1 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
نسشت خبری نماینده بهبهان

جزئیات یک نشست مطبوعاتی // شریعتی بالاخره به میان خبرنگاران بهبهانی آمد !

نشست خبری حاج محمدباقر شریعتی، نماینده مردم بهبهان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور اصحاب رسانه و جمعی از نمایندگان ادارات مختلف در هتل مارون بهبهان برگزار شد. این مراسم که از طرف دفتر ایشان به مناسبت هفته روابط عمومی و رسانه برگزار میشد با سوالات مختلفی از سوی رسانه ها وهمچنین حواشی همراه بود که در ادامه مختصری از این جلسه خواهد آمد.

این نشست خبری که می توانست همه ساله در این روز برگزار شود در سال پایانی نمایندگی ایشان برگزار شد که در کنار انتقاداتی که از عملکرد سه ساله ایشان همواره مطرح بوده، این مورد نیز خودنمایی می کرد که این نشست تا حدودی توانست سیل انتقادات از روابط عمومی دفتر ایشان را فروکش کرده و این امید می رود که در آینده نیز به بهانه های مختلف بیشتر شاهد برگزاری اینگونه نشست ها از طرف دفتر ایشان باشیم.

جلسه با خیرمقدم گویی به مدعوین و سخنرانی جناب آقای شریعتی آغاز شد و پس از آن نوبت به خبرنگاران و نمایندگان ادارات رسید تا سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

برخی از سوالات مطرح شده در این جلسه

هدایت الله درخشنده (وبسیات خبری موهور) : انتقاد از غیر بومی بودن مدیریت دانشگاه صنعتی خاتم النبیا(ص) و آزاد ؟

پاسخ نماینده :  محیط دانشگاه یک محیط علمی است و انتخاب رئیس آن بر عهده وزارت علوم است. ما باید توجه کنیم که  وجود مدیران بومی چه تاثیری بر روی دانشگاهها داشته است. غیربومی بودن یک مدیر ملاک نیست، ملاک ارزیابی افراد یک مجموعه از ایشان است و اگر مدیر لایق باشد مهم نیست که بومی باشد یا غیربومی.

هدایت الله درخشنده (وبسیات خبری موهور) : جناح بندی شما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مشخص نبود، چراکه یک روز با آقای قالیباف در روز ثبت نام ایشان در وزارت کشور حضور یافتید و در ایام انتخابات خود را طرفدار آقای روحانی جلوه می دادید؟

پاسخ نماینده : قبل از نظرسنجی ها به گفته اکثریت دوستان بنده، آقای قالیباف شانس زیادی برای تصدی ریاست جمهوری داشتند و بنده نیز به همین خاطر و همچنین برای کمک های آتی ایشان با ایشان همراه شدم ولی پس از نظرسنجی های مختلف و مشخص شدن محبوبیت و امکان رای آوری بالای آقای روحانی از ایشان حمایت کردم.

بهروز مشهدی  (مدیر پایگاه تک تاب): یکی از وعدهای انتخاباتی شما، تاسیس رادیو محلی برای بهبهان بود، چرا تاکنون این امر محقق نشده است؟

پاسخ نماینده: مجوز رادیو در دست شورای امنیت ملی است و ایشان تاکنون این مجوز را به ما نداده اند. بنابراین ما تصمیمی دیگری اتخاذ کرده و تلاش کردیم تا زیر ساخت های سیستم دیجیتال بهبهان را بهبود بخشیم تا از این طریق و طبق توافقاتی که با صدا و سیما شده است بعد از ترمیم این زیرساخت ها، حدود ۲ تا ۳ ساعت اجرای رادیویی برای بهبهان داشته باشیم.

مسعود نیشابوری (دانشگاه پیام نور) : با توجه به اینکه حضرتعالی هم دانشجوی مجموعه دانشگاه پیام نور بوده اید و هم جزو موسسین دانشگاه پیام نور بهبهان، بعد از تصدی نمایندگی بهبهان چند بار به این دانشگاه سر زده اید تا از نزدیک با مشکلات آن آشنا شوید؟

پاسخ نماینده: تاکنون دو بار در این دانشگاه حضور پیدا کردم که متاسفانه هر دو بار ریاست محترم دانشگاه حضور نداشتند.

نسشت خبری نماینده بهبهان

محمدحسن بهبهانی(روزنامه سایه): چرا شما بعضا پاسخ تلفن شهروندان را نمی دهید، چرا؟

پاسخ نماینده: بنده در مجلس جزو نمایندگانی هستم که مدام تلفن های مردمی را پاسخگو هستم. شاید باورتان نشود ولی بعنوان مثال در یک روز تعطیل ۱۶۸ تماس با بنده گرفته شد و بنده با تمام تلاش توانستم فقط به ۶۸ مورد آن پاسخ دهم. ای کاش شهروندان که همواره ذی حق هستند بنده را در این مورد ببخشند و حق را به بنده بدهند.

ماکان دیده بان  (روابط عمومی جهاد کشاورزی): با توجه به قول مساعد شما برای رفع مشکل آب برای کشاورزان، تاکنون در این زمینه چه اقداماتی انجام داده اید؟

پاسخ نماینده: چندین جلسه در این زمینه برگزار شده از آن جمله می توان به حضور در جلسه استان با همراهی آقای رنجبرها و همچنین در کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزیر محترم نیرو بود که بنده از ایشان را خواستم تا مشکلات را بررسی کرده و به برخی بی عدالتی ها در تقسیم آب پایان دهد وگرنه در آینده نزدیک در مجلس از ایشان سوال خواهم کرد.

فرشاد قناطیر(انجمن اجتماعی فصل مهر) : تشکر از برگزرای چنین جلسه ای، و همچنین ابراز گلایه از عدم همدلی بهبهانی ها. چرا دانشگاه پیام نور بهبهان از منظر علمی بررسی نمی شود، مثلا شما تحقیق بفرمایید بینید که در این دانشگاه تاکنون چند همایش، چند مقاله علمی و سایر فاکتورهای مهم ارزیابی دانشگاه اجرایی شده است. متاسفانه در این دانشگاه به مسائل حاشیه ای از جمله زیر ذربین قرار دادن دختران به بهانه های مضحک پرداخته می شود، لطفا این موضوع را بررسی بفرمایید؟ کاش در انتخاب اطرفیانتان دقت لازم را بفرمایید یا حداقل افراد قوی تری به آنها اضافه بفرمایید؟ من از شما پاسخی نمی خواهم، فقط به حرف هایم فکر کنید و به آنها عمل کنید.

پاسخ نماینده: تشکر از شما و تیم جوانی که با دست های خالی انجمن مردم نهاد فصل مهر را تاسیس و به فعالیت های اجتماعی می پردازید. انجمن شما نشانه ای از همدلی برخی بهبهانی هاست.

محمد نیری (نشریه افسانه جنوب): چقدر وعده های انتخاباتی خود را عملیاتی کرده اید؟ و چرا تاکنون بسیاری از آنها را به مرحله اجرا نرسیده اند؟

پاسخ نماینده: متاسفانه هم دولت گذشته و هم دولت کنونی از لحاظ تامین اعتبارات و بودجه با مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند و ما مشکلات زیادی در این زمینه داشته ایم. تاکنون حدود ۶۰ درصد وعده های انتخاباتی خود را به سرانجام رسانده ایم که تا پایان سال ۹۴ به ۷۰ درصد هم خواهد رسید.

نسشت خبری نماینده بهبهان

فیض الله کریمی (آموزش و پرورش بهبهان): شما که مدعی عدم همدلی بهبهانی ها هستید، چند بار مسئولین ادارات مختلف را جمع کردید و از ایشان همدلی خواستید (با ذکر مثال)؟ مدیران فعلی بهبهان را چقدر کارآمد می دانید؟ دلیل تصرف زمین های اداره آموزش و پرورش بهبهان توسط یکی از ارگان های شهری چیست؟

پاسخ نماینده : بنده از مدیران وقت، بخصوص فرماندار و همچنین نیروی محترم انتظامی خواستم تا چنین برنامه ای را پیاده کنند ولی تاکنون موفق به انجام آن نشده ایم. ولی می توان با همکاری دانشگاههای بهبهان و آموزش و پرورش بهبهان همایشی برای نزدیکی فرهنگی اقوام و ایجاد همدلی بین آنها برگزار کرد. در مورد مشکلات فرهنگیان هم بایستی عرض کنم وظیفه بنده تصویب اعتبارات است و  مشکلات آموزش و پروش هم می تواند به ناکار آمدی مدیر وقت برگردد.

 امین سلامی ( وبسایت ارگانیان): چرا این جلسه کمی دیر برگزار شد در حالی که می توانست همه ساله در همین زمان برگزار شودولی برگزاری همین جلسه هم جای قدردانی دارد. حدود یک سال پیش متن سوالات مصاحبه ای را برایتان ارسال کردیم ولی متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم چرا؟ و در طول سه سال گذشته هم میانه خوبی با اصحاب رسانه نداشته اید چرا؟ خوشحالم که در برگزاری این جلسه تاکید داشته اید که منتقدان حتما حضور داشته باشند، در حالیکه در این سه سال برخورد مناسبی با منتقدین خود نداشته اید. مثلا در جریان جاده سیمان می توانستید پاسخ جامعی به نویسنده مقاله بدهید و پشت پرده ها را مطرح فرمائید یا اینکه روش منسوخ شکایت از نویسنده مقاله را پیش بگیرید ولی شما هیچ کدام از این ها را انتخاب نکردید چرا؟ واینکه شما همیشه اعلام می کنید تا کاری را انجام نداده اید آن را بصورت عمومی اعلام نمی کنید، چرا در مورد جاده سیمان این کار را کردید باوجود اینکه می دانستید تعریض این جاده مشکلات زیادی دارد و نیاز به مطالعه بیشتر دارد؟ بالاخره جاده سیمان چه شد؟

پاسخ نماینده: در مورد ارتباط کم با اصحاب رسانه باید عرض کنم فرصت کافی را برای این کار نداشته ام. در مورد انتقاد نیز باید عرض کنم انتقاد مراحلی دارد که یکی از آنها سازندگی بودن آن است و ای کاش شخص منتقد، پیشنهاد نیز بدهد. در مورد جاده سیمان هم باید بگویم که اعتبارات تامین شده بود و ما فکر نمی کردیم مشکل خاصی پیش بیاید که متاسفانه در این کار کوتاهی هایی صورت گرفت.

 

حواشی جلسه : حضور چند تن از کشاورزان در محل برگزاری جلسه بود که دو تن از ایشان توانستند در جلسه حضور پیدا کنند و از مشکلات کم آبی و عدم تقسیم عادلانه آب توسط شرکت بهره برداری مارون و همچنین مدیریت آن انتقاد کنند. ایشان در ادامه از آقای شریعتی بعنوان نماینده و وکیل مردم خواستند موضوع را بصورت جدی پیگیری کنند.

 

 

    با سلام
    یعنی یکی از از این خبرنگاران دغدغه بیکاری شهر رو نداشتند؟!!!!!!!!!!
    در مورد بیدبلند ۲ چرا هیچ صحبتی نشد؟!!!!!
    یکی نبود بگه حالا اگه استخدام خواستید بزنید خواهشا بگه بومی بزنه؟!!!!!!
    از تعجب دارم شاخ در میارم …
    آب کشاورزی مهمتره بیکاری جوانان شهر شده….

    با سلام هرچند که از برگزاری این جلسه طبق نوشته های نویسنده مقاله هیچ نتیجه مثبتی گرفته نشده و بیشتر به یک مانور تبلیغاتی شبیه بوده اما امیدواریم از این به بعد شاهد تلاش بیشتر نماینده جهت رفع بیکاری در شهر باشیم چیزی که خود اقای شریعتی در زمان تبلیغات بیشترین تاکید رو روی ان داشتن در هر صورت چند ماه دیگه انتخابات مجلسه و اقایون نیازمند رای جوانان شهر هستند

    سلام به همه و به خصوص آقای حسین نژاد که هنوز پیداش نیست ولی مطمئنم موقعش هست که دیگه بیاد اینجا وشروع کنه به دفاع. اولا همه ی نشریه ها دعوت نبودندثانیا دیدید که در انتخابات چطور راست می زنه چپ درمیاد وبالعکس ثالثا کی گفته که […] رییس […] خوب کار کرده از بس نیرو با زد وبند وارد این دانشگاه شده (به ازا هر ۵ دانشجویی یه کارمند) خیلی از کارمندها بیکارن . توصیه می کنم بعضی از این کارمندهای بیکار برن دانشجووا رو ماساژبدند که سرکلاس خوابشون نبره. زمان دکتر شجاع پوریان هم ۱۰۰نفر وارد دانشگاه آزاد شد ، بعد از این که دکتر باهوش ما نیروهاشو تو دانشگاه چپاند عذر رییس دانشگاه را خواست . سرگذشت […] هم ایطور میشه. در عجبم که شما خبرنگارها رفتید مغازله یا روشنگری. چرا یکی از اوضاع بی ریخت خاتم نگفت . چرا کسی از دانشگاه آزاد نگفت که داره تعطیل می شه ولی باز نشسته آموزش وپرورش (که احتمالا نماینده ۲۲هزار جوون بیکار هست باید وارد دانشگاه آزاد بشه). چرا کسی از پیام نور نگفت . نگفتید چرا نخبه کشی می کنند وصداتون در نمیاد . این است رسالت خبرنگار ؟ فرمودند ۶۰ درصد وعده های تبلیغاتی عملیاتی شده . اصلا ازش می پرسیدید که می دونید شعار های انتخاباتی شما چی بود یکیش کنترل تورم بود . البته درسته با شیب ملایم تورم رو کنترل کرده . چرا کسی نگفت چند نفر ادم دیپلم تو دانشگاه خاتم رفته سرکار. چرا کسی از پالایشگاه چیزی نگفت . یا باید افتتاح پالایشگاه شعار تبلیغاتیش باشه برای دور دهم . اصلا فرض کنیم پالایشگاه راه بیفته گزینش نیروها مثل دانشگاه خاتمه . چرا حالا اومدید بین اصحاب رسانه ؟ البته با عرض عذر از اصحاب رسانه از این به بعد هر موقع خواستید شریعتی میاد تو جمعتون چون دید شما ها هم مثل خودش چیزی برا گفتن ندارید

    کسانی که به عنوان خبرنگار دعوت شدن لطفن خودشون قضاوت کنن بومی بودن یا غیر بومی بودن،تاسیس رادیو محلی،یا جواب تلفن ندادن نماینده چه دردی از منی که سالها تحصیل کردم ولی الان فاقد شغل هستم دوا میکنه چه بسا خیلی از این مسولین غیر بومی نسبت به خود همشهریان در ادارات کار رو بهتر راه میندازن،یکی از همین خبرنگاران توسط یک غیر بومی در فرمانداری به عنوان مشاور استخدام شده ،کافیه یک روز به شهرداری یا شورای شهر سر بزنی و بخواهی با اقایون ملاقات کنی مگه موفق میشی اونوقت دوستان ادعا دارن چرا نماینده به تلفن جواب نمیده و ……

    در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد در آن سرزمین آفتاب در حال غروب کردن است

    ذکر چند نکته ضروریه .اولا کاش این نشست عمومی بود ودر جای دیگری برگزار می شد تا امکان دسترسی برای همه بود.دوما اقای شریعتی میگن ابتدا دیدم قالیباف اقبال عمومی داره بعد دیدم روحانی اقبال داره .خب برادر اگه فلان خواننده لس انجلسی می اومد که اقبال بیشتری داشت به اون رای میدادی.شما ازخودت اختیار نداری که دیگران به تو بگن کی اقبال داره.اونم چرخش ۱۸۰درجه ای از جناح راست به چپ.نکته بعد مجوز تاسیس رادیو رو صدا وسیما میده اقا ی شریعتی .نکته بعد شما وظیفتونه به تماس مردم شهرت پاسخ بدی چون مردم تورو برای این کار انتخاب کردن نه اینکه در زمان رای اعتماد به وزرای دولت روحانی خودتو زودتر برسونی به وزیر وبهش تبریک بگی.شهری که رئس یکی از اداراتش سابقه یکی روز کار اداری نداره ومیشه رئیس وفردی با گذاشتن دومراسم میشه مشاور فرماندار وهیچ کاری نمیکنه باید چنین نماینده ای داشته باشه.کاش نمایند ه ای ازعموم مردم تو جلسه بود ومیگفت اقای شریعتی به شهرت نگاه کردی که چقدر بیکار داره . چقدر فقیر داره.به حال شهرت باید گریست.شمایی که کوچکترین انتقادی رو برنمیتابی با چه منطقی نشست مطبوعاتی گذاشتی .نشستی در استانه انتخابات.متاسفم.

    سلام به همه دوستان و همشهریان.
    آقای میثم. مطمئنا” شریعتی هم مثل بقیه مردم و سایر آدمهای دیگه یک رای و البته حق انتخاب اون رای برای خودش داره. الان هم که دکتر روحانی رییس جمهور شده پس رای شریعتی به روحانی کار اشتباهی نبوده. پس بهتره از روی احساسات و ظاهر به مسئله نگاه نکنیم. ضمنا” شریعتی هم گفته که بر اساس نظرسنجی های مختلف و مشخص شدن محبوبیت و امکان رای آوری بالای آقای روحانی به ایشان رای داده اند.شما از کجا میدونید که فلانی و بهمانی هیچ کاری نمیکنند؟ تصور اینکه شما علم غیب دارید غیر ممکنه. شریعتی در زمان رای اعتماد به وزرای دولت روحانی هم کار و وظیفه خودش رو به نحو احسنت انجام داده. حالا به دور از احساسات خودتون فکر کنید واقعا میشه به تک تک تماسهای تلفنی که بطور حتم بیش از یک یا چند دقیقه طول میکشه پاسخ داد؟ اونهم روزی چند صد تماس؟ قطعا شما نمیدونید که استفاده از تلفن همراه هنگام حضور در صحن علنی ممنوعه. جلسات مجلس صبح و بعد از ظهره. سایر جلسات در وزارت خانه های مختلف و سایر نهاد ها رو هم اضافه کنید. اگرچه ایشان خیلی از مواقع هم به تلفن ها جواب میدهند. پس لطف کنید از نماینده دویست هزار نفر از مردم شهرستانتون تا لحظه آخر حمایت کنید. فردا دوباره نگید دزفول فلان وبهمان. اونها بشدت تحت هر شرایطی پشتیبان و حامی همدیگه هستند. هنوز هشت ماه از دوره نمایندگی شریعتی باقیست. پس دور از منطق هست که بگیم در آستانه انتخابات جلسه گذاشته. راستی انتقاد با تخریب فرق داره.

    جناب آریا. کنترل تورم وظیفه دولته. مجلس هم قانون گزار و ناظره. افتتاح پالایشگاه شعار تبلیغاتی نیست . واقعیته . چون از دست بانک صادرات رها شد و به کارفرمای اصلی (وزارت نفت) تحویل داده شده. حکم شروع به کار شرکت پیمانکار (هولدینگ خلیج فارس) هم ابلاغ شده و بزودی افتتاح میشه. برای استخدام حداقل چند هزار نفر در سامانه اداره کار ثبت نام کردند و آزمون استخدامی برگزار میشه. پس لطف کنید شلوغ نفرمایید.امیدوارم وقتی خواستید کامنت بذارید نگید شریعتی “صدف” رو استخدام کرده و فلان و بهمان.

    با سلام مجدد
    خانم صدف منظورمن دقیقا همین بود که کنترل تورم از دست رئیس جمهور هم خارجه ولی این تو بنرای شیخ ما شریعتی بلد شده بود . الان فرمودن ۶۰ درصد شعارهاشون عملیاتی شدن واقعیت داره یا نه مردم باید جواب بدن . واقعا مبلمان شهری تغییر کرده واقعا جوونا رفتن سر کار واقعا فضای سبز بهتر شده واقعا جو دانشگاه ها وادارات آرومه و عنصری به نام صادق اصلا کاری به ادارت نداره یا هرروز تو یه اداره مث رمیز شده. چه از جون این اداره های می خوان مگه این اداره ها چه قدر ظرفیت پذیرش نیرو دارن به جای چپوندن نیرو به فکر کارآفرینی باشند . صدف خانم راستی قبلا قرار بود معدل دوره کاردانی ولیسانس آقای شریعتی رو به ما بگی. از اون جهت گفتم که فرض کنیم مجلس جای قانون گذاریه وقرار نیست به تلفن مردم جواب بده بله از اون جهت گفتم که آقای شریعتی خیلی باهوشه ومی تونه مجلس رو یه قدم جلو ببره . خانم صدف کارایی که شریعتی در خاتم ودانشگاه آزاد کرد غیر قابل بخششه . یه قلم از اونها به قول یکی از نزدیکان خودش ( شیون ایقده گلی که خوشون هم افتادن به جون هم ) ۱۴ نفر از نزدیکان مشاورکتابدارش تو خاتم رفت سر کار . حالا توبیا شفاعتش کن

    قابل توجه صدف خانم که مدعی دفاع از شریعتی هستن تا بحال از خودتون پرسیدین چرا وقتی یه نفر عادی با تمامی مدارک علمی و تخصصی برای استخدام مراجعه می کنه اصلن استخدام نمیشه ولی با یه تلفن و سفارش اطرافیان نماینده کارش درست میشه از الان با توجه به عدم اقبال و پیروزی شریعتی در دوره بعد تمام کسانی که با پارتی ایشون اومدن سرکار در حال جابجایی و انتقال خودشون به جاهای دیگه هستن

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان خوبم در رسانه ارگانیان.
    چیزی که از کامنت ها و گروه های مجازی به چشم میخوره طبق معمول عدم همدلی و اهداف شخصی در صححبت هاست.خیلی راحت بگم هیچ کس دلش برا بهبهان نمیسوزه.همه اش شعاره ک میگن تو فکر شهریم.نه شریعتی و هیچ مسیول دیگری (همون نفراتی که دوستان متعدد بخاطر اهداف شخصی در حال کوبیدن شریعتی و دم از دلسوزی شهر میزنن) نمیتونه این شهرو درست کنه چون مردم این شهر نمیخوان.چون مقاصد شخصی و سرکار رفتن افراد از منافع شهر مهم تره و این فقط مختص طرفدارا شریعتی نیستت. ولی یک جمله بگم اینکه همه اونایی ک دارن برای فردی خاص فعالیت میکنن و شریعتی رو تخریب بدونن ۹ ماه دیگه همه سورپرایز میشید چون با این چند دستگی بهبهانی ها نماینده قطعا بهبهانی نیست. للوب کلام. منافع شخصی در بهبهان برتر از منافع شهره.استثنا هم نداره
    والسلام.

    باسلام: به راستی چرابعضی از مسئولین پیام نور به مسائل حاشیه ای از جمله زیر ذره بین قرار دادن دانشجویان می پردازن؟- واقعا کشورما علی الخصوص محیط دانشگاه ها ومدارس ما به این مسائل نیاز داره یا حرکت پرشتاب علمی؟

    متاسفانه بعضی از مسئولین پیام نور کلیه دانشجویان نه فقط دختران،بیشتر دانشجویان دختر وپسر راتحت کنترل دارند

    با سلام.در جواب صحبتهای خانم صدف باید بگم کسی قصد تخریب فردی رو نداره.قصد من بشخصه دلسوزی برای شهرمه. قطعا شما تلویزیون نگاه میکنید و تلویزیون نیز مجلس رو نشون میده که نمایندگان در مجلس از موبایل استفاده میکنن. این همه عکس وفیلم توی شبکه های اجتماعی رو که کسی غیر از نمایندگان مجلس نگرفتن.منظور من شبکه های اجتماعی مربوط به خود نمایندگانه. نکته بعد اینکه اگر ما متن منتشر شده در سایتو ملاک تشخیص قرار بدیم متوجه میشیم اقای شریعتی در نشست مطبوعاتیشون هیچگونه انتقادی رو قبول نکردن.شما بگین مگه میشه نماینده اشتباهی توی چهار سال نداشته باشه.؟؟؟؟؟اقای شریعتی حتی انتظار داره مردم در عدم پاسخگویی ایشون حق رو بهش بدن که به نظر من انتظار بیجاییه.در ضمن خانم صدف تبلیغات انتخاباتی برای مجلس خیلی وقته شروع شده به عنوان مثال فلان شخص مراسم جشن گرفته که حتی اقای شاه عفو که قرار بود سخنران مراسم باشه به دلیل اینکه برداشت انتخاباتی نشه در مراسم شرکت نکردن.یا فلان نماینده که چند شب پیش گردهمایی داشت.پس به من حق بدین به فردی که تا بحال یکبار نشست با اهالی رسانه نذاشته ودر استانه انتخابات نشست میذاره برداشت تبلیغات برای نمایندگی برای دور بعد مجلس رو داشته باشم .نکته بعد اینکه نظام نظر سنجی در ایران کاربر د نداره. چون هر سایتی نمایندگی جناحی رو بعهده داره ود رنظرسنجی فرد مورد نظرخوشو بعنوان فرد برگزیده مردم معرفی میکنه. درضمن اقای روحانی در روز اخر اقبال پیدا کرداونم با حمایت چند چهره برجسته اصلاحات وحتی گفته میشه که خودشم از پیروز شدن تعجب کرده بود .درسته اقای شریعتی یک رای دارن ولی فراموش نکنین ایشون نماینده مردم هستن و برخی رای نماینده رو به غلط ملاک کار خودشون قرار میدن.در ضمن اقای شریعتی با تغییر نماینده در واقع تغییر جناح دادن.مطلبم طولانی شد ولی درا خر یه انتقاد از خبرنگاران داشتم که اونم اینه که واقعا چراهیچکس درباره بیکاری وفقر موجود در شهر چیزی نگفت واقعا خبرنگاران نماینده مردم بودن یا نماینده ادارات وخواست شخصیشون؟؟؟؟/به راستی که شاعر درست گفته که حیف این شهره که دلسوزی به حالش نیسی………

    به راتی چرا خبرنگاان از نمانده محترم شهر نپرسیدن چطور کسی بدون سابقه کار میتونه بشه رئیس وخیلی جوون بیکار باشن ودنبال پارتی برای کار .واقعا تاسف خورد وباید اشک ریخت بحال شهری که فوق لیسانس برق ومیکانیکش بیکاره ومیره التماس رییس یکی از ادارات رو میکنه که بعنوان ابدارچی ومستخدم ازش استفاده بشه.در شهری که معمولا مشاور باید از افراد با سابقه و با تجربه باشه فردی رو میذارن مشاور درامور که هیچگونه تجربه ای نداره. واقعا زگهواره تا گور پارتی بجوی…………………….

    ا درود فراوان به تمامی همشهریان گرامی.
    فرشاد قناطیر هستم و در نشست آقای شریعتی شرکت کردم و دقایقی رو صحبت کردم.
    متاسفانه نمی دونم که چرا برخی از سایت های خبری یا مطالب من رو انتشار ندادن و یا ناقص انتشار دادن. سایت موهور که به عمد این کار رو انجام داده و واقعا متاسفم که اسم خودشون رو خبرنگار میذارن و مغرضانه و در حق مردم و شهر خیانت می کنن. دوم وب سایت جناب آقای نماینده محترم و همین ارگانیان هم به طور کامل صحبت های منو انتشار ندادن اما بازم جای سپاس داره که تا همین حدش رو مجوز دادن.
    متن کامل مصاحبه بنده این بوده :
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
    ۱- ابتدا به سخنان مجری برنامه که بهبهانی ها رو همدل و خوشدل خوندن تذکر دادم و از از ایشون خواستم که بدونن بهبهانی ها خوشدل هستن اما همدل نیستن.
    ۲- سپس از خبرنگاران خواستم که سوالات بی معنی و حاشیه ای به مانند نظر نماینده در مورد تاسیس دانشگاه آزاد یا جناح ایشون یا تماس تلفنی رو نپرسن و به مسائل مهم بهبهان بپردازن.
    ۳- بعد از اون در جواب سوال آقای درخشنده که از نماینده پرسیدن تا قبل از ریاست محترم جمهور که آقای روحانی باشن شما با آقای قالیباف بودید, گفتم که این سوال چه دردی رو دوا می کنه و خود شما هم رنگ عوض می کنید و یه روز بر اساس منفعت با آقای X و یک روز Y هستید.
    ۴- و در مورد یکی از مسئولین دانشگاه پیام نور که سوالالی در باب حمایت نماینده از این دانشگاه داشتن اینچنین خطاب به نماینده خواستار رسیدگی به وضعیت امنیتی و بدون روح دانشگاه پیام نور شدم و خواستار رسیدگی به بازده علمی این دانشگاه و برخورد برخی مسئولین اون با دانشجویان دختری که از پوشش مناسب و قابل احترامی برخوردان, شدم.
    ۵- و اما در مورد توصیه هام به جناب آقای شریعتی :
    الف – از ایشون خواستم به نخبگان آکادمیک بهبهان بیشتر توجه کنن و پارتی بازی رو کنار بذارن.
    ب- به سازمان های مردمی و گروههای فعال اجتماعی توجه بیشتری کنن.
    ج- افراد خبره و مجرب رو در راس مدیرت سازمان های شهر قرار بدن و کمتر رابطه بازی رو مد نظر قرار بدن تا مدیران بی تجربه به جایگاه های مهم دست پیدا نکنن.
    د- کادر اجرایی اطراف خودشون رو بازنگری کنن و از افراد صاحب سبک و ایده و تحصیل کرده گان استفاده کنن تا شاید گره ای از مسائل بهبهان باز بشه.
    با سپاس فراوان.

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان و خبردوستان عزیز,بنده بعنوان همشهری بی طرف خدمتتون عرض میکنم,اولا اوضاع کشور خرابه وهرشخصی بعنوان نماینده نمیتواند کار خاصی رو انجام بده واز شرایط مملکت دوستان بهتر با خبر هستند که فقر و بیکاری بیداد میکنه ربطی به نماینده نداره,دوم اینکه در نشست خبری اون روز بنظر من دوستان جهت تخریب تشریف اورده بودن تا ایده و راهکار,سوم اینکه کشاورزهایی که طلب اب داشتن, ازنظر همراهان شون که اقای شریعتی مقصر عدم بارندگی که نیست معضل خشکسالی و بی ابی همجا بیداد می کنه نه تنها در بهبهان در کل کشور به همین شکل هستش,چهارم اینکه فردی که مشاور فرماندارهست رو اقای شریعتی انتخاب نمیکنه فرماندار باید فرق بد و خوب اطرافیانش رو تشخیص بده,پنجم اینکه بقول معروف چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه,به فرض اینکه اقای شریعتی اطرافیان خودش رو برده سرکار خوب ایا اقای شجاعپوریان ,یا زارعی یا حتی موحد که افراد نالایق برد سرکار یا حتی اگر کسی دیگه ای هم جای ایشان بود این کار رو نمیکرد در حال حاضر ما که نمیتوانیم کل جامعه رو درست کنیم و اطرافیان شریعتی ایا بهبهانی نیستن ایا همشهریان ما نیستن ,ایا اقای شریعتی که به دنبال اینست که نیروگاه و فاز دوم رو راه بندازه بخاطر اینکه شش هزار اشنای خودش رو ببره سرکار یا میخواد مشکل بیکاری همشهریان عزیزش رو حل کنه,حتی ما بهبهانیها این رو میدونیم که غریبه پرستیم و باید از شهرهای اطراف و ده کورها بیان نماینده ما مردم با فرهنگ بشن,هفتم اینکه در مسله انتخابات اقای شریعتی به دنبال این نیست که به چه جناحی رای بده ,بدنبال این است که چگونه می تواند مشکلات شهر خود را با رابطه با مسولین حال حاضر حل کند ,بلکه اگر خود شما جایتان را با ایشان عوض کنید اینکار رو خواهید همانطوری که بقیه نماینده های مجلس این کار رو کردند,لازم به توضیح است که قالیباف و روحانی مورد تایید نظام جمهوری اسلامی هستند که توانستند کاندید شوند جناح همش بازی سیاسی و زرگریه,مورد بعد این است که افراد انتخاب شده برای نشست خبری افراد پری از همه لحاظ نبودن مشکلات شهر ما نشست با سایت فلان جا نیست ,مشکل شهرما شورا و شهردار و فرماندار و…می باشند.مورد اخر این است که تا به حال همشهریان عزیز بهبهانی همدل نبودند و فقط در حال تخریب هم بودند….به امید فردایی بهتر برای بهبهانیا

    سلامی مجدد اولا اگه تندرویی نسبت به اهل رسانه کردم عذر می خوام به خصوص از جناب آقای قناطیر . ثانیا حتی ارگانیان که به رک گویی و بدون سانسو ر بودن مشهوره در این مورد امتیاز خوبی نگرفتن چون شسته رفته آنچه در جلسه گذشت رو بیان نکردن. ثانیا آقای همشهری دلسوز پیداست از زانوی تو که طرفدار شریعتی نیستی! رابعا حرف ما اینه که ایشالا یه ادمی بره مجلس که اول یه فضای بزرگ از کار ایجاد کنه(کارآفرینی) بعدش دوستان وخواص خود رو ببره سرکار. نه اینکه مث خاتم ودانشگاه آزاد و سایر ادارت چول وچلمبش کنه فقط به خاطر اینکه دل چند نفررو به دست بیاره .تو کامنت قبلی گفتم یک قلم از ۱۰۰نفری که وارد دانشگاه خاتم متعلق به مشاور کتابدار آقای شریعتی .۱۴ نفر نفر از بستگان آقای مشاور کتابدار وارد دانشگاه خاتم شدن . آقای همشهری دلسوزاول پالایشگاه رو راه بندازه بعد اینا رو ببره سر کار .مگه این ادارات چه قدر ظرفیت دارن که آقا صادق باید هر روز انجا ها باشه ودنبال سوراخ سنبه باشه برای ورود دوستانش . اینو نمی گن کار آفرینی . شریعتی برای چند نفر کار تولید کرده . من وخیلی ها نشستیم رصد می کنیم حرکت اشتباه بعدی شریعتی چیه . جون امیدی به تحول و توسعه از ایشون نداریم و مطمئن باشید پیش بینی ما درسته چون تا الان مسیر کجی رو رفته دیگه تواین ۵،۶ماه غیر قابل درست شدنه . چرا ایقد شعار می دید همدل باشید . استادمون آقای قناطیر خوب گفت خوشدل . کج اندیشی و عدم همدلی از خود شریعتیه . می گید نه برید از رقیبش قبلیش بپرسد حتی به ایشون رحم نکرد چند واحد تو دانشگاه آزاد درس بده بعد می گید همدلی . دکتر دهملایی از کنار ایشون رفت رنجبر رفت رنجبرها رفت احمدپور رفت باذلی رفت بهادری رفت . بپرسید شریعتی چیکار کرد که اینا فراری شدن . تازه من اینا رو نخبه نمی دونم. جای نخبگان تو دفتر دستک شریعتی کجا بود . چرا این نشست زودتر از اینها برگزار نشد . آقای قناطیر جواب آقای شریعتی به شما چی بود . توجیه شدید؟
    آقایون چون آقا شریعتی نخبه نبوده نمی تونه با این تیپ افراد ارتباط برقرار کنه . شما برید مدرک ایشونو نگاه کنید معدلشو نگاه کنید وقتی این آقا علمی نداره چطور می تونه وسیع فک کنه . باز شما بگید همدلی و اصطلاح بهبهانی بهبهانی رو تکرار کنید . این بار بدون توجه به جناح و قومیت رای بدید کاری نداشته فلانی روستایی هست یا شهری . آقای قناطیر من پیشنهادم اینه که نخبگان جمع بشن و بدون طرف همه کاندیدای اینده رو دعوت گنن آنالیز انجام بشه بعد به مردم معرفی بشه . تا گرفتار چنین روز ی نباشیم . درود بر بهبهان

    متاسفانه یا خوشبختانه پاسخ های شریعتی به سوالات خبر نگاران آنقدر مضحک، آبکی و در سطح یک ادم بی سواد بود مخصوصا اینکه پاسخ ها همه نشان از عدم کفایت در عملکرد را بیان می کرد مخصوصا پاسخ در مورد غیر بومی بودن رییس دانشگاه خاتم که متاسفانه پاسخ ایشان با دروغ” اظهر من الشمس” همراه بود.

    فقط متاسفم برای این خبر نگارها که به همچین موجودی ( نماینده فعلی شهر)شخصیت بخشی می کنند و باهاش نشست خبری برگزار می کنند.

    کسانی که ادعای نخبه بودن رو دارند و در فضای مجازی مسائلی رو مطرح می کنند که می گویند مستند هست !!!!
    ولی در جلسه پرسش و پاسخ و نشست خبری می آیند ولی آن مسائل رو مطرح نمی کنند نشونه چیه ؟؟
    کج اندیشی و بغض را کنار گذاشتن برای نخبگان واقعی آسونه نه مدعیان واهی

    باسلام خدمت همه شما عزیزان.میخواستم یه نکته ای رو
    خدمتتون عرض کنم در رابطه با اینکه کسی که نماینده میشه دیگه حقوق مادام العمر داره عزیزان.این آقای شریعتی دیگه نوبر بود والا.شما به گزارش جلسه ای ک داشتن توجه کنید هیچ جواب قانع کننده و حتی عقلی هم نداره که بگه.خیلی راحت میگه این نمیشه اون نمیشه…انگار که خودش نبود ک واسه تبلیغاتش چی ساخته بود.اینا فقط زور میزنند ک یه راهی پیدا کنند مجلس و وضعی به هم بزنن.میگن رییس دانشگاه اگه غیر بومی باشه اما مرتبه علمی داره.میخوام بدونم از بهبهانیا بیشتر داره؟؟؟؟؟؟بس که بی …اید شما…از دزفول یاد بگیرید.من که به این آقای شریعتی رای ندادم اما به اونایی ک دادن میگم جو گیر نشید دفعه دیگه اگه مردی دیدید رای بدید والا دنبال نماینده این جناح و اون جناح نباشید تو رو خدا….البته میدونم ؟ میدونید….

    من از آقای شریعتی انتظار ایجاد شغل برای جوانان رو ندارم چون دولتی که این آقا واسه خود شیرینی تو سفرهای استانی حتی باهاشون به اصفهان سفر میکنه که معلوم نیست آخه نماینده بهبهان چه ربطی به اصفهان داره همون دولت کاری نتونسته انجام بده چه برسه به ایشون فقط این جلسه دور همی که مشخصه سوالاتش هم هماهنگ شدس
    من از تبلیغاتت میگم و بنر چند متری که واسه اسفالت شدن جاده کارخونه سیمان چسبوندی آقای شریعتی پس چیشد این آسفالت از این بنرها و به خود آفرین گفتن زیاد انجام دادی ولی وقتشه بیدار شی چون صدتا از این جلسه ها هم بزاری شما اولین نماینده بهبهان هستی که بعد از دوره چهار سال نمایندگی دور بعدی رای نخواهی آورد البته بجز موحد که در ۴سال بعد شرکت نکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش