5 اردیبهشت 1403
از سال ۱۳۹۱
حسادت در بهبهان

حسودان چه بر سر بهبهان آوردند….!؟

چه بد رسمی است میان این شهر ، بسیاری دل در گرو دنیا دارند و چشم ندارند ببینند یکی به جایی رسیده و زبان بدگویشان را در هر محفلی به پلیدی می چرخانند و خدا می داند چه زمانی این افراد می خواهند دست از جان بشویند و شهر را از وجود سراسر نکبت خود پاک سازند و تا دیدیم و بودیم همین بوده که هست. ما بی عرضه نبودیم. ما را بی عرضه کردند. ما درصحنه بودیم ،ما را خانه نشین کردند . سودای قدرت و ثروت و دوستی اهریمن قلب تپنده شهر را سکته داد و این شد که می بینیم .

حسودان همان یاران شیطان و دیو سرشتانند که شعارشان این است یا ما یا هیچکس ….

چه پزشکان ، استادان ، مدیران و بزرگوارانی را به خاطر وجود این بد خویان رخت از این دیار کهن بربستند و دیگر پشت سر خود را نگاه نکردند و بجای آن یک مشت آدم بی سواد و کج بین جایشان را گرفت و شد جولان گاه بی خردان . دارالعلما شد دارالسفها و دارالمومنین شد دار الفاسقین . ثمره ی حسادت .

و حسود فکر می کند خدمت می کند . گوش خود را بسته و فقط می گوید و می گوید. تملق ، ناسزا ، کارخرابی و از این قبیل حرفه ی حسود است . کارمند اداره زیر پای همکار خود را خالی می کند و پشت سرش صفحه می گذارد از ترس اینکه روزی وی رییس شود . روح بیمار و پلید حسود همه را دشمن می بیند و قایق را سوراخ می کند غافل از اینکه همه غرق خواهیم شد .

در هیچ قشری ثبات و همگنی و تجانس را نمی بینیم . حتی این موضوع دامن هنرمندان شهر که روح لطیفشان باید به فضای غبارآلود شهر جلا دهد را هم گرفته. در میان بازاریان، مهندسان ، پزشکان ، فرهنگیان ، اساتید دانشگاه ها ( و از همه بدتر دانشگاه خاتم الانبیاء و علوم پزشکی بهبهان ) . متخصص خانه نشین است و کارنابلد حسود که خود را سرتر از همه می بیند همه کاره . نیروی متخصص مثل همیشه برای عقب نماندن کار، کوتاه می آید و کم کم حذف می شود و این سناریو کذایی تکرار می شود .

حسادت در بهبهان

جلسه هایی که در شهر توسط افرادی گرفته می شود که گاهی خواسته یا ناخواسته وارد آن می شوم چونان بوی نفاق میدهد که کاملاً مربهن است این مجمع شوم حاصلی ندارد جز تفرقه و تخریب و دلم می گیرد که من کجا زندگی می کنم ؟. به راستی معنای واقعی صداقت چیست !؟

چرا حسودان و تنگ نظران به راحتی کار خود را پیش میبرند و فوج فوج خردمندانند که بار سفر می بندند و معلوم نیست به کجا میروند . معلمان راستین خانه نشینند ، مسئولیت دست افراد نالایق و هرجایش را می گیری خرابی از جای دیگر آشکار می شود.

گویی عده ای می خواهند ویرانی و بدبختی ما را ببینند. عده ای هم از همه جا بی خبر خوراکشان شده شایعه شنوی و شایعه پراکنی. مگر نه اینکه شما مسلمانید و مگر نه اینکه قرآن فرمود :

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا أَن تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَهٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ (حجرات۶)

ایمانتان کجاست ؟؟ یا نه براستی سخن از ایمان با شما خطاست. شما حسودان پست که افق دید شما تا نوک بینیست که حتی اگر بمیرید هم خاک را آلوده می کنید. براستی نگاه کنید چند رییس اداره بهبهانی داریم؟؟؟ اینها همه ریشه در حسادت دارد . در بهبهان براستی کسی نیست که لایق ریاست دانشگاه باشد؟؟ نیروهای بومی ما کجا هستند !؟

در شهرهای اطراف سیری کنید . بهبهانی هایی که روزی از حسودان گریختند اینک در شهرهای دیگر جایگاه واقعی خود را یافته و خدا و خلق از ایشان راضیست . جای دوری نمیرویم ، در همین استان وقتی جلسه شورای تامین در شهرستان ماهشهر منعقد میشد فرماندار ماهشهر می گفت : انگار جلسه شورای اداری بهبهان است . بسیاری از رؤسا بهبهانی بودند.

فاسق مجال عرض اندام یافته، مگذارید این افراد ادامه دهند. تهدید به ترد از شهر کنیدشان تا حساب کار دستشان آید.

اما …

سوگند یاد می کنیم که :

زین پس بر طبل رسوایی حسودان زنیم و هرکجا ببینیم بخلشان گل کرد خارو خفیفشان کنیم تا زندگی حرامشان شود. نامشان را همه جا نقل می کنیم تا زبان زد خاص و عام شوند و درس عبرتی شود برای سایرین . حسود باید بداند که دیگر جایی در این شهر ندارد و باید خود را اصلاح کند .

ما می مانیم و بهبهان  …

    این همه گفتی و گفتی که بگی با رییس دانشگاه مخالفی ؟؟؟؟؟
    فکر نمیکنی که خود شما هم حسودی ؟
    خود شما هم بارها اثبات کردید که با کسی اگه مخالف باشید فورا تو همین سایت به باد افترا میبندیدش , مثل دانایی شورای شهر ..مثل حسینی ریس جهاد کشاورزی ……پس خودتون هم حسودین ؟
    اینقدر هی بومی بومی نکنیم توروخدا , مثلا مگه فرماندار قبلی بهبهان که بومی بود چه گلی به سر بهبهان زد جز اینکه آخرش با اون فضاحت عزل شد و الان هم … [این بخش از دیدگاه بدلیل رعایت نکردن قوانین سایت حذف شد] ؟
    لطفا نظرمو بذارید..
    با تشکر از شما

    جناب رافع از روی دلسوزی میگن … مثل اینکه بعضی از دوستان هنوز با این مسئله مشکل دارن…. جالب اینجاست که همه بهبهانیها همین موضوع تایید میکنن!!!! ولی شنبه صبح اولین روز کاری همه چی فراموش میشه

    جوش نزن عزیز من….
    ما هم فهمیدیم شما دوستدار و سینه چاک رییس دانشگاه هستید …
    بجای این حرفها، برای نخبه سوزی های صورت گرفته دلیلی بیار …

    سلام این رسم مردم این شهر شده متاسفانه بجای دوری جستن از ان روز به روز به ان بیشتر دامن زده وبجایی رسیده که الان به حسن تبدیل شده یک نکته مهم ان در برخی از ادارات وموسسات داخل شهر مان بجای استفاده از نیروی بومی از خارج استان ورود کردن بخاطر همین کچ سلیقه هاست والا اخر

    ۱- جلسه هایی که در شهر توسط افرادی گرفته می شود که گاهی خواسته یا ناخواسته وارد آن می شوم چونان بوی نفاق میدهد که کاملاً مربهن است این مجمع شوم حاصلی ندارد جز تفرقه و تخریب و دلم می گیرد که من کجا زندگی می کنم ؟. به راستی معنای واقعی صداقت چیست !؟ ……….پس اطرافیانتان را غربال کنید 🙂
    ۲- زین پس بر طبل رسوایی حسودان زنیم و هرکجا ببینیم بخلشان گل کرد خارو خفیفشان کنیم تا زندگی حرامشان شود. نامشان را همه جا نقل می کنیم تا زبان زد خاص و عام شوند و درس عبرتی شود برای سایرین . حسود باید بداند که دیگر جایی در این شهر ندارد و باید خود را اصلاح کند …… پس از همین جلساتی که فرمودید شروع به افشاگری کنید…
    ۳- این متن کجا و قلم نرمتان در مقابل فرماندار کجا!!!! پس امیدوارم جناه بازی را کنار گذاشته و استوار باشید…. و از اطرافیان و مشاوران غیر متخصص فرمانداری شروع کنید ….
    ۴- رسوا کردن حسودان باید همراه با حمایت از متخصصان مظلوم شهرمان باشد…. پس رسوا کنید تا حمایتتان کنیم…

    آری،از کسی شروع کنید که در فرمانداری برای فرماندار و برای مدیران ادارات و برای بهبهان تصمیم گیری میکند و شهر را به زوال و نابودی برده است و می برد و کسی جلودارش نیست

    شما که داری بر طبل رسوایی میکوبی اول خودتو کامل معرفی کن بعد بگو این طرف مقابلت کیه تو فرمانداری؟؟ اسم بیار و دلیل درست نشونمون بده . همینطوری با حسادت کورکورانه خودتون دیگران رو متهم نکیند. رسوا کردنه دیگران بدون دلیل و مدرک تازه اونم تو ملا عام کار بسیار زشتیه و اسلام هم این کارو نهی کرده. این کار باید توسط قاضی انجام بشه نه بدست من و تو.

    دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان = حذف نیرو های فرهیخته بومی

    آقای شریعتی؟ چرا از رییس دانشگاه خاتم الانبیاءحمایت میکنید؟
    آقای فرماندار؟ شما دیگر چرا حمایت می کنید؟ ( شما که از همه چیر اطلاع دارید. نکند چون غیر بومی هستید دلتان نسوخته؟ البته حق دارید چرا که نماینده بومی وقتی در حمایت حذف نیرو های فرهیخته بومی قدم های بزرگ بر میدارددیگر از شما نباید انتظار داشت. آقای فرماندار ؟ ما از شما هیچ انتظار نداریم آسوده باشید!)

    آی مردم بی بخار؟
    آی مردمی که دیدید و نشستید و نظاره کردید که چه بر سر افراد دلسوزی که در این دانشگاه هنوز و همچنان پاپوش و علیه هشان شهادت دروغ میدهند چه کردید؟
    آی اهل کوفه؟
    آی مردمی که ظالم را دیدید ، ظلم را نگریستید و از مظلوم حمایت نکردید و برای حتی فرزندانتان دم برنداشتید.

    آی اهالی کوفه؟ ای مردم بهبهان؟ نفرین بر شما باد چرا که بدون نفرین هم به خاطر چشم بستنتان، به نفرین عملکردتان گرفتارید.

    وای بر شما که روز عاشورا بر سینه زدید و دیدید که در دانشگاه خاتم الانبیاء بر مظلومانی که به دنبال استحقاق حق بودند چه آوردند.اری عاشورا هر روز جاریست حق پایمال شده هم جاریست و یزید هنوز پابرجاست

    وای بر کوفیان ؟ و وای بر بهبهان؟

    یزید بر طبیعت خویش است و اما تو؟ ای بهبهانی؟ ای نماینده ی بومی شهر؟آیا تو نیز از کوفیانی؟

    بهبهان در آتش بازی های سیاسی و جناحی می سوزد . شهری که در آن دین و اخلاق و معرفت دارد زیر لگد سیاست نابود می شود .شهری که سرمایه دارانش فقط به اندوخته بانک ها اضافه می کنند و هرگز به دنبال توسعه صنعتی و عمران و آبادانی شهر نیستند .یکی باید قیام کند و مردم را از خواب چند صد ساله بیدار کند تا این شهر هم عمران و آبادانی را آنگونه که ناصر خسرو در سفرنامه اش توصیف کرده ببینند .

    آری دانشگاه علوم پزشکی بدتر از این را ما جایی ندیدیم دیگران انگیزه کاری در این سیستم نابود شده است جناب آقای[…] سیستم را به نابودی کشانده است دکتر[…] گوش به فرمان این فرد شده معاونت های این سیستم همه پزشکان خارج از شهر و پزشکان دلسوز این شهر توسظ این افراد نابود شده اند دکتر نیکرو با تمام سابقه مدیریتی توسط این افراد کنار گذاشته شده و هزاران پزشک دیگر دکتر محسن سوائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش