31 فروردین 1403
از سال ۱۳۹۱
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / 20 بهمن 93

در پی انتشار مقاله ارگانیان // خبر خوش برای مردم بهبهان : آغاز دوباره کار تعریض جاده سیمان

بعد از حدود ۹ روز از انتشار مطلب منتشر شده درباره تعریض جاده سیمان، بارقه هایی از امید برای ادامه کار تعریض این جاده دوباره آغاز شد. خدا را شاکریم که توانستیم قدمی هرچند کوچک در این راه برداریم. دیروز (۱۹ بهمن) خبر رسید که کار تعریض بعد از مدت ها دوباره آغاز شد، که این خبر جای بسی خوشحالی داشت. ( در ادامه تصاویر گرفته شده امروز (۲۰ بهمن) از جاده سیمان را خدمت همشهریان عزیز ارائه می دهیم.) برنامه وبسایت ارگانیان بر این است که تا پایان کار از روند اجرای پروژه، تصاویر مختلف تهیه و منتشر کند تا انشالله کار به سرانجام لازم برسد.

در همین جا بر خود لازم می دانم از همه عزیزانی که بعد از انتشار مقاله مورد نظر، پیگیر ماجرا بوده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. انتظار داریم که به یاری خداوند متعال کار به سرمنزل مقصود رسانده شده و پرونده این جاده خطرناک بزودی بسته شود.

وبسایت ارگانیان نیز به نوبه خود تا پایان کار همراه عزیزان خواهد بود و اخبار آن را منتشرکرده و در خاتمه پروژه نیز از همه مسئولینی که در این راه تلاش خواهند کرد، قدردانی ویژه خواهد کرد.

در پایان ذکر این مطلب را بر خود لازم می دانم که خدمت نماینده محترم شهرستان عرض کنم :

همان گونه که در مقاله قبل هم عرض کردم، اگر شما قدم اساسی در هر مسیری بردارید بنده و وبسایت ارگانیان آماده انعکاس فعالیت های مثبت شما و سایر مسئولین هستیم. به ما اجازه دهید هر جا هم که کمی و کاستی دیدیم منعکس نماییم. انشالله شما و دیگر مسئولین هم با پاسخگویی به موقع، موضوع مربوطه را روشن فرمایید تا به یاری خداوند منان بتوانیم قدمی عملی برای این شهر مظلوم برداریم.

 

تصاویر مربوط به آغازه دوباره کار تعریض جاده سیمان بهبهان ( ۲۰بهمن ۱۳۹۳) :

آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / 20 بهمن 93
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / ۲۰ بهمن ۹۳
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / 20 بهمن 93
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / ۲۰ بهمن ۹۳
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / 20 بهمن 93
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / ۲۰ بهمن ۹۳
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / 20 بهمن 93
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / ۲۰ بهمن ۹۳
IMG_8835
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / ۲۰ بهمن ۹۳
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / 20 بهمن 93
آغازه دوباره پروژه تعریض جاده سیمان بهبهان / ۲۰ بهمن ۹۳

عکاس : امین تربتی

    با سلام
    امیدوارم اداره برق نیز اقدامات لازم جهت روشنایی مسیر رو تا قبل از ایام عید انجام بده

    آقای فرجیان پور سلام!

    باور نمیکنم که نیتی که پشت آغاز دوباره جاده تعریض جاده سیمان است از روی خیر خواهی برای مردم بهبهان باشد.
    پشت پرده این مسیله فقط برای این است که از روی ترس افشاگری در خصوص دانشگاه استخدامی های دانشگاه خاتم الانبیاء به فراموشی سپرده شود و با این تبلیغات در خصوص تعریض جاده سیمان ،پرونده دانشگاه خاتم الانبیاء نادیده گرفته شود و بسته شود.
    امید است وارد معاملات و بده بستان های سیاسی نشوید و برای اثبات باید پی گیر مسایل دانشگاه خاتم الانبیاء بود نه اینکه با تعریض جاده گمان کنیم همه مسایل تمام شد و شهر سامان یافت.

    اگر چه تهدید ها وجود دارداما مرد آن است که پایمردی کند.

    آقای فرجیان پور؟

    نکند خدای نکرده بگوییم : چه زود” دهانش ” را بستند!!!

    دانشگاه خانم الانبیاء و پاپوش هایی که هنوز برای کارکنان درست می کنن و استخدامی هایی نابه جا و حمایت شریعتی که هنوز ادامه داره فراموش نشه.

    مرد است و پای مردی

    رسانه ماهیتا برای ارائه اخبار صحیح به مردم است آن هم بی غرض نه برای مقاصد سو. ظاهرا ارگانیان از رسانه خودش برای بزرگ کردن مؤلفان خودش(آن هم تنها یک نفر آقای فرجیان پور نه همه ایشان) وتخریب شخصیتهای حقوقی استفاده میکنه. که این روش نه سازگار با اصول اخلاقی وحرفه ایی رسانه است ونه منطبق بر قوانین رسانه است وحتی آنقدر غیرحرفه ایی است که با یک شکایت ساده قانونی مردمی میشه کل مجموعه رواز اعتبار ساقط کرد.
    شما جناب فرجیان پور اگر واقعا هدفت خدمت به مردم ومظلومیت بهبهانه روشهای همیاری وتوافق بهتر از هوچی گری وبی احترامی جواب میده.
    باتشکر از جناب فرجیان پورکه باعث شده هرروز یه سوژه جدید به مشکلات شهرمون اضافه بشه.
    راستی قضیه تصادف چی شد؟ یادتون رفت انگار؟؟ این ادامه کار جاده کار کی بوده؟؟

    سلام جناب استاد فرجیان عزیز
    درسته که حق شما نیز در دانشگاه خاتم پایمال کردند؟.خبرشو رو وات ساب دیدم . نام ده نفر نیروهای غیر بومی هم اومده بو با مدارک انچنانی . البته از این نماینده بی سواد جز این توقعی نداریم. جو بهبهان شده مث زمان حکومت بنی عباس . تا رفتن حاج ممباقر یک یا علی دیگر.یا لثارات الحسین

    اگه یه شماره موبایل داشته باشید برا ارتباط واتساپی همشهریان با سایت ارگانیان خیلی خوب میشه

    کاربر محترم یاس . بطور قطع شما اگه خودت بیسواد نبودی دیگران رو بیسواد خطاب نمیکردی. فرهنگ داشته باش و مودبانه حرف بزن. ضمنا” خیلیییییی خنده داره اگه فکر کنیم در پی انتشار مقاله ارگانیان این پروژه مجددا” شروع بکار کرده. شما چرا هیچوقت دنبال دلیل نمیرید؟ فقط شلوغ کاری . دلیلش مشکلاتی بود که آقایان برای این پروژه به ارمغان آوردن. ادبیات حرف زدن هم که زیر صفر. آقای فرجیان لطف کن بجای مردم حرف نزن . همه میدونن و میدونیم که “چند تا ” واحد حق التدریسی که داری حذف نشده و سر جاشه. پس به رای مردم و انتخابشون احترام بذار

    با سلام

    تاکنون قصد پاسخ نداشته ام که انشالله در مجالی نزدیک به همه مسائل این مدت بطور مفصل خواهم پرداخت. ولی بایستی بصورت شفاف خدمت شما و سایر عزیزان عرض کنم : ” تا همین لحظه که این متن را می نویسم، به بنده اجازه تدریس در دانشگاه خاتم النیبا(ص) داده نشده”

    موفق باشید

    با سلام
    ادب مرد به ز دولت اوست
    اولا اگه نگارنده هر مطلب ادب رو رعایت نکنه مطلبش غرضورزانه میشه
    دوما بدون منطق و دلیل حرف زدن مخاطب رو قانع نمیکنه
    سوما خویشتن برستی،خود برتر بینی و دنبال منافع شخصی بودن موید غرض شخصی هست و نه انتقاد سازنده

    ابتدا تشکر میکنم برای نوشتن مقاله اول…
    اما بدونید خون همشهریهای عزیزمون بود که سبب شد این پروژه دوباره به جریان بیفته…
    روحشان شاد

    درود به همه دوستان
    به درگاه الهی کی روا بی گل از مو دیگرون گیرن گلابش .
    خانم صدف بازم هم که دفاع می کنی از کارای نماینده . البته شخصا طینت حاج محمد باقر رو بیشتر از صادق قبول دارم. بله خانم صدف صادق این کارا رو به خورد آقای نماینده می ده.ولی بذار از خیلی چیزا پرده بردارم. تو دانشگاه خاتم دکتر عمرانی که بهبهانی بود جذب نشد فوق لیسانی از شهر دیگر جذب شد . دکتر اندرزگو هم حذف شد. از دانشگاه آزاد دکتر نگاهی ،خانم دکتر احیا کننده ، آقای فلاحت وحتی دکتر سالاری(که البته رقیبش بود و از این نظر حق داشت البته در دانشگاه صدا وسیما پژوهشگر برترشده برا چندمین بار ) . اینا اصلا بحث نخبه کشی نیست . .آقا فرجیان عزیز نگران نباش، امامان معصوم سالها درجو اختناق با صبوری زندگی کردند ناامید نشدند وبه پرورش وتربیت انسانها پرداختند . به قول خانم یاس نماینده می خواد اطرافیانش کسانی باشند که سوادشون بیشتر از خودش نباشه . خانم یا آقای صدف قرار بود کاردانی نماینده محترم را بگه چند بوده؟.مردم شریف بهبهان ، نخبگان!بهبهانیهای مقیم بهبهان! تا آینده ای روشن برا بهبهان یک سال دیگرصبوری بورزید. خداوند صدف رو شفاعت کند که برای همه کارهای که حاج محمدباقر انجام می دهد رویه قانونی و توجیه می آورد.آن کش دررفته باز آید به تمبان غم مخور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش