10 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
شریعتی نماینده بهبهان

به بهانه انتخابات مجلس ۱۳۹۴ // انتقاد، تنها راه پیشرفت !؟

بی شک وضعیت ساکن و بدون پیشرفت بهبهان در سال های اخیر حرف دل بسیاری از دلسوزان بهبهان و بعضا مسئولین بهبهانی نیز بوده است. مقالات زیادی در رابطه با دلایل عدم پیشرفت بهبهان، ایده هایی برای بهبود شرایط در سال های اخیر منتشر شده و برخی از آن ها نیز از نقطه نظر های مختلف این معضلات را بررسی نموده اند. تا حدودی بررسی های به عمل آمده منطقی و درست به این معضلات نگاه کرده اند، اما در این مقاله نگارنده بر آن شد تا زاویه دیدی متفاوت را مطرح نماید شاید درمانی بر بیماری لاینحل شهرمان بهبهان شود.

انتقاد همیشه در میان اصحاب رسانه ابزاری کاربردی و تاثیر گذار محسوب می شده است، بخصوص در میان خبرنگاران و منتقدان بهبهانی و صد البته مردم شریف بهبهان. به طور کلی تاریخ نشان می دهد که عموم مردم علاقه بیشتری به انتشار اخبار منتقدانه و در ضدیت و کوبیدن مسئول و یا سازمان خاصی دارند تا انتشار اخبار حمایت کننده، چون فرد حمایت کننده در جامعه ما و به طور خاص در شهر بهبهان، محکوم به این موضوع است که می خواهد با این حمایت به مقاصد شخصی خود برسد. البته تا حدودی این طرز فکر با توجه به فرهنگ و عرف سیاسی حاکم بر ایران قابل قبول است. نویسنده در این مقاله قصد دارد تا فرهنگ پوشیدن عینک خوش بینی و دیدن نیمه پر لیوان را در هیاهوی سیاسی بهبهان ترویج دهد.

با کمی تفکر و رجوع به سال های اخیر، می توان شرایط حاکم بر انتخابات مجلس بهبهان یا بسیاری از شهرهای کوچک را به سناریویی تکراری تشبیه کرد. مردم فهیم بهبهان که همیشه در مقاطع مختلف تاریخی، سیاسی بودن خود را نشان داده اند، به زعم نویسنده، می توانند در سناریوی تکراری انتخابات مجلس، کمی خوش نقش تر بوده و بجای حمایت از مقاصد شخصی، با عینک خوشبینی و با اطلاع کامل به بررسی کاندیداها بپردازند.

و اما سناریوی تکراری: چند ماه به انتخابات مجلس مانده، کاندیداها در مجالس مختلف حضور پیدا کرده و مباحث سیاسی و پیشرفت نکردن بهبهان بر سر زبان ها می افتد. کش و قوس های فراوان صورت می پذیرد، از مسائل قومیتی گرفته تا درگیری ها و تجمعات مقابل ادارات و ارگان های بهبهان، و بالاخره یکی از کاندیداها مجوز حضور در مجلس را به دست می آورد. پس از انتخابات نیز بحث هایی در زمینه صلاحیت فرد منتخب مطرح می شود اما پس از یکی دو ماه، شهر بهبهان و مردم آن، به خوابی سه ساله فرو می روند و تمامی افراد به تخریب و مخالفت با فرد انتخاب شده پرداخته و به عناوین مختلف، برای عملی نشدن طرح های وی سنگ اندازی می کنند. زمانی که بهبهان و رشد آن نیاز به اتحاد، همدلی و حمایت دارد، به انتقاد و کوباندن فرد، مسئول و ارگان مورد نظر پرداخته می شود.

بعضا حتی پیگیری فعالیت های وی را به طور دقیق انجام نداده و برخی تلاش های آقایان مسئولین را خوار و خفیف جلوه داده و به تخریب وی می پردازند. نگاه منصفانه، بررسی دقیق و بدون تعصب فعالیت های مسئولین- بسنده نکردن به حرف مردم- و حس حمایت و همدلی و اتحاد، مسائلی است که ضعف آن در بهبهان وجود دارد. قطعا شخص نماینده و هر مسئول دیگر در دوره خدمت خود، کاستی هایی را در انجام وظایف خود در قبال مردم دارد اما این سوال مطرح می شود که آیا این کاستی ها باید تمامی تلاش های وی را بپوشاند؟

نگارنده این مقاله با اعلام بی طرف بودن در مسائل سیاسی و فقط از روی دلسوزی برای زادگاه، تصمیم به نوشتن این مطالب نموده و در ادامه به بررسی عملکرد سه ساله نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی پرداخته شاید کمی قدردان تلاش های مسئولین نیز باشیم.

آقای حاج محمد باقر شریعتی نماینده محترم مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در شرایطی به سمت بهارستان روانه شد که بسیاری وی را کلید حل مشکلات بهبهان دانسته و منتظر فعالیت های وی بودند. اما مرور زمان و از بین رفتن حمایت های مردمی – که بعضا منصفانه هم نبود- باعث ایجاد جو نامناسب و کوبنده بر علیه نماینده دلسوز بهبهان گردید.

با رجوع به قانون اساسی و بررسی وظایف نمایندگان در مجلس، و همچنین با بررسی عملکرد نمایندگان پیشین بهبهان، به این مهم خواهیم رسید که عملکرد شریعتی به اندازه انتقادات کوبنده علیه وی، بد هم نبوده است. نکته دیگر اینکه ای کاش شرایط بد اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران و مقارن بودن آن را با دوره نمایندگی شریعتی برای نقد ایشان، درنظر گرفته شود. با همه این اوصاف شریعتی تمامی تلاش خود را برای آبادانی و آوردن صنایع مختلف و تکمیل پروژه های نیمه تمام انجام داده است. بخشی از تلاش ها و دست آوردهای شریعتی در دوره سه ساله مسئولیتشان به صورت مختصر در ادامه قابل بررسی است:

  • شروع بکار مجدد نیروگاه عظیم سیکل ترکیبی ۱۰۰۰ مگاواتی بهبهان با رایزنی و پیگیری به پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رسیده  و در عین کمبود بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تامین اعتبار و تخصیص صرف تاسیسات و دستگاه ها و توربین های غول پیکر شده است
  • فاز ۲ پالایشگاه گاز بیدبلند می رفت تا به فراموشی سپرده شود به یاری حضرت حق و مکاتبات و نطق و پیگیریهای مکرر و شبانه روزی پالایشگاه از بخش خصوصی ،  مجددا به زیر مجموعه وزارت نفت و شرکت های دولتی سپرده شد  و با تصویب اعتباری بالغ بر ده هزار میلیارد تومان شروع بکار آن ابلاغ شده است که  عملیات ساخت و تاسیسات پروژه  بزودی از سر گرفته خواهد شد که این پروژه بخشی از مشکلات منطقه بویژه معضل بیکاری جوانان را خواهد کاست.
  • اعتبار جاده بهبهان – رامهرمز بیش از یکصد میلیارد تومان در سال ۱۳۹۴ تصویب گردیده  است.
  • ثبت ملی نرگس بهبهان به عنوان رویشگاه طبیعی و خواستنگاه گل نرگس  با حضور معاون محترم ریاست جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جناب آقای مهندس  سلطانی فر .
  • اخذ مجوز  توسعه یکصد کیلومتر راه روستایی که عملیات ساخت بخش هایی از آن مانند جاده امام علی (ع) ( چاه بوعلی) و روستای پیازکار که در شرف انجام است.
  • تصویب ردیف بودجه دانشکده علوم پزشکی ، که تا قبل از این ، ردیف بودجه ی مستقلی نداشت و از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، مبلغی جهت تامین هزینه ها دریافت میکرد . با تصویب ردیف بودجه ، ضمن استقلال در بودجه و مسائل مالی عملا به جرگه دانشگاه های علوم پزشکی کشور پیوست ،  دایر کردن رشته های مثل پرستاری و پذیرش دانشجو در این رشته و جذب دانشجو در رشته های پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی که در برنامه های دراز مدت آن دانشگاه می باشد.
  • توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و جذب اعتبار به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان، علاوه بر اعتبارات مصوب ردیف بودجه، که  بیش از ۱۴ میلیارد تومان آن صرف خریداری تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی و دانشکده علوم پزشکی شهرهای بهبهان و آغاجاری و زیدون ، تشان ، منصوریه می شود.
  • اخذ دو دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه ام ار ای و سی تی اسکن و…در سال ۱۳۹۳
  • سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهید بقایی شهر بهبهان که بیش از ۱۳ سال است بدلیل کمبود اعتبارات تکمیل نشده است ، با تامین اعتبار ۵/۱ میلیارد تومان انشاا… بزودی افتتاح میگردد.
  • شهرستان شدن آغاجاری ؛
  • شهر شدن تشان
  • پیگیری تامین اعتبار جهت تعریض جاده تشان – بهبهان
  • شهر شدن منصوریه :
  • شروع ساخت سد چم شیر بر رودخانه زهره در بخش زرخیز زیدون که  آینده این پروژه در کشاورزی و اشتغال سهم قابل توجهی در اقتصاد منطقه خواهد داشت
  • سالها مناطق روستاهای جنوبی زیدون ( ۲۴ روستای بزرگ ) فاقد گاز خانگی بودند ، به لطف خدا و پیگیری های مستمر کلنگ  این مهم زده شد و روستاهای شمال زیدون هم در این پروژه قرار گرفتند
  • تامین آب و احداث مدرسه در روستاهای دور افتاده شله زار ۱ و ۲
  • درخواست پیگیری تاسیس صنایع پایین دستی پتروشیمی در بهبهان و آغاجاری
  • پیگیری راه اندازی فرود گاه بهبهان

به خاطر بیاوریم که با توجه به پیچیدگی طی مراحل قانونی پروژه های ملی و اوضاع نامساعد اقتصادی کشور در این چند سال و فرصت فقط سه ساله شریعتی، انجام فقط یکی از موارد بالا، بهانه ای می تواند باشد برای تشکر و قدردانی از ایشان.

نکته پایانی اینکه به زعم نویسنده هر مسئولی با هر پتانسیل، توان سیاسی و برشی با حمایت می تواند دوبرابر توان خود و با تخریب و انتقاد غیر منصفانه نصف توان خود را بگذارد.

امیدوارم عموم مردم پس از انتخاب نماینده بعدی بهبهان – هر کسی می خواهد باشد-  طی چهار سال، خارج از عرف مرسوم، به حمایت از وی پرداخته تا بتواند حرکتی مفید برای بهبهان انجام دهد.

 

به قلم : نوید خواجه پور

    سلامی مجدد .
    البته چندین مورد دیگر هم بود از قبیل :
    – تبدیل دانشکده پیراپزشکی جندی شاپور اهواز واحد بهبهان به دانشکده علوم پزشکی واحد بهبهان .
    – اخذ مجوز تاسیس کلینیک تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان و تصویب بودجه آن که این بیمارستان را ارتقاء درجه می دهد .
    – احداث سیل بند در بالای منطقه تشان به مسافت ۵ کیلومتر و ارتفاع ۳ متر با مشارکت ماشین آلات شرکت نفت و گار گچساران که هر ساله باعث حوادثی بسیار زیان بار چه جانی و مالی برای کشاورزان در پی داشت که سل گذشته به اتمام رسید و سال ۹۳ هیچ گونه سیلی در آن مناطق دیده نشد .
    – تصویب طرح مطالعاتی باغات کشاورزی به مساحت ۱۲۰۰ هکتار که هم اکنون در مرحله پایانی مطالعاتی توسط مهندسان وزارت کشاورزی است قرار دارد .
    – رأی زنی برای به اتمام رسیدن جاده منصوریه و سیمان که هم اکنون بودجه ای که ایشون به مبلغ ۲ میلیاردتومان از محل پروژه های عمرانی شهرداری خود اخد نمودند و بعد از ایرادات شورای شهر بهبهان جاده مذکور به این روز در آمد هم اکنون آن نهاد با آن بودجه اقدام به آسفالت های شهری نمودند .
    – تعین و تکلیف جاده منصوریه و سیمان که با مشارکت شرکت های نفت و گاز گچساران و کارخانه سیمان بهبهان و سد آریو برزن با وزارت های مربوطه و ۲ فاز اجرایی نمودن این ۲ پروژه که فاز اول آن هم اکنون در حال اجراست و بزودی مجددا شروع خواهد شد .
    – تصویب بودجه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان برای ورودی شهر منصوریه تا مسافت ۱۸۰۰ متر که همین امروز پیمانکار آن شروع بکار نمود و مراسم کلنگ زنی آن هم اکنون می باشد .
    – تخصیص مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای تعمیر استخر خانواده بهبهان از محل اعتبارات ۱۸۰ و تکمیل این اسختر .
    – کمک به تاسیس صندوق توسعه کشاورزی بهبهان و تخصیص بودجه اولیه .
    – کمک به اجرای هر چه سریعتر طرح هادی در روستاهای بهبهان .
    – اخذ مبلغی برابر ۱۰۰ میلیون تومان برای تعریض و تصحیح آسفالت های روستای حسین آباد شیخ که دیروز پیمانکار آن شروع بکار نمود . بودجه مذکور از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ .
    – اخذ مجوز کلینیک تخصصی بیمارستان شهید زاده بهبهان واقع در خیابان پیروز .
    – الحاق بخش جولکی به بهبهان .
    – اخذ مبلغی از ماده ۱۸۰ به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای توسعه روستای تیله کوهی زیدون .
    – اخذ مجوز و کلنگ زنی ۲ دانشکده در دانشگاه خاتم .
    – تصویب ۱۱ رشته کارشناسی ارشد و مهندسی در دانشگاه آزاد بهبهان که مراحل پایانی را بسر میبرد که از سال آینده در دفترچه ها درج خواهد شد .
    – شروع بکار مجد بیمارستان ولی عصر بعد از ۲۵ سال که هم اکنون بودجه هزینه شده در سال ۹۳ بیش از ۸ میلیارد تومان بود و بشدت وزارت بهداشت تاکید به اتمام فاز اول آن تا پایان سال جاری دارد در حال اجراست . که جا دارد از رهنمودهای جناب دکتر پزشکیان در این راستا بسیار تقدیر و تشکر نمود .
    – تصویب طرح جامع شهر بهبهان بعد از مدتی که ایشون شهردار بودند در ادوار گذشته که خود آن را آماده کرده بودند به مرحله اجرا درآمده و حوزه شهری بهبهان و حاشیه آن و بسیار پرونده های درگیر مردم عزیز در این پروژه تعیین و تکلیف گردیدند .
    – بسیاری کارهای دیگر که چونکه در جهت توسعه شهری و بستری برای زیرساخت شهری نبودند در اینجا نمی آورم .

    بسیاری از این کارهایی که فرمودید روند طبیعی توسعه است .۸سال پیش شعار دولت وشهروند الکترونیکی بود شما از گاز کشی صحبت می کنید . در مورد شهر شدن تشان وآقاجری به آقای موحد مراجعه کنید می فرمایند که همه ی کارهای این شهرها را من شسته رفته وپرداخته کردم وشریعتی اصلا در این مورد کاری نکردند واما نیمه خالی لیوان نخبه کشی ایشون که حرف نداشت خات و دانشگاه آزاد دلیلی بر این مدعاست

    ممنون از نظرات دوستان و البته زحمات آقای فرجیان پور دوست عزیز بنده.
    آقای محمود حسین نژاد ممنون از تکمیل کردن شما و البته هدف اشاره کوچکی به فعالیت های قابل توجه تر بوده است.
    خدمت دوست محترم آدده که دوست داشتیم با نام واقعی صحبت شان را مطرح مینمودند.در مقاله نیز اشاره شده قطعا انتقاداتی وارد است..شما اشاره موردی فرموده اید ک فلان کار را نماینده قبلی پیگیر بوده و در فلان مورد کوتاهی داشته اند.اولا که در اکثر این کارها رد پای نمایندگان قبلی وجود دارد و بدین معنی نیست که زحمات آنها نادیده گرفته شده اما تکمیل کار ناقص هم کار کمی نیست و قطعا نفر بعدی آقای شریعتی کارهای ناقص ایشان را تکمیل کرده و به نام خود منتشر مینماید. ثانیا آیا توجه به وظایف نماینده ننمودید?انجام یکی از پروژه های بالا در دوره ۳ ساله همت و پشتکار مثال نزدنی میخواهد.حال اگر ۴ مورد هم کوتاهی بوده این هجمه به سمت اایشان منصفانه است?بنده موید تمام کارهای ایشان نیستم اما کارهای انجام شده را هم میبینم حتی اگر ۱۰ درصدپایانی کار ناقص نفر قبل باشد قابل تقدیر است

    اقای حسین نژاد ایکاش من نیز مثل شما از پارتی همچون شریعتی برخوردار بودم و برام شغل مهیا کرده بود شما که دم از فعالیت نماینده میزنید پس کو راه اندازی مجدد پالایشگاه نیروگاه بیمارستان بعد از چند ماه هنوز حاده سیمان اصلاح نشده و … بنده با مدرک لیسانس و سیزده سال سابفه کار در اقصی نقاط ایران حدود ۴ماهه بیکارم اگر من هم مثل شما اخر هرماه پولم را از نماینده می گرفتم براش بیشتر از این تبلیغ می کردم خدایی به اموزه های دین اسلام در مورد لقمه حلال چقدر پایبندی تو که در ساعات اداری مشغول اینترنت بازی و …. هستی از خدا می خواهم بینشی به مردم شهر بده که کورکورانه به کسی رای ندن که بعدن پشیمون بشن

    سلامی مجدد .
    خانم یا آقای آریوبرزن . ای کاش اندکی به اسمی که گذاشتی برای خودت (آریو برزن ) احترام می گذاشتی و اعتقاد داشتی .
    دم از اسلام زدن از کسی که حقیقت را انکار و ذات واقعی خود را آن هم به شیوه ای کودکانه در بحث و مجادله نشان میدهد زشت است .
    ترور شخصیت چون ضعیفه هایی چون امثال شما طبیعیست و عادی . این نشان از ذات واقعی افرادی چون شماست .

    شما را به پیشگاه حضرت ابوالفضل می سپارم .

    آقای حسین نژاد جوش نخور . یادم میادخودت هم قبلا بااسم مجازی می اومدی کامنت می ذاشتی .حالا شما که فک می کنی داری واقعیتومیگی پنج شیش ماه دیگه صبر می کنیم منتظر خودت وآقای شریعتی هستیم که بیایید جلو رسانه ها با همه مردم صحبت کنید سوالاشون رو جواب بدید و به صورت واقعی وارد مناظره بشید ببینم اینایی که می گید تا چه اندازه حقیقت داره .
    من همه این مطالب رو سیو کردم به موقع یاد آوریتون می کنم
    فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید شرمنده رهرویی که عمل بر مجاز کرد
    حافظ مکن ملامت رندان که در ازل ما را خدا ز زهد ریا بی‌نیاز کرد

    سلام ، نظرات منتقدان و حامیان را خواندم و کامنت آقای خواجه پور که فرمودند منکر زحمت گذشتگان نیستند ، البته در مقاله اشاره ای به گذشتگان نشده بود، منم موافقم که باید حمایت کرد ولی نه کورکورانه ، کارهای ناقص دیگران را ادامه دادن و به اسم خودت تمام کردن را هم موافقم ، البته اشاره ای به زحمت دیگران هم شرط ادب و انسانیته ، آقا یا خانم آریوبرزن بیکار شدن شما دلیلی بر حمله به دیگران نیست ، آقای حسین نژاد شما هم منصفتر باشید و عیوب نماینده متبوع خود را ببینید خیلی بهتره زیرا حامیان آیینه نماینده هستند و اگر نتوانید محبوبیت نماینده را اشاعه دهید بجای تبلیغ نماینده را تخریب میکنید ، من دو پیشنهاد داشتم و کاش نماینده به آنها توجه کنند ، یک دو بانده کردن جاده از بهبهان تا خیرآباد (گچساران کار عریض کردن جاده را شروع کرده) دوم : تمرکز را از مرکز شهر به حاشیه ببیرید مثلا یک مجتمع پرشکی را در ورودی شهر از سمت میدان ارجان احداث کنید ، البته منظورم تشویق سرمایه گذاران برای این کار است دلیل این کار هم به نفع کاهش شلوغی مرکز شهر است و هم اینکه بسیاری از هموطنان عزیزمون از دهدشت و گچساران برای معالجه به بهبهان تشریف می آورند و براحتی میتوان بهبهان را قطب سلامت منطقه کرد .

    با عرض سلام خدمت همشهریان
    اینکه نقد حتی بی رحمانه و بی رعایت انصاف جز حقوق شهروندی هستش، اینکه مسوولین متخصص و بانفوذ می توانند مفید باشند. اینکه وحدت و اتحاد عمومی اثر گذار است. اینکه نسل جوان باید ایده داشته باشد، اینکه نسل قدیم سر شناس باید از طرح و ایده نسل جوان حمایت کنند، اینکه فلان نماینده پیگیر این موضوع و آن موضوع بوده اند ، اینکه جای تشکر از نمایندگان بهبهان و مسوولین دیگر دارد اینکه بهبهان شهر در حال توسعه است اینکه بهبهان مردمی فرهیخته دارد اینکه بهبهان …..
    اما همشهریان محترم
    برای فضاوت در مورد بهبهان، مردمانش، نمایندگانش و مسوولینش نیاز به خواندن کتاب و رفتن به این جلسه و آن جلسه نیست فقط کافی است حدود یک ساعت در شهرستان بهبهان بخرچید و خوب نگاه کرد
    اون موقع متوجه می شوید که خیلی عقب مانده هستیم بویژه اگر سالی یکبار واردش شوید متوجه می شوید که با یک روستا فرفی ندارد و حس بدی به آدم دست پیدا می کنه.
    ارادتمند شما. احسان شریعتی

     

    انصاف کلمه جالبی هستش که بین ما بهبهانی ها گم شده.
    من حق میدم به آقای حسین نژاد که بیاد و از نماینده محبوبش دفاع کنه ، چون داره میگه این کارها توسط نماینده پیگیری و به اتمام رسیده ، حرف بدی که نزده .
    عزیزی میگفت باید نیروگاه سیکل ترکیبی رو وسط فلکه جوانمردی بزنن تا شاید بهبهانی ها ببینن و یه کاری رو تایید کنن.
    دوستانی که مخالف آقای شریعتی هستن چرا خوبی ها و کارهای خوبی که توسط ایشون پیگیری و به اتمام رسیده رو نمیبینن ؟؟؟ فقط میان اینجا و در مورد دانشگاه خاتم و چند جای محدود دیگه موضع گیری شدید میکنن . ( که مشکلات دانشگاه هم مشخصه و البته نفع شخصی مخالفین لحاظ نشده توش ) شما عزیزان زمان نماینده های قبل هم همینطور با نماینده وقت برخورد میکردین؟؟ جناب شجاعپوریان وقتی کلنگ شروع بیدبلند دو رو زد گفت که کار اون نبوده و از زمان مرحوم زارعی این کار کلید خورده ؟؟؟
    والا یه ویژه نامه تو عید از طرف آقای شریعتی به عنوان نگاهی اجمالی به سه سال عملکرد خودش تو بهبهان چاپ و پخش شد ، خدا وکیلی کدومتون خوندین؟؟ چرا باید تلاش ها و پیگیری هایی که واقعا خودش به تنهایی انجام داده رو به پای دیگران بزاره ؟؟ جناب شجاعپوریان در پایان هشت سال نمایندگی شون یه کتاب ۲۰۰ صفحه ای از نامه و پیگیری هاشون چاپ کرد بعنوان عملکرد ، برید بخونیدش ببینید تو کجای اون کتاب از نماینده های قبل تشکر کرده ؟؟ آقا احسان شریعتی ، کجا شریعتی گفته که الان بهبهان مدینه فاضله شده که شما الان دارین زحمات مشخص ایشون که در جاهای مختلف صورت گرفته نه در آسفالت شهری زیر سوال میبرید؟؟
    ما بهبهانی ها کی میخوایم یک بار که شده با انصاف به یک نماینده و کارهاش نگاه کنیم یا هر مسوول دیگه ، در حالی که وظیفش کارهای عمرانی نیست ، وظیفش آسفالت کردن خیابونا نیست . همه میدونن که جناب شجاعپوریان تو هشت سال نمایندگیش کارهای سیاسی و حزبی رو اولویت کار خودش قرار داده بود در حالی که همه میدونن کارهای سیاسی بدرد پیشرفت شهر ما نمیخوره و فقط برای شخص نماینده فایده اساسی داره برای بعد از پایان نمایندگیش. حالا که شریعتی همه جوره به همه مشکلات شهر نگاه میکنه و سیاسی بازی رو گزاشته کنار و در حد توانش برای هر کدوم یه کاری کرده چرا اینطور چشماتونو میبندین؟؟؟
    نویسنده این مقاله یه درخواست کرده از شما اونم یه تشکر خشک و خالی از نماینده برای حتی یک کار انجام شده نه بیشتر … ولی متاسفانه دریغ از یک تشکر…

    سلام آقای امین ! روشنفکرمابانه حرف میزنی ولی فقط حرف ! انتقاد لازمه ولی سازنده، نیروگاه هم در دوره آقای موحد شروع شده و البته اسناد و حافظه همه گواه حرف منه ، البته حمایتهای نماینده فعلی هم خیلی خوب بوده و به پیشرفت کار نیروگاه کمک زیادی کرده ، اما بعد ، مشکلات را باید گفت و راهکار ارائه کرد ، صد البته کارهای انجام شده را هم بایستی برجسته کرده و به مردم اعلام کرد ، مشکلات حل میشه انشالله ، آقای احسان شریعتی وقتی نخبگان شهر را ول کردن نماینده به تنهایی چکار کنه ، آقای حسین نژاد هم که با دفاع غیرعلمی و تعصبی بیشتر روح و روان همه را بهم میریزه ،متاسفانه مشاوران حلقه نماینده یا متخصص نیستن و یا مغرضانه به نماینده مشاوره میدن ، مثلا به کتابدار !چقدر میتونه خوب باشه که در همه چی به نماینده مشاوره بده ، لطفا بجای انتقاد الکی هر کسی بیاد تو همین سایت چند پیشنهاد خوب بده و ارگانیان اونا را پیگیری کنه ، به امید بهبهانی مدرن و آباد

    بله آقای امین شما هم مث خود حسین نژاد اجیر شدید من یه چیز کلی گفتم ورفتم ولی خبری رو نگاه می کردم که شیخ شاعفو از رفتن به مجلس گزمه ای سرباز زده بود . در بخش نظرات اون خبر کسی به اسم قاب نظراتی داده که اگه واقعیت داشته باشه ، شریعتی شق القمر هم کنه فایده نداره .

    پس قبول داری که اگه شریعتی شق القمر هم بکنه شما ها نمیخواین نماینده رو حمایت کنید !!!!فقط تو فکر نفع شخصی هستین…
    اینه وضعیت ما بهبهانی هاست
    جالبه تمام ایرادات شما از نماینده فقط در مورد یک دانشگاست ، و چشمتونو رو بقیه کارها بستین که تا حالا انجام شده.
    پس شما هم تو بحث دانشگاه به منفعتت نرسیدی که حالا چشمات فقط یه چیزو میبینه…
    من تو همه کامنت هام گفتم که از نماینده تا لحظه آخر حمایت میکنم فقط برای شهرم.
    هیچ انسانی کامل نیست … حتی نماینده.
    پاینده باشید.

    آقای امین هول نرو من چی کار دانشگاه دارم من می گم اگه این بی عدالتی هایی که در کامنت های قاب بیان شده واقعیت داشته باشه وای به حال ما . تازه من برهان خلف را از شما بهتر بلدم بالام جان .شما کرو کور قدرتید و بدی های نماینده رو نمی بینید . نمی بینید که مدیریت بدی انجام می شه.باشد که از خزانه غیب دوایتان کنند

    میشه بدونم چرا همه ی دیدگاهها رو منعکس نمیکنین؟؟!!

    سلام مخاطب عزیز؛

    طبق قوانین ارسال دیدگاه که در قسمت بالای فرم ارسال دیدگاه ذکر شده اند، بعضی دیدگاه ها تایید نخواهند شد.

    البته از ابتدای فعالیت این وب سایت فقط چند مورد عدم تایید وجود داشته که دلیلش هم برای نویسندگان دیدگاه از طریق ایمیل توضیح داده شده.
    اگر غیر از این موارد بیان شده موردی سراغ دارید می توانید از همینجا یا از طریق صفحه تماس با ارگانیان اطلاع دهید تا بررسی کنیم.

    با تشکر – ارگانیان

    سلام
    ممنونم از ترور شخصیت .
    از تروز شخصیت نمودن بعضی دوستان آشکار است که اصل موضوع را نمی توان زیر سوال برد .
    ترور شخصیت یعنی اعتراف .
    سپاسگذارم .

    البته اینکه فرهنگ بحث و انتقاد ,با رعایت ادب و احترام ,در این سایت بیان ,و در دیدگان عامه قرار میگیرد ,خود جای تشکر و قدر دانی از شما,باقی است
    پاینده بهبهان_____سا ما ن_____

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش