29 اسفند 1402
از سال ۱۳۹۱
mohsen-ezzati

معرفی یک نخبه بهبهانی // گفتگو با نفر اول کنکور کارشناسی ارشد و نفر سوم آزمون دکتری

هستند عزیزانی که در این شهر فعالیت های علمی و تخصصی مختلف انجام می دهند و بعضا در سطح استان و کشور حائز رتبه هایی نیز می شوند ولی متاسفانه در هیاهوی مسائل و مشکلات بهبهان گم می شوند و نه تنها بعضا از آنها تقدیری نمی شود بلکه تا سالها نیز گمنام باقی می مانند. چرا که ما معتقدیم معرفی این افراد حداقل خدمتی است که به این عزیزان می شود کمااینکه تقدیر مسئولین از ایشان بایستی در اولویت ها باشد چرا که این نخبگان هستند که علاوه بر بالابردن نام بهبهان، می توانند در آینده کمک حال این شهر فلاک زده باشند وگرنه اینها هم مثل سایر نخبگان این دیار بار سفر را خواهند بست و بهبهان می ماند وعده ای که فقط هیاهو می کنند و فریاد ” بهبهان شهر نخبه هاست ” سر می دهند ولی در جواب این سوال که چرا با این همه نخبه چنین جایگاهی دارد، وا می مانند و نمی دانند یا نمی خواهند بدانند که نخبه های دیروز را همین دوستان، دلخور کرده و از این دیار راندند.

وبسایت ارگانیان نیز برای رفع این معضل اساسی قصد دارد هر جا که نشانی از این نخبگان یافت با ایشان به گفتگو بنشیند و در ضمن معرفی این عزیزان، درددل هایشان را به گوش های شنوا برسانند، شاید و شاید هنوز گوشی آماده شنیدن و دستی آماده کمک کردن به این فرزندان نخبه بهبهان باشد.

در همین راستا پای صحبت جناب آقای محسن عزتی که خود را آماده حضور در مقطع دکتری می کند، نشستیم که در ادامه توجه شما را به متن این مصاحبه جلب می کنم :

لطفا بیوگرافی خودتان را بیان بفرمایید ؟

محسن عزتی هستم متولد سال 1366 در بهبهان در محله باغبونی ها. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه اباذر، راهنمایی مدرسه شهید نحوی و دبیرستان را در مدرسه شهید بخردیان گذراندم. و سپس در کنکور سراسری شرکت کرده و موفق شدم رشته زمین شناسی دانشگاه شیراز قبول شوم و بلافاصله بعد از گذراندن دوره کارشناسی، در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردم و به یاری خداوند توانستم نفر اول رشته زمین شناسی کشور(سال 1390) را به خودم اختصاص دهم و در دانشگاه چمران که تنها دانشگاهی بود که در این مقطع و در این رشته یعنی گرایش نفت آن هم به تعداد محدود(کمتر از 5 نفر) دانشجو می گرفت، پذیرفته شوم.

بدلیل اینکه نمی خواستم بعد از دکتری مشکل سربازی داشته باشم سعی کردم قبل از آزمون دکتری، خدمت مقدس سربازی را به پایان برسانم. در حین خدمت سربازی نیز خود را برای آزمون دکتری آماده کردم و بدلیل اینکه پایه درسی خوبی داشتم مشکل زیادی با دروس برای آمادگی برای این آزمون نداشتم و باز هم به یاری خداوند توانستم رتبه 3 این آزمون را به خودم اختصاص دهم. از همین رو برای مصاحبه به پژوهشگاه صنعت نفت تهران و دانشگاه شهید چمران دعوت شدم که خوشبختانه در پژوهشگاه صنعت نفت تهران (بعنوان اولویت اولم) پذیرفته شدم.

 در مورد رشته خودتان کمی توضیح دهید؟

رشته زمین شناسی از لحاظ تاریخی داستان جالبی دارد و آن اینکه وقتی دارسی داشت سفرنامه مارکوپلو را مطالعه می کرد به مطلبی مبنی بر وجود آتش هایی در مناطقی از خوزستان فعلی برخورد که توجه دارسی به آن جلب شد و دارسی متوجه وجود نفت در این مناطق شد و با حضور در منطقه مسجد سلیمان، کشف اولین چاههای نفت ایران رقم خورد. رشته بنده با رشته اکتشاف مهندسی نفت حدود 70 درصد همپوشانی دارد و تنها تفاوت رشته ما با رشته اکتشاف این است که ما می توانیم از روی سنگ هر منطقه تشخیص بدهیم که  آیا آن منطقه می تواند نفت خیز باشد یا خیر و بطور کلی بررسی شناخت سنگ ها از وظایف دانش آموختگان رشته ماست.

 وضعیت تحصیلی شما در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد چگونه بود؟ آیا کار پژوهشی هم داشتید؟

در دوره کارشناسی در دانشگاه شیراز تمام سعی بنده بر این بود که بتوانم پایه های علمی خودم را تقویت کنم و به شناسایی گرایش مورد علاقه ام برای ادامه بپردازم. در کارشناسی ارشد هم سعی کردم کارهای پژوهشی مختلفی انجام دهم که ماحصل آن چندین مقاله در کنفرانس ها و مجلات داخلی و مجله ISC بود.

رتبه شما در آزمون دکتری چند شد؟ چقدر برای این آزمون وقت گذاشتید؟

رتبه بنده در آزمون دکتری 3 شد و همانطور که عرض کردم بنده بدلیل اینکه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توانسته بودم پایه علمی خودم را محکم ببندم، بالطبع مشکلی برای آزمون دکتری نداشتم و حتی در حین خدمت سربازی توانستم برای این آزمون آماده شوم.

mohsen-ezzati-1
جناب آقای محسن عزتی رتبه 3 آزمون دکتری کشور

آیا به رفتن از ایران فکر می کنید؟ چرا؟  اگر پاسخ مثبت است چه دانشگاهی را مد نظر گرفته اید؟

در زمینه تحصیل در خارج از کشور نیز هنگام انتخاب رشته دکتری، قسمت بورسیه را نیز پر کردم و حتی بعنوان نفر اول برای بورسیه دعوت شدم (  دو نفر برای مصاحبه بورسیه دعوت می شدند که در نهایت یک نفر بورسیه میشد ) ولی وقتی از شرایط بورسیه مطلع شدم نتوانستم آنرا بپذیرم و این مسئله منتفی شد. بطور شخصی نیز تمایلی به ادامه تحصیل در خارج از کشور ندارم.

برای رفتن به سربازی و سایر موارد برایتان امتیازی قائل شدند؟

در هیچ زمینه ای حتی معافیت هیچ گونه امتیازی برای بنده قائل نشدند.

 چه برنامه هایی برای آینده دارید؟

در آینده قصد دارم به کارهای پژوهشی خود ادامه دهم و همگام با مسائل روز دنیا در رشته خودم کارهای تحقیقاتی انجام دهم. آینده شغلی رشته بنده فقط در شرکت نفت رقم می خورد و اگر موفق به ورود به این مجموعه نشوم بجز کارهای پژوهشی و یا تدریس در دانشگاه که علاقه چندانی به آن ندارم، به سختی می توانم کار کنم. ولی ناگفته نماند نیم نگاهی هم به همکاری با دانشگاه دارم ولی بطور کلی ورود به عرصه صنعت را بیشتر ترجیح می دهم.

آیا می توانید از گذر این رشته خدمتی به بهبهان بکنید؟

با توجه به اینکه بهبهان شهر نفت خیزی است و به تازگی هم در حال افزایش بهره برداری از چاههای نفت خود در منطقه منصور آباد در امتداد کوه خائیز است، تمایل دارم در آینده در این زمینه به شهرم خدمت کنم و همچنین با توجه به اینکه یکی از مطالعات جانبی بنده در زمینه ساختمان زمین (زمین شناسی ساختمان)، شکستگی سنگ ها و زلزله بوده و بهبهان نیز جزو مناطق زلزله خیز است و دارای گسل های فعالی است، در این زمینه هم می توانم به شهرم خدمت کنم.

مسئولین بهبهان تاکنون چه اقدامی تشویقی برای شما در نظر گرفته اند؟

در پاسخ به این سوال فقط به یک جمله بسنده می کنم :

هیچ کدام از مسئولین بهبهان بنده را نمی شناسند.

کلام آخر ؟

هر هدفی که انسان داشته باشد، نباید در طول مسیرش ناامید شود و همیشه تلاش خود را انجام دهد. انسان خود واقعی اش را زمانی نشان می دهد که در سخت ترین شرایط باشد. در پایان بایستی یک تشکر ویژه ای از خانواده ام بخصوص پدر و مادر عزیزم داشته باشم که همواره با دلگرمی هایشان در این مسیر کمک شایانی به بنده کردند و همچنین بایستی یک تشکر از استاد گرانقدرم، دکتر زارع استاد آب شناسی دانشگاه شیراز داشته باشم که جذابیت تدریس ایشان، شاید نقطه آغاز علاقه مندی بنده به این رشته بود. در آخر کلام هم از وبسایت ارگانیان که این وقت را در اختیار بنده قرار دادند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

 

    خیلی خیلی خوشحالم داش محسن عزیز
    با توجه اینکه زمان زیادی با هم بودیم مطمئنم که موفقیت پیش روی تو قرار داره
    به امید پیشرفت روز افزون

    این افراد بزرگ مردان کوچکی هستند که در طول تاریخ استبداد زده ما هرگز آن جایگاه واقعی را که شایسته آن هستند بدست نمی آورند.قطعا چنین عزیزانی با این درجه از دانش و توانایی چنانچه در کشور دیگری که مبنای آن شایسته سالاری است زندگی میکردند سرنوشتی غیر از این داشتند.وقتی در مصاحبه ایشان خواندم که هیچکدام از مسئولان شهر مرا نمیشناسند اشکم جاری شد.یادم میآید پیش از انقلاب خانواده ای در بهبهان بودند که در حال حاضر اغلب آنها پزشکان ورزیده ای هستند بنام شهبازیان،که با توجه به استعدادشان وکشف این استعداد توسط مسئولین وقت ،دولت حاضر شده بود هزینه تحصیل آنها را تا بالاترین مقاطع تحصیلی بپردازد.جناب ارگانیان بهبهان بطور خاص و ایران بطور عام از این دست استعدادها فراوان دارد اما کو قدر دان؟این استعدادها اگر هم به جایی برسند از همت فردی خود میرسند.اما همینکه شما صدای این افراد را بگوش مردم میرسانید خود گامی به جلوست و من برای نشریه شما آرزوی موفقیت روز افزون میکنم.

    ضمن عرض سلام :
    محسن جان امیدوارم در تمامی مراحل زندگی پیروز و پایدار باشی . هیچ موقع شهر و دیار خود را فراموش نکن تا برای همیشه در دل مردم بهبهان عزیز باشی

    باسلام
    محسن جان تو باعث افتخار خانواده، بهبهان، و ایران هستی.
    امیدوارم همیشه راه ها برای موفقیت بیشتر شما مهیا باشد.
    به تو افتخار میکنیم

    آقا محسن از اینکه بهترین سالهای عمرمونو با هم و کنار هم بودیم با اون همه خاطره خوب واقعاً خوشحالم. انشاالله که همیشه موفق باشی و به آرزوهات برسی چون میگن:
    یا به اندازه تلاشت آرزو کن، یا به اندازه آرزوهایت تلاش کن

    جگرم سوخت وقتی مصاحبه با آقای عزتی را دیدم. بیچاره نمیداند مسیولین این شهر که سر امد همه شان آقای شریعتی نماینده بهبهان است چه ظلم هایی به فرهیخته ها و نخبه های فارغ التحصیل بومی این شهردر استخدام شان به دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان کرده. خواب از چشمم حرام شد وقتی یاد فرزندان شهید پرپر شهر افتادم که اکنون برادران و خواهران فارغ التحصیل نخبه شان و فرهیخته شان اکنون زیر پای امیال نفسانی نماینده شهر له می شود و آن هم چه گستاخانه و وقیحانه همچنان اقای شریعتی بر این مسیله پا فشاری می کند.

    وقتی موض.ع مصاحبه را دیدم یاد مصاحبه با خانم شکوفه ورشویی افتادم. یاد این افتادم که معاون دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا< به خانم شکوفه ورشویی که از نخبه گان و فرهیختگان رشته ریاضی است گفته بود:" خانم ورشویی؟ ببخشیدا ؟ اما کی گفته شما نخبه هستید؟"

    یاد آقای اندرزگو، آقای خراطی، و …..سایر فرهیختگان و نخبگان بومی شهرم افتادم که دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان چگونه به درخواست جذبشان پاسخ داد و آنها را حذف کرد.

    به یاد این افتادم که آقای شریعتی چگونه از ریاست و معاونت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء حمایت میکنه.
    به یاد آوردم که آقای شریعتی دوست گرمابه و گلستان مهندس آرمند همان کسی سیت که کارمندان و اعضاء هیات علمی بهبهانی را مورد آزار قرار داده.
    به یاد آوردم که نخبه و فرهیخته هایی که با موشک صدام کشته شدند و اکنون با امیال نفسانی آقای شریعتی و مسیولین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پرپر می شوند

    اقای عزتی؟ می دانم که شما برای کار تحقیقاتی به ازمایشگاههای دانشگاهی نیاز داری. اما بدان تا زمانی که شریعتی و توکلی و ارمند در این دانشگاه هستند تمام ارزو ها و آرمانهایت بر باد فناست.

    محسن جان وقتی مصاحبه ات را دیدم به جای اینکه شاد شوم افسرده شدم تو نمیدانی چه تعداد امثال تو را در بهبهان حذف کردند. ای کاش با بورسیه از اینجا رفته بودی. ای کاش موفقیتت را خارج از بهبهان می شنیدم. ای کاش چهره غمگین آینده ات را در این شهر با وجود این مسیولین در ذهنم پیشاپیش نقش نمی بست
    محسن جان ؟ ببخش مرا که اینگونه گفتم. اما واقعیت کنونی این شهر همین هست.

    محسن جان؟ ای کاش شریعتی کمی خجالت می کشید وقتی مصاحبه تو را میدید.اما محسن جان اقای شریعتی از وجود نخبه ها و فرهیخته گان قبل از تو نیز آگاهی دارد و شب را در سودایی فردایی که نخبه و فرهیخته دیگری را به خاطر امیال نفسانی اش زیر پا له کند به سر می برد…
    محسن جان ؟ اینها واقعیات شهر تو و بقیه فرهیخته گان و نخبه گان است گرنه یاس نامه نیست.

    محسن جان؟ برایت ارزوی موفقیت دارم

    ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ ﺧﺪﻣﺖ ﻧﮕﺎﺭﻧﺪﻩ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻭ ﺧﺪﻣﺖ ﺟﻨﺎﺏ ﻋﺰﺗﯽ
    ﯾﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ ﮐﻪ: ﻫﻤﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺭ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ، ﺍﺯ ﻫﻤﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﻧﺪ…
    ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﻫﻤﺸﻬﺮﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﯾﺪ.
    ﺍﻣﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﺝ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﯽ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﺠﺮﺕ ﮐﻨﯿﺪ، ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ، ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺎﺭ.
    ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﻟﮕﺪ ﺯﺩﻥ ﺩﺭ ﮔﻞ ﺍﺳﺖ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﻣﺮﺩﺍﺏ ﺍﺳﺖ.
    ﺧﻮﺍﻫﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﻧﺰﺩﺷﺎﻥ ﻧﺮﻭ. ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
    ﻓﻘﻂ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻩ ﻫﺎ ﺳﺎﻝ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ، ﻫﯿﭻ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﻗﺎﺋﻞ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ.
    ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺎﺭ، ﺑﺮﻭ، ~ﯾﺸﺮﻓﺖ ﺗﻮ ﺩﺭ ﮔﺮﻭ ﻫﺠﺮﺕ ﺗﻮﺳﺖ. ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﯾﺎ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﻫﻢ ﺷﻮﯼ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ 4 ﺳﺎﻝ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﭼﻨﺎﻥ ﻟﮕﺪﻣﺎﻟﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍﻫﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻮﭺ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ.
    ﺍﯾﻦ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺷﻬﺮ ﻣﺎﺳﺖ، ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ، ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ، ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ، ﺷﻮﺭﺍ ﻭ…..، ﮐﺠﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ؟؟؟
    ﻣﺜﻼ ﺍﻻﻥ ~ﺳﺮﯼ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﻡ.ﺍ ﮐﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ!! ﻭ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﻣﺸﮑﻞ ﺩﯾﮕﺮ.
    ﻫﻤﯿﻦ ﺟﻨﺎﺏ ﻓﺮﺟﯿﺎﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺍﺯ ﻧﺨﺒﮕﺎﻥ ﻋﻠﻤﯽ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻼﺵ ﻭ ﮐﻮﺷﺶ ﻧﻤﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﺍﺯ ﺑﺲ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﮐﺎﺭﯼ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ (ﺭﺟﻮﻉ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﺩﮐﺘﺮ ~ﺍﮐﺮﻭﺍﻥ ﻧﮋﺍﺩ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﯾﺖ).
    ﺧﻼﺻﻪ ﮐﻼﻣﻢ ; ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﻫﺠﺮﺕ ﮐﻨﯽ ﺗﺎ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﻮﯼ. ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺭﻭ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﻤﻮﻧﯽ…
    ﺷﺎﺩ ﻭ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ

    با سلام به همه دوستان . جناب اقای دکتر محسن عزتی . آفرین بر همت بلندت.
    در پاسخ به محمد عزیز که فرموده اند از این دیار برو … . من می گویم نرو و بمان . قرص میگویم بمانئکه این شهر به تو نیاز دارد. چراغ خانه ای حیف است به مسجد بروی. یک مثال عرض کنم:
    پروفسور کاتوزیان که چند روز پیش به رحمت خدا رفت پدر علم حقوق ایران بود . در ان سالها (1340 به بعد تا انقلاب )که حقوق دانان راستین در رسیدن به عدالت واقعی خون دل می خوردند ، بسیاری از علمای حقوق برای اخذ مدرک دکتری به خارجه عزیمت کردند و بعد آمدند در ایران که ما دکتر شدیم به راحتی . نمی خواهم بگویم زحمت نکشیدند . اما کاتوزیان (ره) در ایران ماند و مرارت کشید و بیش از 50 جلد کتاب تالیف کرد و شد اولین دکتری حقوقی که در ایران تحصیلات عالیه را تا درجه استاد تمامی به پایان رساند . شد پدر حقوق . شد سرآمد دانشمندان علم حقوق ایران . او هم می توانست بهترین سالهای عمرش را در فرانسه و انگلیس و سوئیس به تحصیل بپردازد اما ماند. نمونه کوچکتر بهبهان . تو میروی تهران و درس می خوانی انشااله و موفق خواهی شد . اما یادت باشد تو یک بهبهانی هستی و خواهی بود . برای شهرت بمان . هیچ قدرتی و هیچ سیاستی تاب مقاومت در مقابل علم تو را نخواهد داشت.

    جناب آقای رافع؟

    این اقای کاتوزیان که فرمودی در دهه ی ۱۳۴۰ بودو ودر تهران . آنهم زمانی که برای علم و دانش و برای عالم و دانشمند ارزش قایل بودند. نه در شهرستان بهبهان و با نمایندگی فعلی که نمونه آن دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاست.

    اقای رافع میدانی چرا اسم این دانشگاه شد “صنعتی”؟ چون فلسفه اش ایجاد دانشکده نفت و گاز بود اما ایا میدانی مسیولیف فعلی همین دانشگاه مجوز ساخت دانشکده نفت و گاز را لغو کردهاند و به جایش دانشکده ای قرار است ساخته شود که همین الان هم اکنون وجود دارد به اسم دانشکده مهندسی و جزیی از ان است. مراجعه شود به سایت خورناhttp://www.khoorna.com/archives/63135.html#comment-7749 ( احداث دانشکده برق) آن هم با علم کردن قران معاویه.

    جناب اقای رافع خودت بگو ؟ زمانی که دکتر توکلی به دنبال این است که این دانشگاه از صنعتی شدن خارج شود و اقای شریعتی نماینده بهبهان از ایشان حمایت می کند آنوقت انتظار داری اقای عزتی، یا به خواب زمستانی رود و یا اینکه سرش را زیر برف کند و شب تا شب با خودش زمزمه کند: کاتوزیان، کاتوزیان، کاتوزیان…
    تا آنوقت دانشکده و ازمایشگاههای نفت و گاز و اکتشافات از زیر خاک شکوفه بزند؟
    اقای رافع؟ اگر علاقه مند به ماندن نخبه گان و فرهیختگان هستید تلاش کنید حمایت های خودخواهانه مسیولین شهرت با امیال نفسانی شان شهر را ویران نکنند که فرهیختگان فراری شوند.

    با سلام و تشکر از اطلاع رسانی مدیر و همکاران سایت؛
    برادرموفق و سرفراز، برای تداوم توفیقتان ؛دعا می کنم و امیدوارم همچنان بی نیاز از سیاست زده ها و نوکران میز وپست باشید.اگر مسئولین فعلی بهبهان شماو امثال شما را بشناسند؛عجیب است.پیشرفت بهبهان به نفع بعضی ها نیست و نخبگان چراغ راه پیشرفت هستند.

    ﺳﻼﻡ .با ابراز خوشحالی از افتخارات آقای دکتر محسن عزتی… ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﺯ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻓﺮﺯﺍﻡ ﺳﻘﺎﻭﯼ
    ﺟﻮﺍﻥ ﺑﺎﻫﻮﺵ ﻭ ﺧﻮﺷﻔﮑﺮ ﺑﻬﺒﻬﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ
    ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪﯼ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﺮﺍﺳﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ
    ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻧﺎﻇﺮ ﺧﻄﻮﻁ ﻟﻮﻟﻪ ﺩﺭ دفتر ﺍﻫﻮﺍﺯ شرکت فراسان ﻣﺸﻐﻮﻝ
    ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﯾﺖ ﯾﺎﺩﯼ ﮐﻨﻢ ﻭ
    ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﯾﻤﺎﻩ ۱۳۹۳ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ
    ﮐﺴﺐ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻣﺨﺘﺮﻉ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻧﺼﺐ ﻟﻮﻟﻪ ﻫﺎﯼ
    ﻓﺎﯾﺒﺮﮔﻼﺱ ﺷﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﻟﻮﻟﻪ
    ﻫﺎﯼ ﻓﺎﯾﺒﺮﮔﻼﺱ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺩﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﯾﺖ
    ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﻧﺼﺐ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻨﺪﺱ
    ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻬﺒﻬﺎﻧﯽ ﮐﻪ از ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ تحصیلکرده بزرگ شده اند ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺍﯾﻦ
    ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﮐﻤﮏ ﺷﺎﯾﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﮐﺸﻮﺭ ﮐﺮﺩ
    ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﻧﻌﮑﺎﺳﯽ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺑﻬﺒﻬﺎﻥ
    ﺩﺍﺩﻩ ﻧﺸﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺷﺮﮐﺖ صنعتی ﻓﺮﺍﺳﺎﻥ شیراز ﻭ
    ﺍﻧﺠﻤﻦ فلزات خوزستان و دانشگاه چمران اهواز ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺟﻮﺍﻥ
    ﺁﻗﺎﯼ ﻓﺮﺯﺍﻡ ﺳﻘﺎﻭﯼ ﻗﺪﺭﺩﺍﻧﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺧﻮﺏ
    ﺑﻮﺩ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﺨﺒﮕﺎﻥ ﺷﻬﺮﺵ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ
    ﺟﻬﺎﻧﯽ ﭘﻮﺷﺶ ﺧﺒﺮﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩ ..ﺁﻗﺎﯼ ﺳﻘﺎﻭﯼ
    ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﻬﺮ ﺑﻬﺒﻬﺎﻥ ﻭ ﺧﺎﻧﻪ ﭘﺪﺭﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭ
    ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺫﻭﺍﻟﻔﻘﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ .. ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ
    ﺭﻭﺯ ﺍﻓﺰﻭﻥ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺑﻬﺒﻬﺎﻥ ﻭ ﺍﯾﺮﺍﻥ…بزرگمنش از دوستان آقای سقاوی

    سلام بر سایت خوب شهرم….خواستم از افتخار آفرینی مهندس فرزام سقاوی و دکتر محسن تشکر و قدردانی کنم که باعث غرور برای شهرمان شدند …آقا فرزام خیلی وقت هستش ندیدمت از اینکه از دوستانم در شرکت نفت امیدیه شنیدم افتخار آفرینی برایمان کردی و دستگاه جوش رو طراحی کردی که حتی در جهان حداقل من نشنیدم و ندیدم بسیار خوشحالم که من در زمان دبیرستان هم کلاس نخبه ای بودم که الان در صنعت دارد افتخار آفرینی می کند من از طرف دوستان قدیم در دبیرستان قدردانت هستیم و امیدوارم که همچنان در عرصه صنعت نامت را بیشتر و بیشتر بشنویم به امید پیروزی و سرافرازی برایت و دیگر دانشمندان عزیز شهر بهبهان.امیر علیزاده شرکت نفت امیدیه

    سلام آقای دکتر عزتی…امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید…و این افتخار رو خدمت خانواده محترمتون تبریک میگم..چقد خوشحال شدم از موفقیت شما..من یکی از همکلاسیای دوره کارشناسیتون هستم…موفق و پیروز باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک سال پیش