10 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
گروه موسیقی چاووش بهبهان

موسیقی بهبهان بر بلندای هنر // نغمه “چاووش بهبهان” در شرق آسیا طنین انداز شد ! + تصاویر

گروه موسیقی “چاووش بهبهان” به سرپرستی  سعید غلامحسین پور، از هفتهء آغازین اردیبهشت سال جاری، در “اجلاس سران کشورهای اسلامی” که با حضور رییس جمهور کشورمان، دکتر حسن روحانی در اندونزی برگزار می شود و همچنین “جشنوارهء موسیقی شرق آسیا” در این کشور به اجرای کنسرت می پردازد.

سعید غلامحسین پور نوازندهء تار و سرپرست گروه موسیقی “چاووش بهبهان” با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیانگفت: به دعوت رایزن فرهنگی ایران در اندونزی عازم این کشور خواهیم بود و از یکم الی هشتم اردیبهشت سال جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و جشنوارهء موسیقی شرق آسیا به اجرای کنسرت می پردازیم که در این اجرا مجموعه قطعاتی از موسیقی کُردی و موسیقی محلی جنوبی تقدیم مخاطبان می گردد.

وی افزود: مهران وحیدیان (سنتور)، نبیل یوسُف شریداوی (دف، آواز)، سعید غلامحسین پور (تار)، مرتضی پروانه پور (عود) و مهدی ولیزاده (نی) در اجرای قطعات انتخابی این مجموعه به هنرنمایی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است که گروه موسیقی چاووش بهبهان تا به حال علاوه بر کنسرت ها و جشنواره های داخلی به اجرا در کشورهای مختلف آسیا و اروپا پرداخته است.

اواخر اسفند ماه ۱۳۹۳ علوی شهاب، فرستادهء ویژهء رئیس جمهوری اندونزی، دعوتنامهء “جوکو ویدودو” از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در آیین شصتمین سال تأسیس این کنفرانس آسیایی – آقریقایی را تسلیم دکتر حسن روحانی کرد.

تصاویر ارسالی از اجرای موفق گروه موسیقی چاووش بهبهان در اندونزی :

گروه موسیقی چاووش بهبهان

گروه موسیقی چاووش بهبهان

گروه موسیقی چاووش بهبهان

گروه موسیقی چاووش بهبهان

گروه موسیقی چاووش بهبهان

گروه موسیقی چاووش بهبهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش