجود آورده اند که خود هم می دانند به خطا رفته اند . توسعه دانشگاه آزاد مثالیست واضح .
    جناب امین مقداری مطالعه تحلیلی لازم است که کارهایی برای بیکاران تحصیل کرده بانجام گرفته . زیرساختی برای توسعه بانجام گرفته مانند بیدبلند۲ ، مانند بیمارستان ولی عصر و دانشکده علوم پزشکی ، مانند نیروگاه سیکل ترکیبی ، مانند طرح باغات کشاورزی که در دست مطالعه و تکمیل طرح توجیهی برای آن در دست اقدام وزارت جهاد کشاورزی می باشد . اندکی زحمت تحقیق واقع گرایانه بدهید .اگر نماینده کاری را انجام می دهد و به مردم می گوید برای این است که مردمی که به او رأی داده اند بدانند که چه کرده ایم . اینقدر ساده نگر نباش .
    جناب ناشناس کور افرادی هستند که حماقت می کنند در وجدانشان . اندکی صبر نشان می دهد .
    کسی شعور مردم را زیر سوال نبرده !!!
    ادوار گذشته بهبهان (نماینده گان گذشته ) را با حال مقایسه نمایید . بسم الله . اگر جویای حق و انصاف هستید . بسم الله . منتظریم . بسم الله .
    ادعا نموده ام . به مناظره بیایید . بسم الله . در گروه های مجازی که در حال بحث و تبادل نظر شدید در مورد مسائل سیاسی و انتخاباتیست هم کسی تا کنون بلحاظ توسعه شهری حتی مخالفان موجود در آنها هم نتوانسته این را انکار نماید . مستند بهتر است مستند صحبت نمایید . نه مانند بعضی کودکانه به پخش شایعه ساختن که آن هم نتیجه اش در آینده عکس خواهد بود بپردازید .
    اگر کسی به لحاظ اینکه حمایت از نماینده فعلی می نماید مورد حجوم قرار گیرد و برچسب به آن بزنید جوابتان هم این است که فقط ۱۱ نفر مخالف همیشه در صحنه موجود فعال داریم و بخواهم مانند شما جوابتان بدهم لابد بعضی ها استخدام مخالفین ما هستند که در فضاهای مخالف نماینده را مورد هدف قرار بدهند ولی ما منطقی هستیم . مخالف باشد بهتر است .
    خود را تا دندان آماده کنید ببینیم با راه اندازی مجدد پالایشگاه بیدبلند۲ که رویایی برای مردم بهبهان بوده چه در چنته دارید . خود را آماده کنید . قطعا جوابتان روشن است :
    بی منطقی
    اشکالی ندارد این روش هم خوب است .

    با تمامی احترامی که برای همه قائل هستم از اینجا ادعا می کنم مقایسه توسعه شهر بهبهان و ایجاد زیر ساخت های اساسی گوناگون را توسط نماینده فعلی با ادوار گذشته . پس اگر کسی جرأت دارد به مناظره بیاید .
    برای این ادعا منتظرم ولی بصورت مناظره و مستند .

    با سلام اولا آقای حسین نژاد هجوم درسته . [..حذف شد..] من از پرسنل دانشگاه ازاد هستم تعداد دانشجو از ۹۷۰۰۰به ۵۰۰۰رسیده اگه تا ۵ ماه دیگه حقوق داشته باشیم شاهکاره . همه آمارات ایطوره. [..حذف شد..] من نخواستم وارد این بحثا بشم ولی چون در دانشگاه آزاد خدمت می کنم مجبور شدم صحبت کنم . دانشگاه آزاد هم با بی تدبیری در حال نابودی است.

    تذکر : خواهشمند است در بیان دیدگاه و مباحثه جانب ادب را رعایت فرمایید.
    با تشکر

    سلام دانشگاه
    ابتدا عرض کنم که بحثی که در مورد آمار دانشجویان کردید نشان از این است که از شاخص جمعیتی اطلاعی ندارید . دلیل کم شدن دانشجویان در این دیار علاقه قشر جدید به تحصیلات در دانشگاه های معتبر کشوری و خارجی و رشد نزولی جمعیت بعد از دهه ۶۰ می باشد . دقت بفرما .
    توصیه میکنم سالنامه آماری جمعیتی را از سایت استانداری دانلود کرده و مطالعه بفرمائید .
    بی تدبیری دکتر ملک محمدی علاوه بر تذکرات بسیار زیاد مشاوران ایشون و نخبگان کشوری موجود در دانشگاه آزاد بهبهان به این روز درآمد از جمله استارت پروژه جلوه دانشگاه . تا قبل از دکتر ملک محمدی که دانشگاه آزاد بسیار بهتر از این بود .

    خطاب به جناب حسین نژاد امیدوارم استفاده کنید
    انسانهای نا پخته همیشه میخواهند که در مشاجرات پیروز شوند…
    حتی اگربه قیمت از دست دادن “رابطه” باشد…
    اما انسانهای عاقل درک میکنند که گاهی بهتر است در مشاجره ای ببازند،
    تا در رابطه ای که برایشان باارزش تر است “پیروز” شوند…
    دانستن اینکه چه موقع باید فاصله گرفت و چه موقع بایدنزدیک شد
    کلید ماندگاری هر رابطه ای است.

    درودبر همه همشریان . با عرض خسته نباشید به دست اندرکاران این رسانه. البته از شما هم گلایه دارم که قسمتی از متن بنده را حذف کردید به نظرم که چیزی دال بر بی ادبی ننوشته بودم .نوشته بودم که خود آقای شریعتی حاضر نیست جواب اصحاب رسانه رو بده اون موقع شما میایید می گید بیایین مناظره .علی ای حال متن های آقای حسین زاد رامقایسه کنید پارادوکس داره یه جا می گه دانشگاه خاتم با شانتاژچنین جوی پیدا کرده ولی دانشگاه آزاد توسعه پیدا کرد در کامنت بعدی اعتراف می کنه که دانشگاه آزاد هم به انزاو رسیده . تا اینجا خودتون قضاوت کنید . از مسوولین سایت خواهش می کنم این قسمت رو حذف رو نکنید تاروشنگری بشه ومردم تکلیفشون رو با نماینده بدونن چیه. دانشگاه آزاد خودش نیرو اضافه داره ولی آقا نماینده با قدرتی که در اختیارشون هست آقا […] رو که بازنشسته ی آموزش وپرورش بود ودانشگاه آزاد عذرشو خواسته بود مجددا به سیستم برگردوند وتا الان هم مشغوله وتو این شرایط بی پولی ماهی دو میلیون حقوق می گیره . در شرایطی که تو هر خونه چندین تحصیلکرده ی بیکار هست اولویت این بود که آقای […] مشغول بشه . در دانشگاه خاتم کیا اومدن سرکار شک ندارم که همه وقایع خاتم حقیقت داره .

    قابل توجه آقای حسن نژاد و دانشگاه . اولا ریشه دانشگاه رو دکتر […] کند صد نفر روبه زور وارد دانشگاه کرد همه هم از نیروهای خودش یادم پیشش رفتم برا استخدام دانشگاه آزاد می گفت ما دخالت نمی کنیم ولی همین آقای […] مسوول دفترش همه ی کارای مربوط به ورود این صد نفر رو انجام داد (شاهد حرفام اینه که برید ببینید چند […] با مدارک پایین تو دانشگاه آزاد هست) ولی بازی روزگارو بنگر نیروهاش که استخدام کرد عذر رییسه روهم خواست . بعدش آقای حسین نژاد دانشگاه تو زمان آقای ملک محمدی ویرانه شد ودر حال حاضر رو خرابه ها حرکت می کنه برنامه خاصی برا پیشرفت و پیشبرد وترمیم چیده نشده . به غیراز یک کار که در اداره های دیگه هم می بینیم این که اقای صادق[…] هرروزه میاد دفتر رییس بعد از این که مشاوره های لازم رو انجام داد ناهاررو می خوره و می ره . بلی دوستان حکایت تلخ اقای […] هم درست است . دانشجویی به نام […] دوره ی کاردانی رو تو دانشگاه آزاد چهار ساله تموم کرد الان تو دانشگاه خاتم کار می کنه ولی نخبگان تو خونه هاشون نشستن. یکی از مسوولین دفتر اقای شریعتی می گه اقا […] ۱۴ نفراز بستگانش رو وارد دانشگاه خاتم کرد پس واقعیت تلخ اینه . آقا حسین نژاد من در عجبم شما ایمان ندارید . اینا رو می بینید وباز دفاع می کنید . تازه اینا رو مختصر گفتم ایقد هست که خودم خستمه بنویسم . زن […] رشته ش در دانشگاه آزاد تعطیل شد منتقلش کرد به خاتم . واقعا بهتر بود اسم دانشگاه خاتم النبیا ، خاتم بود چون خیلی از حکایت های درد ناک وحکایت ظلم وظالم به اونجا ختم می شه

    سلام و خسته نباشید خدمت زحمتکشان این سایت.
    نکته جالب توجه این است که خیلی ها با نام مستعار پیام میگذارند که اصلا پسندیده نیست
    شما وقتی حرفی میزنی پای حرفت هم امضا کن.آقای فرجیان در جریانن که مقاله بی اسم نویسنده هیچ ارزش ی برای بحث ندارد.کمی شجاعت و محافظه کار نبودن هم بد نیست.
    بحث ها همیشه موردی و درباره موضوع خاص است.حالا اینکه کی چجور رفته سرکار من اطلاعی ندارم اما آیا ایجاد شغل برای جوانان وظیفه نماینده شهر است.?وظیفه نمایندگان فقط قانون گذاری است.و سوال بعدی آیا وضعیت کار فقط در بهبهانن خراب است?و آیا تا وقتی پول های افراد در بهبهان در بانک و جاهای دیگر صرف میشود چه کسی باید سرمایه گذاری کند?
    و سوال مهم تر
    آیا راه اندازی نیروگاه و استخدام حدود ۵۰۰ نفر و پالایشگاه با استخدام ۳۰۰۰ نفر خدمت در راه ریشه کنی بیکاری نیست?آقا درباره دانشگاه فرض کنیم اشتباه کرده.حرف دیگری نیست?خواهشا انصاف رعایت شود.امیدوارم ننویسید بنده را هم ایشان استخدام کرده

    سلام مجدد
    قابل توجه آقا خواجه پور وحسین نژاد
    اولا اینجا رو می گن فضای مجازی ثانیا هیچ کدوم از حرفام دروغ نیست سوگند می خورم ثانیا از اونایی هستم که دستم به دهنم می رسه و کسی نمی تونه تو روند کار واشتغال ودرآمد من تأثیر بذاره چون متخصصم رابعا مهم نیست چه کسی حرفی می زنه مهم اینه که واقعیت است یا نه خامسا یه دانشگاه نه و همه دانشگاه ها.ایشون نخبه کشی کرده حتی شنیدم رقیبشو از دانشگاه آزاد حذف کرده (دکتر سالاری) ، حتی کسی دکترای عمران داشت برای ورود به خاتم عذرشو خواست و یه کارشناس ارشدعمران گرفتن اونم غیر بومی. سادسا این کارا رو به سرانجام برسونه دستشو هم می بوسیم . البته تا فردا هم بخوای آمار کارهای خل وکج از ایشون فهرست وار می گم .شما هی بگو نه تا من یکی یکی خدمتتون عرض می کنم . خودتون می دونید واقعیتو می گم برای اینکه روشن بشه دروغ نگفتم خود مردم معیارن برن در مورد گفته های من تحقیق کنند . من وتو یه گوشه بشینیم مردم برن تحقیق کنند .
    سوال آخر از جناب آقای شریعتی نیروگاه و پالایشگاه که راه افتاد ارنج استخدام به سبک خاتمه یا روش جدیدی اتخاذ می نمایند وآیا کی در جمع اصحاب رسانه حاضر می شید وجواب سوالاشونو به طور مستقیم می دید
    خلاصه اینا شمه ای از داستان سوزناک ومظلومیت مردم ماست

    مسألتن آقای خواجه پور. فرمودید وظیفه ی نماینده فقط قانون گذاری است گرچه می شود در این باب ۱۰۰صفحه نوشت ولی فقط یه سوال بهتر از شریعتی نداشتیم بره قانون وضع کنه نخبه تر از اون نداشتیم . اولین صحبت شریعتی در مجلس راجع به چه بود . مث اینکه خیلی خرج انتخابات کرده بود وتازه اولش بود مجلسو از نزدیک می دید یه حساب سرانگشتی کرد دید نمی صرفه.هنوز امار نجومی پولای مجلسو ندیده بود. تو اون سخنرانی اول شیخ ما فرمودند حقوق نماینده ها پایینه . رسانه های خارجی هم با تمسخر انعکاس دادند . بله عجب واضع قانونی روونه کردیم مجلس . یادمه تو یکی از بنراش نوشته بود کنترل تورم یکی نبود بگه بنده خدا رییس جمهورها نتونستن تورمو کنترل کنند حالا تو با ورد وجادو وجمبل تورمو کنترل می کنی شایدم ملوان زبل شدی . خداوند به همه نخبگان ومتفکران واندیشمندان صبوری بده . شهید چمران فرمودن هر کس تبحر وتخصص نداشته باشه وکاندیدای یه پست بشه بی تقواست. شیر خدا و استاد […] آرزوست

    سلامی مجدد
    ترور شخصیت نمودن نشانه ضعف و ناتوانی در مباحث وارده می باشد . اصل موضوع را نتوانستید زیر سوال ببرید که نماینده فعلی خدماتی را بانجام رسانده .
    بقیه مواردی که بعضی افراد با حمله به شخصیت و مباحث فرعی ایراد می نمایند نشانه ضعف در دیدن حق است که آن هم ایرادی ندارد .

    ما اعلام نمودیم که اگر نمی دانید بیایید تا با مستندات نشانتان دهیم که چه نماینده ای در دوران گذشته در همه امور به اندازه شریعتی کار نموده که نتوانستیداین موضوع را زیر سوال ببرید و با ترور شخصیت ایشان و تیم ایشان جواب می دهید . این یعنی ضعف در پذیرش حق .
    مهم نیست .

    امید به داشتن حق در بعضی دوستان نمی باشد .( مخاطب خاص ) بخصوص افرادی که می گوییند می دانیم شریعتی چه کرده ولی بخاطر اینکه ما با فلان مسئول مخالفیم اینگونه برخورد می نمائیم .
    واقعا که ……

    جناب آقای حسین نژادیان سلام

    لازم به تذکر و یاداوری به جناب عالیست که هیچ کس نمیتنواند کسی را ترور شخصیت کند مگر خود فرد آن هم با اعمال نادرستش.

    با سلام لطفن در تایید یا رد نظرات خوانندگان گزینشی عمل نشود

    با سلام
    مخاطب عزیز، تایید و عدم تایید دیدگاه ها فقط به محتوای آنها از لحاظ رعایت ادب بستگی دارد.
    بررسی دیدگاه های پست های پربازدید و پربحث وبسایت کاملاً گواه این مطلب می باشد.
    با تشکر

    سلام
    آقایان خواجه پور وحسین نژاد ”
    واقعا طفره رفتید؟
    یک کلام بگید حرفای قاب سندیت داره یانه؟
    اگه این حرفا درست باشه شرمم باد که به شریعتی رأی دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش